Restaurant

Beoordelingen van ibis budget Colmar Centre Ville

2 out of 5
ibis budget Colmar Centre Ville
15 Rue Stanislas, Colmar

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 138 van 553 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 257 van 553 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 103 van 553 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 33 van 553 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 22 van 553 beoordelingen" "

8,0/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

7,0/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vreselijke ervaring
Bij inchecken zeer onvriendelijk ontvangen, ongeïnteresseerde en botte receptioniste. Bij het openen van de kamerdeur schrokken we ons rot. Eerder een ziekenhuis dan een hotel. Kamer alles behalve schoongemaakt. Gore vloeren en muren. Toen we wilden gaan slapen zagen we al snel donkere lange haren in het bed. Daarbij voelde het bed vochtig aan, wat echt heel erg naar is. Al met al een vreselijke ervaring en een smerig hotel. Ik ga vaak naar Ibis hotels en die zijn prima. Maar dit kan echt niet.
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Front Desk op 23 jul 2023
Dear guest,Thank you for taking the time to tell us about your experience at the ibis budget Colmar Centre-Ville. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.At Ibis Budget, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Sincerely,

8/10 – Goed

Remy

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen
het stapelbed zodat we met onze dochter gewoon in een kamer konden slapen. Het was allemaal eenvoudig, de douchecabine en wc maar prima
1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Joanna / Front Desk op 4 sep 2022
Good Evening Sir,Thank's for your review. We're glad that you've enjoyed your overall stay.Kind regards,

8/10 – Goed

charlene

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles was in orde. Spijtig dat er geen klein frigo is in de kamers.
7 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Joanna / Front Desk op 26 aug 2022
Good afternoon Madam,Thank's for your review. We're glad that you've enjoyed your stay.Kind regards,

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Kamers waren stoffig, verder prettig verblijf.
1 nacht verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

R.M.

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geweldige locatie bijna in centrum.
2 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
het is een heel standaard hotel, dus niet bijzonder. Het is netjes. Het is verder niet uniek.
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van JM op 19 aug 2019
Thank you for your feedback, we really appreciate it !

10/10 – Uitstekend

Ronald

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van JM op 21 jul 2019
Thank you for your feedback we really appreciate it :)

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima plek voor overnachting onderweg. Al het hoogstnoodzakelijke is aanwezig.
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van JM op 21 jul 2019
Thanks for your feedback we really appreciate it :)

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Basic maar op wandelafstand van de oude binnenstad
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van jm op 22 dec 2018
Thank you for your comment :)

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dichtbij centrum dus genoeg te beleven.Leuke winkels en cultuur dingetjes.
3 nachten verbleven in november 2018
Reactie van JM op 9 dec 2018
Thank you for your feedback :)

6/10 – Redelijk

danny, België

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
central gelegen, weinig comfort in de kamer
weinig comfort in de kamer maar als je de kamer zoals wij enkel gebruiken om te douchen en te slapen is het goed, enkel matras is een beetje dun.
2 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van JM op 18 okt 2018
Dear Guest, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the ibis budget Colmar Centre-Ville. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Ibis Budget, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geen luxe, goed ontbijt. Prima voor een kort nachtje in Colmar.
1 nacht verbleven in september 2018
Reactie van jm op 25 sep 2018
Dear Guest, We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis budget Colmar Centre-Ville. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, The Front Desk

8/10 – Goed

Swen

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gute Unterkunft, alle Sehenswürdigkeiten sind zu Fuss erreichbar.
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Bajram op 12 mei 2024
Guten Tag.Vielen Dank für Ihr Feedback nach Ihrem Aufenthalt im Hotel ibis Budget Colmar centre-ville.Wir freuen uns zu hören, dass Sie einen schönen Aufenthalt in Colmar hatten.Es würde uns freuen, Sie wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Haben Sie einen schönen Tag.Beste Grüße, Bajram, die Rezeption.

