Suite (Excelsior) | Hypoallergeen beddengoed, een gratis minibar, een kluis op de kamer

Beoordelingen van Excelsior Hotel Ernst am Dom

5 out of 5
Excelsior Hotel Ernst am Dom
Trankgasse 1-5 / Domplatz, Cologne, NW

Beoordelingen

9,6

Uitzonderlijk

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 752 van 937 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 137 van 937 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 25 van 937 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 13 van 937 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 10 van 937 beoordelingen" "

9,6/10

Netheid

9,6/10

Personeel en service

9,4/10

Voorzieningen

9,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Karen

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Kimiko Mücke - Training & Quality Manager op 5 dec 2023
Dear Karen,thank you for your review here on Expedia.We are happy to see that you had a pleasant stay with us.We are looking forward to welcoming you back soon in Cologne!With warm regardsKimiko MückeTraining & Quality Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super accomodaties en vriendelijkheid personeel
2 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van Hotelmanagement op 3 aug 2021
Dear Guest, Thank you very much for staying at the Excelsior Hotel Ernst. We do appreciate that you have taken the time to share your feedback with us and we are delighted to read that you enjoyed your stay. Please be assured that we have shared your kind words with the entire team. It would be our great pleasure welcoming you again soon. Kind regards, Your EXCELSIOR HOTEL ERNST

10/10 – Uitstekend

rudi

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Hotelmanagement op 8 jun 2019
Dear Rudi, Thank you very much for choosing the Excelsior Hotel Ernst for your recent visit to Cologne. We appreciate that you have taken the time to share your rating with us on Hotels.com. We are delighted to see that you had the perfect stay with us. It would be our pleasure to welcome you back soon. Kind regards, Henning Matthiesen Managing Director

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in januari 2019
Reactie van Excelsior Hotel Ernst op 13 jan 2019
Lieber Gast, vielen Dank dass Sie sich die Zeit genommen haben uns nach Ihrem Aufenthalt im Excelsior Hotel Ernst zu bewerten. Ihre 5 Sterne Bewertung freut uns sehr. Wie schön, dass wir Sie jederzeit von unserem Service und der Qualität des Hauses rundum überzeugen konnten. Schon heute freuen wir uns auf ein baldiges Wiedersehen in Köln. Mit freundlichen Grüßen, Henning Matthiesen Geschäftsführender Direktor

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heel goed
Mooi en goed verzorgd hotel, interieur heel mooi. We hadden een grand Delux genomen, lekker ruim. Personeel vriendelijk. Vallet parking was goed.
1 nacht verbleven in september 2018
Reactie van Excelsior Hotel Ernst op 27 sep 2018
Dear guest, Thank you very much for visiting the Excelsior Hotel Ernst. It is our daily ambition to create a comfortable atmosphere for every guest each day anew. We are delighted to read that you enjoyed your stay and our Double Room Deluxe Category. We hope to welcome you back in our hotel soon. Kind regards Henning Matthiesen Managing Director

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Reactie van Excelsior Hotel Ernst op 26 apr 2018
Dear guest, thank you very much vor reviewing your stay at the Excelsior Hotel Ernst. We do appreciate your feedback and are delighted that you had an enjoyable stay with us. We certainly shared your feedback with the whole team and would love to welcome you back soon. Yours, Henning Matthiesen Managing Director

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prachtig hotel en excellente service
Een hotel waar aan de kleinste details is gedacht maar bovenal de uitstekende service en vriendelijkheid van het personeel is fantastisch.
1 nacht verbleven in april 2018
Reactie van Excelsior Hotel Ernst op 26 apr 2018
Dear guest, We are very pleased that you have taken the time to share your experience here with us. We do appreciated your comments and are delighted that you had an enjoyable stay at the Excelsior Hotel Ernst. Your feedback is a wonderful motivation for all of us. On behalf of the entire team we do hope that we will be able to welcome you again in the future. Yours, Henning Matthiesen Managing Director

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Service is uitstekend, misschien door een luxe kamer. Inclusief minibar, krijg je niet altijd bij een luxe kamer.
1 nacht verbleven in augustus 2017
Dear guest, thank you very much for staying at the Excelsior Hotel Ernst and for taking the time to write a review. We are delighted to hear that you enjoyed your stay with us and will share your feedback with the entire team. We do hope that we will have the opportunity to welcome you again. With kind regards Henning Matthiesen Managing Director

