Exterieur

Beoordelingen van Basel Marriott Hotel

4 out of 5
Basel Marriott Hotel
Messeplatz 25, Basel, BS

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 263 van 487 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 165 van 487 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 32 van 487 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 19 van 487 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 8 van 487 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

H.G.J.H.

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Basel Marriott Hotel op 16 aug 2023
Dear guest, thank you for your review. We hope to welcome you back again. Best wishes,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel op prima locatie! Zeer uitgebreid ontbijt en zéér vriendelijk personeel!
3 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Angela Lilienthal, General Manager op 2 jul 2019
Dear Anonymous, I certainly do not want to miss the opportunity of thanking you so very much for your feedback. It is a great pleasure for all of us to hear, that you enjoyed your stay in Basel and at our hotel. I hope that we can greet you again during your next stay in Basel. Wishing you all the best, I remain Yours sincerely,

10/10 – Uitstekend

Rachel

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Jana op 16 mei 2024
Dear Rachel,It's always a pleasure to hear that our guests had an enjoyable stay. Our vision is to provide you with an unparalleled hotel experience, and it seems we hit the mark during your visit.We are looking forward to welcoming you back to our property in the future. Best wishes, Jana

10/10 – Uitstekend

patricia

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We could find a place to have supper until 6 pm. That was the only downside as we were international and hungry for a nice meal. Not bar food
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Jana op 16 mei 2024
Dear Patricia,Your feedback regarding your dining experience at our hotel is highly appreciated. It is disheartening to learn about your difficulty in finding a place to have supper.Your experience has provided us with valuable insights, and we always welcome feedback as it gives us a chance to reflect and improve. We look forward to the opportunity of serving you again and enhancing your experience.Best Regards,Jana

10/10 – Uitstekend

Paolo

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice place to stay in Basel
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Jana op 16 mei 2024
Dear Paolo,It's delightful to hear that you found the Basel Marriott Hotel to be a pleasant place for your stay. Our team strives to provide an exceptional experience to our guests, and your kind words are a testament to those efforts. We hope that your time in Basel was memorable and we look forward to welcoming you back in the future.Best regards,Jana

10/10 – Uitstekend

Scott, New York

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Esperienza fantastica!
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Jana op 16 mei 2024
Dear Scott,we are delighted that you had a fantastic experience at our Basel Marriott Hotel. It is always our goal to offer our guests an excellent stay. Your positive feedback confirms that we have achieved this goal. Thank you for taking the time to share your experience with us. We look forward to your next visit.With kind regards,Your team from the Basel Marriott Hotel

10/10 – Uitstekend

Michael

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Basel Marriott offered everything that one would expect of a Marriott hotel, but even more in Switzerland. The rooms were clean and spacious, well-appointed and friendly appearing, in an ideal location. The amenities including a good fitness center, a sauna, a lovely restaurant, and an after-hours center for a drink or snack. What more could you want?
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Rajae Ait Souki - Duty manager op 16 apr 2024
Dear Michael Thank you for your feedback!We are delighted to hear that your experience exceeded expectations. It's wonderful to know you appreciated the cleanliness and spaciousness of our rooms, our strategic location, and our amenities. We strive to provide a superior service experience for every guest, and your feedback is incredibly valuable to us. Thank you for choosing Basel Marriott, and we look forward to welcoming you back soon.

10/10 – Uitstekend

Ethel

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff was exceptionally kind and supportive. The breakfast buffet is wonderful. Be sure and eat there. Dinner was also fabulous there. We treated ourselves and felt we got the most for our money. beware of where your room is located. ours was in the front and we heard the trams during the day and late evening. If you’re sensitive to noise, ask for a room near the middle or back of the hotel.
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Rajae Ait Souki - Duty manager op 16 apr 2024
Dear Ethel Thank you for your positive comments and helpful feedback about your stay. We're thrilled you found our staff supportive and enjoyed our meals. Your satisfaction and comfort are our top priorities.Thank you for choosing our hotel, and we look forward to welcoming you back soon.

