Exterieur

Beoordelingen van Quentin Design Hotel Berlin

4 out of 5
Quentin Design Hotel Berlin
Kalckreuthstr. 12, Berlin, BE

Beoordelingen

7,2

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 132 van 696 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 263 van 696 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 184 van 696 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 77 van 696 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 40 van 696 beoordelingen" "

7,4/10

Netheid

7,4/10

Personeel en service

7,2/10

Voorzieningen

7,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Amy

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leuk om in de queer buurt te zitten maar slechte service in het hotel, vies beddengoed, onbehulpzaam personeel, niet functionerende dingen in de kamer zoals de afstandsbediening.
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Quentin Hotels Team op 7 aug 2023
Liebe Amy,Bedankt voor het delen van je ervaring in ons hotel. Het spijt ons zeer dat je verblijf niet aan je verwachtingen voldeed. We bieden onze oprechte excuses aan voor het vies beddengoed, de onbehulpzaamheid van het personeel en de niet-functionerende voorzieningen in de kamer. We waarderen je feedback en nemen deze punten serieus. Jouw opmerkingen zullen worden gebruikt om onze dienstverlening en faciliteiten te verbeteren. We hopen dat je in de toekomst nogmaals overweegt om bij ons te verblijven, zodat we je een betere ervaring kunnen bieden.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Netjes, ruime kamer, goede faciliteiten. Goede ligging
2 nachten verbleven in mei 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Wij hadden een kamer met kingsize bed besteld en kregen een kleine kamer mer een smal bed . Kamer was exrteem warm ondanks de airco.. die beslist nodig was en veel herrie maakte..
3 nachten verbleven in april 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Verwarming werk niet Televisie werkt zeer slecht... Vandaag geen Water op de kamer...geen enkele verontschuldiging hiervoor... Werken asn leidingen....ongelooflijk
3 nachten verbleven in april 2019

6/10 – Redelijk

Kris, Antwerpen

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
10/11/18 bis 12/11/18. Het hotel ziet er prachtig uit en is smaakvol ingericht. Het bed was comfortabel. Minpunt: zeer luidruchtige kamerdeuren!! Deze gaan dicht met een harde slag!! Ongezien! Dit maakt veel lawaai wanneer de kamers onderhouden worden vanaf 11h. Mijn kamer 203 was vlakbij de lift. Er is een gedeelde hall (sas) met een andere kamer en omdat dat een deur extra is, betekent dit elke keer 2 deurslagen en daar word je wakker van! Ik vroeg nochtans een rustige kamer maar kreeg er één naast de lift, een plaats waar mensen vaak praten terwijl ze op de lift wachten. Vraag dus naar een andere kamer bij uw boeking.
2 nachten verbleven in november 2018

8/10 – Goed

MB

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kleine kamer maar verder alles OK
De kamer is erg klein maar wel van alle gemakken voorzien (incl. spulletjes in de badkamer). Een stoel (i.p.v. een minikrukje) zou de kamer af maken. De locatie is goed voor wie Schoneberg wil ontdekken (populaire markt, leuke restaurants en winkels en deels homobuurt). Wie verder de stad in wil, kan gebruik van van 4 verschillende metrolijnen.
2 nachten verbleven in oktober 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Horde ligging, onvriendelijk en luidruchtig onderhoudspersoneel
5 nachten verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

Herman

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Negatief: Netheid
Spacious room in a nice neighbourhood
The hotel is situated in a nice and quiet neighbourhood. The room we had - number 110 - was spacious and light. The beds were allright. The coffee making facilities have to be supplied by yourself: coffee and tea were supplied only for the first night. The bathroom was serviced everyday, but the service was not very well: it still was not clean (lot if dust) and every day we had to ask for replacement of shampoo. But this was the only downside. The people behind the reception were nice and helpful.
5 nachten verbleven in mei 2018

