Strandbar

Beoordelingen van Hotel Bernat II 4*Sup

4 out of 5
Hotel Bernat II 4*Sup
Avenida Turisme 42/44, Callella de la Costa, Calella

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 195 van 532 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 248 van 532 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 65 van 532 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 16 van 532 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 8 van 532 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Maike

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De accommodatie lag op loopafstand van het strand en winkels. De hotelkamer was schoon en netjes. Het ontbijt was super goed verzorgd.
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Hotel Bernat II op 27 mrt 2024
Maike, first we would like to apologize for not answering in Dutch but in English. We're pleased to read that you’ve enjoyed our location near the sea and our varied breakfast. Thank you very much for sharing your comments. We hope to welcome you again. Best regards.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles is perfect . Het kamer is super. Restaurant ook. Speciale dank aan Elena ( restaurantmedewerker ). De volgende keer weer met plezier
6 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van PR manager op 5 aug 2019
Dear customer, first of all we would like to apologize for not answering in German. We're happy to know you enjoyed your days with us. Thanks for sharing your opinion with all the Google community. Have a nice day. Best regards

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van PR manager op 29 jul 2019
Thanks for sharing your experience with us!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

Joseph , Louvain la Neuve Belgique

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect als verblijf zoals 'étape de passage'
Ik was hier 2 weken geweest voor het werk in Barcelona verleden jaar, en nu terug als tourist. Alleen 1 dag op weg naar Barcelona. Zoals in titel, perfect, en ook goedkoop tegenover Frankrijk bijvoorbeeld.
1 nacht verbleven in april 2018
Reactie van Communication Department op 24 apr 2018
Thank you so much for sharing your opinion, Joseph! :) Have a great day!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
nice hotel
Leuk hotel , niet lux maar goed genoeg. Bed een beetje hard maar slaapt goed ontbijt goed voor spaanse begrippen.
3 nachten verbleven in september 2017

8/10 – Goed

tre, rotterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
geweldig locatie
prachtig vakantie gehad , lekker gegeten buiten het hotel, vriendelijk mensen

8/10 – Goed

Lisa, Rotterdam

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, comfort kamer
Leuk hotel en vlakbij het strand.
Erg leuk hotel en een leuke plaats. De kamer viel alleen beetje tegen, de airco deed het niet en de douche zat los waardoor alles nat werd.

8/10 – Goed

Robert, Winterberg (Duitsland)

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel acceptabel hotel maar geen eerste prijs.
Goede <value for money>. Kamer eenvoudig en schoon. Personeel uiterst vriendelijk en behulpzaam. Deel van het hotel grenst aan doorgaande weg (NII), in winter niet zo>n lawaaiprobleem maar zou in drukker seizoen voor geluidsoverlast kunnen zorgen. Diner (buffet) geode prijs (12 euro inclusief wijn) maar kok is wel mosselmoordenaar (ik ben groot liefhebber van vis en zeevruchten, maar deze mosselen waren tot mijn teleurstelling zwaar mishandeld >overcooked>. Zee leek me toch nog wel eindje lopen (ben met hond flink eind naar beneden gelopen zonder water te vinden). Is meer in buurt van veel restaurants en hotrels. Hotel zag er binnen en buiten goed uit. Zou wel weer daar overnachten (was daar alleen maar er waren veel jonge gezinnen).

4/10 – Matig

Yassin, Lelystad

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kan beter
Oud en gedateerd hotel. Service was goed.

8/10 – Goed

Sandra, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
We kwamen eerder aan. Geen probleem. Konden snel op onze kamer terecht. Zeer vriendelijk personeel. Behulpzaam en soms ook Nederlandse receptioniste. De omgeving van het hotel is oud.(andere gebouwen) Hotel zelf netjes onderhouden. Met al die spiegels toch alles mooi schoon! Bedden vond ik prima, nette badkamer met een soort stofzuigfohn. Had liever mijn eigen meegenomen... Schoonmaak kamers keurig. Eten is gevarieerd:vis, vlees kip, pasta, salades, aardappelen en toetjes. Na een week wel gezien/het is wel buffet...zelfs een keer spruitjes gegeten! Zwembad klein, maar netjes, schoon en modern. Qua sfeer:wij waren er in mei en er was in het hotel niet echt iets leuks te doen, bar niet echt 'knus'. Maar kan aan voorseizoen liggen. Er was 1x een dansavond. Wat ik ook fijn vond was dat het hotel gewoon mooi centraal ligt:vlak bij strand, tegenover supermarkt en heel dicht bij lange winkelstraat. Genoeg te shoppen! Station is ongeveer twintig minuten lopen. Voor prikkie naar Barcelona. Uurtje in de trein langs zee. Al met al: prima hotel, goede vriendelijke service en genoeg in omgeving. Alles passend bij een mooie prijs!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

