Serveert lunch en diner, Franse gerechten

Beoordelingen van ibis Styles Bordeaux Meriadeck

3 out of 5
ibis Styles Bordeaux Meriadeck
54 Rue Joseph Abria, Bordeaux, Gironde

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 138 van 580 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 289 van 580 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 109 van 580 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 31 van 580 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 13 van 580 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

7,4/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Jan

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
in general ok. the person at the reception was not very friendly and disinterested . we were alone when we checked in so there was presure.
2 nachten verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Rustig en zeer vriendelijk personeel. Nette kamers en goed ontbijt
1 nacht verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

Nicoline, Nederland

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel dicht bij de tram richting centrum
Een nacht, prima hotel, handig dat de tram er zo dicht bij komt. Staat niet specifiek op de site aangegeven. En prima ontbijt.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Stedentrip
+ Goede locatie voor bezoek Bordeaux. Centrum op loopafstand mits goed ter been maar ook tram voor de deur. Parkeren mogelijk in garage voor €7 p/n. Goed ontbijt. Goede bedden. Gratis koffie en croissants bij receptie. - Geen verdere faciliteiten. Slechts 1 langzame lift.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Vriendelijk personeel
Gastvrije ontvangst, goede prijs-kwaliteitsverhouding. De airco bleek niet goed te werken ontdekten we helaas 's nachts. Het werd dus een warm nachtje! De klacht werd direct de volgende dag genoteerd en als compensatie hoefden we het parkeergeld niet te betalen. Ontbijtbuffet goed verzorgd.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
redelijk hotel
Het hotel ligt goed. Het is makkelijk bereikbaar. Vlakbij is een tramhalte en met de tram ben je zo in het centrum. Lopend isvook goed te doen. Het ontbijt was niet slecht, maar wel slecht geregeld.

4/10 – Matig

Lara

Reisde met partner
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Depsite being advertised as an air conditioned hotel we arrived to very hot and stuffy room. When we asked about the air con we were advised that this wouldn't be turned on for another week and received a flat response that as it hadn't been hot until now it wasn't to be turned on for another week and this in Mid May!!! We were offered a fan but the fan provided blew out more hot air that cold/cool air and we woke up about 3am due to a boiling room (according to the fan it was 31 degrees in our room.). We subsequently gave up with the fan and opened the window which didn't open much the only issue with this was that for the air to flow from the window into the room we couldn't close the curtains so we had to sleep for 3 nights with the curtains fully open in order to at least be able to sleep without sweating all night. The breakfast buffet was very sparce with very little selection. of what was avaliable it was mainly end of items (eg of 3 jam pots available 2 had been scraped pretty much clean). It was not worth the £12 per person it was being charged for.
3 nachten verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Patrick

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Tout est très bien , le personnel o top que ça soit au restaurant ainsi qu’à l’hôtel. Le seul soucis c’est toujours les variations entre l’eau froide et eau chaude très désagréable.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van La Réception op 14 mrt 2024
Bonjour Patrick,Nous vous remercions infiniment d'avoir prit le temps de nous laisser vos impressions concernant votre séjour au sein de notre établissement.Nous sommes ravis d'apprendre que vous apprécié votre séjour , votre satisfaction étant notre priorité.Au plaisir de vous revoir de nouveau dans notre Ibis Styles Meriadeck.Cordialement,

6/10 – Redelijk

Martina

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Buona struttura pulita e personale gentile e disponibile. Posizione ottima sia per raggiungere i punti d'interesse sia per raggiungere l'aeroporto. Unica pecca: materasso scomodissimo.
3 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Mendy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastique!
Nuit du nouvel an fantastique. Un accueil au top du top, propriété impecable hotel super calme et accueillant
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Patrick

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Valerie

1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Khabet

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Gunther

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Rob

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Patrick

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Équipe vraiment au top. Merci à Pauline du restaurant la boucherie et son nouveau collègue qui m’ont fait passer un excellent moment. Le veilleur de nuit est lui aussi très bien .
4 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Bhavesh

