Aan het strand, ligstoelen aan het strand, parasols, duiken

Beoordelingen van Bluesun Hotel Soline

4 out of 5
Bluesun Hotel Soline
Trg Gospe od Karmela 1, Brela

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 109 van 252 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 108 van 252 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 26 van 252 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 7 van 252 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 252 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Chantal, Utrecht

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie ligging en fijn hotel met wat verbeterpunten
Ligging is top! Direct aan het mooie strand met gratis parkeren, al kan het erg vol staan. Ontbijt was inbegrepen: veel keuze en erg lekker. Lunchbuffet/dinerbuffet is niet de moeite waard. Duur voor wat je krijgt, niet erg warm en niet bijzonder. Het hotel heeft goede faciliteiten waaronder een jacuzzi, zwembad en een spa. Niet gebruikt uiteindelijk maar zag er schoon en verzorgd uit. Kamer was ruim en had een balkon, geweldig uitzicht en een prima bed. Echter werkte de airco niet zo goed. Balkondeur open dan maar. Douchen in bad is voor lange mensen niet te doen. Ook zat er op de douchekop een zwarte aanslag, waarover ik lacherig zei: 'als je ergens een infectie van krijgt..' Echter had ik na een dag oogonsteking, dus de schoonmaak hiervan mag wel wat serieuzer worden genomen..
2 nachten verbleven in oktober 2017
Reactie van Stanislava op 13 okt 2017
Dear Chantal, thank you for your feedback and compliments, we are glad that you are enjoying your holidays in our hotel and it would be our pleasure to welcome you again. Kind regards.

10/10 – Uitstekend

Siemen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very Good hotel accommodation
Excellent stay, excellent staff. Minor usage damages to the room. Breakfast is great. Not continental level. But very acceptable for the price.

6/10 – Redelijk

tiptop, hilversum

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Leuk hotel aan voet rotswand
Het hotel is gerenoveerd en nog niet geheel gedaan. Kamers zijn modern, mooi en goed. Veel hoogteverschillen zowel buiten als binnen in het hotel. Je moet wel van traplopen houden.

10/10 – Uitstekend

Hanneke

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geweldig hotel
Wij hadden een luxe kamer met zeezicht. De kamer werd iedere dag netjes schoon gemaakt. Het personeel was zeer vriendelijk. Het is een modern ingericht hotel met veel faciliteiten. De bedden liggen prima. Het hotel ligt op een uniek plekje.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prachtig hotel aan zee
Mooi hotel direct aan zee. Kamers zijn modern en mooi ingericht. Wel parkeergelenheid aanwezig, maar fileparkeren op een steile helling is geen pretje

10/10 – Uitstekend

Mayuresh

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean property and beach front location
4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van JureJuran op 28 okt 2023
Dear Mayuresh,Thank you for your concise yet valuable feedback. We're thrilled to hear that you appreciated the cleanliness of our property and the beachfront location.Your satisfaction is our priority, and we're delighted to have met your expectations. Your feedback helps us continually improve our services.We hope to have the pleasure of hosting you again in the future. Thank you for choosing our property.Kind regards, Jure Juran, Hotel Manager

10/10 – Uitstekend

Uwe

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We were there 6 years ago and it was already good. The new renovation was really well done. While it may look like a communist time building, its very nice and well designed inside. Staff is friendly and helpful and Brela is a nice small toursit town. Everything is within 5 min walking time.
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van JureJuran op 28 okt 2023
Dear Uwe,Thank you for returning to our property and for sharing your experience with us. We're delighted to hear that you found the recent renovations to your liking. It's fantastic to know that the improvements have enhanced your overall experience.Your kind words about our staff, the interior design, and the convenience of our location in Brela are greatly appreciated. We take pride in ensuring that our guests have a comfortable and enjoyable stay.It's been a pleasure to host you once again, and we look forward to welcoming you back in the future. Thank you for your continued support and for choosing our property.Kind regards, Jure Juran, Hotel Manager