abdala

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nous avons decouvert Callela par l'intermédiaire de l'hôtel et je fut une belle surprise... L'hôtel est tres bien placé a proximité de la plage et des commodités. Pour ce garer nous avons le parking en supplément pour plus de tranquillité. Le personne est super sympa et souriant. L'hôtel est propre. Le petit déjeuner est copieux. Apres le top c'est le spa, en famille au calme en petit comité, on a plus envie d'y sortir... Une belle decouverte et on reviendra c'est sûr...
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Public Relations of the Hotel op 29 apr 2024
Abdala, nous sommes heureux de lire votre bonne opinion sur notre hôtel et que vous avez apprécié votre séjour avec nous.Merci beaucoup d'avoir pris le temps de partager votre expérience positive avec nous. Nous restons de vous accueillir à nouveau lors de votre prochaine visite à Calella !

10/10 – Uitstekend

DAVID

1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Public Relations of the Hotel op 29 apr 2024
David, muchas gracias por compartir tu valoración. Esperamos nos elijas de nuevo. Recibe un saludo cordial.

8/10 – Goed

David

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Habitación ruidosa debido a maquinaria de aacc del mismo hotel.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Hotel Bernat II op 10 apr 2024
David, revisaremos la habitación y el aire acondicionado. Muchas gracias por compartir tu comentario y por elegirnos. Saludos cordiales.

10/10 – Uitstekend

Svetoslav

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Hotel Bernat II op 4 apr 2024
Thank you very much, Svetoslav, for sharing your review and for choosing us. We look forward to seeing you again. Best regards.

10/10 – Uitstekend

Clara

Reisde met familie
Excelente todo !
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Hotel Bernat II op 28 mrt 2024
Clara, muchas gracias por compartir tu comentario. Nos alegra que te gustara todo de nuestro hotel. Esperamos recibirte de nuevo en el futuro. Saludos cordiales.

8/10 – Goed

Judith

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Hotel Bernat II op 3 apr 2024
Muchas gracias Judith, por compartir tu valoración y por elegirnos. Esperamos verte de nuevo. Saludos cordiales.

8/10 – Goed

Cristina

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Es la tercera vez q me alojó, el buffet genial como siempre, si embargo la habitación floja para 4**** sup,el suelo de parque levantado mobiliario muy viejo....lo estoy comparando con mis anteriores estancias, es un poco sorprende que siendo habitaciones dobles hubiera tanta diferencia a otras veces
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Hotel Bernat II op 26 mrt 2024
Cristina, nos alegra que seas una clienta de nuestro hotel y que el buffet te siga pareciendo de buena calidad.Tomamos nota acerca de tu apreciación de la habitación que esta vez te ofrecieron y la revisaremos. Muchas gracias por compartir tu comentario y por elegirnos. Esperamos recibirte nuevamente. Saludos cordiales.

8/10 – Goed

Antonio

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Hotel Bernat II op 26 mrt 2024
Muchas gracias Antoni, por compartir tu valoración y por elegirnos. Esperamos recibirte de nuevo. Saludos cordiales.

8/10 – Goed

Gift Ouma

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
very clean good personnel and family friendly
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Hotel Bernat II op 2 feb 2024
Dear Gift,Thank you so much for your kind rating and lovely comments! We're delighted to hear you enjoyed your vacation with us, the cleanliness, and the warmth of our staff.We look forward to welcoming you back soon at Hotel Bernat II.Best regards,

6/10 – Redelijk

Catherine

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Ensemble bien
Chambre confortable et propre mais gros problèmes d'insonorisation. Repas et petit déjeuner variés mais des efforts à faire sur certains plats surgelés qui ont vraiment trop le goût de l'eau. Le spa est agréable car nombre de personnes limité et horaires sans enfants mais l'eau, le hammam et le sauna ne sont pas assez chauds pour se détendre. Espace salon bar très bruyant entre les enfants qui jouent et la radio trop forte. Ensemble bien mais des améliorations à apporter
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Silvana

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We had an amazing holiday, the staff is friendly, nice food, we would definitely come back ,there is just few areas that may need some improvement like renovations as our room had few broken tiles .
7 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Hotel Bernat II op 3 nov 2023
Silvana, we are glad you had a good holiday and that you have felt well cared for by our staff.We take note of your remarks. Thank you for giving us tips to improve. We hope to welcome you again in the future. Best regards.

