Aanlegplaats

Beoordelingen van Maadi Hotel

3 out of 5
Maadi Hotel
19 Misr Helwan Rd, Cairo, Egypt

Beoordelingen

6,2
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 9 van 39 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 9 van 39 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 5 van 39 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 8 van 39 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 8 van 39 beoordelingen" "

7,0/10

Netheid

7,0/10

Personeel en service

5,8/10

Voorzieningen

6,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Claire

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024

2/10 – Ontzettend slecht

hyeondeok

Negatief: Netheid
1 nacht verbleven in december 2023

2/10 – Ontzettend slecht

hyeondeok

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
What's happend? 1) not provided hot water 2) bad room condition (table below too many dust...i think do too many do not cleaning) 3) too many mosquitos 4) in bath room, do not fixed shower hose...and then can't shower 5) old towel condition...
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van maadi hotel op 17 dec 2023
Thank you for your comment:please note: hot water is available for all rooms in all pipes, if the client means jar of hot water(rarely requested) he had to inform room service 2-will investigate dust issue although we had not receive any complains before 3/ area is between green trees ,may be the client opened the window for long time 4/ we are all at client's service he should inform th F.O about the shower if it is not well fixed to help as usually happening in all hotelshowever, thank you for keeping us update

2/10 – Ontzettend slecht

Johanna

3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van maadi hotel op 17 dec 2023
informed

10/10 – Uitstekend

MIHAIL

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent customer service
5 nachten verbleven in november 2023
Reactie van maadi hotel op 17 dec 2023
thank you

10/10 – Uitstekend

Vjera

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Carles

3 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

pankaj

2 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

mike

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I liked clean quiet safe good stuff
4 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Hamid

5 nachten verbleven in juli 2023

4/10 – Matig

Kareem

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Their pool was not available for use since they were using that area to store elevator parts. The gym wasn’t mentioned that it was an extra cost and not actually part of the Hotel upon check in.
12 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van maadi hotel op 22 jun 2023
Dear, Please note Thar there is sign explaining about the Elevator maintenance , accordingly it is connected to swimming pool area.As for the Gym , F.O Staff anfdGym staff are always reminding the guset that it will charged as Extra ChargeB. Regards

10/10 – Uitstekend

Leonardo

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It is convenient and affordable. The staff is helpful and nice.
2 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van waleed op 16 apr 2023
thank you

6/10 – Redelijk

Alessandro

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2022

8/10 – Goed

Nataliia

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Nice staff
4 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van maadi hotel op 5 nov 2022
thank you

2/10 – Ontzettend slecht

Taher, Kuwait

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
They refused to accepting my reseevation , they dont know orbitz although i presented my receipt. They asked to pay again. I left the hotel and wentvto somewhere else and i list my orbitz points.
1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van maadi hotel op 17 okt 2022
dear our quest we are so sorry to hear that, and we hope to accept our apologize could you inform us at what time you arrived in our hotel to know who was in duty in this time to know why he do that

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Not a value for money Hotel
Basic facilities are missing in the Hotel: 1. No Complimentary Water 2. No Electric Kettle 3. No coffee or tea 4. No Steam Iron
3 nachten verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

Ahmad

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful stay!!
8 nachten verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

Mohamed

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
اشكر استاذ عمادعلى حسن الاستقبال
3 nachten verbleven in december 2021

4/10 – Matig

pankaj

Zakenreiziger
Positief: Netheid, comfort kamer
Not so good Door are not proper Charging more for bisleri waters
1 nacht verbleven in februari 2021

8/10 – Goed

Myriam

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2021

8/10 – Goed

Douglas

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
ALL OK ..NO WIFI...YOU NEED TO BUY FROM HOTEL
ALL OK BUT NO WIFI YOU NEED TO BUY
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Management op 14 dec 2019
Dear, Thank you for your comment Will consider it, and will do our Best to improve

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
They didn’t reply me and even the phone number is wrong
2 nachten verbleven in november 2019
Reactie van F.O op 14 dec 2019
Dear, Thank you for your comment Sorry, we have many Tel.numbers Please send your comment again with all requirments needed

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Internet didn't work well enough for business use.
1 nacht verbleven in juli 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