1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

fernando

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Alojamiento muy bien comunicado con habitaciones reformadas. El desayuno muy poco variado y por lo general no reponen lo que se termina y las dos veces que nos hemos alojado en el hotel había hormigas en el comedor. El personal no da soluciones a los problemas que se le plantean.
3 nachten verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

Jani

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Smelly room, terrible breakfast
Our room had a terrible sewage smell on and off. Breakfast was not worth it. We did not get apple juice, coffee machines were broken, no pancakes other morning, joghurt bowl was empty, cleanliness was not good in breakfast. This experience was from two mornings. Eat somewhere else. Otherwise location is good and tram A goes next to hotel.
2 nachten verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

Richard

2 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Joel

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

marie-claude

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bien
Très bon hôtel confortable, propre, très proche des transports. Je recommande.
1 nacht verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Elizabeth

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Walking into the city center was easy from the hotel and getting to and from the airport using the tram system was very convenient. Suggestions for improving the property ... get rid of the carpets in the building ... they smell and are off putting ... tile or cement the floors. There are no restaurants around so the bar should offer "tapas", little things to eat in the afternoon and evening. We left very early in the morning and it would have been nice to have a cup of coffee or tea, juice and a croissant available. The staff was helpful and friendly.
2 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Valerie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Séjour agréable
Séjour d'une nuit dans un hôtel bien situé et propre. Clarté des lieux, silencieux à l'intérieur, accessibilité facile.
1 nacht verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

HUBERT

1 nacht verbleven in april 2023

6/10 – Redelijk

anthony

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Moyen moyen
Rien de fou pour un hôtel à 115€ la nuit Le petit-déjeuner a 12,5€ est passable (pas d’œuf, seulement du pain de mie , …) Moyen moyen
1 nacht verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Karin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2022

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2022

8/10 – Goed

jean paul

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bon choix
Accueil chaleureux, restauration très satisfaisante, point faible : insonorisation intérieure, bruits perceptibles entre chambre. Bonne situation géographique.
2 nachten verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

bernard

1 nacht verbleven in oktober 2022

4/10 – Matig

Matthieu

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Fredy

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
15 Gehminuten vom Zentrum, nahe ÖV, ringhörigezimmer, gute Bette, eine Renovation wäre angesagt. Frühstück nicht sehr appetitlich. Ok Preis Leistung
3 nachten verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Richard

Positief: Personeel en service
Time to spruce it up.
The wine may be fine but the entire City of Bordeaux needs a good cleaning to start with. Compared to somewhere like Biarrittz they could also be better with treatment of tourists. There are a lot of wineries in this world.
1 nacht verbleven in september 2022

4/10 – Matig

Oscar

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Problemi
Trovata la camera con il termostato impostato a 5 gradi! Ovviamente è una temperatura irraggiungibile e a metà settembre non ha comunque senso, ma entrando in camera alle nove di sera era come entrare in un frigorifero. Ho spento ma la mattins dopo l'hanno reimpostata così. Forse lo fanno per evitare il proliferare del cattivo odore che aleggia negli ambienti, probabilmente per la vecchia moquette dei corridoi e delle stanze. Altro problema era la finestra, con la maniglia che non chiudeva bene e la guarnizione tutta strappata. Come risultato i rumori della strada non erano abbattuti. Entrambi gli abatjour non si accedevano e, sul mio, non c'era proprio la lampadina. La pulizia è stata insufficiente. In definitiva stanza e bagno, ma in generale tutta la struttura, hanno bisogno di una seria ristrutturazione. Unico aspetto sufficiente è stata la colazione, abbastanza varia ed abbondante.
3 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Michel

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in september 2022

6/10 – Redelijk

Daniel, Udligenswil

Reisde met een groep, Reisde met huisdieren
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Zuerst beim checkin mussten wir 2 mal das Zimmer wechseln Das 1. war besetzt und das 2. in schlechtem Zustand Das 3. gross und recht schön. War im neuen Teil des Hotels. In der Dusche lief das Wasser nicht ab. Habe den Abfluss selber gereinigt. Sauberkeit lies zu wünschen übrig. Frühstück war gut, jedoch bezüglich Sauberkeit, Messer waren nicht gründlich gewaschen( Essensreste) , und Tische nicht sauber geputzt
2 nachten verbleven in september 2022