6/10 – Redelijk

David, Bedford

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The shower was very difficult to use for me. The water shot across the shower and I was unable to make the shower head stream in a usable direction. It was a hand held shower head. So I held it in my hand while trying to use liquid soap with the other one. The soap was watery - but smelled good. I guess I needed to carry a washcloth and a bar of soap. The location to downtown colmar is excellent. It was worth what we paid for but the room was very small. It was comfortable enough.
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Bajram op 5 mei 2024
Hello sir.Thank you for taking the time to write to us following your stay at ibis budget Colmar Centre-Ville.We are sorry that the service did not live up to your expectations and we would like to apologise for this.Ibis Budget Hotels are committed to providing you with the highest quality of service during your stay, so your feedback is very important to us.Please be assured that the necessary measures will be implemented to improve the quality of the services mentioned. Once again, we would like to thank you for your comments and hope to earn your trust again during your next stay.We look forward to welcoming you soon.With kind regards, Bajram, reception.

10/10 – Uitstekend

Claudia

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Convenient for short stays, close to Colmar Centre
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Front Desk op 30 apr 2024
Good afternoon Madam,Thanks for the review. We're glad that you've enjoyed your stay.Kind regards,

8/10 – Goed

Karl

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Einfache und saubere Zimmer. Das Hotel hat eine sehr gute Lage. Sehr zentral, die Altstadt ist nur wenige Minuten entfernt.
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Bajram op 18 apr 2024
Hej med jer.Mange tak for din venlige feedback.Vi er glade for, at du nød dit ophold.Hav en god dag.Med venlig hilsen Bajram, reception.

8/10 – Goed

Manoel

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Buen hotel para quedarse unos dias. Bien ubicado cerca del centro de la ciudad.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Bajram op 9 apr 2024
Hola.Muchas gracias por su amable comentario.Esperamos poder darle la bienvenida de nuevo durante su próxima estancia en Alsacia.Que tenga un buen día.Saludos cordiales, Bajram, recepción.

8/10 – Goed

Elena, Ridgefield

Reisde met een groep
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
It was a nice hotel in the center of everything. Walkable distance to the park and Little Venice
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Bajram op 4 apr 2024
Hello Madam.Thank you very much for your kind feedback.The hotel is indeed very well located, 2 minutes from the historic centre, less than 15 minutes from the train station and less than 20 minutes from the Little Venice district.Have a nice day.Best regards, Bajram, reception.

2/10 – Ontzettend slecht

Fiona

1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Bajram op 4 apr 2024
Good afternoon, Madam.We are sorry that your stay did not go as planned.Kind regards, Bajram, reception.

6/10 – Redelijk

Navjot

Reisde met familie
Room was clean. Staff provided a great service. The hotel is located at walkable distance from the centre.
Reactie van Front Desk op 28 mrt 2024
Good Afternoon Sir,Thanks for the review. We're glad that you've enjoyed your overall stay.Kind regards,

10/10 – Uitstekend

KARINE

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
J'y retournerai
Petite chambre mais très confortable. Pas de bruits. Bon accueil du personnel.
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Joanna / La réception op 24 jan 2024
Bonjour Madame,Nous vous remercions pour le temps consacré à nous écrire. Nous sommes ravis que votre séjour s'est bien passé.Bien à vous,

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van La réception op 13 jan 2024
Bonjour Monsieur,Nous vous remercions pour le temps consacré à nous écrire. Nous sommes désolés que votre séjour n'a pas atteint vos expecatives.Bien à vous,

10/10 – Uitstekend

Marco

Reisde met partner
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Front Desk op 12 jan 2024
Good Morning Sir,Thanks for the review. We're glad that you've enjoyed your stay.Kind regards,

10/10 – Uitstekend

John

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van All Front Desk Team op 9 jan 2024
Good Morning Sir,Thanks for the review. We're glad that you've enjoyed your overall stay.Kind regards,

8/10 – Goed

Sylvie

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stisfaisant
Chambre convenable.
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van La réception op 9 jan 2024
Bonjour Madame,Nous vous remercions pour le temps consacré à nous écrire. Nous sommes ravis de savoir que votre appréciation globale a été positive.Bien à vous,

2/10 – Ontzettend slecht

Claudio

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van La réception op 9 jan 2024
Bonjour.Nous sommes navrés que votre séjour ne se soit pas déroulé comme prévu.Bien à vous,.

