Een buitenzwembad

Beoordelingen van Protea Hotel by Marriott Blantyre Ryalls

4 out of 5
Protea Hotel by Marriott Blantyre Ryalls
2 Hannover Avenue, Blantyre

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 70 van 126 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 41 van 126 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 9 van 126 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 4 van 126 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 126 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Stephan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2019
Reactie van Joan op 12 feb 2019
Thank you so much for your feedback. Looking forward to hosting you again the next time you're in town.

10/10 – Uitstekend

Tufa

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
It is a nice place with welcoming and caring staff, clean and comfortable rooms, and beautiful grounds
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van The Ryalls Team op 2 feb 2024
Dear Tufa,Thank you staying with us.We look forward to hosting you again soon.Kind Regards,

8/10 – Goed

Keith, Gillespie

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Alice

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
My stay at the Protea Hotel by Marriott Blantyre Ryalls was amazing! Was greeted with a complimentary glass of cold drink st heck-in. That was a nice gesture especially as it was 32 degrees outside! The reception staff were very welcoming. And, nothing was too much trouble. The room was good - had air-con, fridge & coffee & tea making facilities with daily replenishments. There is adequate parking for guests. The grounds are well maintained with beautiful garden. Partook of my meals in the hotel restaurant. Good selection of dishes at breakfast and well as a varied menu for dinner which included traditional cuisine. The hotel is in town, so one can practically walk to most places around town. All in all, I loved my stay at this hotel and will definitely stay here again!
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van The Ryalls Team op 2 feb 2024
Dear Alice,Thank you for staying with us.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with the TEAM as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.Kind Regards,

10/10 – Uitstekend

Maarten

2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van PHBMBR op 23 nov 2023
Dear Maarten,Thank you very much for the feedback.We look forward to welcoming you back soon.Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in november 2023
Reactie van PHBMR op 20 nov 2023
Dear Guest,Thank you for your positive feedback. We look forward to welcoming you back soon.

10/10 – Uitstekend

Victor

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Repeat customer.
I stay here for a few days every year. Comfortable and clean with excellent customer service. Good quality and plentiful breakfast and dinner buffets.
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van PHBMR op 6 nov 2023
Thank you for sharing your experience.Your kind words encourage and motivate staff to work hard making sure your stay is more comfortable.

8/10 – Goed

Kavwimba

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great place
4 nachten verbleven in september 2023
Reactie van IM op 4 okt 2023
Dear Kavwimba,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your experience.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with the TEAM as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon.Sincerely,Management

10/10 – Uitstekend

Phillip

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This is a very great place to stay in every respect and the only place I would stay if I ever returned to Blantyre. The staff, on a several occasions, went beyond the call of duty, including walking me to a gallery I wished to visit, rather than just giving me directions. Very close to many grocery stores and fantastic restaurants.
4 nachten verbleven in september 2023
Reactie van IM op 4 okt 2023
Dear Phillip,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your experience.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with the TEAM as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon.Sincerely,Management

10/10 – Uitstekend

Gillian, Brookline

1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

JERMAINE

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van IM op 7 jul 2023
Dear Jermaine,, Thanks for your feedback and am happy to know that you enjoyed our services. Looking forward to hosting you again the next time you're in town.Regards,Isaac Matwanje

10/10 – Uitstekend

Gretchen

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Best hotel in Blantyre.
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van IM op 6 jun 2023
Dear Gretchen,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your experience.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with the TEAM as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon.Sincerely,

6/10 – Redelijk

Wael

Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Room doors not closing easily, very poor breakfast with little amounts that finishes quickly and no replenishment. TVs not functioning sometimes.
6 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Isaac Matwanje op 2 mei 2023
Dear Wael,Thank you for taking the time to let us know about your experience while staying with us. Your experience is below our standard. Providing the highest level of hospitality is our number one priority and I sincerely apologize for failing to meet your expectations. I have shared your feedback with the leadership team to ensure the necessary guidelines are in place and reviewed to prevent your experience from occurring in the future.I hope you choose to stay with us again when your travels bring you back to the area.Sincerely,Isaac MatwanjeRooms Division Managerisaac.matwanje@proteahotels.com265888980704

10/10 – Uitstekend

Sara

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Dennis

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

John

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel
Clean, with friendly staff.
17 nachten verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in december 2022
Reactie van Joan op 6 jan 2023
Good Day,Thank you for the positive rating and that you had a wonderful stay with us.Looking forward to hosting you again the next time that you are in Blantyre.

10/10 – Uitstekend

Benediction

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2022
Reactie van Joan op 6 jan 2023
Good Day Benediction,Thank you for the positive rating and that you had a wonderful stay with us.Looking forward to hosting you again the next time that you are in Blantyre.

2/10 – Ontzettend slecht

Wael

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Protea Hotel Ryalls op 30 sep 2022
Dear Wael,Thank you for your feedback

10/10 – Uitstekend

Moutie

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Protea Hotel Ryalls op 30 sep 2022
Dear Moutie,Thank you for your feedback.Looking forward to hosting you again.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Protea Hotel Ryalls op 30 sep 2022
Thank you for your feedback

10/10 – Uitstekend

André

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

Angelina

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great staff with good service
2 nachten verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

Harrison

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

Mercy

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The environment is clean. The internet was a little bit slow
2 nachten verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

Yeukai

6 nachten verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

Cheryl, Farmington

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I love the gardens!
2 nachten verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

Phumlani

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in juni 2021
Reactie van Joan op 6 aug 2021
Dear Phumlani, Thank you so much for your feedback. Looking Forward to hosting you again the next time you're in Blantyre.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Joan op 24 jan 2020
Good Day, Thank you for taking your time to give us your feedback, we look forward to hosting you the next time you're in Blantyre.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean beddings every day was refreshing! Staff are friendly, polite and always ready to help. Food is second to none, room was comfortable and always cleaned, fresh water every morning. The grounds are beautiful, serene garden, chilled pool, courtyard ambience great! The only thing I could fault was staff chit chat at late breakfast hours, was quite distracting and they shouldn't chit chat like that, it's unprofessional, but breakfast peak periods, there was no noise. All in all, Ryalls is always a great experience. Will most definitely book again next visit to Malawi.
5 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Joan op 24 jan 2020
Good Day, Thank you for taking your time to give us your feedback, we look forward to hosting you the next time you're in Blantyre.

