Voorkant van accommodatie

Beoordelingen van Melia Barcelona Sky

4.5 out of 5
Melia Barcelona Sky
Pere IV, 272 - 286, Barcelona, Barcelona

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 325 van 774 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 271 van 774 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 113 van 774 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 46 van 774 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 19 van 774 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Christel

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het is een net hotel met voldoende liften en een prachtig uitzicht. Het zwembad (tje) is miss wel het aller beste! S ochtends goed gekoeld water, en schoon. Genoeg bedjes bij t zwembad en een actief beleid tegen het reserveren van een bed voor de hele dag!
4 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Guest Service Team op 30 jul 2022
Dear Mrs.Christel, First of all we would like to thank you for having chosen us as your home during your visit to Barcelona, it has been an absolute pleasure to have you as our guest. We hope to receive you in the near future and that you can continue to enjoy the wonderful views that our property has to offer. We are at your complete disposal, Best regards, Guest Service Team.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

5 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Guest Experience Team op 20 aug 2019
Dear guest, Thank you very much for sharing your comments at Expedia.com. We are sad to know that you have not enjoyed a great experience with us. We would like to ask you more details about it. Thank you in advance. Best regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
poor lighting; boring location
1 nacht verbleven in november 2018
Reactie van Guest Experience Team op 27 nov 2018
Dear Guest, Thank you for choosing Meliã Barcelona Sky during your stay in Barcelona. We hope that you have enjoyed your stay among us, even if you were not fully satisfied with the location of the hotel. Concerning your comment about the lighting, we will transmit your experience to the department in charge in order to improve the quality of our services . We will do our possible to give you a better experience among us on your next stay. We are hoping to see you soon among us in our hotel. Kindest regards, Gaëlle Tanguy Guest Experience Team

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top Hotel!
Rustige buurt. Prima ligging dus. Super lekker ontbijt
4 nachten verbleven in juli 2018
Reactie van Guest Experience Team op 2 aug 2018
Dear Guest, Thank you for choosing Meliã Barcelona Sky for your stay in Barcelona. We are more than happy for your good punctuation. We are looking forward welcoming you back in Meliã Barcelona Sky. Best Regards,

10/10 – Uitstekend

Marije

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi schoon hotel
Mooi hotel, schoon en goede ligging ten opzichte van het conferentiecentrum maar ook naar het centrum is het maar 10-15 minuten met de taxi.
3 nachten verbleven in juli 2018
Reactie van Léo Pontier - Guest Experience Team op 24 jul 2018
Dear Marije, We are happy to read that you enjoyed your stay with us. We are glad to see that you really liked our location! We hope to welcome you back in a near future. Kindest regards, Léo Pontier -Guest Experience Team

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi en modern hotel met super aardige personeel!
We werden 's nachts tijdens het inchecken vriendelijk ontvangen. Onze wensen die wij tijdens het boeken aangaven zijn meegenomen en verhoord. Mooi hotel. Hier komen wij zeker nog een keer terug!
3 nachten verbleven in december 2017
Reactie van Melià Barcelona Sky op 2 jan 2018
Dear Sir/Madam, Thank you for choosing Melia Barcelona Sky for your stay in Barcelona and for tanking the time sharing your kind comments with the expedia comunity. We are looking forward to welcome you back again. Do not hesitate to contact us to provide you a memorable experience again. Best Regards, Llorenç Cloquell Guest Experience Team

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The Staff was very friendly and helpfull, the pric
The Staff was very friendly and helpfull, the prices for roomservice and in general in the hotel (at the pool for example), very reasonable.
Reactie van The Guest Experience Team op 20 jul 2017
First of all thank you for your comments, We are delighted to know that thatour attentive staff was up to your expectations! Next time do not miss our exclusive fine dining experience at 2 Cielos Restaurant. We look forward to welcome you back!

10/10 – Uitstekend

Corrie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel, mooie bedden
Hotel ligt in rustige buurt, leuke straat met restaurantjes vlakbij, metro om de hoek 4 haltes tot centrum., strand op loopafstand 1 lange weg

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Dichtbij strand
Kamers worden pas 's avonds schoongemaakt vervelend als er geen schone handdoeken zijn als je van het strand komt Dure consumpties een gin tonic voor 18 euro is absurd

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijn hotel, dichtbij sagrada familia en het strand
hotel was prima, staff heel vriendelijk en gastvrij. In de kamer waren een aantal dingen die niet goed functioneerde, dit hebben ook bij de receptie doorgegeven. Verder mooie omgeving, park tegenover het hotel, terrasjes, restaurants, leuke winkelstraat,een winkel centrum en het strand op loop afstand We hebben het heerlijk gehad

6/10 – Redelijk

Theo, zwijndrecht

Negatief: Netheid
Vreemd hotel
Het hotel is ongezellig en tegenover een bouwplaats. De locatie tov de metro en het strand is prima. Het ontbijtbuffet is prima, de kamer ok.

