2 buitenzwembaden, ligstoelen bij het zwembad

Beoordelingen van Coin de Mire Attitude

3 out of 5
Coin de Mire Attitude
Royal Road, Bain Boeuf, Cap Malheureux

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 73 van 196 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 86 van 196 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 30 van 196 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 196 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 196 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel vriendelijk personeel, zeer ruime drinkkaart, veel keuze in het menu (gaande van authentiek tot zeer toeristisch). Echt in de watten gelegd
6 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Ravi Venkanna op 29 okt 2019
Thank you for your stay and your kind words. Best regards Ravi Venkanna General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was a great experience to stay at Coin de Mire! Very helpful people. They would do everything for you. Nothing is too much, that’s how every hotel should be! Also the Hotelmanager, he is verg kind and you will see him a lot. He has also very much time for his guests, it’s very nice to see!
7 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Ravi Venkanna op 29 okt 2019
Thank you for your stay and for your kind words. Best regards Ravi Venkanna.

8/10 – Goed

Irene

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk goed verzorgd hotel zeer vriendelijk personee
Mooi hotel vriendelijk personeel alleen strand viel tegen. Locatie goed vlakbij grand Bay met bushalte voor de deur.
3 nachten verbleven in januari 2019

10/10 – Uitstekend

Marijke, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Uitstekend hotel, prima faciliteiten
We werden heel hartelijk ontvangen. Kregen een welkomstdrankje en de koffers werden naar de kamer gebracht. Kamer was uitstekend: goed schoon en ruim. Aangrenzend een ruime badkamer met twee kledingkasten, douche en toilet. Kamer voorzien van zowel airco als fan. Ook het bestelde babybedje was aanwezig (netjes en opgemaakt). Wij vonden de matrassen wel iets te hard. Het hele complex was goed onderhouden. Alle staf (van tuinman tot receptie, van bewaker tot bar) was erg vriendelijk. Prima zwembaden en kids ruimte. Fijn: ruilboeken beschikbaar bij receptie. Internet alleen in receptie en bar beschikbaar. Helaas niet echt een sterk signaal.... Ontbijtbuffet was prima. Wij vonden het avondbuffet veel minder (veel eten koud, a la carte ook niet echt super). Blij dat we niet all inclusive zaten.

10/10 – Uitstekend

Daniel, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellente prijs/kwaliteit
Spend 10 days in this hotel in january of this year. Being officially a three star hotel this hotel outperformance in service,the personel is exceptionally hospitable. The Good Good price/quality ratio, not so massive as other resorts, familiy-style and cosy. Friendly and enthousiastic personel throughout the hotel. Bar and restaurant are completely open. No towel runs, there is always space available on the beach or at the pool. Other hotel guests were pretty discrete and not so loud. Minor points There is a road present between the hotel and beach, although it is not a busy road. The buffets might be fairly simple and not extravagant, but there is always some to your liking. The beach In Mauritius all beach are public except those who belong to the resorts (most of the time with the high fencing). The hotel has its own beach although accessable to the public. Deck chairs and towels are available. The view is an idyllic little beach with some small boats. During our holiday we were never bothered by people selling stuff on the beach. The hotel offers free snorkling, glassboat, canoe and water bike. Rooms There are two types of rooms: superior and deluxe. We had the superior which consists out of bedroom and bathroom with a balcony with view on the ocean. Kamertip: Rooms on the first floor have a higher possibilty of view on the ocean.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Coin de Mire
Gezellig resort. Nette modern ingerichte kamers. Prettige bediening. Eten en drinken ruim aanbod bij all inclusive. Fijn zwembad met ligbedden. Dichtbij het strand, faciliteiten strand gratis.

8/10 – Goed

harmonie

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Frederic

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
I’ll comeback
Hotel a little dated but well maintained. The staff is very friendly and helpful even if the catering part is not managed properly.
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Ravi Venkanna, General Manager op 21 feb 2024
Dear Frederic,Thank you for taking the time to share your experience following your stay with us.While I note with relief that you have appreciated the the service of our Family Members , I sincerely regret that you did not leave fully satisfied.Your comments have been taken for continuous improvement and we hope to welcome you back in the future.Best regards,

