Exterieur

Beoordelingen van Hotel San Giorgio

4 out of 5
Hotel San Giorgio
Viale Garibaldi, 34, Civitavecchia, RM

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 310 van 889 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 332 van 889 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 128 van 889 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 61 van 889 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 58 van 889 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Jorge

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very Close to most of the important points in the city. The Staff was very eager to help, and did help. If I travel back, most probably I'll return.
4 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

J

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Beste start voor een cruise.
Geweldig verblijf ideale ligging voor de cruise. Hebben gebruik gemaakt van de shuttle service vliegveld en haven. Jammer dat het restaurant op het dak gesloten was. Service en de portier super.

8/10 – Goed

B&C, D

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Prima hotel voor 1 nacht.
Er is zowel buiten als binnen achterstallig onderhoud. Hotel is schoon en personeel is behulpzaam en vriendelijk. Restaurant is goed.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Leuk hotel nabij cruiseport
Hotel is dicht bij de cruiseport en is daardoor een perfecte locatie voor reizigers die in Rome (Civitavecchia) aan boord gaan. De kamers waren wel ok, maar niet geweldig. Personeel aan de balie van het hotel zeer vriendelijk.

4/10 – Matig

joep

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
echt geen 4 sterren hotel
Wij verbleven half augustus 4 nachten in dit hotel . De kamer en ligging is mooi dichtbij cruisehaven en treinstation en dat was het enige dat ze hebben waargemaakt. Wij hadden een cruise gemaakt en vroegen om een hotelschuttelbusje oid ons werd gemeld dat dit € 48,- zou kosten , terwijl de loopafstand ongeveer 500 m1 bleek , dat is niet netjes. Koffers naar de kamer was ook een hele klus met de trap bij de ingang en de erg kleine liften. Wij wilde gaan zwemmen in het zwembad dat een openbaar bad is dat circa 200 mtr weg ligt en zeer eenvoudig is . Je kunt hier gebruik maken van het zwembad nadat je een briefje van het hotel overhandigd . Vervolgens wordt je er op gewezen dat er een badmuts gekocht moet worden maar waarom weet ik niet . De italianen lagen zonder muts in het bad en wij moesten een muts op. Werd ons niet duidelijk gemaakt waarom wij wel en hun geen muts hoefde te dragen , mevrouw werdt erg giftig op ons en sprak plots geen engels meer. Ontbijt was erg simpel voor een 4 Sterren hotel van alles was er erg weinig in voorraad , je kreeg plastic bekkertjes om uit te drinken , kopjes voor de koffie waren bijna altijd op , net als de lepeltjes , afgeruimd werdt er bijna niet alleen als er geen plaats meer was dan gingen ze mopperig de tafel afruimen. We hebben er niet gegeten omdat dit niet zo uitnodigend was . Taxi naar luchthaven moest € 150,- kosten terwijl wij op de heenweg € 80,- kwijt waren bij ander hotel met erg goede service.

8/10 – Goed

Kurt, Blankenberge, België

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel San Giorgio , Civitavecchia
Mooi hotel met zeer vriendelijke bediening in het restaurant met uitstekende keuken en wijnen aan zeer democratische prijzen. Het hotel ligt vlak bij de cruisegate. Enige minpuntjes : airco op de kamer maakt lawaai en tapijt naar de badkamer mag vervangen worden.

10/10 – Uitstekend

Susan, Erie

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fantastic place and experience…excellent decor and superior staff… worth the $$ to treat myself! I probably wouldn’t have wanted to leave if I had a full view of the beach but I did have a partial view of the beach from my room. This is a keeper!
1 nacht verbleven in mei 2024

6/10 – Redelijk

Nestor

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
I agree with the other reviews the hotel needs to be updated. The hotel staff were very helpful. The convenience was the train which was close by also if taking a cruise there was a 6.00 euro shuttle to take to cruise terminal. There were different eateries and shop areas.
1 nacht verbleven in mei 2024

6/10 – Redelijk

Loreta

Reisde met een groep
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Carpet needs to be updated, shows dark spots on some areas, need to change to new carpet or wood floor
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

RICHARD

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Friendly staff, breakfast was great.
2 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Anna

Reisde met partner
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
It is dated, needs upgrade. Shuttle service was late getting us to cruise.
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Luiza

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff very kind
1 nacht verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Kyle, Woodruff

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice Hotel, Staff was easy and pleasing to deal with. Close to Cruise Port
1 nacht verbleven in april 2024

2/10 – Ontzettend slecht

david, Guadalajara

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Muy malas las instalaciones la bañera estaba rota y se salía el agua el mobiliario viejo y maltratado
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Donna

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We enjoyed our stay at Hotel San Giorgio very much. The staff was very friendly. We were able to get a shuttle from the airport and to our cruise ship the next morning and their breakfast was awesome.
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Kathleen