4/10 – Matig

cindy

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wat een klein hotelkamer!
De kleinste hotel ‘ever’ die ik ken. Absoluut geen ruimte om jezelf in de kamer vrij te kunnen bewegen. Alles zit zo krap en bij elkaar waardoor veel hoekjes stoffig waren. Niet waard voor het geld.
1 nacht verbleven in mei 2018

6/10 – Redelijk

Peter

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
In eerste instantie hadden we een kamer op de begane grond, deze was helaas vrij gehorig en een kast stond direct achter het net iets te kleine bed. De volgende dag gelukkig een andere kamer gekregen, waarbij we geen last meer hadden van het lawaai uit de lobby. Bed in de economy kamer bleef voor mij (1.90 lang) echter iets te klein. Helaas een boek met daarin twee foto's laten liggen in de hotelkamer bij vertrek, deze bleek niet te zijn gevonden na een telefoontje. Afgezien van bovenstaand is het hotel iverder netjes, alles is behoorlijk nieuw en het ligt centraal met prima parkeergelegenheid.

8/10 – Goed

Karin & Harmen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima Hotel
Prima Hotel op loopafstand (1,5 km) KDW, Hardrock café, Europa Center. Zeer vriendelijke ontvangst met duidelijke informatie. Parkeren in de straat gratis (voor de deur), dus parkeergarage verderop in de straat niet nodig gehad (12 euro per dag). Goede bedden! Airco is koude lucht via roosters in kamer. Deze moeten ze bij de receptie regelen, waar in ons geval de eerste avond een invalkracht zat die van niets wist, dus een nacht in 28 gr geslapen... Volgende dag wel geregeld door kundige aardige dame. Tour met hop on - hop off bus is zeer aan te raden.

8/10 – Goed

M, Houten

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice basic hotel for citytrip
Basic hotel with nice, clean rooms. The beds were nice and firm, so we had a good night sleep. It was a bit warm in the hotel, so we had breakfast in t-shirts. U-bahn within 5 minute walk. Close to Kurfurstendamm and KaDeWe. Breakfast buffet is small and basic but good enough.

8/10 – Goed

Jacob, Rotterdam

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel, centraal gelegen
We hadden een aanbieding gekozen dus de kleine kamer (12 m²) was wat ons betreft géén probleem. Het ontbijt was goed verzorgd en het personeel dienstbaar, aardig en correct. We hebben één dag fietsen van het hotel gehuurd (zadel zat helaas niet zo comfortabel) zodat we een groter gebied van de stad konden bezoeken. Bedden sliepen goed. Douche-/toiletruimte was goed ingericht. Klein nadeel: water liep onder de douchedeur door (douchematje drijfnat).

4/10 – Matig

Jeroen, Assen

Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Hotel niet voor herhaling vatbaar
Het personeel van het hotel sprak amper Duits of Engels. De kamer was op zich niet onaardig, maar erg stoffig en het bad zag er smerig uit, maar bij nadere inspectie bleken het flinke beschadigingen. De kamer van onze vrienden, een verdieping lager, beschikte over slechts een werkend stopcontact. Het bad en de stoffigheid waren hetzelfde. De bedden hebben allemaal kussen en dekbedden gevuld met veren, hier is mijn vrouw allergisch voor. We hebben dit verzuimd te melden bij onze boeking (onze fout), maar het viel tegen dat er niets te regelen viel (zelfs niet tegen betaling) toen we dit met veel moeite duidelijk maakten bij de receptie. Uiteindelijk hebben we een ander hotel genomen, maar wel een no-show boete betaald bij Quentin. We kwamen terecht bij het Mercure hotel aan de overkant van de straat. Eenvoudige kamers, maar wel schoon en personeel dat begrijpt hoe je met klanten omgaat.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Marty, Berlin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel, prima inrichting.
Goed hotel, douche, bed, heerlijk. Vriendelijkheid personeel heel wisselend. Van goed tot matig. Absoluut geen geluidsoverlast. Maar voor de prijs kwaliteitverhouding is de kamer te klein en het ontbijt te eenvoudig.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel
Een gezellige kamer, luxe en van alle gemakken voorzien. Het ontbijt was ok, het fruit zag er niet aantrekkelijk uit, beetje oud, maar de rest was prima! Verder dichtbij een metrostation, goed bereikbaar en centraal dus. En aan de overkant zit een prima restaurant 'zsa zsa burger': voor een schappelijk prijsje een heerlijke maaltijd!

