Een binnenzwembad, een buitenzwembad

Beoordelingen van Renaissance Barcelona Fira Hotel

4.5 out of 5
Renaissance Barcelona Fira Hotel
Placa d'Europa, 50-52, L'Hospitalet de Llobregat

Beoordelingen

9,2

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 660 van 1004 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 258 van 1004 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 48 van 1004 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 21 van 1004 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 17 van 1004 beoordelingen" "

9,4/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

9,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Goncalves

4 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Sergi Molero - Duty Manager op 21 feb 2024
Dear Goncalves.We greatly appreciate your excellent rating.We hope to welcome you again soon.Best regards from Barcelona.

10/10 – Uitstekend

Hans

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prijs kwaliteit is uitstekend
5 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Hanna Bouchiab Social media coordinator. op 18 sep 2023
Dear Hans, We appreciate your excellent rating. It is a great motivation for the whole team. We celebrate having met your expectations and hope to welcome you back to our establishment very soon! Best Regards,

8/10 – Goed

Michel, Middenmeer

Positief: Netheid, personeel en service
I like the accomodation. Rooftop view is excellent. Breakfast is perfect. Close to Metro station. The facilities: swimming pool, jacuzzi and fitness, are limited and not in the best shape. In the fitness several instruments were broken. The jacuzzi was several times a mess due to less control and the bubble bath did not work. At the ouside pool almost every time all sepce was occupied. Als in this case more control on reservation could help and/or more smalle lounge beds would be a good option
7 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Hanna Bouchiab Social media coordinator. op 8 sep 2023
Dear Michel, We appreciate your excellent rating. It is a great motivation for the whole team. We celebrate having met your expectations and hope to welcome you back to our establishment very soon! Best Regards,

8/10 – Goed

Jerry

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel is zeer goed, locatie is niks je moet overal naar toe reizen met taxi, metro, bus
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Hanna Bouchiab Social media coordinator. op 14 aug 2023
Dear Jerry, We appreciate your excellent rating. It is a great motivation for the whole team. We celebrate having met your expectations and hope to welcome you back to our establishment very soon! Best Regards,

10/10 – Uitstekend

Maria

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geweldig mooi hotel in Barcelona
Wat een fantastisch hotel. Alles hier is perfect! Iedereen is super gastvrij, heerlijk ontbijt, schoon, ruime kamer, super mooi ingericht, geweldig uitzicht, heerlijk zwembad op de rooftop. Metro voor de deur. Binnen spa niet geweest want het was te mooi weer maar kan niet anders dan ook perfect zijn.
6 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Hanna Bouchiab Social media coordinator. op 14 aug 2023
Dear Maria, We appreciate your excellent rating. It is a great motivation for the whole team. We celebrate having met your expectations and hope to welcome you back to our establishment very soon! Best Regards,

8/10 – Goed

Malika

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Hanna Bouchiab Social media coordinator. op 2 aug 2023
Dear Malika, We thank you so much for your feedback.I am happy to read that you enjoyed the hotel and our service. We hope to welcome you back again soon. Best regards from Barcelona.

8/10 – Goed

Gert, Dendermonde

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Impressive architecture, The rooms are modern and unique. It's not located in the centre, so you will spend some extra money on taxi and metro.
5 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Sergi Molero - Duty Manager op 17 aug 2022
Dear Gert, Thank you very much for sharing your experience. Kind regards,

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ik kreeg een rokerskamer ondanks dat er op reservatie duidelijk “niet-rokerskamer” stond. Daarnaast was er enkel een bad in de kamer, geen douche
4 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Ana Vidiella - Public Relations & Social Media Coo op 25 okt 2019
Dear guest, First of all, we would like to thank you for your recent visit to the Renaissance Barcelona Fira Hotel and for taking the time to share the experiences you have gained with us. Your feedback is more than valuable to us and we highly appreciate the chance you are giving us to respond. Unfortunately, we have learnt that your stay with us did not meet all of your needs and expectations and that you were not able to enjoy your stay to the fullest. Please accept our sincere apologies for not providing the expected customer service. Comments and ratings such as yours are very important for us, and are shared with all of our team members to avoid such problems in the future and for improvement. Upholding our commitment to provide a memorable experience with exceptional service, we hope to have an opportunity to better your experience with us whenever your travels bring you back to Barcelona. Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

