Exterieur

Beoordelingen van Holiday Inn Express Bristol City Centre, an IHG Hotel

2.5 out of 5
Holiday Inn Express Bristol City Centre, an IHG Hotel
South End, Temple Gate House, Bristol, England

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 359 van 986 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 437 van 986 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 133 van 986 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 39 van 986 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 18 van 986 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Maria

Reisde met een groep
Jammer dat de lift de 4 dagen dat wij er waren niet werkte. Misschien ook wat kaas bij het ontbijt.
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van HOM op 14 mei 2024
Bedankt dat u de tijd hebt genomen om een recensie over ons hotel te schrijven. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons, en we hopen u snel weer te zien. Met vriendelijke groeten, Daniel - Hotel Operations Manager.

8/10 – Goed

Martine

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Prijs/kwaliteit in orde. Standaard hotel, ontbijt ok. Locatie in wanorde door werken.
1 nacht verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

4 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Elisabeth

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Netjes ontvangen, goede kamer en goed ontbijt. Hotel mooi vlakbij het station Bristol Temple Meads zodat we de volgende dag snel konden doorreizen naar Cornwall.
1 nacht verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel
prima hotel. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Perfect gelegen bij centraal station. Reizen met openbaar vervoer zeer gemakkelijk. Goed en uitgebreid ontbijt.

8/10 – Goed

Michael

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good for an overnight stay in Bristol especially if you are arriving by train.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Hotel Operations Manager op 1 mei 2024
Thanks for the kind review, Michael.We look forward to welcoming you back.All the best, Jordan -

10/10 – Uitstekend

Jonathan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very simple hotel, but friendly checkin, an iron and tea/coffee in the room. TV works and the shower was simple.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Hotel Operations Manager op 22 apr 2024
Thanks for the review, Jonathan!We're pleased to read that you appreciated our hotel.Our team does their best to make sure that you have a lovely experience!All the best,Daniel

6/10 – Redelijk

Archie

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Hotel Operations Manager op 1 apr 2024
Archie, thanks for the rating. All the best, Dan -

10/10 – Uitstekend

Katsuyuki

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
よかったです。
13 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van ホテル・オペレーション op 25 mrt 2024
当ホテルのレビューを投稿いただき誠にありがとうございました。当ホテルでのご滞在をお楽しみいただけたとのこと、大変嬉しく存じます。 当ホテルでは、お客様に満足いただけるご滞在を提供できるようスタッフ一同尽力しており、お客様からのフィードバックを貴重なご意見として参考にさせていただいております。またのご利用をお待ち申し上げております。 敬具ダニエル

8/10 – Goed

yemi

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good use of space. Friendly & helpful staff. Environmental-conscious.
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Hotel Operations Manager op 4 mrt 2024
Yemi, thanks for your comments. We hope to see you again soon!All the best, Daniel -

2/10 – Ontzettend slecht

Jack

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
There was no central heating. I stayed there for one hour and then ended up going back home as it was freezing.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Hotel Operations Manager op 26 feb 2024
Thanks for the review and feedback, Jack.We're sorry the service didn't live up to the standard we're known for. Your feedback will be shared with the team to make sure we do better.Please know that our team are on hand throughout your stay to help with anything you may need.All the best, Daniel

2/10 – Ontzettend slecht

Ryan

Reisde met een groep, Reisde met familie
Negatief: Voorzieningen
The Lift was broke and so we had to climb SIX flights of stairs to our room. There were only 12 cars in the Carpark so im sure the hotel wasnt full and another room could have been arranged!...nothing was mentioned prior to arrival and what was meant to be a relaxing stay turned into a horrible experience....not happy
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Hotel Operations Manager op 14 feb 2024
Thanks for the review and feedback, Ryan.It's unfortunate to hear about your experience regarding the lift issue.We will relay this back to the team to make sure improvements are made.Hopefully, you can give us another chance and we'll be able to welcome you back with us again soon.All the best,Daniel

8/10 – Goed

Paul

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sleep near the station
Very helpful as we arrived early due to the train strike. Stored our luggage until check in. A rather noisy nights sleep due to someone on the second floor talking incessantly or having TV on loud. After said person or persons banged the door at 4.30a.m. It went pretty quiet.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Hotel Operations Manager op 7 feb 2024
Thanks for the review and feedback, Paul!We're pleased to see that you found our location, good for the purpose of your stay.We're sorry to see your sleep was disturbed by a noisy neighbour. Please know that our team are on hand throughout your stay to help with anything you may need.All the very best,Daniel

6/10 – Redelijk

Nigel

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Hotel Operations Manager op 7 feb 2024
Thanks for the review!All the best,Daniel