10/10 – Uitstekend

Stéphanie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super endroit,beau et calme. Piscine au top
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Ravi Venkanna, General Manager op 15 feb 2024
Bonjour Stéphanie,Je vous remercie d'avoir partagé vos impressions suite à votre séjour au Coin de Mire Attitude.L'équipe et moi sommes ravis d'apprendre que nos prestations ont été à la hauteur de vos attentes et que vous gardez de beaux souvenirs dans l'ensemble.J'espère pouvoir vous accueillir très bientôt.Bien cordialement,

2/10 – Ontzettend slecht

Charles

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3star hotel ??? really
This is definitely not a 3 star hotel. The room is dated and could do with a makeover. The pool was dirty and the plastic tumbler we were given to have our drinks at the poolside had a rancid smell. Although the dinner buffet had a large variety of dishes, none of them were great, just ok. Our pool towel had a gaping hole. Terrible
Torn pool towel
Bathroom window
Dirty pool
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Ravi Venkanna, General Manager op 18 jan 2024
Dear Charles,I thank you very much for sharing your constructive review and sincerely apologise for the inconvenience.We always encourage our guest to share their feedback during their stay, so we can assist with any request and improve their holiday experience! Rest assured that appropriate measures will be taken accordingly.I thank you again for sharing your feedback which will help us better understand your expectations and also improve our services.I hope for another chance to make your new experience a better one and I thank you once again for your understanding.Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Jean Marie

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel qualitatif , propre ,joliment aménagé a dimension humaine loin des ''monstres 4 et 5 étoiles '' qualité de l'accueil , amabilité et gentillesse du personnel cuisine gouteuse et variée ( nous étions en demi pension pendant 10 j ) , pour notre part chambre tranquille car a l'opposé de la piscine et du bar , bien que le passage des bus se ressentent, mais on s'habitue très vite jolie petite plage et décor de rêve en traversant la rue en face de l'hôtel , mais difficile de s'y baigner ( pas de fonds , algues , rochers ) , préférez Péreibere ,Grand Baie ou mieux la plage de Mont Choisy , 130 roupie par personne en Bus ( 15mn ) bref , que du plaisir facile et extrêmement apaisant Taxi pour GBaie , entre 300 et 400 roupies , 600 a 700 pour MChoisy , parfois 800 pour Goodman le change a l'aeroport est le plus interressant , actuellement 1 € = 48 roupies
12 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Ravi Venkanna, General Manager op 1 jan 2024
Bonjour,Je vous remercie d’avoir partagé vos impressions suite a votre séjour recent.Ce fut un plaisir de lire combien vous ayez apprécié les petites attentions et les petits soins de nos Family Members.L'équipe et moi sommes ravis d’apprendre que nos prestations ont été a la hauteur de vos attentes et que vous gardez des beaux souvenirs dans l’ensemble.C’est avec un grand plaisir que nous avons partagé vos avis élogieux à l’ensemble de nos équipes et tout spécialement à ceux que vous avez mentionnés.J'espère pouvoir vous accueillir tres bientot.Bien cordialement,

6/10 – Redelijk

Gaetree

Reisde met familie
Positief: Netheid
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Amelie

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bonjour, Nous avons passé notre voyage de noce dans cet hôtel durant 8 jours. Accueil parfait, digne d’un palace! la chambre est très grande et propre. L’hôtel est magnifique de la piscine, au bar en passant par la zone de restauration. Un grand merci à Nitin pour les conseils donnés pour bien visiter l’île, toutes les attentions apportées et le temps qu’il a passé avec nous. Merci a Vish pour les fruits de mer 😉. Merci aussi à l ensemble du personnel pour ce séjour parfait. Amelie et Simon
8 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Damini op 14 okt 2023
Bonjour Amelie et Simon,Je vous remercie d’avoir pris le temps de partager votre expérience et d’avoir choisi Coin de Mire Attitude.Ce fut un plaisir de lire combien vous ayez apprécié les petites attentions et le service offert par nos Family Members.Merci beaucoup pour vos commentaires positifs que j’ai eu le plaisir de transmettre à tous les Family Members.Au plaisir de vous accueillir à nouveau très prochainement.Bien cordialement,Ravi VenkannaDirecteur Général

6/10 – Redelijk

Georgia

Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
The MOST fantastic band: Born to Be Music. The highlight of our stay.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Damini op 8 okt 2023
Thank you for your stay with us. We appreciate your feedback!