8/10 – Goed

Geert, Brussel

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Tevreden
Ideaal voor een weekendje Berlijn! In het midden van de gayscene en vlakbij kadewe.diskreet maar efficiënt personeel!de kamer was ruim en licht en goeie prijs kwaliteitsverhouding!

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid, personeel en service
Quentin Design: dirty and bad service
Very dirty carpet, windows that can't be closed completely (outside noise remains audible), very small standard rooms (we paid extra for more space). The air conditioner did not work as was the case for the fridge of the so-called minibar. We asked twice to look after this, no feedback came. The location of the hotel is however very good.

6/10 – Redelijk

Marlen

Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

WERNER, Koeln

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in april 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Martin

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
By far, the worst hotel experience I've ever had. I stayed in one of the rooms on the lower ground floor, and it was in a small corridor by the cleaning/housekeeping room, so was extremely noisy all day from 07.00 until 5pm with banging and shouting, and singing. The corridor has a tiled floor instead of the usual carpet, so made the noise even worse, whereas a carpet would muffle it. There was an alarm going off in the boiler room for 24 hours overnight , so thst made sleepong even more difficult. There were about 5 or 6 other rooms in here, as well as a noisy lift door, so it was constantly in use. Inside the room, the TV was broken, WiFi signal to week to work, and the walls we scuffed, marked and scratched. For some reason there is a telephone in the showery room, but no hook to hang a towel on. Additionally the shower cubicle leaks water out, and there is no bath mat/towel provided, so you have to step out of the shower onto wet slippery tiles. Aldo the shower cubicle and relaon hsd a string stink of mould and drains. It's ironic this is called 'Design hotel' as it is the design that has let it down, by not thinking about how poor design impacts the guest experience.
3 nachten verbleven in april 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Trenay

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Quentin Design hotel is located very centrally, close to public transport. A good range of shops and eateries located close by. The room itself was quite disappointing. There were several issues with our room that both the hotel staff and Expedia could not help us with. While we had these things “looked into” we could not come to a solution and we dreaded coming back to the place each day. Major issues included: broken AC, leaking plumbing and cold showers. The bed was comfortable which was a plus. The AC was broken, the room would heat continuously up to 26 degrees. Tv would not broadcast channels. Had lots of issues with the plumbing. Sink leaked, which was fixed. Shower did not work properly. There was no hot water for the first two days during our stay and very poor water pressure. Our room did not have a toilet door. The room was not serviced/cleaned during our stay. No laundry service, falsely stated on website. Basic things like milk, coffee, shampoo and bath mat/face towels, hand towels were not provided in our room. Also note that the rooms aren’t soundproof.
3 nachten verbleven in april 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Y

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
夜、シャワーのお湯が出なかったことが残念でした。最上階で天窓があり良かった。 飲み物のサービスも嬉しかったです。 次回、また泊まりたいホテルです。 ありがとうございました!
2 nachten verbleven in april 2024

