Ingang binnen

Beoordelingen van Living Hotel Kanzler

4 out of 5
Living Hotel Kanzler
Adenauerallee 148, Bonn, NW

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 225 van 552 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 244 van 552 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 42 van 552 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 29 van 552 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 12 van 552 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Johannes

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed ouderwets zakenhotel
Goed bed, alleen bad, geen inloopdouche. Verouderd interieur, wel in goede staat. Beetje saai. Te weinig ruimte voor ontbijt. Snel internet
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Petra Hupperich Shiftleader Front Office op 12 dec 2023
Beste Johannes,Bedankt dat je de tijd hebt genomen om jouw feedback te geven. We hebben maar een paar kamers met douches en deze zijn vaak lang bezet. Je bent van harte welkom om dit verzoek in te dienen tijdens je volgende verblijf.We hopen je snel weer te verwelkomen in ons hotel.Met vriendelijke groetPetra HupperichShiftleader Front Office

8/10 – Goed

Paul, Woerden

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel Kanzler ligt op loopafstand band Museummeile en de Rijn en heeft een goede U-bahn verbinding met het Centrum
1 nacht verbleven in januari 2023
Reactie van Petra Hupperich (Shiftleader Front Office) op 4 feb 2023
Beste gast,Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien.Met vriendelijke groet

8/10 – Goed

Terry

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel
Prima hotel, vriendelijk en hulpvaardig personeel. Zeker een aanrader.
2 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van Petra Hupperich op 27 mrt 2020
Dear Terry, thank you for your nice review of the hotel. We are happy, that you enjoyed your stay. Greetings from Bonn Petra Hupperich Shiftleader Front Office

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prettig ruim apartement met terras met alle wenselijke voorzieningen
3 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Petra Hupperich op 9 okt 2019
Beste gast, bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien. Met vriendelijke groet, Petra Hupperich Shiftleader Front Office

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

David, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Ze maakten zonder toestemming direct een copie van mn id kaart, ze vonden het raar dat ik heel voorzichtig ben met mijn id bewijs en kopieren daarvan. De douche kop zat vast en kon ik niet verstellen, gordijn was ook niet helemaal sluitbaar ivm haakjes die er af waren. Weinig ruimte om gegarendeerd je auto te kunnen parkeren in de garage. De service van personeel en koffie beneden in hotel waren prima.
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Petra Hupperich op 15 aug 2019
Beste David, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons hotel te beoordelen. We zijn verplicht om vanuit het hoofdkantoor van het hotel de ID's te kopiëren van gasten die niet uit Duitsland komen. We doen dit voor onze eigen veiligheid. We betreuren het ten zeerste dat u geen betere ervaringen met de douche heeft gehad. Onze garage kost 14,00 € per nacht en bij vertrek kunt u de auto verlaten tot 23:59 uur. Hopelijk tot snel, Petra Hupperich Shiftleader Front Office

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
In de badkamer een roestige radiator.in de kamer gescheurd behang, een bureau met vlekken. Vlekken in het tapijt
2 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Petra Hupperich op 11 aug 2019
Beste gast, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons een beoordeling te geven. Het spijt ons zeer dat u geen betere ervaring heeft opgedaan, maar we hopen dat u uw beoordeling zult leren kennen. We werken op elk moment aan de renovatie van de hotelkamers en de hotelruimte. We hopen dat we je snel weer kunnen verwelkomen om je te bewijzen dat je een heerlijk mooi verblijf bij ons kunt doorbrengen. Met vriendelijke groet, Petra Hupperich Shiftleader Front Office

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Ik heb noodgedwongen moeten storneren, dus ik kan noch goed, noch slecht reageren!
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van Petra Hupperich op 7 mei 2019
Beste gast, bedankt dat je de tijd hebt genomen om jouw feedback te geven. We betreuren het ten zeerste dat deze situatie bij de boeking is opgetreden. U bent van harte welkom om de volgende keer rechtstreeks bij ons te boeken, zodat er niet opnieuw iets gebeurt We hopen je snel weer te verwelkomen in ons hotel. Met vriendelijke groet, Uw Team van Living Hotel Kanzler