8/10 – Goed

gerda l.

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
familieuitstap met de dames , kei leuk
mooi voor een citytrip, vriendelijk pesoneel en lekker ontbijt

10/10 – Uitstekend

Max, Utrecht

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prachtige hotel voor een mooie prijs
In Melia sky gebleven voor oud en nieuw. Hotel was in een woord uitmuntend. Kamers met een mooi uitZicht. Niet zover van paseig de gracia(stad). Kwartierje ongeveer. Ook niet veer van barceloneta. 5-7 min. Slaapcomfort is bijzonder goed. Met een normale kamer heb je al het gevoel van een suite. Zeker een aanradder.

6/10 – Redelijk

Math, Limburg

Redelijk
Een Hotel met kleine kamers maar toch een goed uiterlijk, Slechte afwerking van het hotel qua interieur op de gangen, tevens hing er een vervelende vochtgeur om het hotel. Aan geluidsisolatie is niet gedacht......?Erg gehorig allemaal. De ligging was prima, 10 min van het strand (te voet), 20 min tot in hartje Barcelona. Airco was 2x aan het lekken, deze werd wel meteen gemaakt en nadat we het hadden gevraagd kregen we een upgrade. Dus prima geregeld. Al met al was onze vakantie oke, al hadden we ons iets meer voorgesteld van het hotel.

8/10 – Goed

P.K

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prettig Hotel aan de Diagonal!
Zowel van buiten als van binnen indrukwekkend Hotel met 27 verdiepingen! Met mooi zwembad en terras op de 6e etage! lobby met bar ziet er ook echt top uit! Hier is het personeel niet professioneel genoeg helaas! Ook het brandalarm ging af in onze vakantie, midden in de nacht! Ook hier liet het personeel van de receptie, zich niet horen! Geen telefoontje naar de kamer, ook niet bij het uit checken werd iets gezegd!

8/10 – Goed

Diderick

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Bice business hotel
Nice business hotel, good locatio . However, the finishing of the building was sloppy, there was filler on the toilet floor, joinery not tight, sockets did not work, drain of sink was clogged. I mentioned these points at reception and power and sink were fixed immediately. Great bed

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Adresomschrijving niet goed
Prima hotel...duur ontbijt maar om de hoek kan je heerlijk tussen de Spanjaarden ontbijten

6/10 – Redelijk

Ton & Roxanne, Barendrecht

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Best ok, maar net te ver van strand en/of centrum.
Ziet er modern uit, ontbijt zeer goed, kamer wat slordig afgewerkt, pool op de 6e verdieping is vanaf oktober gesloten (beetje jammer dat we daar pas bij aankomst achter kwamen) ligt in een niet zo gezellige buurt, maar 3 blokken lopen is de Rambla (niet te verwarren met de bekende Ramblas). Een straat totaan het strand met cafes en eettentjes en terrasjes. Taxi totaan de Ramblas is 8,- en een taxi standplaats op de hoek van het hotel. Voor ons was het hotel net te ver van het strand en ook net te ver van het centrum. Volgende keer zoeken wij iets anders omdat we gelijk bij het strand willen zitten of gelijk in het centrum. Als dat geen vereiste is dan is dit zeker geen verkeerd hotel voor een weekendje Barcalona.