4/10 – Matig

Hans Ulrich

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
TOTAL RUNTERGEKOMMEN. Im ersten Zimmer lag der kaputte Wasserhahn abgebrochen neben dem Waschbecken - im zweiten Zimmer war der Wasserhahn so angebracht, dass man den Hebel nicht nach links (warmes Wasser) drehen konnte (stiess an das Waschbecken. Das Wasser zum duschen dauerte länger als 10 Minuten, bis es lauwarm wurde, der Druck lies im Laufe des duschens nach und wurde wieder kühler, der Duschkopf war so verkalkt, dass nur aus der Hälfte der Düsen Wasser kam, ebenso der Wasserhahn. Der Spiegel im Bad war kaputt, es gab keine Klobürste. Sofa war fleckig und es fehlten die Rückenkissen. Das Zimmer war kalt und man konnte über die Klimaanlage nur kühlen, nicht wärmen. Die Heizkörper, auch im Bad waren kalt und konnten nicht angedreht werden. Über Sauberkeit allgemein will ich erst garnicht reden,....... die Damen am Empfang allerdings waren sehr höflich und entschuldigten sich für die Misere - was mir aber leider nichts geholfen hat. Man sah an der Einrichtung, dass da mal eine schöne Idee dahinter gesteckt hat, nur mittlerweile total ungepflegt und heruntergekommen.
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Flori F op 22 feb 2024
Dear Mr. Ulrich,We are deeply sorry to hear about the numerous issues you encountered during your stay with us. Your experience is far from the standard of service we aim to provide, and we sincerely apologize for the inconvenience and frustration caused.The issues you described with the room condition, including the broken tap, shower problems, cleanliness concerns, and lack of amenities, are completely unacceptable. We understand the impact this had on your stay, and we are taking immediate action to address and rectify these issues.Please rest assured that we are conducting a thorough review of our maintenance and housekeeping procedures to prevent such occurrences in the future. Your feedback is invaluable, and we appreciate you bringing these matters to our attention.We're glad to hear that our reception staff were polite and apologetic, but we understand that this does not mitigate the overall dissatisfaction you experienced.Thank you for bringing these matters to our attention, and we apologize for any distress caused during your stay.Warm regards,Reservations Department

2/10 – Ontzettend slecht

Nicole

Zakenreiziger
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Klein, sehr laut, Frühstück sehr mangelhafte Auswahl
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Flori F op 22 feb 2024
Dear Nicole,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We're sorry to hear that your experience did not meet your expectations.We apologize for any inconvenience caused by the noise and the limited breakfast selection. Your comfort and satisfaction are important to us, and we regret falling short in these areas.We will review our breakfast offerings to ensure a more varied and satisfying selection for our guests. Additionally, we will investigate ways to address the noise issue to improve the overall quality of your stay.If there's anything else we can do to improve your experience or if you have any further concerns, please don't hesitate to let us know. We value your feedback and hope to have the opportunity to provide you with a better experience in the future.Thank you for choosing our hotel.Warm regards,Reservations Department

4/10 – Matig

christian

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Eric

Positief: Personeel en service
Good. It was just good.
2 nachten verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Adam

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Netheid
Good enough as a base, but needs a clean
Modern looking hotel and rooms and overall quite comfortable. The breakfast was not great on the first day, better on the second and the third day there was "an issue with the kitchen" so no breakfast was offered meaning we had to . Thankfully a refund was sorted. Cleanliness overall was ok, however our room was not very clean - dust all over the place, mug fallen down behind the safe and walls had a couple stains. I would recommend for a quick stay, as it was great as a base and we didn't spend a lot of time there. Staff seemed lovely and the service was nice.
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Bahareh, Reservation Department op 15 dec 2023
Dear Adam,Thank you for sharing your feedback. We're pleased to hear that you found the hotel modern and overall comfortable. We apologize for the inconsistencies in the breakfast service and any inconvenience caused by the cleanliness issues in your room. Your comments are valuable, and we'll address these areas for improvement. We appreciate your recommendation for a quick stay and are glad to know that the staff and service were positive aspects of your experience. If you have any further suggestions or concerns, please feel free to share them with us. We hope to have the opportunity to welcome you back for an improved stay in the future.Best regards

10/10 – Uitstekend

George

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Conveniently located. Rooms were tastefully appointed.
4 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Quentin Hotels Team op 5 dec 2023
Dear George,What a wonderful rating. Thank you for quickly reviewing your recent stay with us.Great that you had a pleasant time in our hotel and I hope you enjoyed your time in Berlin to the fullest as well.Welcoming you back as our guest again in the near future would be a pleasure.Kind regards