4 nachten verbleven in juli 2018
Reactie van Ana Vidiella - Public Relations & Social Media Coo op 1 apr 2019
Dear guest, We are delighted to have been your chosen hotel during your recent stay in Barcelona. As a valued customer, it was truly a pleasure to serve you. We appreciate your business and value your honest feedback. Your rating has been shared with the hotel team as a critical way of understanding how we can continue to deliver exceptional service to guests like you. Thank you for staying at the Renaissance Barcelona Fira Hotel and we hope you choose to create more memories with us whenever your travels bring you back to Barcelona. Best regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2018

10/10 – Uitstekend

Anoniem, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ideaal beurshotel
Perfecte ligging als je voor een beurs gaat. Ligt er naast. Zeer uitgebreid ontbijt.

8/10 – Goed

J.M.K, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Luxe hotel buiten de stad voor weinig geld
Hier 2 nachten geslapen, prima verblijf gehad. Het ligt ietwat buiten het centrum. Kamers zijn ruim en comfortabel. Ik ben een ervaren rijziger en de metro reis van en naar hotel overdag en 's avonds nog een keer als je uit eten gaat, gingen mij wel tegen staan, het is toch dik 20min. Maar, ik wist dit van te voren dus geen min- punt. Zwembad en bar op de bovenste verdieping, werkelijk fantastisch. Prijs - kwaliteit verhouding is super. Dit soort hotels heb je ook in het centrum, maar dan voor de hoofdprijs. Wil je een luxe hotel voor een prima prijs, dan dit hotel boeken!

8/10 – Goed

Yentl, Arnhem

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heeel fijn hotel met een fijn dakterras
Wij (twee meiden van 20) zijn hier 4 nachten geweest. We konden pas 1,5 uur later de kamer in dan gepland op de eerste dag. De bedjes op het dakterras zijn al vroeg bezet (vroeg rond 9 uur) dit was voor ons wel wat minder.. Wij hebben namelijk genoten van het nachtleven van Barcelona en dan is dat wel erg vroeg. Bij het zwembad liggen er wel handdoeken die je kunt gebruiken (erg prettig scheelt weer bagage). Vanaf het hotel is het ongeveer paar minuten lopen tot de bushalte of de metro om richting het centrum/strand te gaan. Wij hebben vaak de bus genomen. Als je vanaf de metro Europa Fira reist, moet je bij de volgende halte weer inchecken om verder te reizen. Oftewel je betaalt 2x een kaartje naar 1 bestemming. De bus was dus veel handiger en qua tijd scheelt het niet veel. Als je een taxi wil pakken, kan dit meteen voor het hotel (hier staan namelijk altijd taxi's te wachten). Wij vonden het een mooi en schoon hotel, met over het algemeen vriendelijk personeel. Alleen hadden wij verwacht dat het centrum toch iets dichterbij was, dus houd hier rekening mee.

10/10 – Uitstekend

A & W, Rotterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooiste hotel van Barcelona!
Net terug van 4 dagen Barcelona, wat is dit ons goed bevallen! Dit is echt het mooiste hotel van Barcelona. Het Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam, we hadden een deluxe slaapkamer geboekt maar kregen bij aankomst een update naar een junior suite (deze kamer is echt een aanrader). Alles heel netjes en schoon, in goede staat. Ontbijt was super, erg veel keus en alles vers bereid. Zwembad mooi en een goede temperatuur, lekkere cocktails aan de bar en een prachtig uitzicht over heel de stad. Wij komen hier volgend jaar zeker terug!!
Uitzicht vanaf de spa 😍
Genieten 👌🏼

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect verblijf
Perfect verblijf in een perfecte stad! Dit hotel is ideaal voor een bezoek aan Barca. Prachtige kamers, schoon, mooi zwembad op dakterras en een fantastisch uitzicht! Een aanrader voor elke bezoeker van Barcelona!!

