Een minibar, een kluis op de kamer, individueel gedecoreerd

Beoordelingen van Sansi Barcelona

3.5 out of 5
Sansi Barcelona
Diputacio, 234, Barcelona, Catalonia

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 53 van 199 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 84 van 199 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 32 van 199 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 22 van 199 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 8 van 199 beoordelingen" "

8,0/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Margriet

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lokatie fijn. Zeer vriendelijk personeel
3 nachten verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Eduard, Zaandam

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Theo, Mijdrecht

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I got a quiet room, it was very nice decorated, big bathroom. The staff was very professional and friendly. Metro station nearby and close to Place de Cataluna for the exclusive shops and sightseeing with houses of Gaudí. I had a very pleasant stay and hopefully till next time.
2 nachten verbleven in februari 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Vriendelijke receptie. Rommelige entree vanwege renovatie. Ideale ligging om vandaar uit lopend de stad te verkennen..
3 nachten verbleven in juni 2021

10/10 – Uitstekend

marie, den haag

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
the room was big and luxurious, nearby the center, all the time you could come, 24 hours reception, everything was designed in the hotel, they made the room clean, and in the neighbourheid everything was available, only positive
3 nachten verbleven in september 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima, maar geen vier sterren waard
Kamers vanaf de zevende verdieping zijn slecht bereikbaar, nu er maar een lift naartoe gaat. De capaciteit van de lift is 300kg en dus moet je lang wachten. Ook de trap gaat tot de zesde verdieping, met uitzondering van de noodtrap waar je eigenlijk niet mag komen. Een halfuur op de lift wachten is echter ook niet wat je wil. Kamers zelf zijn netjes en worden goed schoongemaakt. Schoonmakers spreken geen Engels en kwamen vaak binnengestormd omdat we geen deurhanger hadden en deze ook niet beschikbaar was. Er is veel verschil in het hotelpersoneel (balies): er moest 50 gepind worden aan borg omdat we geen creditcard hadden, het werd niet duidelijk waarom. Een van de andere medewerkers heeft nog nooit van klantvriendelijkheid gehoord. Toen we wilden uitchecken, er was door een andere medewerker verteld dat dit zo gebeurd zou zijn, was er volgens de baliemedewerker een probleem met de borg. In eerst instantie werd er geen woord over de borg gerept. De pas waarmee de borg was gepind was zogenaamd niet dezelfde pas als de pas die wij hem aanreikte. Er werden andere medewerkers bih gehaald en er werd heel erg gedaan alsof wij niet de juiste bon of pas hadden. Toen wij de afschrijving lieten zien kregen wij het geld terug, zonder excuses van de medewerker, die wel op zijn plaats zouden zijn geweest.
8 nachten verbleven in juli 2017

4/10 – Matig

fam Claes, C

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goede ligging
Geen fatsoenlijke inkombalie/lobby met wc: Dit was namelijk de ontbijtruimte... Kamers werden niet elke dag gepoetst. Ondanks dat we ontbijt hebben betaald bij de reservatie zei het hotelpersoneel ons elke dag dat we voor ontbijt moeten bijbetalen. Organisatie laat te wensen over. Het ontbijt is trouwens veel te duur voor wat het is. Zeker geen 4 sterren hotel!! Enkel positief is de ligging in het centrum .

10/10 – Uitstekend

lou

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
mooi hotel, schoon, goede locatie in het centrum
mooi hotel, schoon, ruime kamers, erg goede bedden (beste waar ik in een hotel ooit in geslapen heb) ik persoonlijk had het wel prettig gevonden als we een raam hadden kunnen opendoen. mogelijkheid was er wel, maar hadden geen sleutel (ook niet om gevraagd, zo warm was het niet dat wij er waren, maar als je in de zomer gaat, is dat wel fijn) minibar (wel prijzig) lekker bad in de kamer en veel diverse gratis spulletjes (zelfs scheermesje) erg vriendelijk personeel, je wordt altijd begroet bij binnenkomst, ontbijt was goed, lekkere diverse broodjes, voldoende keus. ontbijt was in lobby gedeelte, zat daar soms op de tocht door draaideur, maar ze waren volgens mij nog bezig met verbouwen, (helemaal niks van gemerkt overigens qua lawaai of iets) dus hopelijk is dat een tijdelijke plek. als ik weer terug ga naar Barcelona, dan zal dit hotel zeker weer bovenaan staan. locatie was ook goed, je loopt zo het centrum in, je zit niet aan de hoofdstraat dus niet lawaaierig. hotel heeft verder niet veel voorzieningen, maar dat was voor ons ook geen eis, slapen en ontbijten was voldoende, verder ben je toch alleen maar op pad.