10/10 – Uitstekend

Delia

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
wirklich vieles war zu Fuß sehr gut erreichbar und auch das Hotelzimmer war sehr schön und sauber
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Nikta T op 29 nov 2023
Dear Delia,Thank you for your positive feedback! Delighted to hear you found our hotel conveniently located and enjoyed a clean, comfortable room.We look forward to welcoming you back soon!Kind regardsReservation department team

6/10 – Redelijk

Bastian

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Bahareh, Reservation Department op 24 nov 2023
Dear Bastian,Thank you for taking a moment to share this review and for being our guest.Best regards

4/10 – Matig

Alexandra

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Bahareh, Reservation Department op 24 nov 2023
Dear Alexandra,Thank you for taking a moment to share this review and for being our guest.Best regards

2/10 – Ontzettend slecht

Celine

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr dreckig
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Quentin Hotels Team op 25 okt 2023
Dear Celine,We are saddened to hear that your experience was less than ideal. We hope to see you in the future as well with improved services.Kind regards,

6/10 – Redelijk

Lasha

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
For work trip is ok
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Reception op 18 okt 2023
Dear Lasha,Thank you for leaving us a review. We are very happy to hear that you have enjoyed your stay with us. Kind Regards, Quentin Design Hotel

4/10 – Matig

Kerstin

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dusche dreckig, kaputt (nicht abgedichtet - Bad schwimmt nach dem Duschen) und Duschkopf stark verkalkt, sodass kaum Wasser raus kommt. Waschbecken (Siffon) undicht und tropft unten, Waschbecken wackelt, kein Fön verfügbar, keine Handtücher im Zimmer (erst nach Aufforderung bekommen), Zimmer etwa so groß wie eine Schuhschachtel und ohne Aufhängemöglichkeit - keine Garderobenhaken etc. Frühstück in Ordnung aber bei Wurst und Käse leider keine Auswahl (nur Salami und Gouda) Personal spricht kein Deutsch - nur Englisch Zimmerservice/Reinigung nur auf Aufforderung an der Rezeption. TV funktioniert nur bedingt (drei Programme). Für einen Wochenendtrip okay, für mehr leider aber auch nicht..
Reactie van Quentin Design Hotel op 17 okt 2023
Dear Kerstin,Thank you for your time in leaving us a review. We would like to let you know that our reception works 24/7 in order to answer all of your questions and requests. If no requests are being brought before the time of your departure, unfortunately we are not able to provide you with a solution. Kind Regards, Quentin Design Hotel

2/10 – Ontzettend slecht

Corey

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Don't stay at that hotel
It was dirty. My mother caught Corona virus. The television wouldn't come on, the phone cable was ripped out of the wall, someone had taken off with the espresso machine. I complained each day and they never came to fix anything. The shower rod wouldn't stay up. Very unclean. Rude unhelpful people. And it was located in the homosexual red light district. Not a place for you and your 84 year old mother. The hotel claimed it was newly renovated, but it wasn't even finished. Most of the electric sockets didn't even work
Shower curtain was broken
Trim was falling off
Curtain rods falling out
Cleaning ladies shut the balcony door closed on the curtain and it wouldn't go back up or down
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Quentin Design Hotel op 17 okt 2023
Dear Corey,Thank you for your time in leaving us a review. We are sorry to hear that you did not completely enjoy your stay with us. We would like to confirm that we provide housekeeping services in between our guests are changing rooms. We would also like to let you know that if you complain at the day of the check-in, we are unfortunately unable to provide fixes for unexpected maintenances problems. We also advertise our Hotel's location, therefore it can always be double checked before making the decision on booking with us. Kind Regards, Quentin Design Hotel