6/10 – Redelijk

irene

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
In general OK, service could be better
The hotel needs an update. However, the rooms are in general OK and comfortable. I have stayed before and this time we had a very noisy neighbour until late in the night. His voice sounded as if he was sitting in our room, pointing to a bad noise isolation, although we had a business suite. Also there were issues at check-in on whether breakfast was included in the booking yes or no, although it clearly was. From the positive side, breakfast staff was very friendly and there is ample choice.
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van Petra Hupperich op 13 jan 2019
Dear Irene thank you for taking the time to share your feedback. While we wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. Next time if a guest is to loud oin the room next to yours you can call reception and we can tell the guest to be quiet or you can change the room. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Sincerely, Your Living Hotel Kanzler Team from Bonn

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2018
Reactie van Petra Hupperich op 21 nov 2018
Lieber Gast, Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihre Meinung zu Ihrem Aufenthalt bei uns mitzuteilen. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen! Mit freundlichen Grüßen, Ihr Living Hotel Kanzler Team

6/10 – Redelijk

CW, Monster

Positief: Netheid
Goed, maar 't is wel zweten s nachts
Goede service en een prima ontbijt. Fijne en attente bediening. Het enige nadeel aan de kamers zijn de dekbedden en onderlakens. Door de synthetische samenstelling van beide transpireer je heel erg in de nacht. Toen onze van ook nog dienst weigerde was 'de sauna' compleet. Slecht geslapen dus.
Reactie van Manuela Heuchmer op 5 dec 2015
Dear customer, thank you for your feedback. we feel sorry that you couldn't find a good sleep during your stay with us. Maybe we can offer you another duvet and pillow next time. Hopefully we will have the chance to deliver a better feeling to you and to welcome you again in our hotel. Best regards

8/10 – Goed

Maarten, Zeewolde

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Centraal gelegen zakenhotel
Goed hotel, centraal gelegen. Prima ontbijtbuffet. Medewerkers zeer gastvrij.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service
The hotel was OK in itself, not very special. But I was amazed by the incredibely rude and ignorant staff, a reason for me to never come back to this hotel. The spa is amazing though.

8/10 – Goed

Jan, Eindhoven

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goede prijs-prestatie
Prima hotel. Kamers waren ruim en schoon. Ontbijtbuffet is uitstekend verzorgd.

8/10 – Goed

xoylan, Maastricht

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tevreden
Goed verblijf met in de avond lekker relaxen in de sauna's

10/10 – Uitstekend

jolly jacqui

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
goede prijs/kwaliteit
Voor een weekendje Bonn is dit een ideaal hotel. Dicht bij het centrum.

8/10 – Goed

Luus, Capelle ad IJssel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel, ruime kamers
Hotel is mooi en heeft grote kamers die van alles voorzien zijn. Hotelpersoneel was erg behulpzaam en vriendelijk. Enige minpunt vond ik het parkeren. Als je gebruik maakt van de hotel garage, betaal je nog eens €14,- extra per dag.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Luxe hotel tegen een schappelijke prijs.
Reactie van Joern Hotel Manager op 28 jan 2014
Heel erg bedankt ! Tot de volgende keer.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
zeer comfortabel maar....
Een chic en rustig hotel. Maar het was wel erg warm op de kamer. En al die spiegels !!!!!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Arie, Amstelveen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Firouz, Diemen, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
op loop afstand van metro
zeer comfortable kamers

8/10 – Goed

Johan, Voorhout, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Derag Hotel Kanzel in Bonn, Duitsland.
Keurig ingerichte kamer met zitje, bureau, eettafel en kitchenette. Erg schoon allemaal. Hotel oogt aan de buitenkant nogal vierkant en saai, maar ziet er binnen een stuk "chiquer" uit. Uitetekend gelegen t.o.v. musea (10 minuten lopen naar de Musee Allee!) en de binnenstad (ca. 15 minutenm lopen) . U-Bahn station ligt vlakbij. Parkeren in de omgeving is een probleem; wel is er een parkeergarage met een gereduceerd tarief voor hotelgasten.

10/10 – Uitstekend

JW, Breda

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel
Prima hotel, keurige kamers, comfotabel, plaatje is compleet.

