Lobby

Beoordelingen van Best Western Bishop Lodge

2.5 out of 5
Best Western Bishop Lodge
1025 N Main Street, Bishop, CA

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 307 van 927 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 346 van 927 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 160 van 927 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 74 van 927 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 40 van 927 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Jessica

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

peter, netherlands

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good solid Best Western
We have stayed here before. since then the breakfast area has been enlarged, which is a good move. The lady assisting at breakfast is kind and efficient and keeps everything tidy and clean. The hotel is well kept, rooms are clean well furnished, good beds. A good, solid Best Western. Ample parking space. Next to the show ground on Main Street. Dennie's right opposite.
7 nachten verbleven in mei 2017

8/10 – Goed

sjors

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
perfecte ligging
Als je op door reis bent van Las Vegas naar Yosemity national park is dit hotel de perfecte tussenstop. Hotel ligt direct langs de route. Map op de kamer bied diverse menukaarten van leuke restaurants. Personeel is erg vriendelijk.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel
Prima hotel met uitgebreid ontbijt. Zwembad en warm water bad waren ook heerlijk. Kamers waren een beetje gehorig, de mensen op de boven verdieping konden we steeds horen lopen. Aan de overkant zat een Denny's waar we goed gegeten hebben.

8/10 – Goed

Marsha

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel voor een doorreis
Prima hotel voor doorreis. De kamers zijn ruim en hebben een koelkast en magnetron. De douche was goed en het bed ook. Op 45 min van mammoth lakes.

8/10 – Goed

Peter D.

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Goed hotel voor een tussenstop
Als je tussen Death Valley en Yosemite een overnachting zoekt, is dit hotel een goede keuze. Goede prijs/kwaliteit verhouding: grote kamers, vriendelijk personeel en goed ontbijt. Zwembad was OK (maar fris) maar hottub had nood aan een kuisbeurt (groene aanslag overal)

4/10 – Matig

Erwin

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
basismotel met kleine ontbijtzaal
13 in een dozijn motel met basiskamers die nogal gehorig zijn. Er zit een ontbijt bij maar daar is dan alles wel mee gezegd, eetruimte is veel te klein.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
prima prijs/kwaliteit voor één nacht
Uitstekend hotel voor één overnachting : ontbijtbuffet was keurig en voldoende keuze. Kamer die uitgaf op parkeerplein beetje luidruchtig door vroege vertrekkers en late aankomers. Zwembad was niet al te netjes.

10/10 – Uitstekend

Steven

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fishing
4 nachten verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Ann, Escondido

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Property only showed signage as Best Western. There was no reference to Bishop Lodge. Ticking noise from plumbing was a bit annoying and there was quite a abit of street noise. King bed room was large enough for a comfy chair but there was just a dining room chair and desk chair to sit on.
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Daniel

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2024

6/10 – Redelijk

Todd

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
I could not close the curtains enough to keep the outside light out of the room. Ergo, a poor night's sleep.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Front Desk Team op 4 mei 2024
Dear Todd,Thank you for your feedback. We will review this with our maintenance team.

10/10 – Uitstekend

Kathy

1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Mitzi

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We love Bishop! Can’t complain about too much anywhere in Bishop.
2 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

William

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean room.
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Rosemary

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I like everything about the place. Thank you. 😊
1 nacht verbleven in april 2024

4/10 – Matig

Veronica

Reisde met familie en kleine kinderen
Receptionist had an attitude and not very friendly.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Front Desk Team op 13 apr 2024
Dear Veronica,Thank you for providing feedback. We will work with our team to make improvements.

8/10 – Goed

Alessandro

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
The property was conveniently located and clean.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Front Desk Team op 13 apr 2024
Dear Alessandro,Thank you for your feedback. We hope you see you again.

10/10 – Uitstekend

Rosemary

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hi Sir/ Madam, This is Rosemary this is my first time at your hotel and I like it very much I will definitely will be coming back soon. Thank you 😊.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Front Desk Team op 13 apr 2024
Dear Rosemary, Thank you for your feedback. We hope you see you again.

8/10 – Goed

Ross

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
no dislikes.
3 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Warren

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Check in girl was so non commutative as to be rude. No explanation of amenities. No direction to services. Eating her dinner while working.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Front Desk Team op 13 apr 2024
Dear Warren,Thank you for your feedback. We will work on making improvements.

4/10 – Matig

nancy

Reisde met een groep, Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Booked two rooms. They were side by side. One room had good wifi signal and the other had sporadic poor service. Requested someone to look into it multiple times with no resolve or follow-up response. Multiple devices were used to test the signal in each room with the same result. Socks would be dirty within 10 minutes of walking on the ground. Curtains didn’t do much in terms of privacy. Hot water was difficult to obtain and had mineral deposits around the spout.
8 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Front Desk Team op 25 mrt 2024
Dear Nancy,Thank you for your feedback. We have taken your comments into consideration and will share this with our maintenance team.