6/10 – Redelijk

Eloise

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Unfortunately our room had a window which didnt shut, so we had a lot of outside noise disturbing all night long. We informed the staff but they didnt offer any solution. Probably wouldnt stay here again although the location is ideal. The staff were friendly just rushed off their feet!
Reactie van Hotel Operations Manager op 29 jan 2024
Thank you for your candid review. We apologize that your recent stay did not meet expectations. We appreciate your comments and will share these with our team so that we can continue to improve our services. We do hope to have the opportunity to welcome you back in the future, so that we can provide a better experience.Sincerely,Daniel

8/10 – Goed

Andrew

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Hotel Operations Manager op 16 jan 2024
Thank you for the review.All the best,Daniel

8/10 – Goed

COLIN

Positief: Netheid, comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Hotel Operations Manager op 29 jan 2024
Thanks for the review!All the best,Daniel

4/10 – Matig

David

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van - Hotel Operations Manager op 8 jan 2024
We appreciate your feedback, David.Best wishes, Daniel

10/10 – Uitstekend

Joanne

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
City stay
Just a few days to visit the city and bath . Cant fault the hotel.
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Hotel Operations Manager op 8 jan 2024
Thanks for your top marks, Joanne.Best wishes, Daniel -

8/10 – Goed

John

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Ok for a Business Hotel
Reception staff member Grace was very nice. Room (303) had water running noise throughout the night and TV did not work. I did not call reception as just went to sleep.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Hotel Operations Manager op 8 jan 2024
John, thanks for your amazing review.Best wishes, Daniel -

10/10 – Uitstekend

Koon Seng

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Good for a short stay
everything is clean & in good condition despite dated renovation. Rooms are fairly big & quiet. however, drainage at shower has big room for improvement. It does drain but slowly.
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Susan

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van HOM op 2 jan 2024
Thanks for the perfect rating, Susan. We hope to welcome you back and All the best, Daniel - Hotel Operations Manager.

10/10 – Uitstekend

Edmund

3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Hotel Operations Manager op 29 jan 2024
Thanks for the review and feedback!All the best,Daniel

10/10 – Uitstekend

SALMAN

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van HOM op 2 jan 2024
Thanks for the 5/5 rating, SALMAN. All the best, Daniel - Hotel Operations Manager.

6/10 – Redelijk

Kristina

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Hotel Operations Manager op 29 jan 2024
Thanks for the review and feedback!All the best,Daniel

10/10 – Uitstekend

robin

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Location perfect for traveling
Short stay comfortable
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van HOM op 2 jan 2024
Thanks for the 10/10 rating, robin. We hope to welcome you back and All the best, Daniel - Hotel Operations Manager.

10/10 – Uitstekend

Mark

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect location, great value and comfy!
Simple, clean, comfy and breakfast included just 2 mins from the station! Perfect!
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Hotel Operations Manager op 20 dec 2023
Thank you for the review and feedback, Mark!We really appreciate you taking the time to leave them.It's great to hear that you found our hotel clean and comfy as well as perfectly situated!All the best,Daniel

10/10 – Uitstekend

Winston

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent stay
Excellent stay so well done to all the staff for their hard work
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Hotel Operations Manager op 18 dec 2023
Winston, thanks for the charming review.Best wishes, Daniel -

10/10 – Uitstekend

Kenneth

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Hotel Operations Manager op 18 dec 2023
Thanks for the 10/10 rating, Kenneth!Best wishes, Daniel -

8/10 – Goed

Sam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Hotel Operations Manager op 18 dec 2023
Thanks so much for your review, Sam.Best wishes, Daniel -

4/10 – Matig

Isabel Regina

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Outdated hotel. Not worth £200 per night. The carpet in our room was dirty. The reception doesn’t answer the phone. The reception staff are dismissive.
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Hotel Operations Manager op 18 dec 2023
We appreciate your feedback, Isabel.We’re sorry to hear your time at the hotel wasn’t 5/5. We’re disappointed to see your review and we’d like to discuss your comments further. Please get in touch with us via direct message so we can figure out what went wrong. Best wishes, Daniel -

10/10 – Uitstekend

Yasmin

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Hotel Operations Manager op 29 nov 2023
Thank you so much for the review, Yasmin.All the best,Daniel

8/10 – Goed

Indeep

Positief: Personeel en service
Close to transportation
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Hotel Operations Manager op 21 nov 2023
Thank you for your review, we really appreciate it.All the best,Daniel

8/10 – Goed

Daniel C

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good for a family stay. Convenient location by the train station and a decent buffet breakfast.
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van HOM op 14 nov 2023
Daniel C, thanks for the amazing rating. We're glad to hear the whole family had an enjoyable stay. We hope to see you again and All the best, Daniel - Hotel Operations Manager.

10/10 – Uitstekend

Liam

3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Hotel Operations Manager op 8 nov 2023
Thank you for the review, LiamWe really appreciate it.All the best, Daniel

10/10 – Uitstekend

Jamie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Hotel Operations Manager op 31 okt 2023
Jamie, thanks for the amazing rating. We hope to welcome you back again soon.Best wishes, Daniel.