6/10 – Redelijk

mario

5 nachten verbleven in augustus 2022

6/10 – Redelijk

xavier

Negatief: Netheid, comfort kamer
Propreté et insonorisation à revoir.
Chambre très bruyante, son de la TV des autres chambres qui circulent par les bouches de ventilation, une seule serviette, sol du restaurant poisseux, ascenseur sale.... Bref, nous n'irons plus.
1 nacht verbleven in augustus 2022

6/10 – Redelijk

Fabien

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2022

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Déçu c’est dommage
Je suis déçu je fais exclusivement des hôtels ibis et celui-là m’a déçu par son fonctionnement. Un parking est inaccessible une porte de chambre je dois mettre un coup de pieds dedans pour l’ouvrir. Une carte pour ouvrir la chambre qui marche une fois sur deux surtout quand vous êtes monté à l’étage et qu’il faut redescendre. Et une clim qui ne fait que siffler. Je ne pense pas revenir dans cet établissement
3 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Julie

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pauline on reception was a star!
Pauline receptionist at the hotel was very helpful! She spoke English as a second language which was essential when there was a problem with my son's room booking and I had to ring the travel agent in the UK.
4 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in juni 2022

6/10 – Redelijk

Maurane

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Correct. Correspond à 1 Ibis classique, pas Styles
Accueil chaleureux et établissement propre. Mais chambre très petite & vieillissante et literie très dure. Petit déj correct (avec un petit plus pour le pain de bonne qualité).
1 nacht verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Laurent

1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van Kassandra op 5 jun 2022
Chère Monsieur, Nous sommes ravis de lire un commentaire si positif. C’est un vrai bonheur pour nous de réussir à satisfaire nos clients. A bientôt chez nous !

10/10 – Uitstekend

Philippe

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2022

4/10 – Matig

paul

Reisde met een groep
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Bad experience,
I booked 15 rooms for this weekend, 14 in the Ibis Merideck Center and one here, was very disappointed in this hotel. I have stayed in the Ibis Merideck Center which is about 500 meters down the same road and it is 100% better. This was supposed to be an upgrade but the rooms were the same only much older, the staff were unfriendly and not helpful. The hotel restaurant has very limited opening hours. The breakfast was ok.. but they offer fresh orange and the machine didn't work for the entire time we stayed..
4 nachten verbleven in april 2022
Reactie van Kassandra op 5 jun 2022
Bonjour, Merci pour votre avis, tous les commentaires sont importants pour nous et nous sommes désolés d’apprendre que vous avez vécu une expérience aussi frustrante. Comme vous pouvez le voir avec nos autres critiques, votre situation est l’exception et loin de nos normes élevées habituelles. Cela nous rend d’autant plus désireux de veiller à ce que cela soit résolu et ne se reproduise plus. Envoyez un message à notre équipe du service client à h7368@accor.com pour leur faire connaître tous les détails et nous vous promettons que nous adapterons une résolution satisfaisante pour vous. Cordialement

6/10 – Redelijk

LESLIE, SAINT GEORGES DE DIDONNE

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pour 1 ibis style la salle de bain est un peu vieillotte et pas trop propre
1 nacht verbleven in april 2022
Reactie van Kassandra op 5 jun 2022
Cher client, nous vous remercions d’avoir pris le temps de nous faire part de votre expérience à la suite de votre séjour au sein de notre hôtel. Nous regrettons sincèrement que celui-ci n’ait pas été en mesure de répondre pleinement à vos attentes mais nous sommes ravis que vous ayez pu apprécier tout de même le confort de notre literie, le service petit-déjeuner, ainsi que la proximité avec les transports en commun et le centre-ville. Nous tenons à vous présenter nos sincères excuses concernant les désagréments rencontrés. Nous allons considérer chaque aspect évoqué afin de les intégrer à notre processus d’amélioration continue. A ce titre, nous espérons avoir l’opportunité de regagner votre confiance au cours d’un prochain séjour. Sincèrement, La direction

8/10 – Goed

Ikram

3 nachten verbleven in januari 2022