8/10 – Goed

Tracy

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Gave us wheel chair bathroom bathroom was not very clean breakfast was just okay
3 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Dawn

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Pavnesh

2 nachten verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

larry

Reisde met familie
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dark and looks dirty
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Front Desk Team op 21 feb 2024
Dear Larry,We are sorry to hear that you did not enjoy your stay. Cleanliness is very important to us. Did you report this to the Front Desk during your stay?

10/10 – Uitstekend

Loan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
breakfast wasn't that great
3 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Marie

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Front Desk Team op 21 feb 2024
Thank you for your feedback. We are glad to hear that you enjoyed your stay!

2/10 – Ontzettend slecht

Kelly

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Front desk service was awful and condescending. Was forced to pay upgrade for a two bed room instead of the single bed I reserved plus an additional $30 $50 for my puppy. Noisiest room I’ve ever stayed in, parking directly outside door, huge gap under door entry for more light and noise, heater/ac sounds like washing machine and started leaking water everywhere. Will NEVER stay here again! Booked off of Expedia. Worst experience ever!
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Management Team op 24 jan 2024
Dear Kelly,We are sorry to hear that you did not enjoy your stay. We recommend that guests contact the hotel or read the pet policy before booking a room with a pet.

8/10 – Goed

Lizzy

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Leo

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
unreliable
The propert was unable to provide a receipt, despite several attempts to do so
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Front Desk Team op 21 feb 2024
Please send an email to bwspareservations@gmail.com if you still need an invoice.

4/10 – Matig

David

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Get what you pay for.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Front Desk Team op 10 jan 2024
Dear David,Thank you for your review. Please let us know how we can do better.

8/10 – Goed

Marlena

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Alvaro

1 nacht verbleven in januari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Katherine

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Khia op 9 jan 2024
Thank you for the comments regarding your recent stay with us. We are sorry that we were unable to meet your expectations during your stay. Guest satisfaction is something we strive for every day and your feedback is very much appreciated. Please know we use all feedback, both positive and constructive, when reviewing the services and accommodations we provide to our guests. If we can be of further assistance, please don't hesitate to let us know.

4/10 – Matig

Dina

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service
The room was ok and beds were ok..People at the front desk were not friendly..They look like they didn't want to deal with people.
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Front Desk Team op 31 dec 2023
Dear Dina, Thank you for sharing feedback with us regarding your stay. We are currently training some new members on our team and will strive to improve our customer service. Please contact our team manager Lesli Pool if you would like to discuss this matter further.

6/10 – Redelijk

Patty

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Receptionist karina had no customer service what so ever,front desk employees should be trained in hospitality Guests come tired of driving and first face we see means alot. Must train front desk in customer service at least a Hello or smile would have been ok. Secondly my check in was at 4 and when arrived my room wasn’t ready i had to wait for 1.5 hours very unpleasant.
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Front Desk Team op 31 dec 2023
Dear Patty,Thank you for sharing feedback with us regarding your stay. We are currently training some new members on our team and will strive to improve our customer service. Please contact our team manager Lesli Pool if you would like to discuss this matter further.

6/10 – Redelijk

Gail

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Front Desk Team op 31 dec 2023
Dear Gail, Thank you for sharing feedback with us regarding your stay. We are currently training some new members on our team and will strive to improve our customer service. Please contact our team manager Lesli Pool if you would like to discuss this matter further.

10/10 – Uitstekend

Robert

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
convenient and easy stop over on the way to Mammoth. Would stay here again.
1 nacht verbleven in december 2023

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
No
Various lights did not work. Tv did not work. Room was outdated and marginally clean
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Front Desk Team op 31 dec 2023
Thank you for sharing feedback with us regarding your stay. We are currently training some new members on our team and will strive to improve our customer service. Please contact our team manager Lesli Pool if you would like to discuss this matter further.

8/10 – Goed

Susan

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Gayle

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Good stay.
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Genesis

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This property was amazing they were able to accommodate us. The best western was nice and clean, they also had breakfast from 6:00 am to 9:00 am
1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Sandra

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A little noisy, not too bad. Our room was never cleaned
2 nachten verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

Laynie

Reisde met familie
Just your ordinary every day hotel room. Nothing special
2 nachten verbleven in november 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Emily, Bakersfield

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Front Desk Team op 31 dec 2023
Thank you for sharing feedback with us regarding your stay. We are currently training some new members on our team and will strive to improve our customer service. Please contact our team manager Lesli Pool if you would like to discuss this matter further.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
We had no parking on Saturday evening. Traffic on Main Street was loud & person above us was heavy footed. Overall was good experience.
3 nachten verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

James

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Area between rooms an outside decorative wall dirty, not sweep, and some trash. Rooms themselves clean.
2 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Dali

1 nacht verbleven in oktober 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Mudan

Reisde met huisdieren
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
They only allow pets in room with two queen beds, but this information is not shown on Expedia. When I was checking in, they said more than 3 times I should’ve called them to let them know I would be bringing pets, impatiently. Then they changed me to a pet friendly room with different rate from the one that I booked. They also don’t provide a safe place to store luggage, the front desk told me I could put the luggage anywhere in the lobby but they wouldn’t keep an eye on it and won’t be responsible for it
1 nacht verbleven in oktober 2023