Lobby

Beoordelingen van Vision Hotel

4.5 out of 5
Vision Hotel
No.39 Xueyuan Road, Haidian District., Beijing, Beijing

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 118 van 249 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 99 van 249 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 23 van 249 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 249 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 249 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

9,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Bastiaan

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Bit dated hotel, no dinner or roomservice option after 21:00 nothing around the hotel
2 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

paul

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
excellent facilities
3 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Nan

Reisde met familie
Very quiet . Stuff are friendly and professional. Rooms are clean
4 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Paul

1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

SATOSHI

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

??

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van 销售部 op 22 mrt 2024
Thank you for staying in our hotel. Looking forward to your coming again !

10/10 – Uitstekend

Chen

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
We were surprised at how spacious the room was. Nice view from the room, very friendly housekeeper. The surrounding area had all you need: public transportation, food, shopping etc… we will definitely come back again next time visiting Beijing.
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van 销售部 op 22 mrt 2024
Thank you for staying in our hotel. Looking forward to your coming again !

10/10 – Uitstekend

Ningchuan, San Jose

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
My stay was good. I would like to give a special thanks to the staff Wu Yan who work as a room cleaner on the 19th floor. During my stay in room 1934, she was very kind, responsive and helpful.
3 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Takayuki

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Philippe

5 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

SHUZHU

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
北京大学に行くのが便利ですから、同窓会のためにこのホテルに泊まりました。地下鉄が近いから助かりました。また、清潔度も高いと思います。

10/10 – Uitstekend

MITSUYUKI

4 nachten verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

Te-hsin

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Chong

1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Choonkyu

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
This hotel is right in front of the metro, which makes me very easy to get anywhere in Beijing. Room was very clean and spacious. The only cons is that you need to understand chinese to have any information from hotel.
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van 市场销售部 op 24 jul 2023
Dear guest,Greeting from Vision hotel Beijing. We sincerely apologize for any inconvenience caused by the language barrier. We understand that it can be frustrating for guests who do not understand Chinese to obtain information from the hotel.In order to improve our service, We are providing additional language training to our staff members to ensure they can assist non-Chinese speaking guests effectively.We genuinely appreciate your feedback and assure you that we take your concerns seriously. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and demonstrate the improvements we have made.

10/10 – Uitstekend

Ailin

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

MINGSIN

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything was great except the air-conditioner. It remained 26 degrees Celsius and there was no way we could lower the temperature in the room.
3 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van 市场销售部 op 13 jul 2023
Thank you for staying in our hotel. Looking forward to your coming again !

8/10 – Goed

Iek Leng

2 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Kaoru

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Po Wen

2 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Shaoming

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Location is good, with easy access to subway line 10.
2 nachten verbleven in mei 2023

6/10 – Redelijk

Kevin

Reisde met familie
Positief: Netheid
The lack of English speaking personal was an issue as was COVID testing.. Cleaning staff were great.. Hotel needs new beds.. My opinion only..
6 nachten verbleven in november 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

JINSONG

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
It was amazing, minutes walk to subway .
5 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Cong

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It's a good quality hotel, good room with nice bed and pillow, gym, pool, good breakfast. I would go back.
4 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Cong

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
13 nachten verbleven in november 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
다시 이용 하면 안되는 호텔 호텔 위생 및 안락함음 별4 개 1. 숙박중 자정 정도 뜨거운 물 공급 안된다는 안내 받앗으나....아침 까지 뜨거운 물 안나옴. 그날 아침 온도가 5도 엿음..호텔 문의 하니 ..투숙객이 물을 다 써서 그러니...이해 하란다 2. 한국에 돌아 온후..알지 못하는 이유로 호텔서 카드 결제됨...문의 만 하는 데 전화 5명 넘게 돌림....모두 자기 질못 아니라고..하여간 이유 물어 보니 실수라 한다...환불해 주겟다고 하나 2달 걸린 다고 함???? 카드 취소가 무려 2달..그외에는 할수 있는게 없다고 함...
2 nachten verbleven in oktober 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
가지 마세요..
시설 좋고 퀄러티 좋음.....프론트...영어로 이야기 잘 안됨.. 1. 숙박 2일째...자정부터 새벽 4시까지 뜨거운 물 안나온다고 이야기 들음...하지만 출근 하려고 뜨거운 물 트니...차가운 물만 나옴..그날 .날씨도 엄청 추음..문의 하니..투숙객들이 물을 다써서 그러니 참으 란다..그럼 난 모지?? 2. 알지 못하는 이유로 호텔서....보증금 낸 카드로 이상한 결제됨...호텔에 문의 하니...5명 이상 전화 돌리고....통화 됨....실수 란다..환불해 주는데..2달 걸린다고 함..너희 실수니 빨이 해달라고 햇으나..호텔 규정이 2달이란다....이거 이해 해야 하나 ... 가지 마세요...다른 호텔 많아요..
1 nacht verbleven in oktober 2019