8/10 – Goed

Franziska

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gut vom Bhf.aus erreichbar, in der Nähe des Centre Ville, freundliches Personal, gutes Morgenbuffet, ruhig, etwas "ringhörig"
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van All Front Desk Team op 31 dec 2023
Good Morning Madam,Thanks for the review. We're glad that you've enjoyed your overall stay.Kind regards,

6/10 – Redelijk

Marco Tulio

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Front Desk op 5 jan 2024
Good Morning Sir,Thanks for the review. We're sorry that your stay wasn't what you' ve expected.Kind regards,

8/10 – Goed

jean marie

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
5 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Joanna / La réception op 5 jan 2024
Bonjour Monsieur,Nous vous remercions pour le temps consacré à nous écrire. Nous sommes ravis que votre appréciation globale a été positive.Bien à vous,

8/10 – Goed

Andy

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van All Front Desk Team op 31 dec 2023
Good morning Sir,Thanks for the review. We're glad that you've enjoyed your overall stay.Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Laetitia

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Joanna / La réception op 31 dec 2023
Bonjour Madame,nous vous remercions pour le temps consacré à nous écrire. Nous sommes ravis que l'appréciation globale de votre séjour a été plutôt positive.Bien à vous,

8/10 – Goed

Pascal

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Joanna / La réception op 31 dec 2023
Bonjour Monsieur,Nous vous remercions pour le temps consacré à nous écrire. Nous sommes ravis que votre appréciation globale vous a agréablement étonnée par la positive.Bien à vous,

2/10 – Ontzettend slecht

Gilles

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Après avoir payé prés de 850 euros pour 3nuits et pour 3 personnes avec petits-déjeuners, nous avons eu la désagréable surprise de nous retrouver dans une "chambre de 7 m 2" ou plutot un cagibi !cofort nullissime, cuvette des WC cassée,sdb inexistante !un lave main dans la chambre et une porte(sans poignée !"donnant dans un bac pour se doucher!!comme dans un hôpital, un bac plastique !!franchement 850 euros pour ce taudis est une belle arnaque!même une escroquerie !du vol tput simplement. Mon service juridique sera saisi dans les prochains jours..lamentable d'escroquer les gens.
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van La réception op 9 jan 2024
Bonjour.Nous sommes navrés que votre séjour ne se soit pas déroulé comme prévu.Bien à vous,

8/10 – Goed

Maik

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Front Desk op 21 dec 2023
Good evening Madam/ Sir, Thanks for the review. We're glad that you're overall stay pleased you. Best regards, The front desk

8/10 – Goed

Didier

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Séjour correct. Par contre Hôtels.com m’ a arnaqué de plus de 70 €, la facture de l’hôtel ne correspondait pas à ce que j’ai payé à hôtel.com. C’est la dernière fois que je travaille avec cette plate-forme .
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van La réception op 6 jan 2024
Bonjour.Merci pour votre très belle note suite à votre séjour au sein de notre établissement Ibis Budget Colmar centre-ville.Il s'agit là bien d'un hôtel Budget, ce qui explique le prix élevé de la nuitée est le fait que vous avez réservé durant une période de forte affluence pendant l'été, de surcroit que l'hôtel est une très bonne localisation, 2 minutes du centre historique, moins de 15 minutes de la gare, à moins de 20 minutes du quartier de la Petite Venise.Bien à vous, la réception.

6/10 – Redelijk

Flávio

Positief: Netheid, personeel en service
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van La réception op 9 jan 2024
Bonjour.Nous sommes navrés que votre séjour ne se soit pas déroulé comme prévu.Bien à vous,

6/10 – Redelijk

Kevin

Positief: Netheid
The hotel room was to small fot the 2 of us. So we had to spent most of the time out, on the other wah its centrally situated to the city centre
4 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Front Desk op 21 dec 2023
Good evening Sir,Thanks for the review. We're sorry that the room's size wasn't what you've expected.Kind regards,