10/10 – Uitstekend

Rohit

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Donna

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Absolutely lovely hotel! Amazing area with a taxi stand right beside it. Comfortable beds, beautiful outdoor pool and lounge area. Would stay here again in a heartbeat.
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Sara Domingo, Guest Service Coordinator op 21 apr 2024
Dear Donna, Thank you for sharing your experience with us.We are thrilled to hear that your experience with us was excellent. Our team takes great pride in offering a service culture that ensures our guests' well-being, and it's gratifying to know that we have succeeded in making your stay enjoyable.We look forward to welcoming you back for another exceptional stay in the heart of Poblenou. Warm regards.Sara Domingo, Guest Service Coordinator

10/10 – Uitstekend

Eyo

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice hotel
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Sara Domingo, Guest Service Coordinator op 30 mrt 2024
Dear Eyo,Thank you for your kind review.We are thrilled to hear that you enjoyed your stay with us.Our dedicated team works hard to ensure that our guests have a comfortable and memorable experience, and it is always rewarding to receive such positive feedback.We look forward to seeing you again in the future. Best wishes,Sara Domingo, Guest Service Coordinator

10/10 – Uitstekend

maria georgina, Irapuato

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Todo estuvo súper
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Sara Domingo, Guest Service Coordinator op 10 mrt 2024
Apreciada Sra. Georgina,Ha sido un placer recibir su última visita y su excelente valoración.Es con gran satisfacción que le agradecemos por su reseña en la cual destaca nuestro excelente servicio e instalaciones, ideales para un merecido descanso.Esperamos tener el placer de darle la bienvenida nuevamente en un futuro cercano. Reciba un cordial saludo,Sara Domingo, Guest Service Coordinator

10/10 – Uitstekend

Hubert

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tout était parfait , de l accueil jusqu au départ , qque petit manque d indications pour les français
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Paola Franco, Guest Experience Manager op 20 feb 2024
Cher Hubert,Nous vous remercions d'avoir pris le soin de rédiger cet avis suite à votre séjour au Meliá Barcelona Sky.Nous sommes ravis d'apprendre que notre accueil et nos services ont répondu à vos attentes, reflétant notre culture de service axée sur le bien-être de nos clients. Cependant, nous notons votre remarque concernant le manque d'indications en français et souhaitons vous assurer que nous valorisons chaque retour d'expérience pour améliorer l'accueil de nos visiteurs internationaux.Nous espérons avoir le plaisir de vous revoir parmi nous.Cordialement,Paola Franco, Guest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Rich

2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Shana

2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

sharon

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Elaine

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very nice hotel! Good location!
This was a very nice hotel. I chose the Level and my room had floor to ceiling windows overlooking the city and sea...it was beautiful and I took awesome photos at sunrirse. I love that they have taxis waiting and its extremely easy getting to and from the hotel (most taxi drivers know the hotel by name). Bed was very comfortable and room was very clean. The Level Lounge also had a nice view and good selection of wines, drinks and snacks. I would like to see more variety of snacks on diff days but it seemed the same every day. Also appreciate that my room was 2 steps from the elevator - so convenient!! Overall, I would recommend this hotel and the Level.
This is where I sat with a coffee and watched the sun rise from my room!
Snacks and coffee and cava at the Level Lounge
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Sara Domingo, Guest Service Coordinator op 6 nov 2023
Dear Elaine,Thank you for this review of your recent stay.We are thrilled to hear that you enjoyed the breathtaking views from your Level room and found the bed to be comfortable and the room clean. It's great to know that our convenient location and taxi services made your stay even more enjoyable. We appreciate your kind words about our Level Lounge and its selection of wines, drinks, and snacks. We will take your suggestion for more variety into consideration for future improvements.We are glad that you found the proximity of your room to the elevator convenient, and we hope that it contributed to a seamless stay. Thank you once again for recommending our hotel and the Level experience.All of the team hope that we may be able to see you again in the future. Kindest regards,Sara Domingo, Guest Service Coordinator

10/10 – Uitstekend

israel

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The servicié in general was fabuloso!!! Specially the recepcion team!!!
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Sara Domingo, Guest Service Coordinator op 6 nov 2023
Dear Israel,Thank you for sharing your kind review.Our staff works diligently to provide personalized and attentive service to all our guests, and it's great to know that their efforts made a positive impact on your stay.We appreciate your feedback on the room cleanliness, hotel condition, and room amenities. Our goal is to provide a comfortable and enjoyable stay for all our guests, and we are glad that we were able to meet your expectations in these areas.We all hope to welcome you back in the future.Best wishes,Sara Domingo, Guest Service Coordinator