8/10 – Goed

Meike

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Ravi Venkanna, General Manager op 8 sep 2023
Hello Meike,Thank you for your rating on your stay at Coin de Mire Attitude! It’s a great encouragement for all of us to keep up the good work till your next visit.Thank you very much, and hoping to welcome you again very soon.Kind regards,

8/10 – Goed

MANUEL

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
nice and clean property. the pool was very nice. the beach was across the road
9 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Ravi Venkanna, General Manager op 5 sep 2023
Dear Manuel,Thank you for the beautifully worded review for us on this forum.We are delighted to learn that you had the best holiday with us and it gives us great pleasure to read your kind words about our lovely hotel, beautiful room, and the friendliness and dedication of our staff, especially Vish.Impatiently looking forward to welcoming you back again to Coin De Mire for another relaxing and wonderful stay with us.Yours faithfully,

10/10 – Uitstekend

piéric

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
12 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Ravi Venkanna, General Manager op 25 aug 2023
Hello,Thank you for sharing your experience with us on this forum.We are delighted to learn that you had the best holiday with us and.Impatiently looking forward to welcoming you back again to Coin De Mire Attitude for another relaxing and wonderful stay with us.Yours faithfully,

10/10 – Uitstekend

Gael

1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

SEBASTIEN

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vous serez aux petits soins dans ce charmant hôtel de la Chaîne attitude. Gentillesse, sourire, services. Je recommande vivement.
10 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Signe Søgaard

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Virkelig et dejligt hotel!
Uforglemmelig uge! Vi følte os meget velkomne, intet problem var for småt - vi blev hjulpet med et smil, og følte os aldrig til besvær. Vildt lækker mad! God pool og rigtig fine aktiviteter. Dejligt at der var gratis udlån af strandhåndklæder. Pænt og hyggeligt hotel. Meget familievenligt og hotellet skaber rammerne for en dejlig og afslappet ferie.
7 nachten verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

NICOLE YVETTE

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
14 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van R VENKANNA - GENERAL MANAGER op 24 mei 2023
Thank you for your feedback and for your stay

6/10 – Redelijk

Cédric

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Etape de 3 jours au nord de l'ile
Hôtel bien situé pour visiter le nord de l'ile. Les chambres sont agréables et bien tenues. La plage de l'autre côté de la route n'est pas la meilleure de l'ile, il faudra aller vers mont choisy pour avoir un cadre paradisiaque. Le buffet du restaurant n'est pas à la hauteur de ce que l'on pourrait espérer pour ce type d'hôtel.
3 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van RV op 18 mei 2023
Merci d'avoir pris le temps de partager votre expérience et pour vos commentaires constructifs suite a votre recent séjour J’encourage tous nos hôtes de nous faire part de leur ressentis durant leur séjour, nous permettant de réagir rapidement et de leur offrir un séjour agréable.Au plaisir de vous accueillir à nouveau pour une meilleure expérience,Bien cordialement,Ravi VenkannaDirecteur Général

10/10 – Uitstekend

Kim

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in april 2023
Reactie van RV op 18 mei 2023
Thank you for your stay and feedback

10/10 – Uitstekend

Letitia

7 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Erin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wonderful stay at Coin de mire attitude
The hotel and it's staff were very friendly and helpful. They planned a special dinner for us one evening and treated us to a free couples massage as it was our honeymoon trip. They also set the table nicely and made a special cake for my husband as it was his birthday during our stay. The free activities also kept us entertained. The glass bottom boat rides and snorkeling trips are amazing. The paid catamaran trip is also completely worth it. I would definitely recommend this hotel!
7 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Ravi Venkana - General Manager op 12 sep 2022
Dear Erin,Greetings from Coin de Mire Attitude!I thank you very much for choosing our hotel for your holiday and for sharing your appreciation for us on this forum. We are pleased to read how every aspect of the hotel has caught your attention to detail and being an eco-friendly hotel, we have been able to make a difference in your holiday from your first experience with us! Each word from you describes Coin de Mire Attitude to its best level. Thank you for your compliments on the whole Family Members and I have passed on your message.Looking forward to welcome you back for another experience.Best regards,

8/10 – Goed

Audrey

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bel hôtel familial
Super hôtel familial. Merci à Dina et Nancy pour le club enfant. Merci à tout le personnel. Personnes extrêmement gentil. Je conseille vivement cet hôtel pour les familles
2 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Ravi op 23 jul 2022
Un grand merci pour votre sejour. Au plaisir de vous accuellir dans le futur. Bien cordialement Ravi Venkanna

