Restaurant

Beoordelingen van Nobu Hotel Barcelona

3.5 out of 5
Nobu Hotel Barcelona
Av De Roma 2 4, 2-4, Barcelona, Catalonia

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 547 van 1003 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 359 van 1003 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 62 van 1003 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 24 van 1003 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 11 van 1003 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Daisy

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Hb

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nette accommodatie, perfecte ligging. ondergaat een verbouwing op dit moment
3 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Montse S - Quality Manager op 22 apr 2019
Dear Hb, Thank you so very much for taking the time to provide positive feedback in regards to your recent experience. I am very pleased to know you enjoy your stay with us despite the renovation process. We hope to host you again during future trips to Barcelona. Best Regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Toplocatie naast metro en treinstation. Vriendelijk en behulpzaam personeel!
3 nachten verbleven in januari 2019
Reactie van Montse S - Quality Manager op 9 jan 2019
Thank you so much for choosing The Gran Hotel Torre Catalunya as your hotel during your recent travel to Barcelona. I am delighted to know you found our hotel to be comfortably located and our staff to be very friendly. We hope you will consider staying with us on a future visit to Barcelona!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
It was good.
Hotel is nearby everything train, metro and shops. The location is good.
3 nachten verbleven in september 2018

10/10 – Uitstekend

Rene

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Beautifull hotel
Het is de 3e keer dat we in dit hotel verblijven. Wat een mooi, netjes, schoon hotel. En het uitzicht op de 23e verdieping is fenomenaal!
1 nacht verbleven in juni 2018
Reactie van Montse S - Quality Manager op 18 jun 2018
Dear Rene, Thank you so much for taking the time to share your experience in Gran Hotel Torre Catalunya. We are so pleased to read that you visit us when you come to Barcelona, for us this mean that we are giving you the good service that you deserve. We will be pleased to have the pleasure to welcome you back very soon and you could enjoy again our magnificient views. Kindest regards,

10/10 – Uitstekend

Robby

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ideale uitvalsbasis
Vriendelijk personeel, zeer ruime kamer en badkamer. Ontbijt op de bovenverdieping met panorama over de stad is grandioos. Ontbijtbuffet is zeer uitgebreid. Enig minpuntje: TV had wel uitgebreide selectie Spaanse zenders, maar geen smart-applicatie om te streamen. Wel een HDMI poort om zelf iets aan te sluiten. Direct gelegen aan Sants station, waarbij je op 25 minuten met de trein aan de luchthaven bent (of iets langer met metro, je kan ook bus nemen). Op wandelafstand van alle metro / bus / treinlijnen naar de rest van de stad. Hoewel dicht bij station gelegen, is het niet in een verloederde of lawaaierige buurt. Is buurt met kantoorgebouwen en winkels, op 1 km wandelafstand van Plaça Espanya. Dicht bij start marathon.
5 nachten verbleven in maart 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel centraal gelegen nabij OV
Goed hotel, mooie kamer, schone kamer, prachtige uitzicht 22e verdieping. Personeel vriendelijk en behulpzaam.
3 nachten verbleven in november 2017

6/10 – Redelijk

Astrid, NL

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mixed bag - very good and some poor experiences
First impression was very good. Most of the staff was very helpful and friendly. Great views from the rooms and the restaurant on the 23th floor. What we didn't like was that one day when we returned late and wanted to take a bath, we got brown water. We were told to open the tap for 5 minutes, then 15 minutes, etc. This lastet for half an hour and then we gave up. Very helpful people in the reception area (printing our boarding cards and other vouchers) and in the snack bar, helping us with translation after my wallet was stolen.
12 nachten verbleven in juli 2017

6/10 – Redelijk

Miriam , Diemen

Standaard hotel
Ligging hotel was gunstig v.w.b. openbaar vervoer, vlak naast treinstation en metrohalte op een paar 100 meter. Inchecken bij de receptie duurde vrij lang omdat er in eerste instantie helemaal geen personeel stond. De receptioniste die ons hielp nam eerst 3 keer de telefoon op wat vrij irritant was. Verder was ze wel heel vriendelijk. Omdat we geen ontbijt in het hotel hadden hebben we verder weinig contact met personeel gehad. Het gebouw is aan de buitenkant bijzonder lelijk. Onze kamer was netjes en schoon maar heel erg standaard met niets bijzonders of opvallend zoals zoveel hotelkamers. Uitzicht op een parkeerplaats en geen balkon. Geen slechte ervaringen, maar niet mijn type hotel dus ik zal hier niet nogmaals naar toe gaan.
3 nachten verbleven in juni 2017

