Receptie

Beoordelingen van Best Western Plus Le Conquerant Rouen Nord

4 out of 5
Best Western Plus Le Conquerant Rouen Nord
332 Rue du General de Gaulle, Bois-Guillaume

Beoordelingen

9,6

Uitzonderlijk

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 75 van 102 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 25 van 102 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 2 van 102 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 102 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 102 beoordelingen" "

9,8/10

Netheid

9,6/10

Personeel en service

9,0/10

Voorzieningen

9,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Tommy

Reisde met familie en kleine kinderen
Nice hotel! Also with kids
1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Patrick

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very nice, neat and new hotel
Nieuw hotel, van alle gemakken voorzien en met vriendelijke service. Business stay-over was zeer prettig
1 nacht verbleven in november 2022

6/10 – Redelijk

Henk

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
De aangepaste kamer was uitstekend! maar de 'plats' die we 's-avonds bestelden waren bedroevend slecht. Dit eten zou je een hond nog niet voorzetten en dat voor 16 euro per persoon!!! Heel erg jammer.
1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Frédérique Hanssens, GM BW+ Le Conquérant op 23 sep 2022
Dear Henk, We are delighted that you enjoyed your room and its tasteful decoration. Our establishment does not have a restaurant, but we do offer catering by Erisay, a well-known local caterer, where you can enjoy starters, main courses and desserts. We are surprised by your feedback, Charles remembers you very well and you did not say anything to him during your meal. You enjoyed the coffee with eau de vie at the end of the meal. I hope you enjoyed your stay in Normandy and that we will have the opportunity to see you again to make you enjoy the comfort of the place. Frédérique Hanssens, General Manager, Best Western Plus Hotel Le Conquérant

8/10 – Goed

Joost

1 nacht verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Tommy

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie kamers voor 4 personen
1 nacht verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Jan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijn hotel met prima faciliteiten. Personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk. De hotelkamer was top. ( perfect ) Rouen ligt om de hoek.
2 nachten verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Christophe

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Literie très confortable, hotel propre, chambre bien insonorisée. L'hôtel est situé dans une zone au calme. Le petit déjeuner est excellent. Possibilité de manger sur place. Dommage nous n'avons pas pu tester le spa, nous avions oublié les maillots, mais l'envie y était. Très bon rapport qualité/prix.
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Frédérique Hanssens, GM BW+ Le Conquérant 4* op 6 dec 2023
Cher Christophe,Merci beaucoup pour ce superbe retour...Je suis ravie de lire que vous avez apprécié le confort de notre literie, la bonne insonorisation des chambres et le calme de notre localisation. Le trio gagnant pour de belles nuits de sommeil !C'est également un plaisir de savoir que vous avez été séduit par notre petit-déjeuner, qui est effectivement un moment gourmand que nous soignons particulièrement. L'espace bien-être est un vrai "plus" pour compléter votre halte. Nous vous accueillerons à nouveau avec joie pour que vous puissiez découvrir ce lieu dédié à la détente. À bientôt !

10/10 – Uitstekend

isabelle

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Yannick

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bon établissement, je recommande. Je n’ai pas testé la partie détente, mais je reviendrai !
3 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Michel

1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Lena

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Friendly welcome and we were given an upgrade to an apartment, which was very comfortable.. Disappointed with the location and limited food offering at dinner for an out of town location. Air-conditioning was not on as mini heatwave not expected and the apartment was hot!. Breakfast was very good with an excellent selection, including freshly made scrambled eggs/bacon,fruit salad and pastries/ cheeses. All the staff were very helpful and friendly. Thank you
2 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

anthony

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Hôtel confortable
Personnel très pro accueil et service parfaits Il y a deux trois choses dérangeantes sur la propreté et les accessoires mais rien de grave
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Richard

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
New in Rouen
Great hotel with great staff
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Frédérique Hanssens, GM BW+ Hôtel Le Conquérant 4* op 3 okt 2023
Dear Richard,Thank you so much for your wonderful feedback and your perfect score!Our team is very touched by your compliments. Our aim is to provide a quality service so that every stay is an enjoyable experience. We are fortunate to have a recent establishment where everything has been thought of for you with a wellness area (sauna, hammam, jacuzzi, sensory shower), a fitness area and a friendly bar.We look forward to welcoming you back to Normandy.Frédérique Hanssens, General Manager, Best Western Plus Hôtel Le Conquérant 4*

10/10 – Uitstekend

Shelley

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very welcoming !!
Very welcoming staff, got an up graded room . Very clean and airy. Only negative is the restaurant as it is partnered with a outside caterer and food is just reheated and very small portions so not good value! Would stay there again !!
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Ben

1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Etienne

1 nacht verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Gerald

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Michel

1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Juan Manuel

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Muy recomendable
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Frédérique Hanssens,GM BW Plus Le Conquérant 4* op 24 aug 2023
Dear Juan Manuel,What a pleasure it is to receive your recommendation and share your successful experience at our Normandy hotel! It's a great reward for our entire team, who take great care to ensure that our guests enjoy their stay.We hope to welcome you again very soon to the Best Western Plus Le Conquérant 4* for a longer stay.Frédérique Hanssens,General Manager, Best Western Plus Hotel Le Conquérant 4*

