Terras

Beoordelingen van Cali Marriott Hotel

5 out of 5
Cali Marriott Hotel
Avenida 8 Norte No 10-18, Cali, Valle del Cauca

Beoordelingen

9,0

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 334 van 488 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 92 van 488 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 31 van 488 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 19 van 488 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 12 van 488 beoordelingen" "

9,4/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

9,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Mallaki

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2018
Reactie van Stephany Castrillón. op 4 dec 2018
Dear Mr. Mallaki, we are pleased that your stay in our hotel was to your liking and that it was reflected on the score that you have given us. Thank you so much for taking the time to share your experience. We are looking forward for you to come back. Sincerely, Stephany Castrillón. At Your Service Supervisor.

10/10 – Uitstekend

Arsenio Delano

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2018
Reactie van Stephany Castrillón. op 13 nov 2018
Buenas tardes Estimado Sr. Delano, nos complace saber que la experiencia que tuvo durante su última estadía ha sido de su total agrado. Gracias por tomarse el tiempo de compartirnos su opinión Esperamos regrese muy pronto. Cordialmente, Stephany Castrillón Pacheco. Supervisora At Your Service.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ondermaatse badkamer
Nette en schone kamer met een fijn bed. Maar in dit hotel zou je niet hoeven te douchen staand in de badkuip met een douchegordijn maar in een mooie nette douche.
1 nacht verbleven in januari 2018

10/10 – Uitstekend

Maria

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Steve

Reisde met een groep
Positief: Netheid, comfort kamer
7 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Sheraz, Port of Spain

4 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Rafael

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Andres

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I am always treated by the stuff like a king, I love to stay in this Hotel every time I go to Cali.
4 nachten verbleven in november 2023

4/10 – Matig

HARVEY

Zakenreiziger
Problemas con el baño. En mal estado. Tuvieron que llevar a reparar el lava manos. Por que estaba dañado. Muy mal servicio para el costo. Parece que son más importantes los empleados que el cliente. Muy malo
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Roger op 12 sep 2023
Estimado Sr. Harvey, de verdad lamentamos no haber podido cumplir con sus expectativas, hemos escalado su comentario y calificación a los departamentos encargados para verificar lo sucedido y tomar correctivos, gracias por tomarse el tiempo de brindarnos su opinión. esperamos en un futuro poder tenerlo de vuelta para así cumplir sus expectativas.

10/10 – Uitstekend

Jorge

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
9 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Roger op 1 sep 2023
Estimado Sr. Jorge, Muchas gracias por tomarse el tiempo de calificar su estadía con nosotros, es gratificante saber que hemos cumplido con sus expectativas, hemos socializado con el equipo su comentario, esperamos pronto nos visite de nuevo. Cordial saludo.

10/10 – Uitstekend

Hunter

3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Roger op 11 sep 2023
Dear Hunter, for us it is very gratifying to know that based on your rating we were able to meet your expectations, we will extend this survey to our entire team as a thank you for their efforts. We hope to have you with us again soon.

10/10 – Uitstekend

Yelena, East Brunswick

Zakenreiziger
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Friendly staff. Clean and modern rooms.
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Roger op 19 aug 2023
Dear Yelena, thank you for taking the time to leave a comment about your stay with us, it is very gratifying to read it and know that we were able to meet your expectations, always and every day the whole team strives to the maximum to create memorable experiences. be assured that this message has been socialized with the entire team. It encourages us to move forward, we hope to have you back with us soon, all the best.

10/10 – Uitstekend

Vanessa

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I love Marriott Cali, the best hotel in town
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Roger op 21 jul 2023
Hello, Vanessa, it is great to receive this comment because every day the whole team works hard to create a unique experience for each of our guests, we hope to have you back with us soon.