10/10 – Uitstekend

Jacqueline

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stefan made our stay absolutely incredible. Thank you, Stefan, for your kindness. Marriott should do everything in their power to retain you! You give honor to the brand. Danke!!
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Rajae Ait Souki - Duty manager op 9 apr 2024
Thank you so much for your wonderful review! We're thrilled to hear that Stefan made your stay absolutely incredible with his kindness and outstanding service. We truly appreciate your kind words and the recognition of our staff's efforts to honor the Marriott brand.Your feedback is a source of motivation for our entire team. Thank you once again for choosing Marriott, and we look forward to welcoming you back soon.

10/10 – Uitstekend

Graham

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Reactie van Rajae Ait Souki - Duty manager op 1 apr 2024
Dear Graham Thank you for your excellent review and for choosing us! Your feedback boosts our team's spirit, motivating us to maintain our high standards. We eagerly await your return.Best regards

10/10 – Uitstekend

Graham

1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Rajae Ait Souki - Duty manager op 20 apr 2024
Dear GrahamThank you so much for your wonderful review! We're glad that you found everything to your liking and appreciate you taking the time to share your rating. It was a pleasure having you as our guest, and we hope to welcome you back soon for another delightful experience.

6/10 – Redelijk

cathie

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr sauberes, aber trist und kalt eingerichtetes Hotel. 40 Franken für ein Frühstück fanden wir mehr als übertrieben...
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Rajae Ait Souki - Duty manager op 24 mrt 2024
Sehr geehrte Cathieherzlichen Dank für Ihr Feedback. Es freut uns, dass Sie die Sauberkeit unseres Hotels geschätzt haben. Ihre Zufriedenheit ist uns wichtig, und wir nehmen Ihre Kritik ernst.Wir bedauern, dass die Einrichtung nicht Ihren Erwartungen entsprach und werden prüfen, wie wir das Ambiente verbessern können. Auch Ihr Hinweis zum Frühstückspreis ist für uns wertvoll. Wir streben stets danach, ein qualitativ hochwertiges Frühstücksbuffet zu einem fairen Preis anzubieten. Ihre Anmerkung wird intern besprochen.Wir hoffen auf die Gelegenheit, Sie bei Ihrem nächsten Besuch vollends überzeugen zu können. Für weitere Anmerkungen oder Wünsche stehen wir Ihnen gerne zur Verfügung.Mit freundlichen Grüßen,

10/10 – Uitstekend

Bobby

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
everything was comfortable
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Essam op 12 mrt 2024
Dear BobbyThank you for choosing to stay with us. We are delighted to hear that you enjoyed your experience. Your positive feedback is greatly appreciated. We hope to welcome you back again soon. Best regards.

8/10 – Goed

Suzanne

3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Rajae Ait Souki - Duty manager op 10 mrt 2024
Thank you for your feedback! We're thrilled you enjoyed your stay and appreciated our efforts to provide exceptional service. We look forward to welcoming you back in the future!

10/10 – Uitstekend

Christian

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Rajae Ait Souki - Duty manager op 24 mrt 2024
Dear ChristianThank you so much for your positive rating! We're thrilled you had a great experience with us. Your support means the world to our team. We look forward to welcoming you back soon!

8/10 – Goed

Karl

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Musik zu laut beim Frühstück
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Rajae Ait Souki - Duty manager op 8 feb 2024
Dear KarlThank you very much for your kind feedback about your recent stay with us. It's truly rewarding to know that our efforts to provide a memorable experience have resonated with you. Your words serve as a wonderful encouragement to our entire team. We look forward to welcoming you back in the near future.Warm regards,

8/10 – Goed

Myriame

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Rajae Ait Souki - Duty manager op 8 feb 2024
Dear MyriameThank you very much for your kind feedback about your recent stay with us. It's truly rewarding to know that our efforts to provide a memorable experience have resonated with you. Your words serve as a wonderful encouragement to our entire team. We look forward to welcoming you back in the near future.Warm regards,

10/10 – Uitstekend

Delmar

3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Rajae Ait Souki - Duty manager op 8 feb 2024
Dear DelmarThank you very much for your kind feedback about your recent stay with us. It's truly rewarding to know that our efforts to provide a memorable experience have resonated with you. Your words serve as a wonderful encouragement to our entire team. We look forward to welcoming you back in the near future.Warm regards,