4/10 – Matig

Fiona

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Hotel Operations Manager op 31 okt 2023
We appreciate your feedback, Fiona.Best wishes, Daniel.

10/10 – Uitstekend

NEIL

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ideal City Hotel
Convenient location opposite Temple Meads railway station. Comfy room with smart TV really comfy bed and gorgeous pillows. Piping hot water and very clean and tidy. Great choice of food for breakfast. Would def stay again..
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Hotel Operations Manager op 31 okt 2023
We appreciate your kind words, Neil.Best wishes, Daniel.

10/10 – Uitstekend

James Ian

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great Gig base
Polite and helpful staff, quick book in. Room quiet, comfortable and clean. Ideal hotel for station.
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Hotel Operations Manager op 25 okt 2023
Thank you very much for the review and feedback, James! We really appreciate it, we're so glad to hear that our team made your stay that much better and we hope to be able to welcome you back with us.

8/10 – Goed

sandra

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel was very convenient being opposite Temple Meads station and near to the airport shuttle bus pick-up point. Although breakfast was more than adequate the range of restaurant food for other meals was very limited and overpriced.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Hotel Operations Manager op 23 okt 2023
Thank you very much, Sandra! It's greatly appreciated.

6/10 – Redelijk

Elaine

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Breakfast buffet was very good. Amenities were way too basic. Not much room for clothing. Open walled shower. Although rare, the elevator was out for a full day and our room was on the 6th floor. It is, however, RIGHT ACROSS THE STREET from the train station if you need that convenience.
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Hotel Operations Manager op 23 okt 2023
Thank you very much for the review and feedback, Elaine!

10/10 – Uitstekend

JOHN

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lift was out of service but lucky as only on the 1st floor enjoyed my stay a stone throws away from rail station. Great and friendly staff
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Hotel Operations Manager op 20 okt 2023
Thank you very much for the review and feedback, we really appreciate it and we're so happy you noticed our team's efforts to make sure that your stay with us was amazing.

10/10 – Uitstekend

ZUNYEKI

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
good
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Hotel Operations Manager op 17 okt 2023
Thank you very much for the review, Zunyeki!

10/10 – Uitstekend

Ian

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Hotel Operations Manager op 16 okt 2023
Thank you very much for the review!

2/10 – Ontzettend slecht

Bruce

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service
Holiday Inn has no conscience!!!
My kids were stranded at Bristol airport after Easyjet cancelled the last flight home. I booked the hotel for them, but because of corporate policy, Holiday Inn would not let them stay as they are under 18yo., but also wouldn’t let me cancel and get a refund!!!! My 16yo girl and her 14yo brother had to sleep on the footpath outside the airport until 3am when security would reopen. I spoke to the hotel and of course they said they would speak to a manage (that’s corporate speak for “I’m not going to speak with anyone and just lie to you”) and would call me back, which they didn’t. My kids have travelled to more countries than most of the the Holiday Inn’s staff and are know how to be more adult than a majority of the people who stay at Holiday Inn’s. When will compasión and understanding for kids come ahead of “corporate policy”. Clearly Corporate Policy of Holiday Inn was created by people who never had children. Or a conscience!!! Holiday Inn should be absolutely ashamed of themselves! They are as bad as Easyjet!!!
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Hotel Operations Manager op 17 okt 2023
Dear Bruce,We have a strict policy of no under 18s in the hotel unless accompanied by an adult. Unfortunately, we cannot make any exceptions to this company policy. We'll review our websites and ensure this information is clear at the time of booking.Best wishes,

10/10 – Uitstekend

RICK

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
All went well.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Hotel Operations Manager op 9 okt 2023
Thank you for your review and feedback, we really appreciate it and hope to be able to welcome you back with us again soon :)

8/10 – Goed

Robert

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
All good. Great location across from Temple Meads station. Breakfast was good, the service staff were hustling with fresh croissants and good eggs, bacon and sausages. Super coffee. Would stay here again.
4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Hotel Operations Manager op 6 okt 2023
Hello Robert,Wow! Thank you for the review and the fab feedback :) We really appreciate it and can't wait to welcome you back again soon.

8/10 – Goed

Rhian

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Hotel Operations Manager op 4 okt 2023
Thank you for taking the time to leave a review, Rhian!

8/10 – Goed

Jacqueline, WARRINGTON

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Close to the train station. Staff at breakfast time a little to attentative as they were cleaning your breakfast away while you were still eating it
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Hotel Operations Manager op 27 sep 2023
Hello Jacqueline,Thank you very much for the review and response! We really appreciate it and shall relay the information back to the team for future services.

2/10 – Ontzettend slecht

Andrew

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Hotel Operations Manager op 31 okt 2023
We appreciate your feedback, Andrew.Best wishes, Daniel.