10/10 – Uitstekend

JOSE RODOLFO

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelente ubicación y hotel
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Roger op 20 jul 2023
Estimado Jose Rodolfo, tenemos la misión de ofrecer un servicio superior al cliente, nos sentimos muy orgullosos de servir a sus necesidades y estamos encantados de saber que hemos cumplido con sus expectativas, esperamos que pronto nos visite nuevamente para seguir sorprendiéndolo.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
For sure the worst Marriot in Colombia and probably in Latam. The walls seems made of paper. You can hear everything from the room next door. The breakfast took more than an hour to order from the menu because they did not have all the ingredients. Literally they told us they have to go to the supermarket to prepare our breakfast. We carried heavy luggage but they did not have bellboy since COVID. I do not know why they are a Marriott. They should be a Hampton Inn or even lower. Overpriced!
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Roger op 8 jul 2023
Dear Mr. Mauricio, thank you for taking the time to rate your stay with us and comment on these opportunities for improvement, we have socialized your indications with the different departments to prevent them from happening again, we regret the issue of noise in the room, the restaurant is already verifying what happened regarding your breakfast and we take into consideration the recommendation of the Bellboy, be assured that Marriott demands very high standards that we must comply and all staff works every day to create memorable experiences for our guests, but situations like those mentioned can not occur, we will take action against these and we hope you can give us another opportunity in the future.

8/10 – Goed

hernan a

1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Roger op 12 mei 2023
Hola Hernán, Muchas gracias por tomarse el tiempo de calificar su estadía, queremos que sepa que cada día trabajamos en mejorar las experiencias, esperamos que se hospede nuevamente con nosotros para así poder cumplir sus expectativas.

10/10 – Uitstekend

Brittney

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amazing best hotel in Cali
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Roger op 27 apr 2023
Hello Dear Brittney, our goal is that our guests can always remember their stay as an incredible experience, we are pleased to read your comment, we hope to have you with us again soon, be sure that the whole team will know about your comment.

10/10 – Uitstekend

mauricio leonardo, medellin

4 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Roger op 8 mei 2023
Muchas gracias por tomarse el tiempo de calificar su estadía con nosotros, es grato saber que cumplimos con sus expectativas, tenga por seguro que socializaremos esta calificación con todo el equipo y esperamos que pronto se vuelva a hospedar en el Marriott Cali

8/10 – Goed

Ulyses, Tucson

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Roger op 8 mei 2023
Muchas gracias por tomarse el tiempo de calificar su estadía con nosotros, permanentemente trabajamos para mejorar nuestros servicios y calidad, tenga por seguro que su próxima vez nos esforzaremos para que sea perfecta.

10/10 – Uitstekend

William

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelente facilidades y excelente atención. Atención de calidad de parte del restaurante, allí está Edilson, quien siempre está atento de los más mínimos detalles, realmente me siento en casa cada vez que voy, también a Gabriel quien siempre tiene una sonrisa y un deseo de servir impecablemente. Al resto del equipo en la cocina que se esmera por preparar comida de calidad con un variado buffet y menú. A las chicas que atienden cuando uno llega a comer, siempre bien vestidas y amables para dar la bienvenida. A los muchachos del front desk que siempre son serviciales y atentos a los más mínimos detalles. A la seguridad que resguarda la propiedad, ellos que siempre están atentos cumpliendo con su labor. Por último no el menos importante, a aquellos que limpian las habitaciones, que lo hacen con esfuerzo y con un sentido de detalles, las sábanas perfectamente puestas y limpias, el baño limpio con pulcritud, y el resto de la habitación que es arreglada. Gracias a todos por hacerme sentir en casa.
4 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Roger op 28 mrt 2023
Estimado Sr. William, Nos llena de orgullo leer comentarios como el suyo, ya que cada día nos esforzamos por ofrecer experiencias inigualables para cada uno de nuestros huéspedes, tenga muy presente que este mensaje llegara a cada una de las áreas para reconocimiento de su trabajo y esfuerzo, esperamos tenerlo pronto con nosotros para poder seguir brindándole un servicio con los altos estándares de Marriott.