8/10 – Goed

Minna

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hyvä sijainti, siisti ja ystävällinen palvelu. Ainoa miinus aamiaisen jonot kahvikoneilla ja astioiden odotus, hotellin puolella kaikki sujui kiitettävästi.
6 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Hotel Bernat II op 25 okt 2023
Minna, first we would like to apologize for not answering in Finnish but in English. We are glad you liked the friendliness of our staff, the cleanliness of the hotel and its location.We regret the queues at the coffee machines and the wait in the restaurant. Thank you very much for sharing your comment and for choosing us. Best regards.

6/10 – Redelijk

Anna

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Das Hotel ist sehr einfach jedoch leider sehr laut. Die Zimmer sind sehr hellhörig. Die Decken sind „alt“ und wirken unhygienisch.
4 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Hotel Bernat II op 25 okt 2023
Anna, first we would like to apologize for not answering in German but in English.We are sorry to hear that your stay was not entirely satisfactory. We would have liked you to let us know during your stay so that we are sure we could have offered you an alternative that would have been to your liking. Thank you very much for sharing your comment and for choosing us. Best regards

10/10 – Uitstekend

Jens

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Hotel Bernat II op 29 sep 2023
Jens, thank you very much for your excellent score. We hope to see you again. Best regards.

8/10 – Goed

Miguel

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Hotel Bernat II op 22 sep 2023
Muchas gracias Miguel, por compartir tu valoración. Esperamos recibirte de nuevo. Saludos cordiales.

10/10 – Uitstekend

Xueyi

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Hotel Bernat II op 13 sep 2023
Xueyi, thank you very much for sharing your score and for choosing us. Best regards.

8/10 – Goed

Xhoana

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Hotel Bernat II op 25 aug 2023
Muchas gracias Xhoana, por compartir tu valoración y por elegirnos. Recibe un saludo cordial.

10/10 – Uitstekend

Reza

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wir sind immer wieder gerne da.
7 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Hotel Bernat II op 18 aug 2023
Dear Reza, we would like to apologize for not answering in German, but in English. We love that you choose our hotel and you always like to come back. Thank you very much for your comment. We hope to welcome you again. Best regards.

8/10 – Goed

david

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Breakfast
We only included breakfast in our stay and it was fine but so repetitive, no variety from first day to last day 9 in all.
9 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Hotel Bernat II op 10 aug 2023
Dear David, we appreciate your feedback on the breakfast and we will take note to improve this service to offer more variety. Thank you very much for choosing us. Best regards.

10/10 – Uitstekend

Sylvie

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Hotel Bernat II op 19 jul 2023
Sylvie, merci beaucoup de partager votre score. Nous espérons vous revoir bientôt ! Avec nos meilleures salutations.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Full of convenience, great buffet, relaxing spa
We had a lovely two-night stay at the beginning of July. The room was nicely decorated, great beds, nice balcony, practical clothes line, fab shower. Really good storage, mini fridge and 2 complimentary water bottles. As a family of four, 4 would have been nice, and a little more space in the room at the foot of the beds too. The pool area is great, not too crowded. Free beach towels available. There are fun games next to the bar, lovely lounging area. Spa is really relaxing - we had it to ourselves! Extra cost to enter but worth it. Buffet was fantastic but drinks aren't included in lunch or dinner option. Friendly staff and activities for kids as well as evening activities for all. Close to the beach and lots of bars and restaurants. Bahari Club is a luxury but highly recommended! The nicest hotel in the area, clever design. You don't go to Calella for the town - it lacks any charm - but for a relaxing hotel experience with the beach 5 minutes away, this is a great option. Great value for money. I was treated to a massage as well, highly recommended (though not great if the spa is busy as the noise comes through a bit).
2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Hotel Bernat II op 6 jul 2023
Dear Guest, thank you for sharing your experience at the Hotel Bernat II. We are glad to know that we have met your expectations. We take note of your suggestions for more space in the rooms.We hope to welcome you again. Best regards.

10/10 – Uitstekend

Noelia

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
La comida está buenísima, las camas son cómodas, recomiendo mucho este hotel.
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Hotel Bernat II op 26 jun 2023
Muchas gracias Noelia, por compartir tu comentario y por recomendarnos. Nos alegra que te gustaran nuestras comidas y el confort de las camas. Esperamos recibirte de nuevo. Saludos cordiales.