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was an easy walk from the train station. Staff was super. Large and comfortable room. Location was near to restaurants, a park and shopping all within walking distance.
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Rick

1 nacht verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

Sandra P

Reisde met partner
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Because we booked through Expedia the hotel charges transportation, hotel taxes and they said no Breakfast. So all the perks are lost
1 nacht verbleven in april 2024

4/10 – Matig

F, Plain City

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Very difficult to lug suitcases up the long flight of stairs to check into the hotel. Elevator very small. Room had bathroom, desk and sofa on first floor of room. Bed and armoire we up a skinny dangerous flight of stairs. Going to the restroom in the middle of the night was not safe. Room has a tall window you could open but there were no screens. Air conditioning unit was noisy. Dining room was very expensive (glass of wine $30 euros). Front desk staff very helpful getting transport to cruise terminal. Hard to obtain an U er from this location on embarkation day because the fares go up dramatically and they take other higher fares.
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Lucy

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful lobby, but room I had could use new mattresses & carpet stained by cleaning supplies (i think). Good breakfast for 2 mornings @ 29 Euros, shuttle to port for 19 Euros. Beautiful boardwalk directly across from hotel.
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Maria

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent location
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

BRENDA

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
.
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Andrew

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
So perfect in location. Quiet, excellent management
1 nacht verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Ron

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice old quaint hotel in a great location. I would certainly stay here again before a cruise!
2 nachten verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

Cindy

2 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Douglas

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Brittany

Reisde met familie
Decent enough. That is all.
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

John

1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Elizabeth

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Ronald

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Beautiful older hotel
Beautiful older hotel. Staff was very pleasant & efficient. Room was a nice size. There was a leak in our room, however, which made the carpet wet & soggy near the bathroom.
1 nacht verbleven in december 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Michele

10/10 – Uitstekend

Giovanna

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It has a beautiful lobby. Very helpful front desk, We got in from Rome at 10:00 at night restaurants closed/closing , he called a local one minute walk restaurant and begged them to cook us a plate of pasta! Mezzo litro di vino and a plate of Bolognese fettuccine was the perfect ending to the day!!! This hotel is walking distance to train, and center! Yes yes yes reserve your shuttle to crew ship early or take the taxi for $20-$30 euro
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

MARTIN, Mont-Tremblant

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Service courtois
1 nacht verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

Mirko

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Barbara

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very close to the port, helpful staff, comfortable rooms, dining options close by
1 nacht verbleven in november 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Kyle

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
DO NOT BOOK!!
The hotel was overbooked on our arrival and we didn’t have a room. They had to move us to another property away from the city center. The property was very nice but on the second day we were told they would need to move us to another property. Family of four with 19 bags we didn’t want to have to move again. We asked if we could just cancel the rest of the stay instead of keep moving every two days and they said of course. We would have stayed, even if it was away from everything because we didn’t want to keep moving an waiting in a lobby for check-in time. We were asked to check out early and we hurried to make that happen. Then we found out they charged us full price. After working with hotels.com we got refunded only 3 of the last 5 days and only on one of the rooms. I have tried for the week I was in town to fix this and get a receipt but the hotel and hotels.com just kept giving me the run around. 2 weeks a five visits, hotels.com multiple contacts I never got a receipt. We even came to terms with being charged for the days we weee told we would have been refunded but I cannot get reimbursement for work with the receipts. Stay elsewhere and do not do not book through hotels.com they will just delay you, wait for 3 days with no ability for action, then have explain everything again and again. Life lesson learned and it was an expensive one. They ruined our week and spent too much time trying to resolve it with zero resolution.
7 nachten verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

Ross

2 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Thomas

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
very clean & nice place to stay
2 nachten verbleven in oktober 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Carelys

Negatief: Netheid
2 nachten verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is in need of renovation. The carpet was very worn. Furnishings in the room we're old and basic. Other than it's proximity to the cruise port, I wouldn't choose to stay again.
2 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Alex

Zakenreiziger
Positief: Voorzieningen
A bit dated. Carpet needs to be replaced but was clean and the service was great. Looking for a great location without breaking the bank then I would recommend it.
1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Brian, Pinellas Park

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
The MOST convenient hotel closest to the cruise port. However the rooms need some serious updating. I think the carpet was 15-20 years old.
1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Niels Eirik

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

John

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great waterfront view, nice room and bath, odd small shower. Missed having a coffee pot in the room. The staff was mostly friendly and helpful.
1 nacht verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

Douglas, Craig

Positief: Personeel en service
Room was mildrewy smelling! The comon area restaurant and breakfast was great. Service was excellent. We stayed one night cruising the following day!
1 nacht verbleven in november 2023

4/10 – Matig

Amy

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
everything is outdated, and the room smell.
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Yves

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Endroit pour idéal pour rester avant une croisière de Rome
1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

John

1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Chi Ping

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Convenient
1 nacht verbleven in oktober 2023