10/10 – Uitstekend

Martijn, Enschede

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prachtig hotel wat verder van het centrum
Prachtig en bijzonder hotel. Fantastisch uitzicht. Mooi zwembad op het dak, bij drukte is het alleen wel wachten op een beschikbaar bed. Zit wel ver van het centrum af, maar dicht bij de metro, dus inclusief lopen en wachten gemiddeld met 30 minuten in het centrum.

10/10 – Uitstekend

Koen D.

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Designhotel met prachtig terraszwembad op 26 ste
Designhotel met prachtig zwembad op 26 ste en zicht op nieuw stadsgedeelte van Barcelona.

10/10 – Uitstekend

gracia en cheroni

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Een woord, GEWELDIG
Wij hebben enorm genoten van onze vakantie en natuurlijk ook van het verblijf. Personeel is heel erg vriendelijk. De kamers zijn schoon, de pool op op de 27ste verdieping is amazing. Het uitzicht is fantastisch, de cocktails zijn lekker. Volgend jaar boeken wij dit hotel weer. Een aanrader dussss..

8/10 – Goed

Els, LInt

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel uit het centrum, maar metro vlakbij
Groot hotel met prachtig uitzicht op de rooftop. Heerlijk ontbijt. Mooie witte kamer met zalige regendouche .

6/10 – Redelijk

joeri de ridder, antwerpen

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Duur design hotel
Privacy op de kamer werd niet altijd gerespecteerd door de kuisploeg. Junior suite is heel donker; zwarte aankleding met slechts enkele LED-spotjes. Koffie en suiker werd zelden aangevuld op de kamer. Ontbijt is zeer goed. Strak design hotel. Soms koud in de kamer.

10/10 – Uitstekend

Renalda, Purmerend

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super verblijf.
10 min met de Taxi en het hotel valt niet te missen. De prachtige palmramen in het hotel zie je al van een afstand. De kamer was grandioos, prachtig wit interieur en een behoorlijke grote douche met een heerlijke plafondouche. Het ontbijt was heerlijk en van alles voorzien, zelfs de koffie was lekker, Het zwembad op het dak heerlijk bij een warme dag maar het water was wel behoorlijk fris. Het metrostation is om de hoek en daar kan je een meerdaags pas kopen en dan kan je de gehele stad ( ongeveer 15 min ) bezoeken. Overal een geweldige hotel op een goede locatie, zeker voor herhaling vatbaar.

10/10 – Uitstekend

gilles, boortmeerbeek

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
echt puur genieten, alles was zeer goed
Super we hebben een fantastische vakantie gehad, Het hotel was dik in orde, en het personeel is zeer vriendelijk. Zeker een aanrader!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
geweldige uitvalsbasis voor citytrip barcelona
Zeer knap design hotel op zeer rustige locatie. Geweldig uitzicht van op het dak met zalig zwembad! 10min van de luchthaven T2 met metro en busstop voor de deur ben je op 10min in het centrum van barcelona!

10/10 – Uitstekend

Charles David

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel was one of the cleanest properties I have ever stayed outside of the US! The staff was courteous and helpful and made sure we felt comfortable for the entire 5 night stay. 5 Stars and will recommend!
4 nachten verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Christine

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Loved the room and the breakfast was amazing.
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Lea

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Caroline

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice resort! Totally will come back!
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Javier Comesaña (Junior Manager) op 21 mei 2024
Dear Caroline,Thank you for your kind words. We are delighted to hear that you had a very nice experience.Your positive feedback is greatly appreciated. We look forward to welcoming you back for another fantastic stay.Warm regards,