8/10 – Goed

Peter

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dejligt sted og fantastisk personale. Eneste minus er at der findes bedre strande på Mauritius end ved dette hotel
4 nachten verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

Frank

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
An fantastic experience with a local touch !
Coin de Mire was a surprisingly amazing hotel. We didn't expected that much of a service, when we booked our 3 nights stay. They had 2 beautiful pools, one of them is surrounded by too many palm trees, swimming in it feels magical. Next to the pool the have a food truck that sells delicious local food like roti or bajis for 1-2$. We prefered the streets food over the main restaurant at the entrance. Thanks Leena for the introduction to street food! Next to the Food-Truck, they offer a dining experience where they only serve a local food fusion with a fine dining experience. Looks very cosy, tastes delicious. It was the best dining experience we had in Mauritius for our 2 weeks stay. The rooms are big, cosy, and felt luxurious compared to the other hotels way stayed at. They offer various activities through out the day on site ...cooking classes, rum tasting, stand up paddling, yoga..depending on the weekday. The location is great enough to discover the island by car. the beach is right across the hotel, it's not a nice one, but it gives you a great view. Coin de Mire is a hotel we would book again any day! We felt like getting spoilt. Thanks Vishal for making us feel special.
3 nachten verbleven in december 2021
Reactie van Ravi Venkanna op 16 dec 2021
Dear Frank Thank you for your stay and we are happy to read that you enjoyed your stay with us. Looking forward to welcome you back.

10/10 – Uitstekend

Janine

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fabulous hotel
Trip was awesome, hotel was lovely, clean and staff were brilliant. The only thing we didn’t realise was that the hotel was across the road from the beach, this wasn’t really an issue as it was only a very short walk over the road, it was just was surprise it wasn’t within the grounds of the hotel.
7 nachten verbleven in november 2021
Reactie van Ravi op 7 dec 2021
Thank you for your stay and feedback. Looking forward to welcome you back in the future. Best regards, Ravi Venkanna

4/10 – Matig

Jean

1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van Ravi op 7 dec 2021
Thank you for your constructive feedback and hope to welcome you back in the future.Best regards Ravi Venkanna

8/10 – Goed

Boris

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent mais bruyant
Excellent hôtel avec un service de qualité. Seul hic le bruit de la route le soir! Mal insonorisé.
4 nachten verbleven in november 2021
Reactie van Ravi Venkanna op 24 nov 2021
Merci pour votre commentaire et au plaisir de vous accuellir a nouveau.

8/10 – Goed

Evelyn

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van Ravi Venkanna op 24 nov 2021
Un grand merci pour votre sejour et pour votre commentaire.Bien cordialement

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff at reception extremely unfriendly and not willing or motivated to help you in any possible way. But if you don't have to deal too much with them, I can definitely recommend the hotel. The GM is amazing and doing all he can to assist the guests. Also Yash at the restaurant offered exceptional service!
4 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van Ravi Venkanna - General Manager op 31 mrt 2020
Thank you for your stay and your feedback. Looking forward to welcome you back for another memorable stay. Best regards Ravi Venkanna - General Manager

4/10 – Matig

Marie

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Seul point positif le checking de départ et d'arrivée. Sinon très surprise mais dans le mauvais sens du terme. Premièrement la chambre, très
3 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van Ravi Venkanna -General Manager op 29 mrt 2020
Bonjour Marie. Merci pour votre commentaire et nous sommes a lécoute pour toutes les suggestions et recommandations. Merci de bien vouloir completer votre message. Bien cordialement

