Exterieur

Beoordelingen van The Ritz-Carlton, Charlotte

5 out of 5
The Ritz-Carlton, Charlotte
201 East Trade Street, Charlotte, NC

Beoordelingen

9,0

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 182 van 255 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 37 van 255 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 21 van 255 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 8 van 255 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 7 van 255 beoordelingen" "

9,6/10

Netheid

9,4/10

Personeel en service

9,4/10

Voorzieningen

9,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Caryl, Chester

Reisde met familie
Positief: Voorzieningen
Excellent
2 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Julie

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Caroline

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wonderful! The MOST COMFY BEDS EVER!!! Paid for 5 hours of blissful sleep right before my 7am flight. WORTH IT!
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Matthew

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Absolutely perfect.
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Eric

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Staff was very hospitable and several amenities available for guest.
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Ashley

Positief: Personeel en service
Overall ok stay. Staff at front desk and valet friendly. Spa Staff not as friendly and seemed bothered to show me around the Spa. Bar food was good, but slow service. Loud outside our room
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van The Ritz-Carlton, Charlotte op 23 jan 2024
Good Afternoon Ashley, Thank you for staying at The Ritz-Carlton, Charlotte. Thank you for the great comments concerning the front desk and valet. We will work to enhance the Spa service and experience per your comments. Best regards,

10/10 – Uitstekend

Santosh, Charlotte

1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Cristiano

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Reactie van The Ritz-Carlton, Charlotte op 9 jan 2024
Thank you for visiting The Ritz-Carlton, Charlotte. We look forward to welcoming you again.

6/10 – Redelijk

Eric

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van The Ritz-Carlton, Charlotte op 9 jan 2024
Thank you for visiting The Ritz-Carlton, Charlotte. We look forward to welcoming you again.

8/10 – Goed

James

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van The Ritz-Carlton, Charlotte op 9 jan 2024
Thank you for your feedback and visiting The Ritz-Carlton, Charlotte

10/10 – Uitstekend

Dan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very warm and attentive staff.
2 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Carolyn

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van The Ritz-Carlton, Charlotte. op 24 okt 2023
Good Afternoon Carolyn, Thank you for staying with The Ritz-Carlton, Charlotte. It was our pleasure to host you here with us.Please visit us anytime.Best regards,

10/10 – Uitstekend

Rachel

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Absolutely loved our stay! Room service was amazing. The new spa was incredible. 10/10
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van The Ritz-Carlton, Charltotte. op 24 okt 2023
Good Afternoon Rachel, Thank you for staying with The Ritz-Carlton, Charlotte. It was our pleasure to have you here with us. Please come back and visit us anytime.Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Irina

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Stephen

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in juli 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Avelyn

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
This was my first time staying at the Ritz and will be my last. I was really disappointed in this stay. I stayed for 2 nights for work and wanted to treat myself to a luxury experience. Firstly, I was placed in a room I didn’t book. The room was fine but it was really dated. The remotes to the TVs are not responsive. The phone didn’t work. There was some sound coming from the vent and I didn’t get any sleep. One of my room service orders was completely wrong. I just expected better. The Ivys down the street is so much better
2 nachten verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

martha

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid, comfort kamer
no ammenities
no ammenities, pool closed no gym
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van The Ritz-Carlton, Charlotte op 18 jul 2023
Good Afternoon Martha, Thank you for visiting The Ritz-Carlton, Charlotte. We greatly apologize for your concerns, and will verify again that Expedia has continued to post our highlighted notice that our spa, pool, & fitness center will reopen in September. We look forward to welcoming you back again.