10/10 – Uitstekend

marie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Hotel Bernat II op 26 jun 2023
Marie, merci beaucoup de partager votre score. Nous restons vous accueillir à nouveau. Avec nos meilleures salutations.

8/10 – Goed

Alexandru, wien

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ich War eine Woche mit Freunden und ich habe eine Zimmer gekriegt im ersten Stock die Zimmer waren gemütlich aber nicht was war ich Gebucht habe war eine alte Zimmer aber gemütlich .(Leider habe ich nicht gekriegt eine renovierte Zimmer was hier steht in Bilder leider )-die Essen war gut Housekeeping die Mitarbeiter sehr nett war und sehr sauber . die einzige was muss ich zahlen war für Safe zwei Euro pro Tag sonst war alles gut…. Leider sehr laut vom draußen und Ihnen auch am erste Stock war eine Kindergruppe Mega laut. Die Lage ist sehr zentral und sehr leicht am Strand zum gehen zu Fuß und auch zum Einkaufstraße.
7 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Hotel Bernat II op 1 jun 2023
Dear Alexandru,We sincerely appreciate your stay at Hotel Bernat II and for sharing your experience with us. We are very sorry that the room you were assigned did not meet your expectations, the truth is that in recent years we have carried out a continuous renovation until the pandemic stopped us completely. The facilities such as the hall, the entrance, the reception, the spa, etc. are proof of this. Our aim is to provide all our guests with a comfortable and enjoyable stay, so we apologise for any inconvenience caused, however we are glad to hear that you found the room comfortable.We are also pleased to hear that you enjoyed the good food and the friendliness of our staff, as well as the cleanliness of the hotel in general. We work hard to ensure that our guests feel well looked after and comfortable during their stay.We are very sorry to hear about the noise coming from outside and the children's group, we will do our best to address this issue and improve the quality of our guests' sleep in the future.Lastly, we appreciate your outstanding mention of our central location, which provides easy access to both the beach and the shopping street. We are pleased that you took advantage of this convenience during your stay.We sincerely appreciate your comments and hope to have the opportunity to welcome you back to Hotel Bernat II in the future to provide you with an enhanced experience that fully meets your expectations.

2/10 – Ontzettend slecht

edouard

1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Oriol Alfredo

1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Hotel Bernat II op 17 mei 2023
Muchas gracias Oriol, por dejarnos tu valoración. Vuestra satisfacción es nuestra mayor recompensa y nos motiva a seguir brindando las mejores estancias. Esperamos tener el placer de recibirte nuevamente en un futuro cercano.

10/10 – Uitstekend

mila

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Hotel Bernat II op 17 mei 2023
Muchas gracias Mila, por tomarte el tiempo de compartir tu valiosa valoración. Tu opinión es de gran importancia para nosotros. Recibe un saludo cordial.

10/10 – Uitstekend

J

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Family trip.
5 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Hotel Bernat II op 4 apr 2023
¡Muchas gracias por tomarte el tiempo para dejarnos esta maravillosa reseña J! Nos complace saber que tu experiencia en nuestro hotel durante tu viaje en familia fue tan bien.En el Hotel Bernat II, nos esforzamos por brindar la mejor experiencia posible a todos nuestros huéspedes. Estamos encantados de saber que cumplimos con vuestras expectativas.¡Gracias de nuevo por elegir nuestro hotel para tu estadía en familia!

8/10 – Goed

Bjarke Steen

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Godt og fin beliggenhed
God og varieret mad. Lidt slidt nogle steder. Venligt personale. Stor flot lounge.
5 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Hotel Bernat II op 20 mrt 2023
Thank you Bjarke, for sharing your experience of your stay at our hotel. We are pleased to hear that you enjoyed the variety of food we offer in our restaurant. We are regret to hear that some parts of our hotel looked worn out. We are continuously working on renovating and maintaining our facilities to ensure that our guests enjoy a comfortable and pleasant ambience.We are glad that our staff was friendly and helpful during your stay. We appreciate your comments and suggestions and will take them into consideration to improve our service. We hope to have the opportunity to welcome you again in the future, see you soon!

