Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 118 van 249 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
118
Gastenscore: 8 - Goed. 99 van 249 beoordelingen" "
8 - Goed
99
Gastenscore: 6 - Redelijk. 23 van 249 beoordelingen" "
6 - Redelijk
23
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 249 beoordelingen" "
4 - Matig
5
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 249 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
4
9,2/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
8,2/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
6/10 – Redelijk
Bastiaan
Zakenreiziger
19 mei 2023
Positief: Netheid
Bit dated hotel, no dinner or roomservice option after 21:00
nothing around the hotel
Bastiaan
2 nachten verbleven in mei 2023
10/10 – Uitstekend
paul
Zakenreiziger
2 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
excellent facilities
paul
3 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Nan
Reisde met familie
2 mei 2024
Very quiet . Stuff are friendly and professional. Rooms are clean
Nan
4 nachten verbleven in april 2024
8/10 – Goed
Paul
20 apr 2024
Paul
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
SATOSHI
19 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
SATOSHI
3 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
??
3 mrt 2024
Positief: Netheid
??
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van 销售部 op 22 mrt 2024
Thank you for staying in our hotel. Looking forward to your coming again !
10/10 – Uitstekend
Chen
22 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
We were surprised at how spacious the room was. Nice view from the room, very friendly housekeeper. The surrounding area had all you need: public transportation, food, shopping etc… we will definitely come back again next time visiting Beijing.
Chen
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van 销售部 op 22 mrt 2024
Thank you for staying in our hotel. Looking forward to your coming again !
10/10 – Uitstekend
Ningchuan, San Jose
22 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ningchuan
3 nachten verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
13 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
My stay was good. I would like to give a special thanks to the staff Wu Yan who work as a room cleaner on the 19th floor. During my stay in room 1934, she was very kind, responsive and helpful.
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in november 2023
8/10 – Goed
Takayuki
6 nov 2023
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Takayuki
2 nachten verbleven in november 2023
8/10 – Goed
Philippe
21 okt 2023
Philippe
5 nachten verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
SHUZHU
24 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
This hotel is right in front of the metro, which makes me very easy to get anywhere in Beijing. Room was very clean and spacious. The only cons is that you need to understand chinese to have any information from hotel.
Choonkyu
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van 市场销售部 op 24 jul 2023
Dear guest,Greeting from Vision hotel Beijing. We sincerely apologize for any inconvenience caused by the language barrier. We understand that it can be frustrating for guests who do not understand Chinese to obtain information from the hotel.In order to improve our service, We are providing additional language training to our staff members to ensure they can assist non-Chinese speaking guests effectively.We genuinely appreciate your feedback and assure you that we take your concerns seriously. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and demonstrate the improvements we have made.
10/10 – Uitstekend
Ailin
15 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ailin
1 nacht verbleven in juni 2023
8/10 – Goed
MINGSIN
Reisde met partner
12 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything was great except the air-conditioner. It remained 26 degrees Celsius and there was no way we could lower the temperature in the room.
MINGSIN
3 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van 市场销售部 op 13 jul 2023
Thank you for staying in our hotel. Looking forward to your coming again !
8/10 – Goed
Iek Leng
10 jul 2023
Iek Leng
2 nachten verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
8 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
6 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
Kaoru
18 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kaoru
3 nachten verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
Po Wen
11 jun 2023
Po Wen
2 nachten verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
Shaoming
29 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Location is good, with easy access to subway line 10.
Shaoming
2 nachten verbleven in mei 2023
6/10 – Redelijk
Kevin
Reisde met familie
26 nov 2022
Positief: Netheid
The lack of English speaking personal was an issue as was COVID testing.. Cleaning staff were great.. Hotel needs new beds.. My opinion only..
Kevin
6 nachten verbleven in november 2022
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
28 dec 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
25 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
JINSONG
Reisde met familie
25 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
It was amazing, minutes walk to subway .
JINSONG
5 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Cong
Zakenreiziger
24 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Cong
4 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep, Zakenreiziger
21 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It's a good quality hotel, good room with nice bed and pillow, gym, pool, good breakfast. I would go back.