10/10 – Uitstekend

Yash

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent choice for an amazing view of the city from 23rd floor. Great service and suggestions for restaurants
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Javier Comesaña (Junior Manager) op 21 mei 2024
Dear Yash,Thank you for your excellent feedback about your recent stay at Renaissance Barcelona Fira. We are delighted to hear that you enjoyed the amazing view of the city from your room in the 23rd floor and appreciated our great service and restaurant suggestions.Your kind words are greatly appreciated and will be shared with our team. We look forward to welcoming you back in the future and continuing to provide you with exceptional experiences.Warm regards,

10/10 – Uitstekend

Gillian

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
n/a
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Javier Comesaña (Junior Manager) op 21 mei 2024
Dear Gillian,Thank you for such a great review! We are delighted to hear that you had an excellent experience at Renaissance Barcelona Fira.Warm regards,

10/10 – Uitstekend

Viridiana

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Un hotel súper bonito y elegante Lo que no nos gustó fue que la regadera no tiene cortinas, si vas con familia no tiene mucha privacidad La cama extra que tiene no es muy cómoda En general está hermoso el hotel y tiene una vista espectacular desde el piso 27 donde está la piscina
7 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Javier Comesaña (Junior Manager) op 21 mei 2024
Estimada Viridiana,Muchas gracias por compartir su experiencia en nuestro hotel. Nos alegra saber que encontró nuestro hotel bonito y elegante, y que disfrutó de las espectaculares vistas desde el piso 27.Apreciamos sus comentarios y los tomaremos en cuenta para mejorar nuestros servicios y asegurar una mayor privacidad y comodidad para nuestros huéspedes.Nos alegra saber que, tuvo una estancia agradable y esperamos tener la oportunidad de darle la bienvenida nuevamente en el futuro.Saludos cordiales,

10/10 – Uitstekend

Jules

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amazing stay with top service ! Upgraded to junior suite on the day Splendid breakfast and great pool facility Can’t fault the place really 👍
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Javier Comesaña (Junior Manager) op 13 mei 2024
Dear Jules,Thank you for your recent stay with us and for taking the time to share your feedback. We're thrilled to hear that you had an amazing experience and enjoyed the service.It's fantastic to know that you appreciated the upgrade to a junior suite, as well as the splendid breakfast and our pool facilities. We strive to provide our guests with exceptional amenities and a memorable stay, and we're delighted that we could meet your expectations.Your kind words are truly appreciated, and we look forward to welcoming you back for another wonderful stay in the future. Warm regards,

10/10 – Uitstekend

Andres

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Amazing hotel for the price.
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Sergi Molero. Deputy manager op 10 mei 2024
Dear Andrés,Thank you for sharing your feedback! We're thrilled to hear that you found our hotel to be amazing, especially considering its price. Providing great value for our guests is one of our top priorities, and we're delighted that you had a positive experience with us. We look forward to welcoming you back to the Hotel Renaissance Barcelona Fira in the future!

8/10 – Goed

Ruben

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Parking was a bit expensive at 28 euros/night. A/C thermostat was a bit difficult to use and understand. otherwise, very nice hotel for the price.
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Sergi Molero. Deputy manager op 6 mei 2024
Dear Ruben,Thank you for sharing your feedback on your recent stay at Hotel Renaissance Barcelona Fira. We sincerely appreciate your input and thank you for taking the time to provide your observations.We are pleased to hear that overall you enjoyed your stay and found our hotel to be very pleasant considering the price. We strive to offer our guests a memorable experience, and we are glad that you had a positive overall experience.Your feedback is invaluable to us as it helps us identify areas where we can improve to ensure an exceptional experience for our guests. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide an even more satisfying experience.If there is anything else we can assist you with or if you have any further concerns, please do not hesitate to contact us.Best regards,