10/10 – Uitstekend

Mae, Netherland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect location
It was an easy journey from the airport EL Prat to this hotel. From El prat airport we took a train and it's only 3 stop to Barcelona Sants. Gran hotel catalunya situated at the right side of the Sants station. Taxi is also available at the airport price between 20 t0 24 euro. but the train cost you only 2,40 euro single ride. There are many restaurant inside Sants station even MC Donald. Here in Sants station is also an acces to all metro going to all places of Barcelona including touristic busses.Ticket are available inside Sants station.
2 nachten verbleven in juni 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Goed hotel voor je geld
Hotel ligt vlakbij Barcelona Sants train station en Sants Estacio metro station. Tegen over het hotel ligt een goede broodje zaak waar je goed ontbijt en koffie kunt halen. De zwembad is vrij klein. De sauna is helaas niet bijzonder. De Comfort kamer is bijzonder groot, goed verzorgd en prettig.

8/10 – Goed

DpB, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geweldig uitzicht !
Ontvangst met en door vriendelijk / behulpzaam personeel. Nette kamers. Goed bed, met voldoende kussens en mooi uitzicht over de stad. Ontbijt is perfect, genoeg keuze voor iedereen. Goede ligging t.o centraal station, voor de bus of taxi. Lopend en met een fiets is het erg leuk om de stad te verkennen !

8/10 – Goed

rene, Rotterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel met skybar vlakbij Sants
Geboekt vanwege de ligging het ligt op 1 min lopen van Sants. En op de 24ste is er een mooie skybar/restaurant Vriendelijk personeel Hotel is niet heel nieuw meer

10/10 – Uitstekend

Bert G.

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Great hotel
Very good quailty for money! Location from center good via subway,

10/10 – Uitstekend

serge, u

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top hotel met geweldige service
Top hotel en personeel wat aardig en hulpvaardig is

6/10 – Redelijk

Ilona, Alpen ad Rijn

Negatief: Comfort kamer
Net aan voldoende
Prima hotel. Kamer niet uitmuntend schoon. Hard bed, veringen voel je overal maar wel lekker kussen. Het hoofdeind van het bed trilde soms (door misschien iets van airco ofzo) waardoor je s'nachts wakker wordt. Ook veel geluid van buitenaf (achteruit rijdende vrachtwagens/ sirene ambulancepost) terwijl wij op de 9de etage zaten. Heel lekker ontbijt en een leuk uitzicht tijdens het ontbijt op de 23 etage. Metro voor de deur waardoor je heel gemakkelijk in het oude centrum zit en door de hele stad reist.

8/10 – Goed

Peter, Hoorn

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel
Mooi hotel met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel met bezienswaardigheden op redelijke afstanden.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Vanya

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Rob, Los Angeles

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff were helpful. They were quick to respond to my needs. They also kept my room clean when I went on day trips. I also had help from a staff when I lost my card key. I was partying late until 5 AM but I showed her my ID and told her my room number and got another card key. Thanks !!
3 nachten verbleven in augustus 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Property in transition to new owner without notification to potential customers - a complete disaster - facilities in disarray
8 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Værelset var bedre end hvad der blev vist på billederne. Udsigten var god, samt der er en station tæt på. Parken og supermarkedet gør lokalisationen bedre
4 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Emma

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nära tågstation
Jag valde hotellet pga närheten till tågstationen då jag kom fram sent på kvällen och skulle åka vidare morgonen efter. För det var hotellet jättebra. Närheten till sevärdheter i barcelona kan jag inte kommentera. Jag fick vänta ca 20 min vid incheckning då det var något krångel med gästerna före och de bara hade en person i receptionen som kunde checka in (trots att det stod tre personer bakom disken). När jag väl fick checka in bad han så mycket om ursäkt för att jag fått vänta. Så bemötandet var trevligt men det var ändå lite irriterande när man bara ville komma upp på rummet. Frukosten var jättebra.
1 nacht verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Diane