6/10 – Redelijk

Christian

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Negatief: Netheid
Okay, aber nie mehr
Der Ckeck-in war unbefriedigend. Erst auf Nachfrage erfuhr man das Zeitfenster für das Frühstück, das WLAN-Passwort wurde nicht mitgeteilt. Das Zimmer entsprach den Erwartungen, das Bett war sehr bequem, der Strassenlärm nicht spürbar. Erholsamer Schlaf ist garantiert. Leider funktionierte der Fernseher nicht, auch nicht nach 4 Tagen, obwohl wir es sofort gemeldet hatten. Handtücher waren keine vorhanden, wie auch kein Duschgel. Das in einem 4* Hotel, in welchem die Nacht über 260€ kostet. Die Zimmerreinigung erfolgte nur auf Verlangen, was auch nicht einer Unterkunft dieser Kategorie entspricht. Das Frühstück war sehr gut und reichhaltig. Wir schätzten die Lage, nahe einer UBahn- Station.
4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Quentin Design Hotel op 17 okt 2023
Dear Sir/Madam,Thank you for your review. We would like to let you know that our reception works 24/7 to answer all of your questions or requests. Unfortunately we are not aware of certain issues if they are not being brought by our guests. We would also like to let you know that our prices are always perfectly aligned with our competitors in the area. Kind Regards, Quentin Design Hotel

8/10 – Goed

Caroline

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Quentin Hotels Team op 22 okt 2023
Dear Caroline,Dear Noelia,Thank you for your feedback! We hope to see you in the future as well.Kind regards,

8/10 – Goed

Marko

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Aesthetically everything was nice, but upon closer inspection many things weren't too functional.
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Quentin Hotels Team op 5 okt 2023
Dear Marko,Thank you for your review! We are looking forward to welcoming you in our hotel in the future as well.Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Sam

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Quentin Hotels Team op 28 sep 2023
Dear Sam,Thank you for the amazing score! We hope to see you in the future as well!Kind regards,

8/10 – Goed

Jeff

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
The hotel is in an excellent location for me, easily walkable and close to public transit, good restaurants. Hotel staff were always friendly and helpful. Hotel was clean and looks very good. The carpet on the stairs of my room was quite stained making it a little gross to walk on. Also, most of the electricity receptacles in my room didn’t work and were not fixed while I was there. We found one that did work but didn’t realize that when I turned off the master light switch, it also turned off the power to that receptacle. I ended up having to charge all my devices in the bathroom. Little things in the bathroom were in need of repair. That being said, I would return and can recommend this hotel.
5 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Quentin Hotels Team op 26 sep 2023
Dear Jeff,Thank you for your kind words! We hope to see you in the future as well with improved services.Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Raul

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel and our room were very clean and well maintained. Staff was very kind and helpful. I will consider it again for my next stay in Berlin.
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Quentin Hotels Team op 21 sep 2023
Dear Raul,Thank you for your kind words! We hope to see you in the future as well!Kind regards,

8/10 – Goed

KAJA

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Receptionist and manager were super accommodating, overall a great stay, would highly recommend!
4 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Quentin Hotels Team op 31 aug 2023
Dear Kaja,We're thrilled to have provided you with a great stay! Thank you for your kind words about our accommodating receptionist and manager. We greatly appreciate your recommendation and hope to welcome you back for another wonderful experience.Kind regards,

6/10 – Redelijk

Pirjo

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Reservation Department op 26 aug 2023
Thank you for staying with us and for your review.It seems that you were not fully satisfied with your time with us, which I am saddened to notice. The team would have gone above and beyond to enhance your stay, please never hesitate to share any issues or concerns you might have on-site. My apologies for any discomfort you may have experienced.We would have loved to know what we could have done better and hope to have the chance to welcome you back in the future.

2/10 – Ontzettend slecht

Johanna, Münchberg

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
The overall experience was not good. No warm water - had to call the reception every day (it seemed, they knew about it…) to have warm water Strange smell in the room, also the bed Very loud AC, didn’t really do the job Flooring is cracking and “moving” Very loud - you can hear everything through the door The area is nice though, also the entrance area.
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Reservation Team op 24 aug 2023
Thank you for the review of your recent stay with us.I am saddened to see that you were not satisfied with us and want to sincerely apologise for any inconveniences you may have faced. Please note that my colleagues and I are doing our utmost to ensure our guest's expectations are met or exceeded giving outstanding service and offering great facilities. If we are falling short of our service promises, please never hesitate to contact the Front Office to share your experiences and concerns - we will go above and beyond to Make It Right.The team hopes to have the chance of welcoming you back to our hotel to show you we can do much better.