10/10 – Uitstekend

stephen

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Hotel Bernat II op 4 apr 2023
¡Muchas gracias por tu maravillosa reseña Stephen! Nos complace saber que tu experiencia en el Hotel Bernat II fue tan agradable y que hayas disfrutado de nuestras instalaciones. Nos aseguraremos de compartir tus comentarios con nuestro equipo, ¡Esperamos poder recibirte de nuevo en un futuro próximo!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bon séjour… néanmoins un bémol… beaucoup d’enfants en vacances scolaires françaises, salle à manger très bruyante, pas de contrôle au buffet de la part des parents ou du personnel (trop occupé)… une suggestion : coin repas « famille «  « réservé »? Éviter les vacances scolaires si vous aimez le calme !
2 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Hotel Bernat II op 13 mrt 2023
Nous vous remercions d'avoir partagé votre expérience de votre séjour dans notre hôtel. Nous sommes ravis que dans l'ensemble, votre séjour se soit bien passé. Cependant, nous sommes désolés d'apprendre que le niveau de bruit dans notre salle à manger a eu une incidence sur votre expérience.Nous sommes conscients que notre hôtel peut être très animé pendant les périodes de vacances scolaires, ce qui peut entraîner un certain niveau de bruit dans certaines zones de l'hôtel. Nous sommes désolés que cela ait eu un impact sur votre expérience et nous sommes reconnaissants de votre suggestion.Nous apprécions vos commentaires et prendrons en compte vos suggestions pour améliorer notre service. Nous espérons que vous choisirez à nouveau notre hôtel pour votre prochain séjour et nous nous engageons à continuer de fournir un service de qualité à tous nos clients.

10/10 – Uitstekend

Jean

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Hotel Bernat II op 13 mrt 2023
¡Muchas gracias por tomarse el tiempo de dejarnos una valoración de 10 de su estancia en nuestro hotel, Jean! Nos complace saber que disfrutó de su estancia con nosotros y que todo fue de su agrado.Nos esforzamos por brindar el mejor servicio y comodidades a nuestros huéspedes, y es maravilloso saber que hemos cumplido con sus expectativas. Gracias por elegir nuestro hotel y esperamos tener la oportunidad de recibirlo nuevamente en un futuro cercano.

8/10 – Goed

Julien

2 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Hotel Bernat II op 13 mrt 2023
Hola JulienGracias por tomarse el tiempo de evaluar su estancia en nuestro Hotel. Nos complace saber que tuvo una buena experiencia en general. Sin embargo, nos gustaría saber cómo podemos mejorar su experiencia y llegar a las cinco estrellas. ¿Hubo algún aspecto en particular que no cumplió con sus expectativas o que creemos que podríamos haber hecho mejor?Nos importa mucho la satisfacción de nuestros huéspedes, por lo que apreciamos sus comentarios y opiniones. Si hay algo en lo que podemos trabajar para hacer que su próxima estancia sea aún mejor, por favor no dude en hacérnoslo saber. Esperamos tener la oportunidad de recibirlo nuevamente en nuestro hotel y hacer todo lo posible para que tenga una estancia perfecta.

10/10 – Uitstekend

Gabriela

Reisde met een groep, Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I like the hotel and location
4 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Hotel Bernat II · Customer Service op 31 okt 2022
Thank you very much for your review Gabriela! We are glad that your experience at the hotel was so pleasant and hope to see you soon.

10/10 – Uitstekend

Noelia

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Me encantó la comida
1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van Hotel Bernat II · Customer Service op 19 okt 2022
¡Muchas gracias por su valoración Noelia! Nos alegra que su experiencia con nuestro bufet fuese tan agradable y esperamos verle pronto.

8/10 – Goed

Pål

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel, but noice reduction measures needed.
Nice hotel with in overall serviceminded personell. Nice breakfast, boring dinner. Horrible resonans in restaurant forces guests talking loud(er and louder), making meals an ear/brain torture. Tried to eat on outside part, but most times one particular waitress forced us inside again. This is the only negative experience, otherwise we loved our stay.
7 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Hotel Bernat II · Customer Service op 19 okt 2022
Thank you for your review of the staff and the buffet.We regret what you say about the incident in the dining room, probably due to the fact that during your stay a convention was held at the hotel, where the assistants had reserved a preference of the outside dining room.In any case, we appreciate your comment to improve our services and we are glad that the rest of your stay was of your pleasure, we hope to see you soon.

10/10 – Uitstekend

pablo

1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van Hotel Bernat II · Customer Service op 18 okt 2022
¡Muchísimas gracias por su valoración Pablo! Esperamos verle pronto

10/10 – Uitstekend

Henri

1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Hotel Bernat II · Customer Service op 12 sep 2022
¡Muchísimas gracias por su valoración Henri! Esperamos verle pronto