4/10 – Matig

Jeffrey

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
In need of an update
I have stayed here several times the past two years. The location has little nearby but the Line 10 subway is a few minutes walk. The biggest issues were with the room itself. The heating seemed to be permanently on. My room was often 28C throughout the night. Additionally one morning there was no hot water, only ice cold from the shower and tub. A colleague also staying confirmed the cold water in her room as well.
5 nachten verbleven in oktober 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
北京に行く時はいつも利用しますが安心感があります。 ちょっとシャワーの出が悪いかな。
1 nacht verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

MS, 日本

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
エクスペディアで予約する人が少ないためか、フロントでのチェックイン・チェックアウト時の対応に時間を要した。
2 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Cathy, Conway, AR.

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean and attractive. Staff is very helpful and polite.
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Andy op 9 okt 2019
Thank you for staying in our hotel. Looking forward to your coming again !

8/10 – Goed

Tue Thuren

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fine hotel, would stay again.
Fine hotel there lives up to its class, A little far out, if your are a tourist, but Metro station close buy.
4 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Andy op 9 okt 2019
Thank you for staying in our hotel. Looking forward to your coming again !

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Andy op 11 okt 2019
尊敬的宾客您好!非常感谢您选择入住北京唯实酒店并分享您的入住感受!您的满意就是对我们最好的肯定与激励,我们会不断努力为您及所有宾客提供更优质的服务!期待您的再次光临!

10/10 – Uitstekend

Bing, Chicago

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I like the spacious executive rooms (the room I had is over 900 square feet, with price comparable to others' 400 square feet rooms), afternoon tea at executive lounge.
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Andy op 9 okt 2019
Thank you for staying in our hotel. Looking forward to your coming again !

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
괜찮았던 공간
화장실 공간이 넒은게 좋았습니다. 침대도 괜찮았는데, 구석구석에 먼지가 날라다니는 단점이있고, 위치가 너무 아무것도 없는 위치가 단점이에요.
4 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Andy op 9 okt 2019
Thank you for staying in our hotel. Looking forward to your coming again !

10/10 – Uitstekend

Yu-Han

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
非常棒的體驗
服務人員特別親切!
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Andy op 9 okt 2019
尊敬的宾客您好!非常感谢您选择入住北京唯实酒店并分享您的入住感受!您的满意就是对我们最好的肯定与激励,我们会不断努力为您及所有宾客提供更优质的服务!期待您的再次光临!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van Andy op 11 okt 2019
尊敬的宾客您好!非常感谢您选择入住北京唯实酒店并分享您的入住感受!您的满意就是对我们最好的肯定与激励,我们会不断努力为您及所有宾客提供更优质的服务!期待您的再次光临!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel for staying
This hotel was very clean and comfortable enough. The price was very reasonable compared to the facilities. It is located in the convenient place, near to the metro station. There was a few restaurants near hotel so it was not good for the meal. However, it is a nice hotel so that I will stay again if I go to Beijing again.
6 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Andy op 9 okt 2019
Thank you for staying in our hotel. Looking forward to your coming again !

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
- 공항에서 호텔까지 택시나 Express Line+전철로 이용 가능 - 호텔 내에 뷔페 식당과 중국 식당이 있으며 맛도 좋음 - 대부분 중국 식당에서는 QR 코드를 이용한 결재나 현금 결재만 가능하나 호텔 내 식당이어서 Mastercard 카드 결재 가능 - 시내의 식당 중 카드 결재가 가능한 식당도 Union Pay 등 중국 카드 회사의 결재만 가능
3 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Andy op 9 okt 2019
Thank you for staying in our hotel. Looking forward to your coming again !

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

4 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Andy op 11 okt 2019
尊敬的宾客,非常感谢您对北京唯实酒店的点评,您的满意是我们进步的动力,我们将不断完善每一个服务细节,希望给您提供更加完美的体验。期待您的再次光临!

10/10 – Uitstekend

Sungin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Andy op 11 okt 2019
尊敬的宾客,非常感谢您对北京唯实酒店的点评,您的满意是我们进步的动力,我们将不断完善每一个服务细节,希望给您提供更加完美的体验。期待您的再次光临!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfekt sind Nähe zum Flughafen und zur UBahn. Alles in Allem für Nähe tur Uni etc perfek.
6 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Andy op 9 okt 2019
Thank you for staying in our hotel. Looking forward to your coming again !

10/10 – Uitstekend

Hongki

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel. Wrong location.
The hotel was great. But the hotel location posted on the Hotels.com was wrong. So I had to spend long time on the road. Please update the location!!!
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van Andy op 9 okt 2019
Thank you for staying in our hotel. Looking forward to your coming again !