Dagelijks ontbijtbuffet (EUR 12 per persoon)

Beoordelingen van Brit Hotel Cahors - Le Valentré

2 out of 5
Brit Hotel Cahors - Le Valentré
252 avenue Jean Jaures, Cahors, Lot

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 95 van 283 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 145 van 283 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 35 van 283 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 6 van 283 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 283 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

nico, amsterdam

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Room was not cleaned
Dirty towels on the Floor when i arrived. Used soap, bins not emptied and a half eaten baguette on the table, disgusting. Also, why do you need to give your key to the reception every time you leave? Never seen that before. Parking costs extra, but the lot was full every day.
2 nachten verbleven in augustus 2017

10/10 – Uitstekend

Cornelis, Ierland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel , netjes , schoon en vriendelijk.
Nette kamers , schoon, niet zo groot, maar voldoende. Goede locatie in de stad. Prijs /kwaliteit OK

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kleine kamer, maar niet te ver van t oud centrum.
Zeer professioneel en kundig personeel. We hebben er niet ontbeten, dus geen idee van t eten - maar de kamer was proper en aangenaam. We hebben er (2e verdiep achteraan) goed geslapen. Cahors was voor ons geen hoogvlieger, maar het hotel was zeker goed genoeg. Moest ik teruggaan zou ik misschien een andere plek zoeken (ben een perfectionist) maar als ik niets vind ga ik hier zonder zorgen terug naartoe. Gewoon een zeker adres. T is ok. Ge zult er de hemel niet ontdekken, maar ge zult ook niet terugkomen van de hel. Known and safe!

10/10 – Uitstekend

Isabelle

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Yann

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Un bon moment même professionnel
Très bon séjour dans cette ville agréable ou la gastronomie est reine. Hôtel très agréable, et personne aussi.
2 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

CATHERINE

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Doreen

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Jean-Jacques

1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Kim

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Marie-Gabrielle

1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Pierrette

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Géraldine

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

BARON

1 nacht verbleven in juni 2023

6/10 – Redelijk

Charlène

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Cher pour même pas une bouteille d'eau potable dans la chambre alors que l'eau du robinet est non potable. Pas de bouilloire ni gobelets. Strict nécessaire, seulement le savon et la télécommande de la télé.
1 nacht verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

Caroline

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bien
Très bon accueil, personnels très gentils, chambre propre
3 nachten verbleven in januari 2023
Reactie van Elsa op 22 jan 2023
Bonjour Caroline, Merci pour ce très gentil commentaire et cette note.Nous sommes ravis que vous ayez été satisfaites de notre accueil. C'est un point auquel nous tenons beaucoup, et ces retours nous sont toujours très agréables.Nous vous remercions également d'avoir souligné la propreté des chambres. Nous ne manquerons pas de féliciter notre équipe d'étage ! Au plaisir de vous accueillir de nouveau lors d'un futur passage dans la région.Bien cordialement.Elsa, la réception.

10/10 – Uitstekend

Glynn

10/10 – Uitstekend

Maud

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Silvana

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sympathique
Personnel accueillant et très sympathique. Chambre confortable, propre. Manque cependant «  d’un coup de jeune « . Hôtel bien situé dans un rue calme mais proche du centre ville.
1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van Elsa op 9 nov 2022
Bonjour, Nous vous remercions pour cette excellente note et ce commentaire.Nous sommes ravis de lire que vous avez apprécié notre localisation. Nous sommes en effet situés tout proche du centre historique et des principaux restaurants (10 min à pied).Nous vous remercions également d'avoir souligné la qualité de notre accueil, c'est un point qui nous tient à coeur.Nous entendons que la décoration semble "vintage", le bâtiment est plutôt ancien. Nous attendons prochainement des travaux de rafraichissement.Au plaisir de vous recevoir à nouveau lors d'un futur séjour à Cahors.Bien cordialement.Elsa, la réception

6/10 – Redelijk

SERGIO, San Francisco

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Location was convenient for our needs, near station. However, the area in general, including exterior of hotel was unkept. The room itself was small, but clean. The bathroom shower ceiling had significant mildew. Breakfast was good value.
3 nachten verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Annie

1 nacht verbleven in september 2022

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Avoid
Noisy rooms. Lack proper maintenance. Strong smoke smell in the room - it seems the hotel does not enforce its no-smoking policy.
1 nacht verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Muriel

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hôtel agréable
Accueil très agréable. Chambre confortable. Séjour conforme à nos attentes. Petit déjeuner copieux mais un peu onéreux. Je recommande vivement cet hôtel.
1 nacht verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Laurence

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Norbert

2 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Christine

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Claudine

1 nacht verbleven in augustus 2022

6/10 – Redelijk

ANNICK Gilberte

Positief: Netheid
Le petit dejeuner un peu cher
1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Pierre

1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

PATRICE

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

CHARLES

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Richard

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Laurence

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

carmen

3 nachten verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Claudie

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tres bien
2 nachten verbleven in mei 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Cyprien

1 nacht verbleven in maart 2022

8/10 – Goed

Hélène

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2022

8/10 – Goed

Nicole

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bien
1 nacht verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

Henry

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Un bel endroit pour découvrir le Lot et Cahors
Un accueil personnalisé et sympathique. Une équipe motivée.
1 nacht verbleven in maart 2022

6/10 – Redelijk

Warren

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Netheid
4 nachten verbleven in maart 2022

8/10 – Goed

delphine

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2021
Reactie van Maud op 28 feb 2022
Merci Delphine pour cette jolie note. Nous espérons que vous choisirez de nouveau notre établissement pour votre prochain séjour dans le Lot. Maud Adjointe de direction

8/10 – Goed

FRANCOISE

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2021

8/10 – Goed

Laurent

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chambre satisfaisante, points faibles tarifs petit déjeuner et stationnement.
2 nachten verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

Hans Erik

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

Michel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2021

8/10 – Goed

Hubert

Positief: Netheid, personeel en service
simple mais hors centre ville
simple mais correct.
1 nacht verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

Christina

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

Alain

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Rien à redire
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van Lisbeth op 12 okt 2021
Bonsoir, Nous vous remercions pour cette excellente note! Nous sommes ravis de lire que vous avez apprécié vote séjour dans notre établissement. Bien cordialement, Lisbeth, La réception.

8/10 – Goed

Alun

1 nacht verbleven in september 2021

6/10 – Redelijk

jose maria

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in september 2021

8/10 – Goed

Dominique

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2021