8/10 – Goed

ANGELA

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel bem localizado, limpo com espaco reduzido o que ja é esperado. Os recepcionistas são simpaticos.
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Front Desk op 21 dec 2023
Good afternoon Madam,Thanks for the review. We're glad that you've enjoyed your overall stay.Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Irem

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aile dostu, küçük odalar ama kaliteli servis anlay
Otelin konumu heryere yürüme mesafesinde olup, kahvaltı ve gün içindeki sıcak içecek servisi ile de başarılı bir işletme. Odalar küçük olmakla birlikte , giriş alanındaki kısımda bulunan mikrodalga ve masalar her daim hizmetinizde olup, yeterince imkan sağlamaktadır.
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Front Desk op 3 dec 2023
Good afternoon Sir,Thanks for the review. We're glad that you've enjoyed your overall stay.Kind regards,The front desk

4/10 – Matig

Evelyne

Reisde met partner
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel à eviter
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van La réception op 30 nov 2023
Bonsoir Madame,Nous vous remercions pour le temps consacré à nous écrire. Nous sommes désolés que l'appréciation globale était négative.Cordialement,

10/10 – Uitstekend

Joseph

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Front Desk op 21 dec 2023
Good evening Sir,Thanks for the review. We're glad that you've enjoyed your overall stay.Kind regards,

4/10 – Matig

Nathalie

2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Front Desk op 18 nov 2023
Good Morning,Thanks for the review. We're sorry that your stay wasn't what you've expected.Kind regards,

8/10 – Goed

Erdi

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nur wenige Gehminuten vom Zentrum entfernt
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Front Desk op 15 nov 2023
Good Morning Sir,Thanks for the review. We're glad that you've enjoyed your stay.Kind regards,

6/10 – Redelijk

Claudia

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Schlichte Unterkunft , aber sehr sauber und ruhig .
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Joanna / Front Desk op 3 nov 2023
Good evening Madam,Thanks for the review. We're glad that you've enjoyed your stay.

8/10 – Goed

Sebastian

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Joanna / Front Desk op 2 nov 2023
Good evening sir,Thanks for the review. We're glad that you've enjoyed your stay.Kind regards,

8/10 – Goed

Jean-Luc

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van La réception op 1 nov 2023
Bonjour, Nous sommes heureux d'apprendre que vous avez passé un agréable séjour à nos côtés. Les hôtels Ibis Budget sont désireux de vous offrir la meilleure qualité de service pour vos séjours ; par conséquent, votre avis est très précieux.À bientôt, La réception

8/10 – Goed

Mario

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Car parking is poor
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Joanna / Front Desk op 31 okt 2023
Good Morning,Thanks for taking your time to write us down a review. We're sorry that your experience didn't meet your expectations. Best regards,

8/10 – Goed

Daniel

Positief: Personeel en service
Für den günstigen Preis bekommt man doch sehr viel. Es ist kein Luxus, aber den muss man auch nicht erwarten. Wir waren nur für eine Nacht dort und waren sehr zufrieden. Zentrale Lage, gut erreichbar, sauber und ruhig.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Front Desk op 25 okt 2023
Hello,Thank you for taking the time to write to us following your stay at ibis budget Colmar Centre-Ville.We are very sorry that the service did not live up to your expectations and would like to apologise for this.Ibis Budget Hotels are committed to providing you with the highest quality of service during your stay, so your feedback is very important to us.Please be assured that the necessary measures will be implemented to improve the quality of the services mentioned. Once again, we would like to thank you for your comments and hope to earn your trust again during your next stay.Have a nice day,The reception

10/10 – Uitstekend

Anne-Laure

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Joanna / La réception op 24 okt 2023
Bonjour,Nous sommes ravis que votre séjour vous ait plu.Bien à vous,

4/10 – Matig

Ilona

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Noch nie hatte ich so wenig Platz in einem Zimmer! Wir haben nicht einmal geduscht, weil ansonsten vermutlich alles unter Wasser gestanden hätte! Schrecklich und nie wieder!
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Joanna / Front Desk op 23 okt 2023
Good Morning sir,Thanks for the review. We're sorry that your experience didn't meet your expectations .Kind regards,