10/10 – Uitstekend

Aglaia

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
My stay at Kanzler was great.
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Petra Hupperich op 29 apr 2024
Dear Aglaia, we are delighted to hear that you had a great stay at Living Hotel Kanzler. We appreciate your positive feedback and look forward to welcoming you back soon. Warm regardsFront Office Shiftleader

10/10 – Uitstekend

Ludger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wie immer die richtige Wahl
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Julia Lonkowski op 23 apr 2024
Sehr geehrter Ludger, vielen Dank für Ihre positive Bewertung. Es freut uns zu hören, dass Sie mit Ihrem Aufenthalt zufrieden waren. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Herzliche Grüße

10/10 – Uitstekend

Juergen

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Petra Hupperich op 29 apr 2024
Lieber Gast,Vielen Dank für traumhafte Bewertung an unser Hotel.Wir freuen uns schon auf Ihren nächsten Besuch bei uns und verbleiben mit freundlichen GrüßenPetra HupperichFront Office Shiftleader

10/10 – Uitstekend

EDUARDO

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Clean, big rooms, Great Service, no-none sense.
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Julia Lonkowski op 29 feb 2024
Dear Eduardo,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Julia LonkowskiAss. Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

Ludger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Man konnte sich wie zuhause fühlen
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Julia Lonkowski op 11 feb 2024
Lieber Ludger,Vielen Dank für die gute Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Mit freundlichen Grüßen,Julia LonkowskiAss. Front Office Manager

2/10 – Ontzettend slecht

Eli

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
beware from this hotel
worst service ever.
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Petra Hupperich op 12 okt 2023
Dear Eli,Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.Sincerely,Petra HupperichShiftleader Front Office

8/10 – Goed

Ingemar

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Petra Hupperich op 7 okt 2023
Lieber Ingemar,Vielen Dank für die gute Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Mit freundlichen GrüßenPetra HupperichShiftleader Front Office

10/10 – Uitstekend

Gabriela

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Petra Hupperich op 27 sep 2023
Liebe Gabriela,Vielen Dank für die gute Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns Alles in Allem super gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Mit freundlichen GrüßenPetra HupperichShiftleader Front Office

10/10 – Uitstekend

Iain

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great Hotel
Stayed here 1 month, friendly staff! Kitchen in room really good! Breakfast was just ok
6 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Julia Lonkowski op 8 sep 2023
Dear Iain,Thank you for the great review of our hotel and your feedback.We are glad that you enjoyed your time in our hotel and hope to see you again very soon.Sincerely,Julia LonkowskiAss. Front Office Manager

8/10 – Goed

Christopher

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, comfort kamer
9 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Petra Hupperich op 16 sep 2023
Lieber Christopher,Vielen Dank für die Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Mit freundlichen GrüßenPetra HupperichShiftleader Front Office

10/10 – Uitstekend

katie

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
We really enjoyed our stay at the Living Hotel Kanzler. The terrace was great, the room was lovely, the free beers were enjoyed. The location was easily walkable to our conference at the WCCB, as well as many great museums in Bonn. The room rates were fair, and I recommend the terrace upgrade.
3 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Petra Hupperich op 5 jul 2023
Dear Katie,thank you for the very great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.SincerelyPetra HupperichShiftleader Front Office

10/10 – Uitstekend

Mouza

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
19 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Petra Hupperich op 5 jul 2023
DearMouza,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Petra HupperichShiftleader Front Office

8/10 – Goed

Wayne

1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Petra Hupperich op 5 jul 2023
Dear Wayne,thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Petra HupperichShiftleader Front Office

8/10 – Goed

Thilo

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Petra Hupperich op 4 jun 2023
Lieber Thilo,Vielen Dank für die gute Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Mit freundlichen Grüßen,Petra HupperichShiftleader Front Office