8/10 – Goed

FC Basel Ruedi

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rundum zufrieden!
Umgebung, Hotel, freundliche Angestellte, Taxi Dienst, Essen und Sicherheit waren Top.
9 nachten verbleven in januari 2023
Reactie van Roger op 24 feb 2023
We are very pleased to read your comment, it is important that you know that every day we work to make your stay an incredible experience, we hope you can continue to trust us as your choice of hotel in the city of Cali.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in januari 2023
Reactie van Roger op 12 mrt 2023
We are very pleased with your rating, we want you to know that every day we work hard to provide a nice experience for our guests.

6/10 – Redelijk

Blanche

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bien situé, confortable mais ce n’est pas un hôtel digne d’un 5 étoiles comme il le prétend. Il est vrai que le petit déjeuner est excellent mais je ne m’arrête pas là dessus. Je ne recommande pas!
5 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Roger op 15 jan 2023
Nous voulons que vous sachiez que nous nous efforçons d'améliorer la qualité de notre service chaque jour, nous espérons que vous pourrez nous donner une autre occasion de répondre à vos attentes.

10/10 – Uitstekend

paul

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
best place to stay in Cali
great customer service, front desk staff, Gabriel at the restaurant helps to provide a good experience. very attentive, perhaps only negative that took long x pple to answer the phone in the reception. very happy with service n acomodación. best service from Hamilton, our driver from the hotel. shame couldn't give good recognition at the hotel, according to recepcion its a third party and not related to the hotel. very strange, since we contacted him through the hotel, Marriott should evaluate n value their service. Hamilton provided exceptional service above n beyond, different from the other 2 drivers we had.
2 nachten verbleven in november 2022
Reactie van Roger op 15 jan 2023
Dear Mr. Paul, thank you very much for your feedback, it is very important for us to know that your stay was satisfactory, we also want you to know that we are improving the response times to calls, also your message will reach Hamilton, we hope to have you back with us again.

10/10 – Uitstekend

Veinmann, Fort Lee

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Roger op 15 jan 2023
Dear Mr. Oswaldo, we regret these inconveniences, we have been working to improve the processes at the time of check in and verification of reservations. We hope you can give us another opportunity to meet your expectations.

2/10 – Ontzettend slecht

Oswaldo

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I show them expedia reservation they told me it was not real and i had to pay twice.
1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Roger op 15 jan 2023
Dear Mr. Oswaldo, we regret these inconveniences, we have been working to improve the processes at the time of check in and verification of reservations. We hope you can give us another opportunity to meet your expectations.

8/10 – Goed

anggye

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
NO USEN EL SERVICIO DE SPA
EN GENERAL LA EXPERIENCIA EN EL HOTEL FUE BUENA, LO UNICO MALO ES QUE COBRAN POR USAR EL JACUZZY DEL PISO 8, ADICIONALMENTE EL SPA FUE TERRIBLE, EL PRECIO ES EXCESIVO PARA EL SERVICIO QUE PRESTAN.
1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Roger op 15 jan 2023
Estimada Sra. Anggye, queremos informarle que hemos venido trabajando para que nuestros espacios y servicios estén acorde con nuestros precios, esperamos poder tenerla pronto con nosotros para así poder cumplir sus expectativas.

10/10 – Uitstekend

DIANA

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excelente!
Excelente servicio, habitacion comoda
1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Roger op 15 jan 2023
Estimada Sra Diana, muchas gracias por tomarse el tiempo de calificar nuestros servicios, esperamos poder tenerla pronto de nuevo con nosotros para que pueda disfrutar de nuestras habitaciones y servicio.

4/10 – Matig

Julio, Orlando

Zakenreiziger
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
I had a disappointing experience while using the property's airport pickup service. There was nobody waiting for me and my team at the airport, and when I finally found the Marriott driver, she was in the wrong terminal.
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Roger op 15 jan 2023
Dear Mr. Julio, we want you to know that we have improved the processes with the transportation company in order to provide a better service. We hope to have you with us again soon.

10/10 – Uitstekend

Nury

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It's the best hotel in Cali
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Roger op 15 jan 2023
Dear Nury, we want you to know that every day we strive to make it so, we hope that soon you will be with us again.