8/10 – Goed

C

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Okay experience - could be much better!
Good design/architecture, comfortable rooms (we slept well!) and some nice staff members, shout out to Krishan who works on the pool bar - he was very welcoming everyday. Pool is too small for hotel and never possible to get a sun bed due to typical reservation tactics and the hotel does not monitor or enforce its policies of this not being allowed. I mentioned the issue to the hotel reception - they acknowledged the issue but didn’t want to be involved and said I have the right to remove the towels. Food was okay - breakfast is great selection and no problems here, whilst the dinner is very average. Worth noting that on penultimate day of holiday I was struck with severe food poisoning and was bed bound on the final day. Location is great if you want to relax and enjoy a pebble beach with crystal clear waters. Good snorkelling spots and paddle boarding. Go in September as this area is far too busy in peak summer. Be warned that it’s 22euros for 2 beds and a parasol! Nice promenade for walk with some restaurants and bars, but no traditional shops or streets to explore. The mountain provides good hiking and cycling trails but make sure you are well stocked with provisions.
8 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van JureJuran op 21 sep 2023
Dear C,Thank you for taking the time to share your detailed feedback on your recent stay at our hotel. We truly value your input as it helps us continuously improve our services and facilities.We're delighted to hear that you appreciated the good design and architecture of the hotel, as well as the comfort of our rooms. It's also wonderful to know that you found our staff at the pool bar to be welcoming.However, we apologize for the inconvenience you experienced with the pool situation. We take your feedback seriously, and we will work on improving our policies and monitoring sunbed reservations more closely to ensure a fair and enjoyable experience for all guests.Regarding the food, we're glad you enjoyed the breakfast selection, but we're sorry to hear that dinner was only average. Your comments will be shared with our culinary team to make necessary improvements.Thank you for highlighting the positive aspects of our location, including the beautiful pebble beach, crystal clear waters, and outdoor activities. Your advice about visiting in September to avoid the peak summer crowds is helpful for future guests.We appreciate your candid feedback and hope to have the opportunity to provide you with an improved experience during any future visits. Kind regards, Jure Juran, Hotel Manager

10/10 – Uitstekend

Stephanie

2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van JureJuran op 28 okt 2023
Dear Stephanie,Thank you for your wonderful review! We appreciate you taking the time to share your experience. Your feedback is incredibly valuable to us, and we're thrilled to hear that we met your expectations.We look forward to welcoming you back in the future, and thank you for choosing Bluesun hotel Soline for your stay.Kind regards, Jure Juran, Hotel Manager

10/10 – Uitstekend

paul

6 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Fadil, CHICAGO

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Entire staff was amazing and always wiling to help. Highly recommend the hotel.
4 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van JureJuran op 21 sep 2023
Dear Fadil, Thank you so much for your kind words! We're thrilled to hear that you had such a positive experience during your stay with us. Our staff takes great pride in providing excellent service and ensuring our guests have a wonderful time. Your recommendation means a lot to us, and we look forward to welcoming you back to our hotel in the future. Kind regards, Jure Juran, Hotel Manager

6/10 – Redelijk

Bjørn Ivar

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Under middels standard på rom og bad, dårlig renhold av rom underveis i oppholdet.
10 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van JureJuran op 7 aug 2023
Dear Bjorn,Thank you for taking your time to write a review. I'm very sorry for the inconvenience.I apologize and will personally make sure that it doesn't happen again. I assure you we'll take your comments into account to make any necessary improvements. I hope we'll see you again to experience an improved stay. Kind regards,Jure Juran, Hotel Manager

10/10 – Uitstekend

Fredrik

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van JureJuran op 7 aug 2023
Dear Frederik,we would like to thank you for your great rating and support! Jure Juran, Hotel Manager

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Overall hotel is okay. Designed like a maze. One word for the breakfast: “Disaster”
2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van JureJuran op 7 aug 2023
Dear Guest, Thank you for taking your time to write a review. I assure you we'll take your comments into account to make any necessary improvements to your future stays. I hope we'll see you again.Kind regards,Jure Juran, Hotel Manager

6/10 – Redelijk

GORAZD

2 nachten verbleven in mei 2023

6/10 – Redelijk

David Chil Sung, Oslo

9 nachten verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Joanne

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beach front, lovely to walk along. Coastline amazing.
14 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

DALIA

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The most amazing hotel and staff- everyone and everything was perfect
3 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Fredrik