17 nachten verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Will be back
Good location. Staff are friendly and helpful. Overall a nice stay
12 nachten verbleven in maart 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in februari 2019

4/10 – Matig

Tim

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
No internet in first room. Had to change room. Then, they ask for charge to internet though included in price! Filthy. The only good thing is location.
3 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van waleed op 28 feb 2019
Changing room for better location and better receiver of signal 04 hours free could be given

6/10 – Redelijk

Ahmed Fadeel

فندق المعادي
التعامل عند الاستقبال ممتاز.. الغرفة جيدة... توجد مشكلة رائحة مجاري تنبعث من التكييف... مدة الإقامة 6 ليالي وطوال المدة لم يتم معالجتها... الفندق مقابل السعر يعتبر غالي ويحتاج للتطوير وتقديم خدمة أفضل لأن سعره يعتبر سعر 4 نجوم وهو مصنف 3 نجوم.. المنطقة جيدة للحركة وتتوفر بها خدمات طوال 24 ساعة لا انصح به
6 nachten verbleven in december 2018
Reactie van waleed op 26 feb 2019
sorry, Nobody complain of A/C smell, The H.K and Maintenance was there nothing seriously found Price is reasonable in comparison with other hotels around

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in december 2018

4/10 – Matig

Clifford

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Do yourself a favor and stay elsewhere!
Awful place! Smelled of cigarette smoke, terrible breakfast, elevator that dropped half a floor, and broken electrical outlets. The neighborhood was a mess as well. I've stayed in crazy places around the world and can handle bad accommodations, but I couldn't wait to get out of this place!
2 nachten verbleven in oktober 2018

6/10 – Redelijk

Janne

Positief: Personeel en service
Hotel Maadi
The staff were very nice and helpfull. The cleanliness is quite good with regard to how old the hotel is. Rooms should be in a bit better shape and breakfast is really limited. Weak fee wifi. Security 24/7 is a good thing

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Banyolarda kötü vardı. Kahvaltı çok zayıf ve kahvaltıda temizlikte çok zayıftı.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Cheaper of two bad choices in Maadi, Cairo.
This hotel is in a state of poor repair. The problem is there are really only 2 hotels in Maadi and this one is half the price of the Sofitel. I have stayed at the Sofitel too and it's not much better and certainly not worth twice the price of the Maadi Hotel. So, in the end you can just choose the Maadi Hotel based on price and make the best of it. Just keep your expectations low and you won't be disappointed.

4/10 – Matig

Kamal, Jeddah, Saudi Arabia

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
it is not as it was written 4 stars, it is not more than 2 stars
The hotel need a lot of maintenace, particulary in AC, and Lefts. No Parking and you will find your self immediately in the middle of congested traffic street. So noisy at night with dog barking and people fights.

8/10 – Goed

John, Bahrain

Positief: Netheid, comfort kamer
Satisfactory quality for the price.
Having stayed at the hotel seven years before and lived in the town (suburb of Cairo) I knew what to expect and exactly what the location was. It's very close to anything you need in Maadi including the metro to go into Cairo. I had no worries about safety or security, taking usual precautions. Breakfast salads were fresh and other Egyptian-type items adequate and copious. This hotel does not cater too much to the luxury tourist trade but more for the working or business man. One can see that some years ago this hotel might have seen grander days. There is noise in the street from traffic, but not too late and the call to prayer sounds at about 5:30am. This is a Muslim country. The price was right for me and comfort was all I needed. Room cleaned, fresh and clean linens, no complaints.

6/10 – Redelijk

Mérima, Paris

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Un hôtel 4* qui en vaut à peine 2
Très déçue par cet hôtel qui n'a rien d'un 4*. Hormis la propreté des chambres, cet hôtel nécessite un rafraichissement.. La chambre est très bruyante, le petite déjeuner est correcte malgré un café à base d'un café soluble de mauvaise qualité et un jus de fruit chimique. Une jolie vue du dernier étage où se trouve la piscine mais il ne faut pas envisager de sa baigner, la piscine n'est pas entretenue. Cet hôtel est decevant dans le sens où il est classé dans la catégorie des 4* et donc les prix qui vont avec, mais pas le standing. Il reste tout à fait correcte dans une catégorie inférieure.