Terrein van de accommodatie

Beoordelingen van Whiz Prime Hotel Pajajaran Bogor

3 out of 5
Whiz Prime Hotel Pajajaran Bogor
Jl. Cikuray No. 47, Pajajaran, Bogor, West Java

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 8 van 36 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 19 van 36 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 6 van 36 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 36 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 36 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

constantijn

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Check was fast. Room was clean. Some is a bit old and needs some renovation but I dont complain. Mostly Indonesian breakfast.
4 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Prima hotel
Voor Indonesische begrippen schoon. Mis wel een haakje en een handdoek in de toilet ruimte. Lekkere regendouche aanwezig. Elke dag heerlijk uitgebreid ontbijt. Het eten is goed en lekker. Aan het westers ontbijt hebben we ons niet gewaagd, toast met zoetigheden ...niet echt mijn ding. Personeel is vriendelijk, behulpzaam en zeer voorkomend. De nasi goreng kambing(roomservice) is een aanrader. Prijs kwaliteit staat in verhouding. De bedden zijn aan de stevige kant, maar toch prima geslapen. Nota, reistype vakantie / familie bezoek zit er niet bij en alle andere opties zijn niet op ons van toepassing, dus maar voor koppel gekozen.....
5 nachten verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Ralbe

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Farida Meity

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2022

8/10 – Goed

Nalee

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2020

10/10 – Uitstekend

Anuj

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Comfortable stay
Comfortable stay. Fast check-in, decent breakfast. Friendly staff. No issues. The only slight issue was that the air-conditioner in the room was leaking.
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Lester

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Worth it for the price. The breakfast was pretty good.
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Jerry

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
보고르 여행
더블침대 두개 붙여서 잤네요. 프론트데스크 직원들은 영어가능. 위치오 가격도 저렴해서 가성비 짱입니다.헤어드라이기 달라고하니... 바람이 너무 약함ㅋ.ㅋ . 근처에 괜찮은 맛사지샵에서 스크첩 마사지 받고 식물원구경하기 딱좋음
2 nachten verbleven in september 2019

6/10 – Redelijk

Errica

1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Sudomo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice. Nice. Nice. Nice. Nice. Nice. Nice. Nice. Nice.
7 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Peeling wallpaper in room looks run down. Cracks in wall show. Should be painted.
12 nachten verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Anuj

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfortable stay and friendly staff
Comfortable stay and friendly staff
2 nachten verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Nurhayati

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Desain Interior Kamar
Interior kamarnya bagus
2 nachten verbleven in mei 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Im Zimmer gibt eine „ lost items price list „ Sachen, die im Zimmer sind. was anscheinend oft von den Hotelgäste mitgenommen sind
4 nachten verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

Marc, San Jose, California

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great and polite personnel are always helpful to you.
6 nachten verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I did not like that the restaurant said they had no ice for iced tea for dinner. You should have an ice machine so you never run out of ice.
6 nachten verbleven in november 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Comfort kamer
Small room
Hotel room is small and suitable for short stay
1 nacht verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

Li Ping

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good location and helpful staff
Good location and helpful staff
2 nachten verbleven in juli 2018

4/10 – Matig

KC, Washington, DC

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel rooms were filthy. Stains on the wall in the bathrooms, rooms smelled, sheets had stains on them. The AC was broken in my room the first night.
3 nachten verbleven in juni 2018
Reactie van Regina op 8 aug 2018
We’re sorry you were unhappy - we’ll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.

8/10 – Goed

TOMIYUKI

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
宿泊費のわりに部屋が広く、清潔でアメニティもあり、シャワールームとトイレが別々なのが、とても良かったです。コストパフォーマンスは最高だとおもいます。ただ、繁華街からは遠いので移動が大変でした。
1 nacht verbleven in mei 2018

8/10 – Goed

Tri

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Strategis
Lokasi cukup Startegis
3 nachten verbleven in mei 2018

6/10 – Redelijk

janet, Singapore

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Nice location but room layout is awkward.
Bath room and toilet are separated room. Toilet lock spoilt. The 2 doors faces each other and is not convenient.
1 nacht verbleven in maart 2018

8/10 – Goed

Gwen, Malaysia

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
4 night stay in Whiz Prime Hotel Pajajaran Bogor
The staff are friendly, polite and helpful. The non-smoking room is clean with individual air-con and beds are comfortable . Lightning might be insufficient if we wish to read or work as there are only a table lamp, 2 light at each bed (3 are yellow light). Restaurant in M level is good & satisfactory, it would be better is there is more choice of dishes instead of Indonesia cuisine. The lift service is slightly unsatisfactory as 1 lift is under maintenance and another 1 is moving slow, the lift capacity is small where it cannot afford too many people although there are still some space. Overall still a great and comfortable stay in these 4 days here~
4 nachten verbleven in februari 2018

6/10 – Redelijk

Eduward, Bogor

One of the Best Nice and Cheap Hotel in Bogor
The room view is nice. Clean sheets. Clean Room. In the middle of the town, easy to go to everywhere... But the small room and the bathroom smell a bit not nice.
1 nacht verbleven in oktober 2017

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Average hotel
The main problem of this hotel is the poor sound insulation of the rooms.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good hotel..
The stay was fine, the staffs were friendly.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Clean, simple and comfortable
Good hotel, staff are polite and helpful, breakfast is adequate, rooms are clean and comfortable

8/10 – Goed

Ellen, Jakarta

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
TEMPAT YANG STRATEGIS
saat check in tidak ada masalah, namun kamar yang kami dapatkan Deluxe room di lantai 12, menurut saya ini kamar nya cukup panas dan saya di pindahkan ke Standard Room. Overall Standard Room sangat memuaskan. Terima kasih untuk kenyamanan yang telah diberikan

8/10 – Goed

Ugan

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Descent place for stay a night

4/10 – Matig

Stephen, Brisbane, Australia

Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Ok for a short stay
The rooms are very small. Limited choices for breakfast.

8/10 – Goed

maria, jkt

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Cukup dkt dgn mall
Kaget krn awalnya d ksh kmr yg tdk ada jendelanya kemudian setelah minta pindah kmr baru sdkt lbh puas krn bisa lht pemandangan, cuma kmr agak kecil tdk ada lemari jd baju tdk ada tempat.

8/10 – Goed

Malika Alia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
the best budget hotel
The crew was friendly and helpful and the room was very comfortable and clean.

2/10 – Ontzettend slecht

Jimmy, Singapore

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Online bookings not welcomed.
I was there to take photo of botanical gardens. The staff was very protective of the hotel because I booked online. I had to wait for the confirmation to come through for them which I made 6 hours ahead. The male bespectacled receptionist was alone and made us wait while he check the two rooms I have booked for validity. My crew and I were made to wait like illegal immigrants. We have been working and driving all day from Bandung and was tired. later after we were checked in, the receptionist call us and say he issued our breakfast coupons by mistake and want us to return the coupons.