4/10 – Matig

Robert

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Absolut NICHT zu empfehlen
Desaströse Kommunikation, wenn man denn überhaupt mal jemanden erreicht. Egal, ob per Telefon oder E-Mail. Wünsche wurden trotz Zusage nicht erfüllt und Zuarbeiten, wie Rechnungen, nicht übermittelt. Widersprüchliche Informationen über check in Zeiten vom Personal, auf booking und der direkten Hotelseite. Das Frühstück fiel wegen Personalmangel aus. Alles in allem sehr unprofessionell, unbefriedigend und für uns zusätzlich unangenehm, da wir einen Gast unserer Firma dort unterbrachten.
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Quentin Hotels Team op 14 sep 2023
Sehr Robert,Wir bedauern aufrichtig, von Ihrer enttäuschenden Erfahrung während Ihres Aufenthalts bei uns zu hören. Es tut uns leid, dass unsere Kommunikation und Erreichbarkeit nicht den von uns gesetzten Standards entsprachen. Wir verstehen, wie wichtig es ist, jederzeit erreichbar zu sein, und bedauern zutiefst, dass wir hierbei enttäuscht haben.Es tut uns leid, dass einige Ihrer Wünsche trotz Zusage nicht erfüllt wurden. Dies ist inakzeptabel und wir versichern Ihnen, dass wir entsprechende Maßnahmen ergreifen werden, um sicherzustellen, dass so etwas in Zukunft nicht wieder vorkommt.Bezüglich der Rechnungen bedauern wir die Verzögerung und entschuldigen uns aufrichtig für die Unannehmlichkeiten, die Ihnen dadurch entstanden sind. Wir werden sicherstellen, dass eine solche Verzögerung nicht wieder vorkommt.Wir bedauern auch die inkonsistenten Informationen bezüglich der Check-in-Zeiten. Das ist keinesfalls der Standard, den wir setzen wollen, und wir danken Ihnen, dass Sie uns darauf aufmerksam gemacht haben.Der Ausfall des Frühstücks aufgrund von Personalmangel ist inakzeptabel und wir entschuldigen uns aufrichtig dafür. Wir werden sicherstellen, dass Maßnahmen ergriffen werden, um solche Situationen in Zukunft zu verhindern.Es ist uns bewusst, dass Ihr Gast von Ihrer Firma war und wir bedauern zutiefst, dass wir Sie und Ihren Gast enttäuscht haben. Wir schätzen Ihr Feedback sehr und werden alles in unserer Macht stehende tun, um sicherzustellen, dass eine solche Erfahrung nicht wieder vorkommt.Mit freundlichen Grüßen,

8/10 – Goed

Alan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The Quentin Design Hotel is in a superb location, just few minutes from the ubahn. Hotel is in a quiet street and has large rooms and tastefully decorated. Room let down with small wardrobe and no draws for clothes. Staff were all very friendly, spoke excellent English. I’d like to mention Florrie who was kind enough to allow us to check out a bit later than the normal time.
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Rebeca M. op 17 aug 2023
Dear Alan,We're thrilled you enjoyed our superb location and the quiet yet convenient setting of Quentin Design Hotel. It's wonderful to know you appreciated our spacious, tastefully decorated rooms and friendly staff, especially Florrie's helpfulness. We appreciate your feedback on the room amenities and will take it into consideration for improvements. We hope to welcome you back for another great stay in the future.Kind regards,Quentin Hotels

4/10 – Matig

Anthony

Positief: Comfort kamer
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Quentin Hotels op 16 aug 2023
Thank you for sharing your experiences with us.I am very sorry that your stay was not up to your satisfaction and I highly regret the inconvenience and discomfort this may have caused.Hopefully, the team will have another opportunity to Make It Right.We look forward to your next visit to convince you of our high standards.