6/10 – Redelijk

Stephen

1 nacht verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Nicole

Reisde met familie
Das Hotel ist den Preis nicht wert. Für dieses Geld erwarte ich mehr Service im Zimmer. Rituals Produkte sind zwar super aber sonst hatte es nur Basic im Zimmer. Es fehlt die Liebe zum Detail. Hatten die Zimmer mit Verbindungstüre, wo bei es eigentlich zwei Zimmer sind mit Gang dazwischen. Teppich nicht sauber. Schade!
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Paola Franco, Guest Experience Manager op 26 sep 2023
Sehr geehrte Nicole, vielen Dank für Ihre Bewertung!Wir bedauern, dass Sie mit unserem Preis-Leistung-Verhältnis nicht zufrieden waren, und dass Sie Ihren Aufenthalt in unserem Hotel als nicht zufriedenstellend empfunden haben. Danke auch für Ihren Hinweis zur Sauberkeit. Unser Reinigungsteam arbeitet jeden Tag hart, um unser Hotel sauber zu halten. Ihr Kommentar hilft uns, unseren Service weiter zu verbessern.Wir würden uns sehr freuen, Sie wieder einmal bei uns als Gast zu begrüßen! Mit freundlichen Grüßen,Paola Franco, Guest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Michael

Reisde met partner
Excellent service and friendliness from all of the staff. Beautiful, efficient room. Thanks to everyone for our memorable stay!
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Paola Franco, Guest Experience Manager op 26 sep 2023
Dear Mr. Michael, Thank you for such a positive review.Thank you for letting us know that everything met your expectations. We truly appreciate your kind mention of our team's courteous and professional service, which inspires us to continue upholding our high standards.We look forward to welcoming you back soon. Best wishes,Paola Franco, Guest Experience Manager

6/10 – Redelijk

Selena

1 nacht verbleven in september 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Orlando

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super Dirty hotel
This by far the worst stay ever. Hotel rooms and hallways were super dirty and out dated. We stayed for 3 nights and for the price we payed I would not consider this hotel a 4 start. Maybe a 2 start. Again needs a lot of improvement, light, and cleaning to charge what they are charging per night.
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Paola Franco, Guest Experience Manager op 5 sep 2023
Dear Orlando, Thank you for taking the time to share your review.We are disappointed to hear that your stay did not meet your expectations. Our hotel takes pride in providing a clean and comfortable environment for our guests, and we apologize if this was not the case during your visit. We have a dedicated housekeeping team that works diligently to maintain our high standards, and we will address your concerns with them to ensure improvements are made. Regarding the room and hallway decor, our hotel features an eclectic design by the renowned French architect Dominique Perrault, which may not be to everyone's taste. We appreciate your input and will take it into consideration for future updates. As for the value of your stay, we strive to offer competitive rates and a wide range of amenities, including a 24-hour gym, outdoor pool, spa, and various dining options. We hope that you were able to enjoy some of these facilities during your time with us. Once again, we apologize for any inconvenience you experienced and appreciate your feedback.Kind regards, Paola Franco, Guest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Laura

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in augustus 2023

2/10 – Ontzettend slecht

OMAR

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
They do not clean Rooms unless you call reception. Do not leave enough clean towels or toilet paper. And at night they cut the water supply. So, we have no water to shower at night. Will not return.
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Paola Franco, Guest Experience Manager op 22 aug 2023
Dear Omar, Thank you for sharing your review. We are sorry to know that you felt our high standards were not upheld on this occasion. We urge guests to share any concerns they have at the time so that we may deal with the matter. Nonetheless, we have passed this information to the head of housekeeping for review and action.We hope that you will allow us the opportunity of providing you with an improved stay in the future. Best regards,Paola Franco, Guest Experience Manager

4/10 – Matig

Sealtiel

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Our room was not prepared to received the 3 of us. Sheets, blanket, and pillows were missing for the sofa bed, took 3 phone calls and 2 trips of hotel staff to get some of these, after 1:00am pillows never came and we gave up. Next day morning we discovered towels were incomplete for the 3 of us. Next night, a water leak at 2:00am from the bathroom ceiling kept us awake late allowing hotel staff to repair this Next morning we requested an iron and iron board, we were asked looking in the suite closets, after not finding these we were supplied with the requested items, but later hotel staff knocked at our door asking to get room access to verify iron and board were truly missing. Hotel couldn’t wait for this verification during the cleaning service later that day (not trust) During checkout I asked for the Manager, but was told he was not available, but later same day I would receive a call. Didn’t received.
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Sara Domingo, Guest Service Coordinator op 12 aug 2023
Dear Sealtiel,Thank you for taking the time to share your review.We are glad to hear that you found our hotel clean and well-maintained. Our team works hard to ensure a comfortable and enjoyable stay for our guests. However, we are truly sorry for the inconveniences you faced during your stay. We understand how frustrating these situations can be, and we apologize for any discomfort they may have caused you. We have addressed these issues with our team to ensure they are resolved promptly in the future. Our priority is to provide excellent service to our guests, and we apologize if we fell short in this instance. We also regret that you were unable to speak with our manager during your stay, but please know that your feedback has been shared with our management team for further review and improvement.We hope that you will choose to revisit us.Best regards,Sara Domingo, Guest Service Coordinator