8/10 – Goed

Niall

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Joan op 29 nov 2019
Dear Niall, Thank you for taking your time to give us feedback of your stay. We look forward to hosting you again the next time you're in Blantyre.

8/10 – Goed

Mitzi757, Harare Zimbabwe

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Always a pleasant stay at Ryalls. Staff very friendly and food is excellent!!!!
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Joan op 29 nov 2019
Dear Mitzi757 Thank you for taking your time to give us feedback of your stay. We look forward to hosting you again the next time you're in Blantyre.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Belle expérience....
Très bel hotel, confortable, propre, personnel charmant!
3 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Joan op 29 nov 2019
Good Day, Thank you for taking your time to give us feedback of your stay. We look forward to hosting you again the next time you're in Blantyre.

10/10 – Uitstekend

Andrew

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Familiar favourite
Always a good welcome at this well run and comfortable hotel
5 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great place!!! Clean and staff very friendly! Was there over two weeks for work and had to cancel last night because of a flight cancellation. They were amenable to refunding my money without a problem and also helped me find a hotel in Lilongwe
13 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Joan op 26 jul 2019
Good Day, Thanks for your feedback and am happy to know that you enjoyed our services. Looking forward to hosting you again the next time you're in town.

6/10 – Redelijk

Ulla

Positief: Netheid, personeel en service
Regular hotel, nothing special
Ryalls is just a regular hotel with a relatively high price. For some personal experience, some of the lodges are nicer.
1 nacht verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Manuel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fabulous
Amazing again, and again... :-) Small note for the room maintenance.
5 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Joan op 26 jul 2019
Dear Manuel, Thanks for your feedback and am happy to know that you enjoyed our services. We have also noted on the room comment and will make sure the relevant personnel is informed. Looking forward to hosting you again the next time you're in town.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
BlantyreBiz
Well trained staff. Comfy feel. Good food.
2 nachten verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Friendly staff, grill 21 is excelkent. Staff was helpfull, granted late check out until 15.00...
1 nacht verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Confortable, silent, excellent food taste. Very poor WiFi for business guests, low speed and unstable.
3 nachten verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I was really pleased with the attentive and gracious staff service.
2 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Joan op 24 apr 2019
Thank you for your lovely feedback. Looking forward to hosting you again the next time you are in Blantyre.

4/10 – Matig

FrequentGuest, London

Zakenreiziger
Positief: Netheid
The elevator was broken for the whole stay, despite having three rooms, they insisted on charging me for breakfast (in a very surly way), despite it being included with my room - rooms are the same price for 2 people or 1, and we were 2. I have been staying here for years and have never been disappointed... until now. It is no longer what it used to be. The hotel has gotten shabby over the years and needs to be redone. Even 21 Grill seems to have lost its luster - no specials or music on a Friday night. I clearly have to find a new place to stay in Blantyre.
2 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Joan op 3 mei 2019
Good Day, It's quite disturbing to read about your less than stellar experience at check in, and apologize for the inconvenience. I can assure you that this is not typical of how we operate here at Protea by Marriott Blantyre Ryalls and I can assure you that this matter will be looked into very seriously. Thank you for taking your time to provide us with the feedback.

6/10 – Redelijk

Stephen

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Norfolk boy in Blantyre
Property tired and needs refresh. Price way too high. Service fine
5 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Joan op 28 feb 2019
Dear Stephen, Thank you for taking your time to give us your feedback. We will look into the points raised and make sure to make your next stay memorable.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel has grear ambience. It could do with a bit more space in the rooms but its mere quibble.
2 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Joan op 12 feb 2019
Thank you so much for your feedback. Looking forward to hosting you again the next time you're in town.

10/10 – Uitstekend

John

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice place to stay.
Very nice hotel. Quiet and clean. Good food in restaurant.
1 nacht verbleven in januari 2019
Reactie van Joan op 12 feb 2019
Thank you so much for your feedback. Looking forward to hosting you again the next time you're in town.

8/10 – Goed

Luc

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel à recommandé. Le meilleur hôtel de la ville.
Hotel soigné, style colonial anglais, service très attentioné. Agencement bar et restaurant pourrait être mieux pensé.
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van Joan op 12 feb 2019
Thank you so much for your feedback. Looking forward to hosting you again when you are back in Blantyre.

8/10 – Goed

Victor

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2018

10/10 – Uitstekend

teemu

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amazing hotel! A gem! Nothing to complain: amazing service, brilliant food in the Grill restaurant, lovely breakfast, reliable net. If you for some reason have to stop in Blantyre, this is the place to stay.
2 nachten verbleven in november 2018

10/10 – Uitstekend

Andreas

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bra hotellval i Blantyre
Utmärkt val för kortare eller längre vistelser i Blantyre.
1 nacht verbleven in november 2018
Reactie van Joan op 21 nov 2018
Thanks for your feedback Andreas, hope to host you again the next time you are in Blantyre.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff wonderful , dining options nice third floor rooms seems worn out and dirtier.
3 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van Joan op 8 nov 2018
Thank you for your feedback, we will make sure to look into the points raised.