10/10 – Uitstekend

Tugba

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super Anlage, sehr sauber, hochwertig und ein super Ausblick was wir sehr genossen haben.. immer wieder gerne
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Sergi Molero. Deputy manager op 5 mei 2024
Vielen Dank für Ihr Feedback zu Ihrem Aufenthalt im Hotel Renaissance Barcelona Fira.Es freut uns sehr zu hören, dass Ihnen unsere ausgezeichneten Einrichtungen gefallen haben, die wir stets sauber und von hoher Qualität halten. Es ist großartig zu wissen, dass Sie auch die herrliche Aussicht, die unsere Einrichtungen bieten, genießen konnten.Ihre Zufriedenheit ist unsere größte Belohnung, und wir würden uns freuen, Sie in Zukunft erneut bei uns begrüßen zu dürfen. Wenn wir Ihnen bei Ihrem nächsten Aufenthalt noch weiter behilflich sein können, lassen Sie es uns bitte wissen.Wir freuen uns darauf, Sie bald wieder im Hotel Renaissance Barcelona Fira begrüßen zu dürfen.

8/10 – Goed

Miki

Positief: Netheid, personeel en service
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Sergi Molero. Subdirector op 6 mei 2024
Estimado Miki,Gracias por tomarse el tiempo para valorar su experiencia en el Hotel Renaissance Barcelona Fira. Apreciamos sinceramente su retroalimentación y su calificación.Nos complace saber que, en general, su estancia fue satisfactoria. Su opinión es importante para nosotros mientras continuamos trabajando para brindar un servicio excepcional a nuestros huéspedes.Si hay algo específico en lo que cree que podríamos mejorar para merecer una calificación perfecta en el futuro, no dude en hacérnoslo saber. Estamos aquí para asegurarnos de que cada estancia sea lo más cómoda y agradable posible para nuestros huéspedes.Esperamos tener la oportunidad de darle la bienvenida nuevamente en el futuro y brindarle una experiencia aún mejor.Saludos cordiales,

10/10 – Uitstekend

Margarita

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything was wonderful , but the beds the mattress on my opinion are to hard and old .
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Sergi Molero. Deputy manager op 30 apr 2024
Dear Margarita,Thank you for taking the time to share your feedback regarding your recent stay at the Hotel Renaissance Barcelona Fira. We are pleased to hear that overall you had a wonderful experience with us.However, we are sorry to hear that you found the mattresses too firm. Your comfort is a top priority for us, and we take your feedback very seriously. We are addressing this issue with our team to tackle it appropriately and seek solutions to improve the quality of your rest during future visits.We sincerely appreciate your feedback as it helps us identify areas where we can enhance and ensure an exceptional experience for all our guests. We look forward to the opportunity to welcome you back in the future and provide you with an even more comfortable and enjoyable stay.If you need further assistance or have any other concerns, please do not hesitate to contact us. We are here to assist you with anything you may need.

10/10 – Uitstekend

Heiko

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Remarkable hotel with great roof top terrace. Very good breakfast.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Sergi Molero. Deputy manager op 22 apr 2024
Dear Heiko,Thank you for your feedback! We're delighted to hear that you found our hotel remarkable and that you enjoyed our great rooftop terrace. It's wonderful to know that you also appreciated our breakfast offerings. We strive to provide exceptional experiences for all our guests, and we're glad to hear that we met your expectations. If there's anything else we can do to enhance your stay in the future, please feel free to let us know. We hope to welcome you back to Hotel Renaissance Barcelona Fira soon!

10/10 – Uitstekend

Seb

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Really excellent hotel near (but not too close to the airport) and on the decent links to the rest of Barcelona. Lovely rooms, great breakfast and an amazing view of the whole city from the roof top bar. Absolutely recommend.
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Sergi Molero. Deputy manager op 22 apr 2024
Dear Seb,Thank you for sharing your feedback! We're delighted to hear that you had an excellent experience at the Hotel Renaissance Barcelona Fira. It's great to know that you found our location convenient, near the airport but not too close, with good connections to the rest of Barcelona. We're pleased that you enjoyed our lovely rooms and the excellent breakfast we offer.Furthermore, we're thrilled to hear that you were able to enjoy the incredible view of the entire city from our rooftop bar. We truly appreciate your recommendation and hope to have the pleasure of welcoming you back in the future. If you need anything else during your next visit, please don't hesitate to let us know.