10/10 – Uitstekend

Betty

2 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Ciaran

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Zach

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Property was clean and staff were awesome!!!
1 nacht verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Laurie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2022

6/10 – Redelijk

Ashley

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Christene

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Go to Charlotte just to stay here!
Most amazing stay I have ever had at a hotel. Top notch rooms and service
3 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Robert

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amazing stay! 10/10 highly recommend Charlotte Ritz Carlton!
2 nachten verbleven in juli 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Randal

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
The hotel asked what time I would be arriving and I told them 2PM. I arrived at 2 and they said they would let me know and they guaranteed 4PM check in. I saw people come straight in and get their room. I asked again at 4:30 and they said they would let me know when it was ready. I had to fuss, after they told me it was first come, first serve and I told them I saw people come in and get their room. I finally got another room. I got a text at 7:48 saying my room original room was ready. My concert started at 4. Horrible experience!!
1 nacht verbleven in juni 2022

6/10 – Redelijk

Amy

Zakenreiziger
Not the Ritz I was knew.
The staff behind the desk was unsure how long it took to get to the airport, the room had very stained carpet, and the whole place needs an update. Disappointing for an expensive name brand.
1 nacht verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Marietta

1 nacht verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Donna

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2022

8/10 – Goed

Philip

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The bed was extremely comfortable.
1 nacht verbleven in april 2022

8/10 – Goed

Melanie, Bear

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pros: convenience to restaurants, convention centers, pleasant staff Cons: Overpriced for what ths hotel offers.
4 nachten verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

Margaret

1 nacht verbleven in maart 2022

6/10 – Redelijk

George

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Only real issue was the fact that we got little sleep due to noise from the street. Cars racing, people yelling, sirens, gunshots. Such a shame as our room was beautifull and the facilities and staff were top notch.
2 nachten verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

elizabeth

Zakenreiziger
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The fitness center and pool were incredible! They are on the top floor overlooking the city. Very clean and not crowded at all. The hotel itself was also amazing, and the staff members with whom I interacted were friendly and helpful. I would definitely stay here again!
2 nachten verbleven in februari 2022

8/10 – Goed

Kristain

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2022

6/10 – Redelijk

Reidar Magnus

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
It was OK. The restaurant was great.
1 nacht verbleven in januari 2022

10/10 – Uitstekend

Tanisha

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Love the place everything was nice
1 nacht verbleven in januari 2022

10/10 – Uitstekend

Son Young

1 nacht verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

Gregory

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amazing stay
3 nachten verbleven in november 2021

4/10 – Matig

steven

Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid
We checked and were told that we had to wear a mask at all times in the hotel so if you are tired of wearing a mask don’t go there I went into the men’s restroom in the lobby define for men’s toilets full of human waste and no one seem to have told the hotel that you can’t flush the toilet‘s in the lobby If you do stay there you turn off the bedroom lights by reaching down behind the nightstand and finding a plug on the cord by the ground and turning the light off that way very inconvenient and not very practical The staff were very pleasant but I don’t think the management of this Ritz Carlton is up to the brand name
1 nacht verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

mike

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location, great staffs, very clean , will definitely stay again next time!
3 nachten verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

Michael

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

Jeff

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent staff and very clean. Definitely 5 star!
1 nacht verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

LaQuinta

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Ritz-Carlton outdated linen and hidden fees
I had a wonderful stay for my birthday. The staff and service was impeccable. My only complaint is about the bed linen and robe. The bedding and the in-room robe were very worn and old. Also, they did not have a fresh smell. The king bed had a mattress topper that was too small and lumpy. I also feel that certain fees are hidden. For example, I had breakfast for two included in my stay for two nights, but no one explained that there was a credit limit of $60 per day. I was not aware of this and it costed me an extra $70 in charges that was sprung on me at check out. I would like to be compensated for that.
2 nachten verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

LaShanda

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
There was no exaggeration of the excellent service..
1 nacht verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

James

1 nacht verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

lowell

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Ronnie

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Everything was wonderful but our car was door dinged while in valet. We didn't notice until we arrived home. Ive called for a repair this week. Everything else was exceptional!
1 nacht verbleven in augustus 2021

4/10 – Matig

scott

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Monica

1 nacht verbleven in juli 2021