10/10 – Uitstekend

Vince

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Christina

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vi nød virkelig opholdt på hotellet, som lå i gåafstand til stranden. Der var en vandskade ( værelset ovenpå tændte badekaret og glemte det) og vi fik straks en opgradering af værelset. Det eneste minus var at elkedlen ikke virkede på det nye værelse og jeg sagde det tre gange, men fin aldrig en anden.
7 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Paola Franco, Guest Experience Manager op 11 aug 2023
Kære Christina. Vi takker dig mange gange for anmeldesen af dit ophold.Vi er glade for at høre, at du nød dit ophold og værdsatte vores beliggenhed tæt på stranden. Det er dejligt at vide, at du oplevede god service og hurtig opgradering af værelset efter vandskaden. Vi beklager ulejligheden med elkedlen, der ikke fungerede på det nye værelse. Vi vil tage dette op med vores vedligeholdelsesteam for at sikre, at det ikke sker igen i fremtidenVi vil være beærede over at få muligheden for igen at åbne dørene for dig i fremtidenPaola Franco, Guest Experience Manager

8/10 – Goed

Midori

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Svetlana

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
room is small for 2 adults and kid Lobby has unpleasant smell The rest is average
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Sara Domingo, Guest Service Coordinator op 23 jul 2023
Dear Svetlana, Thanks for taking the time to review your stay at our hotel.We are pleased to hear that you found our service to be excellent. Our team works hard to provide personalized and attentive service to all our guests. However, we regret to learn that the room size was not to your satisfaction. We offer various room sizes and configurations to accommodate different needs, and we would be happy to help you find a more suitable option for your family during your next stay. We also apologize for any unpleasant smell you encountered in the lobby. We take cleanliness and guest comfort very seriously, and we will investigate this issue to ensure it is resolved.All of the team hope that we may be able to see you again in the future. Kindest regards,Sara Domingo, Guest Service Coordinator

6/10 – Redelijk

Kevin

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff was nice, but unfortunately there were several problems with the room. The shower head was broken and sprayed water upward and sideways getting water everywhere and had to be replaced. This prevented the shower from being used in any reasonable way for 2 days. The privacy curtain on the glass between the bathroom and bedroom literally fell off and so we needed to call staff to fix that. There was a massive yellow stain on the carpet that was covered (I assume intentionally) by the coffee table at the end of the bed and the door to the room sweaked everytime it was moved even slightly like a horror movie. Lastly, the hallways on the floor were all metal and looked like a storage facility. There was no offer of any compensation either for these issues and the customer/guest should not have to ask.
5 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Paola Franco, Guest Experience Manager op 20 jul 2023
Dear Mr. Stephen, thank you for taking the time to share your experience at our hotel.Our entire team sincerely appreciate your words. We work hard to deliver an exceptional guest experience and such positive feedback acts as motivation for our team members to continue providing excellent service. We are sorry our usual high standards were not met and this will be addressed with our team. We regret that we didn't meet your expectations.We hope we have the opportunity to welcome you back again. Best regards, Paola Franco, Guest Experience Manager

8/10 – Goed

Timothy

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
AC did not work. Room was hot and uncomfortable Staff was very polite and helpful
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Paola Franco, Guest Experience Manager op 10 jul 2023
Dear Timothy, Thank you for taking the time to share your review.While we are sorry to hear about the issue with the air conditioning system we appreciate your mention of our team's professional service in trying to find the best solution for you. Such positive feedback encourages us to constantly uphold our high performance. However, please accept our apologies for any inconvenience.We all hope to welcome you back in the future!Best wishes,Paola Franco, Guest Experience Manager