4/10 – Matig

Terry

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Reservation Department op 18 apr 2024
Dear Terry, I thank you for taking the time to leave feedback on your recent visit to Renaissance Barcelona Fira. I regret to learn that your experience did not live up to your expectations. Nevertheless, we sincerely appreciate being made aware which allows us to continually improve our services and offerings. I hope to have the chance to welcome you back at Renaissance Barcelona Fira in the future. Kind regards

8/10 – Goed

Ivan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was just to far from the downtown
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Sergi Molero. Subdirector op 12 apr 2024
Dear Ivan,Thank you for sharing your feedback regarding your stay at the Hotel Renaissance Barcelona Fira.We're sorry to hear that you found our location a bit far from the city center. We'd like to inform you that our hotel has a metro stop right in front of the main entrance, providing quick and convenient access to the city center. With just two stops, you can reach Plaza España and be only 10 minutes away from the historic heart of the city.Furthermore, we'd like to highlight that we are within easy reach, whether by metro or car, of many popular attractions in the city, giving our guests the opportunity to explore all that Barcelona has to offer with ease.We appreciate your feedback, and we hope this information proves helpful for future stays. We look forward to welcoming you again in the future and providing you with a more satisfying experience.Best regards,

10/10 – Uitstekend

Thom Khemrith Bernard de

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Superbe, majestueux je recommande vivement !
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Sergi Molero. Deputy manager op 8 apr 2024
Cher Thom,Quel commentaire positif ! Il semble que ce client ait eu une expérience totalement différente et très satisfaisante à l'Hôtel Renaissance Barcelona Fira. En utilisant des mots tels que "superbe" et "majestueux", il témoigne d'une grande satisfaction à l'égard de son séjour. Ce type de commentaires est très précieux pour d'autres clients potentiels qui envisagent de séjourner à l'hôtel. Cordialement.

6/10 – Redelijk

Shaahin

2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Sergi Molero. Deputy manager op 4 apr 2024
Dear Shaahin,Thank you very much for sharing your experience.Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Yuliana

I love it, the staff were really nice and explained to us how to take the train to go see places
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Sergi Molero. Subdirector op 1 apr 2024
Dear Yuliana,We are delighted to hear that you thoroughly enjoyed your stay with us and that our staff were able to provide you with exceptional service! Your kind words and praise towards our team are greatly appreciated.At Hotel Renaissance Barcelona Fira, we strive to offer warm and welcoming service, as well as provide helpful information and tips to ensure our guests make the most of their visit to Barcelona. We are thrilled to learn that our team was able to provide guidance on using the train to explore the city and its surroundings.Thank you for choosing to stay with us and for taking the time to share your experience. We look forward to welcoming you back in the future and assisting you in creating more unforgettable memories in Barcelona.Warm regards,

8/10 – Goed

Javier

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Habitación muy oscura para mi gusto
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Sergi Molero. Subdirector op 30 mrt 2024
Estimado Javier,Gracias por tomarse el tiempo para compartir su experiencia en el Hotel Renaissance Barcelona Fira a través de Expedia. Valoramos sus comentarios y nos complace saber que en general disfrutó de su estancia con nosotros, como lo indica su calificación de 4 sobre 5.Lamentamos escuchar que encontró su habitación un poco oscura. En nuestro hotel, ofrecemos dos opciones de habitaciones: blancas y negras. Nos alegra informarle que las habitaciones blancas están diseñadas para ofrecer una atmósfera más luminosa y fresca.Para su próxima visita, le invitamos cordialmente a solicitar una de nuestras habitaciones blancas. Estamos seguros de que disfrutará de una experiencia aún más agradable y luminosa durante su estancia.Agradecemos nuevamente sus comentarios y esperamos darle la bienvenida de nuevo en el futuro. Si hay algo más en lo que podamos ayudarlo durante su próxima visita, no dude en hacérnoslo saber.Saludos cordiales,