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Attila

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nicht zu empfehlen für anspruchsvolle Gäste.
Leider nur so lala..Umbauphase wird vielleicht einiges verbessern. Die Betten nicht zu empfehlen . Sie Zimmer zwar groß aber das Interieur sehr abgenutzt . Die Gardinen dreckig . Teilweise auch das Badezimmer nicht gut genug .
1 nacht verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Diana

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good time in Barcelona
Location was perfect near train station,and metro. The staff was very helpful and friendly.
2 nachten verbleven in juli 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
CONSTRUCTION ALERT! The web page says the restaurant and bar are under construction. The whole hotel except foors 1 to 8 are. And it seems as though they will be for a year. My room had a temporary elevator outside the window. Work starts at 7am. Traffic from the train station starts at 5am. Buses, cars, motorcycles etc all rev up to the stop light in front then brake at the light and rev up again. Other guests also slam heavy doors atvall hours. The real reason to stay here is the hope of a view. Half the hotel is backed by a ten story hotel. No views possible currently. The other side has some views. They also dont turn the rooms over as advetised. I got in at 230 but the family before me was told to wait until 330. The maids didnt clean until 4pm. The only reason they didnt get a 1 is that my room was big. Not sure what the new rooms will look like. Id avoid until construction is finished or rates are below 100. Or if you dont hear well or dont need sleep. The metro is good enough that you dont have to be near the station if that is a consideration. Especially if you buy thev8e unlimited ticket. Which you should do anyway. Especially if using metro from the airport.
2 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Montse S - Quality Manager op 31 jul 2019
Dear guest, First of all thank you very much for your recent stay with us at Hotel Torre Catalunya and for sharing your feedback with us. I would like to offer you our most sincerely apologies for the inconvenience caused by the works during your stay. We have tried that this process has the least possible affectation for our guests, but we know that the works can cause discomfort. I regret that your stay has not fulfilled your expectations because of the renovations, but we hope you understand that it is a necessary process to adapt the hotel facilities and offer a service according to current demands. I can only hope you will allow us to host you again soon so we can provide you the stay you deserve. Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Da sie gerade renoviert wird, war die Benutzung eingeschrenkt
1 nacht verbleven in juli 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
location 2 minutes walking from Sants station is what makes this place valuable. However, the property is is need of a big renovation, which it does seem to be undergoing
1 nacht verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

GAYNELL

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Maria E, Argentina

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ideal para salir con Renfe para cualquier lugar.
El lugar estaba con reformas, no obstante ello, los ruidos no se oían, la gente muy amable, muy buena la comodidad de la habitación, grande y el baño, también, lo recomiendo 100% , ideal para tomar el tren, dado que esta a pocos pasos de la estación.-
7 nachten verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Antonio

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in juni 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Daniel

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Je connaissais cet hôtel depuis longtemps. A quoi bon rester ouvert alors qu’il est en travaux. On m’a donné une chambre avec une douche bouché. Cet hôtel est digne seulement d’un 3 etoiles.
1 nacht verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lovely spacious rooms. Very convenient as so close to station.
1 nacht verbleven in juli 2019

6/10 – Redelijk

Gonzalo

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Willie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid
遠出する人には非常に便利
サンツ駅の目の前なので、非常に立地は良いです。ただ、風呂場の排水が悪く、水がなかなか流れなかったのが残念でした。また、低層階だったからかもしれませんが、12時過ぎくらいまで外の音がうるさく、なかなか眠れなかったのが辛かったです。
6 nachten verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Carol

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

MF, 日本、関西

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ホテルは改装中でしたが部屋は特に問題はなく快適に過ごせました。 アサインされた部屋は低層階で眺望はなく残念でしたが、部屋は清潔で広さも十分で申し分ありません。立地についてはカセテドラルなど観光に行くのには地下鉄の利用が必須。近くにはあまりレストランもありませんのでその点は注意が必要。
3 nachten verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very close and convenient to Sants train station. Also great high rise views!
1 nacht verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Patrizia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bruyant
Hôtel en travaux. Très bruyant le soir
2 nachten verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

ZF PWK MECACENTRE

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2019