10/10 – Uitstekend

Paula

3 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Roger op 15 jan 2023
Estimada Sra. Paula , Agradecemos que nos haya brindado un poco de su tiempo calificando su estadía con nosotros. Valoramos su puntuación.

4/10 – Matig

Alexandra

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
We were incredibly disappointed by the staff and service at this hotel, particularly the staff in the restaurant and front desk staff. The restaurant is not only completely understaffed and under-resourced but the staff that IS there is not attentive at aL. In addition, the hotel seems to prioritize non-hotel guests for seating so we often had to wait to get a table and the supposed” free breakfast buffet” which was included in our rate had no food left on two occasions. We also tried having drinks and lite food at night in the restaurant and again, no staff and poor service. As for the front desk, we were greeted on the night of our arrival by a gentleman that clearly just didn’t want to be there. He was rude and snapped at us when we asked about the restaurant hours. Marriott Cali which is supposed to be one of the city’s best hotels was a big disappointment unfortunately.
4 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Roger op 15 jan 2023
Dear Ms. Alexandra, thank you very much for taking the time to rate our service, for us it is very important because only then we can highlight the points to correct, we want you to know that we have worked hard to improve the service capacity of our restaurant and the hotel in general, we hope you can give us another opportunity in the future so we can meet your expectations.

8/10 – Goed

Carlos

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice and comfortable
2 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Roger op 15 jan 2023
Dear Mr. Carlos, we want you to know that we will continue working hard to make you feel comfortable with us in each of your visits, we hope to have you with us again soon.

4/10 – Matig

alina

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service
The TV did not work and never came to fix it. we have to ask for a blow dryer and iron. we call at 6:00am and they show up after I went down stairs around 9:00am we ask to remove a roller bed that was never used and never did... we try to call for room service and we are still waiting to someone pick up the phone. The worst place ever.
3 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Roger op 15 jan 2023
Dear Ms. Alina, we are truly sorry for all the inconveniences you had during your stay with us, we want you to know that we have greatly improved our capacity and response time to prevent this from happening again, hopefully you can give us another opportunity to meet your expectations.

10/10 – Uitstekend

AA GYPSUM HI-TECH

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel in Cali, Colombia
This is a great hotel with the best breakfast buffet ever!
1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van Roger op 15 jan 2023
We are delighted to hear that the breakfast was of your total satisfaction, and we want to inform you that we have improved it, we hope you come back soon so you can enjoy our services.

4/10 – Matig

Debbie

1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van Roger op 15 jan 2023
Agradecemos que nos haya brindado un poco de su tiempo calificando su estadía con nosotros. Valoramos su puntuación.

10/10 – Uitstekend

Nury

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent, I love it
3 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Roger op 15 jan 2023
Dear Nury, we love to know that you love staying with us, we hope to have you visit us again soon.

8/10 – Goed

Juan

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van Roger op 15 jan 2023
Estimado Sr. Juan, Agradecemos que nos haya brindado un poco de su tiempo calificando su estadía con nosotros. Valoramos su puntuación.

10/10 – Uitstekend

Komlan Mawuli

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I have stayed there prior this booking, so I always like or feel comfortable to stay there. Thanks
4 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van Roger op 15 jan 2023
Dear Mawuli, for us it is a pleasure to know that you were comfortable staying with us, we will continue working to make it so in each of your visits.

2/10 – Ontzettend slecht

Jose

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
No respetaron mi reserva, reserve para 2 días y el primero no me presente y el segundo no me hicieron válido qué la reserva estaba cancelada
2 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van Roger op 15 jan 2023
Estimado Sr. Jose, Lamentamos el inconveniente que causo esta situación, estamos trabajando para mejorar estos procesos y así poder asistir a nuestros huéspedes de la mejor forma.

10/10 – Uitstekend

Juan Camilo

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amazon hotel and Amazon concierge lounge. Thank you Marriott Cali.
1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van Roger op 15 jan 2023
Dear Mr Camilo, We are very happy to know that you have enjoyed your stay in our hotel, you can be assured that we will continue to work to maintain high standards.