10/10 – Uitstekend

Jonathan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff is what made the experience special.&
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Sergi Molero. Deputy manager op 30 mrt 2024
Dear Jonathan,Thank you very much for sharing your experience at Hotel Renaissance Barcelona Fira through Expedia and for rating us with a perfect score of 5 out of 5!We are thrilled to hear that your stay and our staff contributed to making your experience special. At Hotel Renaissance Barcelona Fira, we strive to provide exceptional service and genuine hospitality, and it is gratifying to know that we have succeeded in meeting your expectations.I will pass on your kind words of praise to our team. Their dedication and professionalism are essential in creating memorable moments for our guests, and we truly appreciate your recognition.We look forward to welcoming you back in the future and continuing to provide you with exceptional experiences during your stay with us. If there is anything else we can assist you with during your next visit, please do not hesitate to let us know.Thank you once again for choosing Hotel Renaissance Barcelona Fira and for sharing your positive experience with us.Warm regards,

10/10 – Uitstekend

Karlae

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I would recommend this hotel Flew in from uk for 1 night we enjoyed our 1 night stay
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Sergi Molero - Duty Manager op 18 mrt 2024
Dear Karlae,Thank you for your feedback regarding your recent stay at the Renaissance Barcelona Fira Hotel. We're glad to hear that despite the short duration of your visit, you had a pleasant stay.We appreciate your recommendation and are pleased to know that you found our hotel worthy of it. We hope to have the opportunity to welcome you back for a longer stay in the future, so you can fully enjoy all that our hotel has to offer.If there's anything we can assist you with in the meantime, please don't hesitate to reach out. We look forward to hosting you again soon.Best regards,

10/10 – Uitstekend

Thayliz

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
8 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Sergi Molero - Duty Manager op 13 mrt 2024
Dear Marius,Thank you very much for staying with us and for sharing your rating here. We hope to welcome you again soon.Greetings from Barcelona

10/10 – Uitstekend

Yolanda, Laredo

2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Sergi Molero. Subdirector op 30 mrt 2024
Estimada Yolanda,Nos complace enormemente saber que ha disfrutado de su estancia en el Hotel Renaissance Barcelona Fira y que nos ha otorgado una calificación perfecta de 5 sobre 5 a través de Expedia.Su satisfacción es nuestra máxima prioridad y nos llena de alegría saber que hemos cumplido con sus expectativas durante su tiempo con nosotros. Apreciamos sinceramente sus amables palabras y su reconocimiento.Siempre nos esforzamos por brindar un servicio excepcional y una experiencia inolvidable a todos nuestros huéspedes, y sus comentarios positivos son una verdadera motivación para todo nuestro equipo.Esperamos tener el placer de darle la bienvenida nuevamente en un futuro cercano. Si hay algo más en lo que podamos asistirle durante su próxima visita, no dude en hacérnoslo saber.¡Gracias una vez más por elegir el Hotel Renaissance Barcelona Fira y por compartir su experiencia con nosotros!Saludos cordiales,

10/10 – Uitstekend

Viktoria

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen
Very nice hotel, good location between the airport and town and very friendly staff.
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Sergi Molero - Duty Manager op 4 mrt 2024
Dear Viktoria, We thank you so much for your feedback. I am happy to read that you enjoyed the hotel and our location.We hope to welcome you back again soon. Best regards from Barcelona.

10/10 – Uitstekend

Keyvan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
everything
4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Sergi Molero - Duty Manager op 29 feb 2024
Dear Keyvan, We thank you so much for your feedback. I am happy to read that you enjoyed the hotel.We hope to welcome you back again soon. Best regards from Barcelona.