10/10 – Uitstekend

Stéphanie, St tropez

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hôtel de petite taille mais avec tous les avantages d’un grand complexe .On a fait de belles rencontres , on s’échangeait les bon plans : bus, taxis , excursions .... On s’y sent tellement bien . Convivialité et zen attitude font de cet hôtel une belle adresse à Maurice . Tout le monde est aux petits soins et si gentil que nous avons regretté de changer d’hôtel pour la 2eme semaine . nous sommes actuellement dans un très grand complexe mais trop Impersonnel à notre goût ! Nous allons revenir dans cet hôtel car en plus très pratique au niveau localisation . Nous sommes sur la côte est et dans la pampa depuis aujourd’hui, nous avons le Blues d’avoir quitté Le coin de mire
5 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Ravi Venkanna General Manager op 26 feb 2020
Chère Stéphanie, Merci d'avoir choisi Coin de Mire Attitude pour vos vacances et de nous laisser ce si chaleureux commentaire qui nous donne le sourire. C’est un plaisir de lire que vous ayez pleinement profité de vos vacances parmi nous et que vous ayez apprécié l’hôtel, l’ambiance à l’hôtel ainsi que les petits soins de nos Family Members. Je vous remercie beaucoup pour vos commentaires élogieux qui nous touchent énormément. Au plaisir de vous accueillir à nouveau très prochainement. Bien cordialement, Ravi Venkanna Directeur Général

8/10 – Goed

Patrick

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tolles Hotel um einen fairen Preis!
Es waren 4 schöne Tage im Coin de Mire Attitude. Obwohl nur ein 3 Sterne Hotel ist es ein sehr schön eingerichtets Hotel. Das Servicepersonal ist auch super bemüht und sehr Kinderfreundlich. Die bereits in vielen Bewertungen angesprochene Straße hat uns überhaupt nicht gestört. Ich hab darauf gar nicht groß geachtet. Außerdem weiß man ja bereits beim Buchen das es dort eine Straße gibt. Negativ: - Die Hotel-Taxipreise sind leider eine Frechheit. Uns wurde ein Airport Pickup um 60€ pro Person angeboten was ich abgelehnt habe und um 40€ Gesamtpreis auf mytransfer online ein Taxi gebucht habe. Eine Fahrt hin und retour zum Supermarkt (2km) wurde mir um 400 Rupien (~10€) angeboten. Ein lokales Taxi nimmt die Hälfte dafür. Nehmt lieber den Bus um viel weniger Geld - Das Essen! Die ersten 2 Tage war das Essen wirklich schrecklich. Alles richtig tot gekocht. Null Geschmack. Nicht einmal ein Seafood Gericht konnte als solches ausgemacht werden. Die letzten 2 Tage war das Essen dann annehmbar. Scheinbar wurde der Koch getauscht :) Alles in allem, jederzeit wieder!
4 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Ravi Venkanna op 19 feb 2020
Thank you for your stay and your feedback. I have taken good note regarding our food selection as well. Hope to welcome you back again. Best regards , Ravi Venkanna General Manager

8/10 – Goed

Carin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Beautiful hotel area
Coin the mire was a truly paradise, the hotel area was so nice and there was alot of activities. The food (dinner buffé) was amazing with different dishes every day. We stayed 7 nights and we never got bored over the food, delicious! The staff is so kind and friendly and we really enjoyed our stay. There is some minus though: -Location is a bit off and there is not so many things to do in the area. The nearest supermarket is 30 min walk away. -The bottom of the sea/sunbed is very clayey so dont forget bathing shoes! #Tropicalcucumber
7 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Ravi Venkanna - General Manager op 31 dec 2019
Thank you for your feedback and looking forward to welcome you back. Wishing you a happy new year 2020

8/10 – Goed

Joanna, Schweiz

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zimmer sauber, angenehm, gesamte Anlage sehr schmal und eng, Restaurants sehr dunkel mit wenig Licht, Personal sehr nett und besorgt. Es stört doch über die Strasse zu gehen um den Strand zu benutzen. Unter dem fest eingebauten Sonnenschirme stehen die Strandliegen, aber nicht nur für die Gäste, die Kajaks dürfen auch unter den Sonnenschirmen stehen, sobald man keine Liege unter dem Schirmen nicht erwischt, werden die Kajaks nicht verschobenen, sondern die Gäste. Das ist die Organisation noch nicht soweit 😂😂😂, sehr schlimm. Aber in grossen und ganzen darf man nicht so viel meckern, das Personal hat doch ausschliesslich wie ein Urlaub dort, nur Unterschiede sind gross, sie werden dafür bezahlt von unsrem Geld.
14 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Ravi Venkanna - General Manager op 23 dec 2019
Thank you for your stay and for your constructive feedback. We hope to welcome you back in a near future. Wishing you a merry Christmas.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tutto fantastico. Dalla strutura al personale.. la spiaggia davanti all'albergo non é un granché a confronto di quelle che si possono vedere sull'isola
9 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Ravi Venkanna General Manager op 2 dec 2019
Thank you for your feedback and wishing you a great stay.