8/10 – Goed

Erman, Putney

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Small and clean hotel. A little dated but had a good comfortable bed.
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Isagani Bencito

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stayed for 4 nights. Accomodation is good.Very good service,room is clean and the hotel is so close to the center.. very satisfied.
4 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Justin

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Daria

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Molto consigliato
3 nachten verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Valeriy

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles gut
1 nacht verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Jason

2 nachten verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

Jaime

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
safe and quiet close to the plaza Catalunya and Ramblas, access to bus and metro in 5 min walking
3 nachten verbleven in april 2022

4/10 – Matig

Arunas

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Very small room we got, no view at all. Inside the room feels claustrophobia. We bean leaving room early and coming back late, just to sleep. You can here neighbors, when they take shower or using toilet…. Feels like in you they are in your room… In the picture it’s a view from the window…
2 nachten verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

Samir, Aguascalientes

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Muy centrico de todo, las instalaciones modernas, el servicio de 10.
2 nachten verbleven in september 2021

2/10 – Ontzettend slecht

MARIANN

2 nachten verbleven in augustus 2021

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
La cama era muy cómoda, lo único bueno. Sabanas con agujeros y pelos (dos veces), cortinas manchadas, la tele no funcionaba y habitación minúscula. No se parece en nada en la foto. El desayuno es una estafa, es café y pan.
4 nachten verbleven in augustus 2021

6/10 – Redelijk

Luis

8 nachten verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Personal war sehr nett und immer hilfreich.
3 nachten verbleven in juli 2021

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Solo de urgencia
1 nacht verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Posizione strategica
2 nachten verbleven in juni 2021

4/10 – Matig

VICTOR E.

Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Me arruinaron un viaje de placer...Pésimo servicio
Es la peor experiencia hotelera que he tenido. Y no tan solo por no contar con aire acondicionado en ningún dia de mi estancia, si no por el mal trato de la persona que estuvo en recepcion los dos últimos días de mi estancia, malas caras, malos modos al responder, imposible hacerlo moverse de su silla para verificar fallos de ellos, en el desayuno "bufet" solicite servilleta un dia y su respuesta fue: "si ahí no hay pues no hay" El último dia no habia ni cubiertos, su respuesta fue que no tenia incluido el desayuno y, aunque en ultima estancia podría cobrarmelo si fuera el caso, le mostre mi reserva pagada con desayuno incluido, ni por esas, se fue a seguir jugando con su movil a recepción, no se que le ha molestado más, si el que le haya hablado en catalán (tan solo por ser empatico siendo que estaba en Catalunya) y fueron cuatro palabras básicas que yo que no hablo catalan las aprendí muy rápido por lo comprensibles al castellanoparlante o que soy de origen latinoamericano, pero cualquiera de las causas seria denunciable. Los otros recepcionista si bien amables e intentaban dar un buen servicio no contaban ni con las herramientas (no pudieton abrir la ventana de mi habitación para que me entrara algo de aire porque no encontro la llave) ni la capacitacion para el trabajo que desempeñan. De ninguna manera se deberia calificar 4 estrellas un hotel que no cuida la calidad del servicio que presta su personal.
3 nachten verbleven in juni 2021

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Me gustò la ubicaciòn. No me gustò el exagerado precio de una botellita (33 ml) de agua 3,30 €.
2 nachten verbleven in mei 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in mei 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Personal muy amable, pude entrar a la habitación antes de la hora del check in La ubicación es inmejorable para estar por la zona centro de barcelona
4 nachten verbleven in april 2021

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

4 nachten verbleven in maart 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelente alojamiento y servicio, habitación cómoda, todo impecable
1 nacht verbleven in februari 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juni 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel non da 3 stelle
HOtel non negli standard dei 4 stelle, almeno di quelli che conosciamo in Italia. Camera minuscola, non c'è spazio per passare da una parte all'altra del letto. bagno ok ma senza finestra, senza aspiratore, senza altre piccole cose che fanno la differenza (come per esempio la cordicella per sollevare il tappo della vasca da bagno) appena entrati in camera un rumore assordante di un trapano (è andato avanti per 1 ora abbondante) non ci ha consentito riposare. prezzo altissimo per il valore vero della camera.
2 nachten verbleven in mei 2018

6/10 – Redelijk

Valentine, Paris

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Week-end entre copines
Personnel accueillant et souriant. Chambre globalement confortable. Toutefois aucune vue (cours intérieur donnant sur des façades peu agréables) et l’hôtel est mal insonorisé. Cela suffit pour 3 nuits mais en tant que 2 ou 3 étoiles max.
3 nachten verbleven in mei 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
They couldn’t get it right 😣
4 different rooms in 3 nights 1. No windows 2. No air conditioning, no air flow through windows 3. No water 4. Very poor air conditioning, loud street noise all night
3 nachten verbleven in april 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bellissimo hotel
Bellissimo hotel situato in una zona centrale a pochi passi dalla Rambla. Personale molto gentile. Camera standard con molti confort. Lo consiglio.
4 nachten verbleven in maart 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Albergo posizione strategica
Ottima posizione e costo medio. Personale cortese e molto accogliente. Aperto 24 h su 24. ______________#_####____(((((_&!!!!!!!##=////
3 nachten verbleven in maart 2018