10/10 – Uitstekend

Willie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent stay!
Excellent hotel! Excellent service! Excellent staff. Hotel is located in a good, safe area and it's great to stay somewhere where the staff speaks good English and are very professional!
1 nacht verbleven in april 2022
Reactie van Roger op 15 jan 2023
Dear Mr. willie, we want you to know that we will continue working to make all our guests feel the same way, we appreciate your rating and we hope you come back soon.

10/10 – Uitstekend

Díana c

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2022
Reactie van Roger op 15 jan 2023
Estimada Sra. Diana, Agradecemos que nos haya brindado un poco de su tiempo calificando su estadía con nosotros. Valoramos su puntuación.

6/10 – Redelijk

Roberto, miami

2 nachten verbleven in maart 2022

8/10 – Goed

Julian

2 nachten verbleven in februari 2022
Reactie van Roger Hooker op 15 jan 2023
Estimado Sr. Julian, Agradecemos que nos haya brindado un poco de su tiempo calificando su estadía con nosotros. Valoramos su puntuación.

2/10 – Ontzettend slecht

juan Choussy

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
El Reservar a través de expedia, el hotel cambia las condiciones, no me sustituyeron la toalla ni el shampu. Ni el cafe
2 nachten verbleven in februari 2022
Reactie van Linda Zapata op 28 feb 2022
Estimado Sr.Juan, Agradecemos que nos haya brindado un poco de su tiempo respondiendo la encuesta de satisfacción. Valoramos sus puntuaciones y su comentario pues nos ayudan a identificar nuestras oportunidades de mejora. Se compartió el comentario al área de ama de llaves para realizar la acción inmediata y no se presente en futuras reservas.

6/10 – Redelijk

Jose

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
NIGHT CONCIERGE FRAUD ME FOR 200 dollars when my room was booked already and I left a day earlier.
3 nachten verbleven in februari 2022
Reactie van Linda Zapata op 28 feb 2022
Dear Mr Jose, We are very sorry that your experience in our hotel has not been good and has not fulfilled your expectatives. Once again, we appreciate you taking the time to share your comments with us. We hope we get another chance to serve you as you deserve. Please do not hesitate to contact me. We are looking forward to having you as our guest again

10/10 – Uitstekend

Kyle

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Overall experience was good. Comfortable beds and pillow like you would expect from the Marriott.
1 nacht verbleven in februari 2022
Reactie van Linda Zapata op 28 feb 2022
Dear Mr Kyle, We are very happy to know that you have enjoyed your stay in our hotel and that this has been reflected in the score you have given us. Your feedback will be shared with the team to continue to inspire and motivate them to deliver exceptional customer service.

4/10 – Matig

Julio

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I was there for the weekend and my ax wasn't working at all they move till 2 am into a new room , the pool was out of service, the ac inside the lobby wasn't working. The sushi bar wasn't open no notice I asked for a credit and didn't get a response. Very dissatisfaction
2 nachten verbleven in januari 2022
Reactie van Linda Zapata op 1 feb 2022
Dear Mr.Julio, Thank you for comments regarding your experience during your recent stay. I greatly appreciate you taking the time to bring this matter to my attention and I apologize for all the inconvenience you have experienced due to your stay in our hotel. It is our goal to consistently provide superior service and accommodations and your comments are very important to us. The feedback we receive from our valued guests, contacting the Marriott Cali Hotel , like you, enables us to target problem areas and take the necessary actions to ensure similar situations can be avoided in the future. We have taken immediately actions with the departments involved in the situations that you have expressed and we will make sure this types of inconvience won´t happen again. We hope we get another chance to serve you as you deserve. Sincerly, Linda Zapata Front office Manager

8/10 – Goed

Daniel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Where to stay in Cali for the Feria Celebration!
This was just a few days stayed; and everything was excellent and comfortable.
2 nachten verbleven in december 2021
Reactie van Marcos Romano op 31 jan 2022
Dear Daniel. Thank you very much for taking the time to review your stay with us. It was a pleasure to served you, we hope to see you soon. Sincerely, Marcos Romano General Manager Marriott Cali