10/10 – Uitstekend

Iker

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Buen hotel con buen servicio.muy buen desayuno y buen bar. Las habitaciones quizas son un poco simples, pero son comodas y están hechas con detalle.
4 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Ravi Venkanna op 25 nov 2019
Thank you and looking forward to welcome you back. Best regards, Ravi Venkanna General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Schöne Anlage, kleine Mängel bei der Sauberkeit
Insgesamt war das Hotel sehr gut. Die Anlage ist ansprechend gemacht und sauber. Es wird sehr viel lokales Essen angeboten, was ich persönlich sehr gut finde. Es gab jedoch auch immer internationales Essen für jeden Geschmack. Insgesamt war das Essen auch fast immer gut. Unser Zimmer war sehr ansprechend, aber auch nur für Paare (das Bad war nicht abgetrennt). Wir hatten leider Ameisen auf dem Zimmer. Nach mehrmaligem Nachfragen haben wir ein Spray bekommen, das wir regelmäßig anwenden mussten. Das war es allerdings. Außerdem waren die Handtücher für den Pool Mangelware und wurden ab 16:00 nicht mehr aufgefüllt, obwohl der Pool bis 19:30 geöffnet war. Leider waren die wenigen Handtücher, die vorhanden waren öfter auch nicht richtig sauber.
4 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Ravi Venkanna - General Manager op 12 nov 2019
Thank you for your great feedback.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
10 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Ravi Venkanna op 29 okt 2019
Thank you for choosing Coin de Mire and looking forward to welcome you back. Best regards Ravi Venkanna General Manager

10/10 – Uitstekend

Saeed

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastic
We have stayed for 4 nights at Coin De Mire. Our stay was fantastic, the staff and the service were amazing. We really recommend other people to visit this hotel as we had great time there.
4 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Ravi Venkanna op 29 okt 2019
Thank you for your great feedback and we look forward to welcome you. Best regards Ravi Venkanna -General Manager

8/10 – Goed

Abdur Rahman

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent service.
Excellent service and staff. Beautiful environment and setting.
3 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Ravi Venkanna op 29 okt 2019
Thank you for your great feedback and we look forward to welcome you back. Best regards, Ravi Venkanna General Manager

10/10 – Uitstekend

Patricia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Séjour reposant
Une expérience écologique et naturelle bien agencée pour un ultime confort - exemple hamac sur le balcon en bamboo- dans un cadre enchanteur en face de l’îlot Coin de Mire - plage de Bain Boeuf juste de l’autre côté de la rue, ambiance très sympa, service et petit déjeuner succulent et varié, aux saveurs tropicales...
1 nacht verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Huguette

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super bien personnel très aimable buffet beaucoup choix que ce soit petit déjeuner déjeuner ou diner, personnel serviable
3 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Branishka, Nassau

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Check in took a bit longer than I felt it should, but maybe that was not the hotel's fault. The provided a gift upon check in which was a pleasant surprise. The hotel grounds are simply beautiful and the wifi was good. The rooms have an "islandy, tropical" vibe to them, One downside was the towels were dingy and clearly had seen better days. The beach was across the road but it provided excellent views. The hotel also provides kayaking, glass bottom cruise and other perks with your room. There was entertainment at dinner almost every night. The buffet had a great variety and even catered to persons with food restrictions. The hotel is about a 5 minute drive from Notre Dame, the red roofed church. My only complaint was I felt I was slighted at dinner by the wait staff. They were not rude, but I feel I got less attention versus french speaking guests. But the other hotel staff were amazing!
4 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Ravi Venkanna - General Manager op 24 jul 2019
Thank you for choosing Coin de Mire Attitude for your stay and your feedback. Looking forward to welcome you back again. Best Regards,Ravi

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lovely, friendly hotel, not to big, excellent staff, especially the bar man, Phil berthaud
8 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Ravi Venkanna - GM op 13 jul 2019
Thank you for staying with us and wishing you a great stay. Should you require any particular assistance, please fee free to contact us.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rien à redire. Le personnel et les prestations sont exceptionnelles.
4 nachten verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Ravi Venkanna op 26 mei 2019
Thank you for your feedback.