6/10 – Redelijk

Ingo

Zakenreiziger
Positief: Netheid, comfort kamer
In die Tage gekommen
In die Tage kommendes Hotel, einige Steckdosen funktioniert nicht, Tapete schon vergilbt und löst sich. Ausstattung super, zwei Fernseher. Eine kleine Küche mit großen Kühlschrank, WLAN ausgezeichnet. Teppichboden sehr verschmutzt. im Bad Dusche und Wanne. Eingangstür Klinke ist abgefallen. Sehr wenig Parkplätze in der Tiefgarage. Trotz vorheriger Bezahlung für die ganze Woche nicht immer ein Platz bekommen, weil viele Plätze vermietet sind.
5 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Petra Hupperich op 17 mei 2023
Lieber Ingo,Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihre Meinung zu Ihrem Aufenthalt bei uns mitzuteilen. Auch wenn wir es bedauern, dass Sie keine besseren Erfahrungen bei uns gemacht haben, hilft uns Ihre Beurteilung dazu zu lernen und uns zu verbessern. Wir arbeiten daran, es unseren Gästen an nichts fehlen zu lassen. Mit der Parksituation bedauern wir sehr. Dies ist kein Dauerzustand. In der Nähe war eine große Veranstaltung wodurch einige Leute mit dem Auto kamen und wir ausgebucht waren.Wenn Sie uns die Chance geben, Ihr Vertrauen zurück zu gewinnen, garantieren wir Ihnen, unser Bestes zu geben, damit Sie genauso gute Erfahrungen mit uns machen können, wie andere Gäste.Mit freundlichen GrüßenPetra HupperichShiftleader Front Office

10/10 – Uitstekend

Petra

1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Petra Hupperich op 5 mei 2023
Liebe Petra,Vielen Dank für die unendlich gute Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Mit freundlichen GrüßenPetra HupperichShiftleader Front Office

4/10 – Matig

Jakob

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Allgemein ein gutes Hotel, aber einfach in keinster Weise den Preis wert
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Petra Hupperich (Shiftleader Front Office) op 22 mrt 2023
Lieber Jakob,Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihre Meinung zu Ihrem Aufenthalt bei uns mitzuteilen. Auch wenn wir es bedauern, dass Sie keine besseren Erfahrungen bei uns gemacht haben, hilft uns Ihre Beurteilung dazu zu lernen und uns zu verbessern. Wir arbeiten daran, es unseren Gästen an nichts fehlen zu lassen. Wenn Sie uns die Chance geben, Ihr Vertrauen zurück zu gewinnen, garantieren wir Ihnen, unser Bestes zu geben, damit Sie genauso gute Erfahrungen mit uns machen können, wie andere Gäste.Herzliche Grüße aus Bonn

10/10 – Uitstekend

Ingo, Todtenweis

1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Petra Hupperich op 22 mrt 2023
Lieber Ingo,Vielen Dank für die überaus gute Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns Alles in Allem sehr gut gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Freundliche Grüße aus BonnPetra HupperichShiftleader Front Office

10/10 – Uitstekend

Emmanuel

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Luxurious and a little old fashion - wonderful!
1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van Bastian Könnecke op 6 dec 2022
Dear Emmanuel,thank you for your nice rating.We hope to see you back soon.Kind regards!

8/10 – Goed

Erick

9 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Petra Hupperich op 9 okt 2022
Lieber Erick,vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben unser Hotel zu bewerten.Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Freundliche Grüße

10/10 – Uitstekend

Stephen

1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Julia Lonkowski op 20 sep 2022
Lieber Stephen,Vielen Dank für die tolle Bewertung.Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder begrüßen zu dürfen!Mit freundlichen Grüßen,

10/10 – Uitstekend

Karin

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bra läge
Bra hotel med bra läge
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Julia Lonkowski op 20 sep 2022
Dear Karin,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,

8/10 – Goed

Urs

3 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Julia Lonkowski op 1 sep 2022
Lieber Urs,Vielen Dank für die gute Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Mit freundlichen Grüßen,

10/10 – Uitstekend

Ingke

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Es war rundum schön und angenehm. Gut durchdachte Zimmer und ein excellentes Frühstück.
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Julia Lonkowski op 1 sep 2022
Liebe Ingke,Vielen Dank für die tolle Bewertung. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Mit freundlichen Grüßen,

8/10 – Goed

Kasper

1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van laura maina op 24 jul 2022
Lieber Gast, Vielen Dank für die gute Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen! Mit freundlichen Grüßen,

8/10 – Goed

Elke

1 nacht verbleven in juni 2022