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Aleksandra

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel is newly renovated and in great condition, but there are a few odd things missing - why they didn’t paint the outside bleak concrete to make it more appealing? Once inside the hotel is beautiful. Rooms are very small - NYC small, and double room is two twin beds ( together or apart). Bathroom has a weird 1/2 glass wall that looks into the room - couldn’t understand the purpose of it. Privacy is not an issue since they put the curtain over it, but the issue is if you need to use the bathroom at night - the light will wake up your travel companion. It could be easily remedied by blackout curtains but no one thought of it. The whole set up also makes the mirror almost unusable. Only 1 small and 1 large towel per person, although maid was always happy to give extra if asked. No beach towels - or at least no one informs you how to obtain them - I found by chance that you pay 5 HKN per towel and you can get them - again odd for a 4* beach property. Breakfast buffet was good but closes early 10am. Restaurant on site was tasty. Very friendly staff everywhere. Lovely spa and indoor/outdoor pool. Gym is small and lacking some basic equipment but overall not too bad. Hotel has no beach chairs or loungers for the guests so you are on your own finding the place on the beach. The best part is the Brela itself and the amazing nature around the hotel. All in all, lovely stay, would likely to return.
4 nachten verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Beach hotel in cosy Brela
Amazing location and nice atmosphere but service could be improved. You need to rent beach towels and they don’t seem to have everything under control when you ask for assistance with transfers or excursions. Overall satisfied with our stay! Ask for a room on the northern side if you are a light sleeper as there is a church bell close to the the reception which rings every hour and morning call at 6 am.
4 nachten verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Christopher

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2022

6/10 – Redelijk

Ricdamis

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful hotel in prime location. We did half board and the food was average. Breakfast was decent, dinner just ok. The room was spacious and clean (We booked a junior suite). The view is covered by pine trees, so don’t select this property for the ocean view, although just as wonderful. The main issue for us was parking. The hotel is an hour away from Split airport, so we rented a car. There is no parking on property and valet will drive your car to a parking lot two blocks away, but they refuse to bring it back, so you have to walk and get it yourself. Keep in mind this is a walk on the hills (Not easy and very narrow roads in and out of the parking lot). Beach towels are not free and you can only rent them at the spa. Even though they are a beach front property, you have to pay for beach chairs and umbrellas (Public beach). We would stay there again if they had better prices, not worth what we paid for.
4 nachten verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Christopher

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A very pleasant hotel, very modern and recently refurbished. Oh and fantastic views
7 nachten verbleven in juli 2022

2/10 – Ontzettend slecht

francesco

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Carl W

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Incredible service, lovely setting.
Bluesun Hotel was a solid, 3-4 star hotel experience on the Dalmation Coast. The property is well maintained and offers beautiful setting/views and convenient access to the beachfront. Everything was clean and in good condition both in the room and the facilities. Service was especially good. Our waiter at the hotel restaurant was extremely friendly (especially to our 7 year old daughter) and very attentive. The next morning we were 20 minutes late for breakfast closing and the staff offered each of us a full plate from the kitchen with coffee and drinks. They were so kind! The concierge was also amazing. She helped my wife track down aspirin after-hours and helped us book multiple ferries for later in our trip. The one negative part of our experience was that they could not honor our booking of a seaview room upon arrival. However, it was a late arrival and the staff gave us a large suite as compensation. They were also able to move us to a seaview room the next day. Again, service was excellent and staff made every effort to smooth over the mix up. Securing our seaviews was a problem throughout our trip as we stayed at multiple resorts for only a few days each. I recommend making longer reservations at fewer properties if the particulars of the room are important to you.
1 nacht verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Jacqueline

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles super
7 nachten verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Sebastian

1 nacht verbleven in augustus 2021

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Decent but not much more
Alright place, for the price you could probably expect more
3 nachten verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Mike Mesa

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hotel at a great location with a beautiful beach.
4 nachten verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Linda

Reisde met een groep
Positief: Netheid
Hotellet har ett fint och bra läge. Den större delen är renoverad och fräsch men vårat hotellrum visade sig ligga i en äldre byggnad och höll inte samma standard. Det var missvisande då detta inte framkom av bilderna samt var det dyrt boende så vi förväntade oss hög klass rätt igenom. Överlag väldigt nöjd ändå och Brela är väldigt mysig by med vackra miljöer i lugna omgivningar.
7 nachten verbleven in juli 2021

