Lobby

Beoordelingen van Hotel Castellon Center Affiliated by Meliá

4 out of 5
Hotel Castellon Center Affiliated by Meliá
Ronda Mijares 86, Castelló de la Plana, Castellon

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 90 van 180 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 72 van 180 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 12 van 180 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 180 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 180 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

9,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Cor

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Midtown hotel, wih privat parking, nice gym. Reception in english also, nice big suite.
4 nachten verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Marco

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Ok hotel in a terrible location
The hotel is ok, but the surroundings are terrible
1 nacht verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super centraal van het centrum vandaan. Het personeel super aardig en service gericht. De kamer was ook goed! Top hotel
6 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Pieter, Almere

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima service
Kwaliteit van ontbijt was prima,echter Diner is tegengevallen, elk soort vlees wat we bestelde was heel erg zout of taai (erg taai). we mochten wel steeds iets ander bestellen.

8/10 – Goed

Ruben, Arnhem

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
goed zaken hotel
Fijn Hotel en ga zeker weer komen maar men moet wel melden dat de parking 10 eur kost anders kom je later tot een verrassing

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

jane

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dejligt hotel og god beliggenhed. Men ikke god parkering.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Guest Experience op 31 jan 2024
Gracias por tomarse el tiempo en compartir su opinión con nosotros, nos alegra saber que todo resultó de su agrado en términos generales. Un saludo.

10/10 – Uitstekend

nathalie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Guest Experience op 31 jan 2024
Muchas gracias por su amable reseña. Saludos

8/10 – Goed

Rocio

2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Guest Experience op 16 jan 2024
Muchas gracias Rocío por su amable reseña. Saludos.

10/10 – Uitstekend

Raquel

2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Guest Experience op 16 jan 2024
Muchísimas gracias Raquel por su fantástica valoración. Saludos.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
RAS
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Guest Experience op 16 jan 2024
Mil gracias por su valoración. Saludos.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Hôtel propre et bien tenu, tarif avantageux mais ne correspond pas aux prestations d‘un hôtel 4 étoiles par manque de personnel. Aucune chambre avec douche, pas de salle de bain adaptée aux personnes handicapées, personne pour aider à porter les bagages en chambre… dommage
4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Guest Experience op 16 jan 2024
Merci beaucoup pour votre évaluation après votre récent séjour à l'hôtel. Nous sommes heureux de savoir que l'expérience a été positive. Avec le désir de vous revoir et de considérer vos commentaires, recevez un salut cordial.

8/10 – Goed

Johan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Guest Experience op 16 jan 2024
Gracias Johan por su amable reseña. Un saludo.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Guest Experience op 16 jan 2024
Muchísimas gracias por su estupenda valoración. Saludos.

10/10 – Uitstekend

Frida

1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Pedro

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel de buena muy calidad, la habitación famliar es muy práctica.
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Roger

Reisde met huisdieren, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
nice would stay again
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Eduardo

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Un hotel con buenas salas,acogedor y moderno. Las habotaciones muy amplias
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Kathrin

1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Jaime Santiago

3 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Bernard

1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Mariel

1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Clara

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Iván

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Lorena

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Las habitaciones super amplias, el ginnasio que ofrecen esta un poco abandonado. Perontodo muy bien.
2 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Isabelle

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Alin constantin

1 nacht verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

Luis

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Todo correcto
Correcto
1 nacht verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Kicki

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mycket fint hotell i centralt område. Nära till centrum. God frukostbuffé.
1 nacht verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2023

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The rooms were not well insulated. You heard doors slam and people talking. No bar and no coffee or tea in the rooms. Also, parking was expensive.
3 nachten verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

Miguel

1 nacht verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

Jean-Jacques

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

Miguel

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2022

10/10 – Uitstekend

Miguel

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2022

10/10 – Uitstekend

Miguel

1 nacht verbleven in december 2022

6/10 – Redelijk

John

1 nacht verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Susana

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Lorry

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Parfait
Je recommande vivement cet établissement, propre, grand, suite avec terrasse top, et personnel incroyable de gentillesse.
2 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Maria

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Bjørnar

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Jose Pedro

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Pablo

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Peter

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel but tricky tight underground car park, beware unless small car.
1 nacht verbleven in mei 2022

4/10 – Matig

Aitor

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Trato muy bueno por la recepción
1 nacht verbleven in april 2022
Reactie van Recepción op 26 apr 2022
Muchas gracias Aitor. Un saludo

10/10 – Uitstekend

JAVIER

1 nacht verbleven in april 2022
Reactie van Recepción op 26 apr 2022
Javier, estamos muy contentos con la valoración que nos ha hecho. Un saludo

8/10 – Goed

ignacio

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Buen hotel.
1 nacht verbleven in maart 2022
Reactie van Recepción op 26 apr 2022
Muchas gracias Ignacio por su opinión. Saludos

8/10 – Goed

Tomislav

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
8 nachten verbleven in januari 2022

4/10 – Matig

Martin

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Shouldn't be open
No bar no room service no restaurant no need to go on.
1 nacht verbleven in december 2021

8/10 – Goed

Haavar

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2021