8/10 – Goed

Kristian

6 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Karina

1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Clemens

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Charging with 7kW "only" - cost 50ct. kW. Breakfast superb. Busstation wirhin a short walk. Diner in hotel only a limited range.
2 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

JANVIER

1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Michel

1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Federico

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
VIAGGIO CON TREMON
2 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

fiona

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
A beautifully clean, modern hotel. Incredibly comfortable bed. Everywhere felt clean and looked after. Easy parking right outside the hotel. Staff exceptionally friendly and helpful. Food and drinks in hotel restaurant not expensive and good quality. Didn’t have the time to experience the spa but will definitely come back. Had a brilliant stay.
2 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

John

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Friendly
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Frédérique Hanssens,GM BW+ Le Conquérant op 10 jul 2023
Dear John,Many thanks for your top review and for underlining the "Friendly" aspect of the teams at the Best Western Plus Hôtel Le Conquérant 4*. We are delighted to read that you enjoyed the friendly atmosphere of our establishment. Our team does its utmost to ensure a warm welcome and quality service for our guests. We hope to have the pleasure of seeing you again during your next visit to Normandy.Frédérique Hanssens, General Manager, Best Western Plus Hôtel Le Conquérant 4*

10/10 – Uitstekend

SINGOU

3 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Kahina

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Séjour très confortable. Personnels très professionnels et agréables.
1 nacht verbleven in juni 2023

6/10 – Redelijk

Salah

1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Andriy, Brooklyn

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent
1 nacht verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Judith

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Très belle endroit et personnel accueillant et gentil .
3 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Marie Priscilla

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nous avons passées un magnifique séjour dans votre établissement. Le personnel est au petit soin. Merci encore
2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Frédérique Hanssens, Directrice, BW+ Le Conquérant op 22 mei 2023
Chère Marie Priscilla,Un grand merci pour votre magnifique retour d'expérience et votre note parfaite de 10/10 ! Toute l'équipe du Best Western Plus Le Conquérant est ravi d'avoir contribué à rendre votre séjour si agréable. Nous sommes heureux que vous ayez apprécié la qualité de notre accueil et l'implication des équipes qui se font un plaisir de répondre à vos besoins et de vous chouchouter. Notre objectif est de vous offrir un séjour mémorable et confortable dans notre établissement 4 étoiles.Nous espérons avoir le plaisir de vous revoir très prochainement pour d'autres moments agréables parmi nous.Frédérique Hanssens,Directrice, Best Western Plus Hôtel Le Conquérant

10/10 – Uitstekend

Virginia, London

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Aurélie

1 nacht verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

HIROYASU

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Noureddine

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très appréciable
Établissement très agréable et calme. Le personnel très efficace et à l’écoute. Très bien le petit déjeuner et très appréciable la formule repas
2 nachten verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Cherry

1 nacht verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

anne

2 nachten verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
top
tout était parfait.. rien à ajouter
2 nachten verbleven in december 2022

10/10 – Uitstekend

Patrick

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Elyas

Zakenreiziger
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Very nice, clean, modern property. Rooms modern, comfortable and pleasant. Breakfast was very nice too, with good quality consumables. My only negative experience was with the night staff member. I was totally ignored by this member of staff at check-in, I was standing at front desk waiting to be served. The staff member was busy on the computer and didn’t even want to give me eye contact. After a few minutes of waiting at the front desk I decided to speak to him. I didn’t understand what he said but he still didn’t want to serve me and continued gazing confused at his computer. I decided to leave and come back later—I came back after a quick visit to a local McDonald’s. Very bad check-in experience!
Reactie van Frédérique Hanssens, GM BW+Le Conquérant op 2 dec 2022
Dear Elyas, Thank you for highlighting the cleanliness and functionality of our rooms. The Best Western Plus Hôtel le Conquérant has just celebrated its first anniversary and has been designed to provide you with a cosy and pleasant stay. Your compliments on our services make us very happy, we wished to offer you a varied, gourmet breakfast, made of home-made products and regional specialities. I am sincerely sorry that your check-in has biased your experience of your stay. I will be sure to check with my staff to understand what may have happened. I hope you enjoyed the Normandy region and that you will come back to visit us. Frédérique Hanssens, General Manager, Best Western Plus Hotel Le Conquérant

8/10 – Goed

Benjamin

1 nacht verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Jean-François

1 nacht verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Jerome

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

PHILIP

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Would stay again. Nice place, nice people.
Friendly staff who welcomed us and were hospitable throughout the stay. A credit to Best Western.
1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van Frédérique Hanssens, GM, BW+ Le Conquérant op 18 okt 2022
Dear Philip, Thank you for choosing us for your stay in Normandy. We are delighted that you enjoyed the warm and professional welcome from our staff. Our intention is that you have the best possible time with us and that you leave with a smile on your face. Your promise to return is the greatest reward for the whole team. We look forward to welcoming you back for another successful visit. Frédérique Hanssens, General Manager, Best Western Plus Hotel Le Conquérant

10/10 – Uitstekend

Franck

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Björn

1 nacht verbleven in september 2022