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kein 4 Sterne Hotel. Von außen echt hässlich - von Innen super. Wir waren echt geschockt. Tolles Design innen und geschmackvoll eingerichtet. Die Zimmer waren aber dreckig und sehr in die Jahre gekommen. Sehr Schade für den Preis erwartet / verlangt man mehr. Frühstück war lecker und ausreichend. Der Parkplatz war eine Katastrophe. Wir brauchten 1 Stunde zum einchecken und 1 Stunde zum auschecken. Nach einer so langen Fahrt, will man sich das Chaos echt sparen. Erstmal zum Hotel und Auto irgendwo abstellen weil absolut kein Platz war. Dann zur Rezeption. Dann das Auto vorfahren vors Hotel. Dann steigt ein Mitarbeiter ohne zu fragen einfach in dein Auto um dir den Weg zum Parkplatz zu zeigen. Dann erstmal wieder zum Hotel zu Fuß . Also echt - KATASTROPHE. Auschecken genauso schlimm, nur das wir erstmal unsere Koffer zum Auto schleppen mussten. Das war lustig: 2x 20 kg Koffer - 1 riesen Treppe - 1 kleiner Berg und dann noch der Schotterparkplatz und keine Hilfe. Dauerte ca. 20 min :D Fazit: Wir würden dieses Hotel leider nicht empfehlen . Dafür waren die Zimmer zu dreckig und die Parkplatz suche zu nervenaufreibend. Die Knöpfe der Fahrstühle haben auch nicht funktioniert ..
1 nacht verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

Igor

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

Stanislav

1 nacht verbleven in juni 2021

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
The parking situation did not run as smooth. I had to walk down the stairs to check-in. Staff did not assist us to park our car and instead showed us where to park. Then i had to wait for him to walk back and forth to get a parking tag. The hotel staff also did not assist us with our luggage during check-in. We had so much luggage that we struggled to bring it up. The least they could’ve done was to provide us with a luggage cart. I’ve messaged them saying it was a birthday celebration, they did not do anything special. They also didn’t offer paid welcome amenities when I inquired, I would’ve done so if they did. The partial sea view was more of the front parking lot and trees. Breakfast was ok. I’m not sure why they have chose to serve instant coffee. I would choose another hotel in the future.
1 nacht verbleven in juni 2021

10/10 – Uitstekend

Michel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bien
Le Bluesun Hotel Soline a fermé 2 jours avant mon arrivée, mais tous les hôtels de la chaine ont été regroupés dans le Bluesun Hotel Berulia 5*, au même tarif
2 nachten verbleven in september 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

4 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Željka Zidar Host manager op 21 aug 2020
Dear Guests, thank you for your visit. Next time, please shere with us your opinion as long you stay at the hotel. It is the best thing...so we can help out on time. Thank you very much for your visit. Best regards, Željka Zidar Host manager

8/10 – Goed

KATARZYNA

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
11 nachten verbleven in juli 2020
Reactie van Željka Zidar; Host manager op 21 aug 2020
Dear Katarzyna, thank you for your review & choosing Brela & Bluesun hotel Soline as your holiday - destination. We are happy to read you have had a good time. Looking forward to welcome you next time again. Best regards, Željka Zidar Host manager

6/10 – Redelijk

Michel

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Nul ! A fuir
Les photos vendent du rêve mais on est très loin de la réalité.il n’y a pas de place de parking , le concierge était non chaland et n’avait pas envi de travailler, les alentours ne valent pas vraiment le détour et la foule permanente (en comparaison aux autres coins de la Croatie) ne sont vraiment pas agréable , il vaut mieux dans ce cas aller à Orebić(taper peljesac sur internet) où ils y a beaucoup moins de monde et où vous pouvez avoir des plages pour vous
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van Hotel Soline team op 20 aug 2020
Dear Michael, thank You for Your review. We are sorry that You had such an impression about Your holiday in our hotel. We hope we will have a pleasure to welcome You again so we can improve Your impression in general. Best regards from Brela!