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Cong
Zakenreiziger
28 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Cong
13 nachten verbleven in november 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
9 nov 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
다시 이용 하면 안되는 호텔
호텔 위생 및 안락함음 별4 개
1. 숙박중 자정 정도 뜨거운 물 공급 안된다는 안내 받앗으나....아침 까지 뜨거운 물 안나옴. 그날 아침 온도가 5도 엿음..호텔 문의 하니 ..투숙객이 물을 다 써서 그러니...이해 하란다
2. 한국에 돌아 온후..알지 못하는 이유로 호텔서 카드 결제됨...문의 만 하는 데 전화 5명 넘게 돌림....모두 자기 질못 아니라고..하여간 이유 물어 보니 실수라 한다...환불해 주겟다고 하나 2달 걸린 다고 함???? 카드 취소가 무려 2달..그외에는 할수 있는게 없다고 함...
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
9 nov 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
가지 마세요..
시설 좋고 퀄러티 좋음.....프론트...영어로 이야기 잘 안됨..
1. 숙박 2일째...자정부터 새벽 4시까지 뜨거운 물 안나온다고 이야기 들음...하지만 출근 하려고 뜨거운 물 트니...차가운 물만 나옴..그날 .날씨도 엄청 추음..문의 하니..투숙객들이 물을 다써서 그러니 참으 란다..그럼 난 모지??
2. 알지 못하는 이유로 호텔서....보증금 낸 카드로 이상한 결제됨...호텔에 문의 하니...5명 이상 전화 돌리고....통화 됨....실수 란다..환불해 주는데..2달 걸린다고 함..너희 실수니 빨이 해달라고 햇으나..호텔 규정이 2달이란다....이거 이해 해야 하나 ...
가지 마세요...다른 호텔 많아요..
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
4/10 – Matig
Jeffrey
23 okt 2019
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
In need of an update
I have stayed here several times the past two years. The location has little nearby but the Line 10 subway is a few minutes walk. The biggest issues were with the room itself. The heating seemed to be permanently on. My room was often 28C throughout the night. Additionally one morning there was no hot water, only ice cold from the shower and tub. A colleague also staying confirmed the cold water in her room as well.
Jeffrey
5 nachten verbleven in oktober 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
20 okt 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
北京に行く時はいつも利用しますが安心感があります。
ちょっとシャワーの出が悪いかな。
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
MS, 日本
Reisde met een groep, Zakenreiziger
12 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I like the spacious executive rooms (the room I had is over 900 square feet, with price comparable to others' 400 square feet rooms), afternoon tea at executive lounge.
Bing
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Andy op 9 okt 2019
Thank you for staying in our hotel. Looking forward to your coming again !
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
27 aug 2019
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
괜찮았던 공간
화장실 공간이 넒은게 좋았습니다. 침대도 괜찮았는데, 구석구석에 먼지가 날라다니는 단점이있고, 위치가 너무 아무것도 없는 위치가 단점이에요.
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Andy op 9 okt 2019
Thank you for staying in our hotel. Looking forward to your coming again !
10/10 – Uitstekend
Yu-Han
22 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel for staying
This hotel was very clean and comfortable enough. The price was very reasonable compared to the facilities. It is located in the convenient place, near to the metro station.
There was a few restaurants near hotel so it was not good for the meal.
However, it is a nice hotel so that I will stay again if I go to Beijing again.
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Andy op 9 okt 2019
Thank you for staying in our hotel. Looking forward to your coming again !
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
28 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
- 공항에서 호텔까지 택시나 Express Line+전철로 이용 가능
- 호텔 내에 뷔페 식당과 중국 식당이 있으며 맛도 좋음
- 대부분 중국 식당에서는 QR 코드를 이용한 결재나 현금 결재만 가능하나 호텔 내 식당이어서 Mastercard 카드 결재 가능
- 시내의 식당 중 카드 결재가 가능한 식당도 Union Pay 등 중국 카드 회사의 결재만 가능
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Andy op 9 okt 2019
Thank you for staying in our hotel. Looking forward to your coming again !