8/10 – Goed

William John Riley

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Koray

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wir hatten einen wundervollen Aufenthalt. Der City view Ausblick ist unglaublich. Die Sauberkeit in unserem Zimmer war hervorragend. Auch das Personal hat uns in alle. Fragen weiter geholfen. Der Pool war auch super. Die Tram ist in der Nähe und auch der Strand barcelonetta ist zu Fuß erreichbar. Wir werden definitiv nochmal buchen, falls wir nach Barcelona reisen
2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Paola Franco, Guest Experience Manager op 6 jul 2023
Sehr geehrter Koray, vielen Dank für die Bewertung unseres Hotels.Es freut uns sehr, dass Ihnen der City View Ausblick gefallen hat und Sie die Sauberkeit in Ihrem Zimmer hervorragend fanden. Unser Personal ist stets bemüht, unseren Gästen bei allen Fragen weiterzuhelfen, und wir freuen uns, dass dies auch bei Ihnen der Fall war. Schön, dass Sie auch unseren Poolbereich genießen konnten und die Nähe zur Tram und zum Strand Barceloneta geschätzt haben.Gern würden wir Sie einmal wieder bei uns begrüßen.Paola Franco, Guest Experience Manager

4/10 – Matig

Nicholas

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Disappointed
The staff and service was wonderful. But the hotel is extremely outdated for a 4 star hotel. AC broken and the lights for the unit went out on one night. Overall very disappointing
5 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Sara Domingo, Guest Service Agent op 14 jun 2023
Dear Nicholas, Thank you for this review about your recent stay.We are delighted to hear that you found our team and service to be wonderful. We work hard to ensure our guests have a comfortable and enjoyable stay. However, we are disappointed to learn about the issues you faced with the air conditioning and lighting in your room. We would like to assure you that our maintenance team regularly checks and maintains all our facilities, including the air conditioning system, to provide a comfortable environment for our guests. We apologize for any inconvenience this may have caused during your stay. Regarding your comment on the outdated design, we appreciate your feedback and will take it into consideration for future improvements. Our hotel features an avant-garde and iconic architectural design by French architect Dominique Perrault, and we strive to maintain a balance between modernity and comfort.We hope to be able to welcome you back on a return visit for an improved experience. Best regards,Sara Domingo, Guest Service Agent

10/10 – Uitstekend

Sharon

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Noémie

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
L'accueil d'Alejandro était incroyable, presque tout le personnel est agréable et souriant, serviable et prenne soins de leurs clients
3 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Paola Franco, Guest Experience Manager op 11 apr 2023
Chère Noémie, Merci pour cette excellente appréciation,Nous sommes heureux que votre séjour se soit très bien déroulé et que vous ayez apprécié la convivialité de notre équipe.Au plaisir de vous compter de nouveau parmi nos hôtes,Paola Franco,Guest Experience Manager

8/10 – Goed

Susan

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful rooms and an incredible view. The front desk staff was so helpful and accommodating. Very walkable to beach, shopping and so many dining options. Had a drink at rooftop lounge - amazing setting and view. Love the pool lounge area but wished it was open longer, they closed too early
2 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Paola Franco, Guest Experience Manager op 7 apr 2023
Dear Susan, Thank you for this feedback on your recent stay.We are delighted that you enjoyed your stay with us and appreciated your room with the spectacular views we are lucky to have at our hotel. Your kind mention of our team's courteous service is much appreciated. We do try to make sure all our guests have the best experience they can with us and we will always go the extra mile to ensure your expectations are met. Nevertheless, we have taken note of your comment and will take it into consideration.All of the team hope that we may be able to see you again in the future. Kindest regards,Paola Franco, Guest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Gordon

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Guest Service Team op 16 mrt 2023
Estimado Sr.Gordon, Ha sido un placer tenerle con nosotros. Nos complace saber que hemos alcanzado sus expectativas. Esperamos tener la oportunidad de recibirle nuevamente en un futuro. Saludos Cordiales,

8/10 – Goed

Beate

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tolles Hotel, Ausblick beim Frühstück im 23. Stock gigantisch! Sehr sauber, sehr nettes Personal, gute Verkehrsanbindung zur U-Bahn. Supermarkt um die Ecke…
6 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Guest Service Team op 16 mrt 2023
Dear Beate Donata Grimm, First of all we would like to thank you for choosing our property The Level@Meliã Barcelona Sky as your home during your visit to Barcelona and for taking your time to write about your experience, we were delighted to have you as our guest and we are glad to know that you you have enjoyed your overall experience in our emblematic hotel. We wish we can welcome you in a future, Best Regards,