4/10 – Matig

Nathalie

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Did not like it
We booked a sea view but we hardly saw the sea from the room. It is a 3 star, not 4 We were very disappointed with this hotel
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Željka Zidar; Host Manager op 30 okt 2019
Dear Nathalie, due to the reserved category your room was booked. We are really sorry to read your expectation have not been fulfilled in this case. The hotel is fresh renovated so we have got this summer the 4. th star. Best wishes, Bluesun hotel Soline team

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel was in the nice area. Views are beautiful. Promenade along the sea cost is very romantic. However upon our arrival with little baby the room was not prepared and the locker was out of order so we couldn’t get in. We had to walk down to reception several times until they sent someone to fix the door. It was very inconvenient for us as the baby was crying and we couldn’t settle. The treatment in the spa doesn’t much the description. Other than that a lovely place to stay as the views are beautiful.
5 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Željka Zidar, Hotel Manager op 24 okt 2019
Dear Guests, thank you for your review & being our guests. We are sorry to read you have had some inconvenience. Your comment will help us to make some corrections due to metiond things. Thank you for all. Hope to welcome you again at Bluesun hotel Soline. Kindest regards, Bluesun hotel Soline

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eine sehr gepflegte Hotelanlage mit freundlichem und kundenorientierten Personal. Die Zimmer sind modern eingerichtet und das Hotel bietet viele zusätzliche Leistungen, wie das Umtauschen von Geld oder Welness an.
5 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Željka Zidar, Host Manager op 24 okt 2019
Liebe Gäste, vielen Dank für Ihre ausgezeichnete Bewertung!!! Es freut uns sehr zu lesen das Sie mit unserem Bluesun hotel Soline wie auch mit unseren Leistungen zufrieden waren. Wir wünschen alles Gute & hoffen Sie nächstes Jahr bei uns begrüssen zu können. Mit besten Wünschen. Ihr Bluesun hotel Soline Team

10/10 – Uitstekend

Lars

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Superläge
Många solbäddar, mycket skugga i poolområdet på em för pinjeträden, frukost både ute och inne, fint badrum med både separat duschyta och badkar (i vårt rum 312 med morgonsol och havsutsikt). Fint spa men med pristillägg, 3 bastu, 2 jacuzzi tillgång till de stora poolerna både ute och inne. Vi hade inte allinclusive men åt middag 3 ggr som var ordinär buffé. Fantastisk frukost! Lyhört från korridoren, dålig hårtork.
7 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Željka Zidar Host Manger op 10 okt 2019
Dear Lars, thank you very much for your stay at Bluesun hotel Soline. It give us great pleasure to read you have been satisfied with our service. We hope to welcome you next year again at Bluesaun hotel Soline. Best wishes, Bluesun hotel Soline Team

8/10 – Goed

Gerald

2 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Barry

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
a beautiful hotel. Was a great time
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Željka Zidar, Host Manager op 10 okt 2019
Hallo Barry, Wow!!! Thank you for the 10!!! We are happy to read you enjoyed spending your vacation at Bluesun hotel Soline. It would be a pleasure to host you again at our beautiful hotel Soline in Brela. Kindest regards, Bluesun hotel Soline Team

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Željka Zidar, Host Manager op 2 okt 2019
Dear Guest, thank you for being our guest at Bluesun hotel Soline. We hope your impressions will last during the winter time & you will visit us soon again. Best wishes, Bluesun hotel Soline Team

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
9 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Željka Zidar, Host Manager op 2 okt 2019
Dear Guests, thank you for choosing Bluesun hotel Soline for your holiday! We are happy to read you have a nice stay. Would be great to host you again at Bluesun hotel Soline. Best regards, Bluesun hotel Soline Team

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Loved the location , the decor & my room . Could use more sun lounger space , a bit squashed .
10 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Željka Zidar, Host Manager op 2 okt 2019
Dear Guests, thank you for your review & your stay at Bluesun hotel Soline. We are happy you liked our lovely location & the decor in the room. Hope to welcome you again at our place. Best wishes, Bluesun hotel Soline Team

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The property was well maintained, clean and interior decor was lovely.
4 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Željka Zidar, Host Manager op 2 okt 2019
Dear Guests, we are very happy to read you have had a nice stay at Bluesun hotel Soline. As well we are happy to read you liked our interior & cleanliness. Best regards, Bluesun hotel Soline Team