10/10 – Uitstekend

Tiago

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2018

6/10 – Redelijk

Holger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gutes Angebot für gute Lage
Das Angebot war gut, für die zentrale Lage und Freundlickeit sogar sehr gut. Ein paar Kleinigkeiten trüben das Bild ein wenig. WLAN im Zimmer fast ohne Empfang, kann natürlich sein, dass das nur in dem einen Zimmer so ist. Doppelbett sehr schmal, deshalb lieber zwei Einzelbetten buchen.
1 nacht verbleven in januari 2018

6/10 – Redelijk

380, 埼玉県

Positief: Netheid, personeel en service
朝食付きをお勧めします。
お正月に朝食なし現地払で予約。ホテルの方が感じ良い。朝食ブッフェは料理に蓋がなくビックリしたがとても美味しかった。アメックス紹介サイトで予約、当然使えると思っていたが、ビザかマスターしか使えないと言われ、早朝のチェックアウト時に現金がギリギリになり、かなり焦った。結局ホテル担当者が昼間と別の人だったお陰でアメックスで支払完了。気分悪。
3 nachten verbleven in december 2017

8/10 – Goed

Toru, Kobe

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
どこに行くにも便利なホテル
こざっぱりして、ホテルの従業員の方もとてもよかったので、敢えてマイナス点を言うと、シャワールームのドアがガラス張りだったこと。これは、新婚さんにはいいのかもしれないけど…。
3 nachten verbleven in november 2017

8/10 – Goed

ariel lucas

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2017

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2017

8/10 – Goed

Magnus

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2017

10/10 – Uitstekend

Steven

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very botique feel
Great and friendly staff. Super comfty beds, and spacious bathroom
1 nacht verbleven in september 2017

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
lo único bueno: la situación.
La habitación es casi un "zulo" (planta baja,con una ventana a pequeño cielo abierto). A pesar de ser un hotel nuevo, el bañó está deplorable (techo con manchas de humedad y casi cayéndose, papeles tapando agujeros de conexiones no utilizadas, etc)
1 nacht verbleven in september 2017

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
never back
when you enter the hotel, all the customers have to go to a counter before checking inn at the reception at that counter you have to send your hotel confermation to a specific email they give you and after that they print a hard copy of the email you sent and then you can go to the reception to check inn!! and the internet is so slow
1 nacht verbleven in september 2017

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Had the worst experience experience ever.
In order: ias soon as I checked in they took me to the basement , as I was told they have a new floor. In the basement?! Hotel room n the basement? Per my request they did give me a room on the 4th floor with a window, which ... wouldn't open . On the bedding cover there was a dirty spot, so I wrapped it all up and put it away, so I'm not in any contact with it. As soon as I removed the cover I saw the ... hair on the sheet. The bedding wasn't changed. I tried to call the reception desk - the phone didn't work. Furious, I stepped outside in search of a maid. Luckily, there were 2 of them in the hallway. I managed to have them understand (no English) that the sheets are dirty. They did. Since there were 2 of us - my 20 y/o daughter and I, I asked for 2 separate beds. There was one queen. Ok, but I asked for the extra sheet, they gave it to me then, but after cleaning my room the next morning took it away. There was no blankets, only sheets. The a/c in the room was loud and without a blanket it was chilly, without a/c - stuffy. pillows were hard and very uncomfortable. 2nd night at 1 am fire alarm broke off...eventually, second night when I came back after the tour, I noticed that my purse was opened. Didn't pay attention to it at first, was too tired. The next morning I pulled out the envelop with cash, there were missing 400 euros. All the smaller money were left there, but not 400 euros in 100th. I was suggested to write an Email , I did, no response so far. DONT BOOK !
6 nachten verbleven in augustus 2017

8/10 – Goed

Risto

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Cleaning was excellent
I asked for a room in upper floors but I got it in the first floor. However, the room was OK and cleaning was really good. One disturbing fact was that when in the surrounding rooms water was used it sounded as if it had been used in my bathroom.
4 nachten verbleven in augustus 2017

10/10 – Uitstekend

Shakhizat

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent for location
Excellent location, super polite staff, comfortable and clean rooms. The room was a bit tight and the window view looked to the "inner side" of the building which was also locked
2 nachten verbleven in augustus 2017

8/10 – Goed

Åsa

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in augustus 2017

10/10 – Uitstekend

jc, miami

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
I will stay there again in a heartbeat, room was clean, staff was very polite and the free breakfast was delicious
1 nacht verbleven in augustus 2017