Zitruimte lobby

Beoordelingen van Bardu Hotell

3 out of 5
Bardu Hotell
1 Toftakerlia, Bardu, Troms

Beoordelingen

7,0

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 9 van 42 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 11 van 42 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 14 van 42 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 6 van 42 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 42 beoordelingen" "

7,4/10

Netheid

7,2/10

Personeel en service

6,0/10

Voorzieningen

6,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geen hotel maar Motel
Simpel ontbijt. Infrastructuur verwaarloosd. Simpele kleine kamer.
1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Jørn

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Jørn

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

Andreas

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Service innstilt
Superserie med frokost og kveldsmat, betjeningen var profesjonelle og ekstremt service innstilt. Her har mange større hotell pg resepsjon noe å lære
2 nachten verbleven in november 2022

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
slitt hotell men god seng
Slitt hotell men bra seng. Dusjen var ikke grei med et dusjforhenge som ikke når til gulvet men flagrer og klistrer seg mot kroppen når du skrur på vannet. Kommer etter deg.... Fører til at man må ta det vekk og får vann over absolutt hele badet.
1 nacht verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Ole

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Arne

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Betjeningen var utrolig behjelpelig og vi følte oss virkelig ønsket❤️
1 nacht verbleven in juni 2022

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Slitt hotell, men ok renhold. Ikke vask i helga da vi var der. Resepsjonisten var ustelt og treg. Frokosten er i kjøleskap i gangen. Tørt brød, men ellers greit. Ikke noen grønnsaker, men porsjonspakket eple. Gangen lukter vondt. For dyrt i forhold til standarden!
3 nachten verbleven in mei 2022

4/10 – Matig

Ragnar

2 nachten verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Knut Johan

2 nachten verbleven in maart 2022

8/10 – Goed

Rune

1 nacht verbleven in augustus 2021

4/10 – Matig

Kjell

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ikke bra!
Dette var ikke bra.. og prisen var rett og slett ikke i trå med kvaliteten! Og frokosten…… den var tragisk!
1 nacht verbleven in augustus 2021

6/10 – Redelijk

Miguel

Negatief: Comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2021

6/10 – Redelijk

Lars Fredrik

Zakenreiziger
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juli 2021

4/10 – Matig

Knut Roar

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Treg innskjekking. Lite trivelig betjening. Dårlig rrnhokd
1 nacht verbleven in juli 2021

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
enkelt og greit hotell
Enkelt og greit hotell. Ubetjent frokost som består av diverse porsjonerte deler i et kjøleskap i enden av korridoren. Kaffe og andre varme drikker tilgjengelige der hele døgnet. Ubetjent utsjekkking også. Rolig.
1 nacht verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

Gunn

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mat og drikke
God mat selv om det var korona-tider og frokosten var forsvarlig innpakket til hver enkelt. Spiste en god middag på hotellet.
1 nacht verbleven in juni 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2021

10/10 – Uitstekend

Pål

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2021

8/10 – Goed

Hildegunn

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Bardu hotell
Gammelt og litt slitt, men store romslige rom, hyggelig betjening, gratis parkering rett på utsiden og gode senger. Hvis vi skal til Bardu igjen kunne vi ha valgt det samme hotellet.
1 nacht verbleven in mei 2021

6/10 – Redelijk

Stig

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2021

8/10 – Goed

Thor William

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2021

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Selv om at vi er inne i en pandemi så var frokosten alt for enkel. Ellers bar hotellet preg av at det var nedslitt og renhåld var ikke optimalt.
4 nachten verbleven in december 2020

10/10 – Uitstekend

Jan Ole

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Ok hotell
1 nacht verbleven in oktober 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2020

4/10 – Matig

Geir Olav

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2020

6/10 – Redelijk

Joakim

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

Odd Per

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
80 talls
Hotellet er utdatert og dyrt for 80talls tilstanden.
1 nacht verbleven in juli 2020

6/10 – Redelijk

Tommy

Reisde met familie
Positief: Netheid, comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2020

10/10 – Uitstekend

Jorun

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Flott besøk og middagen i Storgammen var fantastis
1 nacht verbleven in juni 2020

6/10 – Redelijk

Birgit

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2020

8/10 – Goed

Merete Jakobsen

Positief: Netheid, personeel en service
Trenger en oppussing.
Hotellet er gammelt og slit noe som gir et dårlig inntrykk. Frokosten helt ordinær. Grei service.
2 nachten verbleven in februari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Torfinn

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
never more
9 nachten verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Resepsjonen op 27 dec 2019
Takk for din gode tilbakemelding, og velkommen tilbake :)

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Expedia collected payment for hotel but the hotel also charged for accommodation. Contacted them, they admitted I had been charged twice, collected bank account details but never refunded the money
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van Manager op 4 jul 2019
Hi! We are so sorry for the mistake of charging you twice. It should never happen. Our accountant had some problems of transfer the money, since it had to be sendt outside Europe. But it was finally sendt the 19th of June. Again; we are so sorry for the mistake and that you had to wait to get paid back.

8/10 – Goed

Lorenz

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in april 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2018