10/10 – Uitstekend

David

3 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

dominic

5 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Rajae Ait Souki - Duty manager op 8 feb 2024
Dear DominicThank you very much for your kind feedback about your recent stay with us. It's truly rewarding to know that our efforts to provide a memorable experience have resonated with you. Your words serve as a wonderful encouragement to our entire team. We look forward to welcoming you back in the near future.Warm regards,

8/10 – Goed

Jocelyn

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Check in was later than 3 but overall great service.
2 nachten verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Simon

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
We had issues on arrival at the hotel and ended up waiting way past checkin for our rooms, wasting time in the hotel lobby as the rooms were “ready soon”. We ended up having to change rooms after a staff member gave us the wrong ones after we asked why they weren’t ready. Based purely on this I wouldn’t recommend staying here. This was by far the worst service we had across several hotels in Europe, something we didn’t expect from a Marriott. As a warning, breakfast is really expensive if you haven’t included it in your booking (we ate locally for a fraction of the price). The rooms are really nice, but totally let down by the service. One last item - the power ports in Switzerland aren’t European standard and the only port in the rooms that takes a European plug is in the inside of the door of the room’s safe (I am not joking).
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Ariana

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Ivan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Maria

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ende Gut alles Gut
Alles bestens, leider wurde unser Zimmer vergessen zu reinigen. Nachträglich jedoch tip top gemacht. Was noch schwierig ist, die Buchung mit Zwillingsmatratzen, das haben wir fälschlicherweise gebucht 😏… wir konnten dann aber sofort wechseln auf eine grosse Matratze.
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Brent

1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Lea

1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Caroline

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr zuftieden
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Corina

2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Basel Marriott Hotel op 5 dec 2023
Besten Dank für Ihre Bewertung und bis bald im Basel Marriott Hotel.

10/10 – Uitstekend

PATRICK

2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Basel Marriott Hotel op 5 dec 2023
Besten Dank für Ihre Bewertung und bis bald im Basel Marriott Hotel.

10/10 – Uitstekend

Angelika

1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Candice, AP

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean and quiet
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Basel Marriott Hotel op 28 nov 2023
Dear Candice,thank you for your feedback. We hope to welcome you back.Best regards,

2/10 – Ontzettend slecht

Santeler

Ich bin krank geworden und wollte mich anmelden. Ich habe 1h investiert um das telefonisch mitzuteilen. Niemand hat das Telefon abgenommen. Am Montag werde ich das nochmals probieren mit dem Telefonat. Vielleicht gibt es ja einen Gutschein. Ich bin sehr sauer auf das Hotel
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Rajae Ait Souki - Duty manager op 21 nov 2023
Sehr geehrte/r Santeler Vielen Dank für Ihr Feedback. Wir bedauern aufrichtig, dass das Telefonat nicht zustande gekommen ist. Ihre Zufriedenheit liegt uns am Herzen, und wir bedauern die entstandenen Unannehmlichkeiten.bitte beachten Sie, dass alle Änderungen und Stornierungen Ihrer Buchung direkt über Expedia vorgenommen werden sollten.Wir sind zuversichtlich, dass Expedia Ihnen mit dem gewohnten hohen Standard an Service weiterhelfen wird.Freundliche Grüsse

10/10 – Uitstekend

Andre

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tolles Hotel an der Messe Basel
Sehr schönes Hotel direkt an der Messe Basel. Leider hat das Hotel keinen Parkservice noch eigene Parkplätze. Man kann für 50 CHF am Tag im Messeparkhaus parken. Aber während einer Messe sehr schwierig. Das Hotel hat schöne renovierte Zimmer und ein tolles Frühstück mit freundlichen Service.
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Basel Marriott Hotel op 19 nov 2023
Besten Dank für Ihre Bewertung. Wir freuen uns, Sie bei einem anderen mal wieder willkommen heissen zu dürfen.Liebe Grüsse

10/10 – Uitstekend

Clifton

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Basel Marriott Hotel op 19 nov 2023
Besten Dank für die Bewertung und bis bald im Basel Marriott Hotel.

10/10 – Uitstekend

JUNGSOOK

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Basel Marriott Hotel op 15 nov 2023
Dear Jungsook,thank you for your review. We are glad you enjoyed the stay with us.Best regards,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super Hotel Optimal für ein Wochenende in Basel Exzellentes Frühstück Tolle Lage
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Rajae Ait Souki Duty Manager op 12 nov 2023
Liebes Anonymousvielen Dank für Ihr positives Feedback! Wir freuen uns, dass Sie mit Ihrem Aufenthalt zufrieden waren, besonders mit unserem exzellenten Frühstück und der tollen Lage.Es ist erfreulich zu hören, dass wir Ihre Erwartungen erfüllen konnten. Falls Sie in Zukunft wieder in Basel sind, würden wir uns freuen, Sie erneut bei uns begrüßen zu dürfen. Haben Sie weitere Anregungen oder Wünsche, lassen Sie es uns wissen.Herzliche Grüße,

10/10 – Uitstekend

Wayne

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Basel Marriott Hotel op 12 nov 2023
Dear Wayne,thank you for your review. We hope to welcome you soon again.Best regards,

10/10 – Uitstekend

Claudia

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr gute öffentliche Anbindung. Freundliches Personal. Zimmer sehr sauber und modern eingerichtet - würde ich wieder buchen.
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Basel Marriott Hotel op 8 nov 2023
Guten Tag ClaudiaBesten Dank für Ihre Bewertung. Wir freuen uns, Sie bald wieder bei uns begrüssen zu dürfen.

10/10 – Uitstekend

ELENA

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
4 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Basel Marriott Hotel op 6 nov 2023
Thank you Elena! We hope to welcome you back soon again.Best regards,

10/10 – Uitstekend

YIWEN

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Basel Marriott Hotel op 1 nov 2023
Thank you for your feedback. We hope to welcome you back again. Best regards,

10/10 – Uitstekend

Joseph

2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Basel Marriott Hotel op 26 okt 2023
Thank you for your review.

10/10 – Uitstekend

Andrew James

3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Basel Marriott Hotel op 18 okt 2023
Thank you Mr James for leaving your review with us.We hope to welcome you back again.Best regards,

10/10 – Uitstekend

Frank

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Basel Marriott Hotel op 18 okt 2023
Dear Frank,thank you for giving us your feedback. We highly appreciate it.We hope to welcome you back soon.Best regards,

10/10 – Uitstekend

Jackie

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice property. Clean and spacious room. Convenient.
5 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Basel Marriott Hotel op 18 okt 2023
Thank you Jackie for your wonderful feedback. We are pleased that you enjoyed the stay with us and hope to welcome you back again.Best regards,

10/10 – Uitstekend

steve

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Basel Marriott Hotel op 3 okt 2023
Thank you for your review Steve! We hope to see you soon again.Best regards,

10/10 – Uitstekend

BAEK

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Basel Marriott Hotel op 2 okt 2023
Dear Baek,thank you for your review. We hope to see you soon again at the Basel Marriott Hotel.Best regards,

10/10 – Uitstekend

Briana

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lovely property; perfect for business travel. The staff was incredible. Special shout out to Christoph, our bartender. He was friendly, knowledgeable, and made beautiful cocktails.
5 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Basel Marriott Hotel op 2 okt 2023
Dear Briana,thank you for your amazing review. We are pleased that you enjoyed the stay and the special shout out to Christoph. We hope to see you soon again.Best regards,

8/10 – Goed

HEUNG SUN

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
언제나 편안하고 친절하고 환경도 좋았습니다. 다음에도 바젤에 온다면또 다시 숙박 생각이며 추천하고 싶은 호텔입니다.
8 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Basel Marriott Hotel op 30 sep 2023
Thank you for sharing your experience with us and we hope to welcome you back soon.Best regards,

10/10 – Uitstekend

Richard

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Basel Marriott Hotel op 13 sep 2023
Thank you for your feedback Richard. We hope to welcome you back at Basel Marriott Hotel.