10/10 – Uitstekend

bert, utrecht

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel zeer goede bediening hele fijne Kamers
De uitstraling is nog van een andere tijd klassiek en luxieus. Ik denk uit de tijd zo'n 50 jaar geleden niks mis mee maar, Tegen woordig is alles veel verder en moderner gestijld Ik heb me heel prettier gevoeld.
Reactie van Excelsior Hotel Ernst op 11 jan 2017
Dear bert, Thank you very much for visiting the Excelsior Hotel Ernst and for taking the time to share your impressions with us. It has been our pleasure to have you with us and we are more than happy that you also enjoyed staying with us. We hope to welcome you back in Cologne in the not too distant future and remain With best regards, Excelsior Hotel Ernst

10/10 – Uitstekend

Maarten, Alnere

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pal naast de dom, zo in de stad
Er waren diverse demonstraties in Keulen, we waren goed geīnformeerd door het hotel. Standaard laat uitchecken geeft een relaxte start van de dag.

10/10 – Uitstekend

Maurice, Kerkrade

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super Hotel
Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Een echte klant is koning mentaliteit

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

SasdeB, Leiden

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastische locatie en goede service!
Noem in Keulen een betere locatie voor een hotel dan naast de Dom en naast het centraal station? Een goed begin van mijn verblijf dus! Eenmaal binnen word je vriendelijk en correct geholpen. Ik had een deluxe room met een heerlijk bed, grote badkamer, een safe en gratis gebruik van de drankjes in de minibar (bier en fris). Het ontbijt was niet inbegrepen, maar heb ik apart afgerekend. Verser heb ik het zelden genuttigd. Dit hotel is een echte topper!

10/10 – Uitstekend

Joop, Zwijndrecht

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer centraal gelegen.
Zeer centraal gelegen op loopafstand van de Dom kathedraal, winkelcentra, horecagelegenheden, station en Kerstmarkt.

10/10 – Uitstekend

vdstruis, Rotterdam, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
De top in Keulen
Buitengewoon plezierig hotel van 5 sterren niveau. Van de ligging van het hotel tegenover de Dom, de kamer met klasse inrichting tot het vriendelijke personeel zijn de kwalificatie 'uitmuntend' volledig waard.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
EXcelsior met de kinderen
Fijn hotel waar je je altijd prettig en welkom voelt!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
midden in het centrum, zeer goed hotel
Fijn hotel, hele goede service en een uitstekend restaurant (Hanse Stube). Daarnaast ligt het zo ongeveer tegenover de Dom en zijn de kamer zeer ruim en relaxed (whirlpool in bad!).

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kerstmarkt onder de Dom
De ligging is fantastisch, aan het Domplein op loopafstand van de kerstmarkten. Het hotel doet er alles aan om het zo formeel mogelijk te laten lijken maar dat verbloemd niet dat er wat achterstallig onderhoud is, niet alles werkt en de kamers wel heel erg warm zijn omdat de airco niet werkt. En voor mij als niet roker is het onvoorstelbaar dat in een hotelbar gewoon gerookt mag worden en dit anno 2012!

10/10 – Uitstekend

Robert, Limburg, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitstekend hotel
Dagje naar de Kerstmarkt geweest in Keulen. Hotel Excelsior ligt aan het domplein, hartje Keulen. Prachtig hotel met zeer vriendelijke medewerkers. Zonder vragen een upgrade gekregen naar een junior suite. Absoluut een aanrader dit hotel.

10/10 – Uitstekend

Bart, R'dam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excelsior hotel Koln
Ligt letterlijk tegenover de Dom, op loopafstand van het Centraal Station. Parkeren in de parkeergarage aan de overkant van de straat (of valet parking). Bijzonder vriendelijk personeel, gezellige pianobar, ruime kamers met een heerlijk klassieke uitstraling. Erg schoon, zeer goed restaurant en eigenlijk niets om op aan te merken. Absoluut een aanrader

10/10 – Uitstekend

Hans, Amstelveen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sfeervol, bezoekergericht en authentiek vriendelijke medewerkers
Evenzeer een bezoek waard als de Keulse Dom er schuin tegenover.

10/10 – Uitstekend

P, utrecht

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer geschikt voor herhaling
Een mooi hotel met uitstekende serviice. De ligging is optimaal .Behalve het geluid van de kerkklokken, wat wij helemaal niet storend vonden,een en al rust.. De service is van hoog niveau en attent.. Je krijgt het gevoel dat je echt welkm ben!

10/10 – Uitstekend

Stef

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great spot.
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Kimiko Mücke - Training & Quality Manager op 10 mei 2024
Dear Stef,thank you very much for your great feedback!We are delighted to see that we managed to exceed your expectations.It would be a pleasure for us to welcoming you back soon!With warm regardsKimiko MückeTraining & Quality Manager

10/10 – Uitstekend

Jonas

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hervorragendes Hotel in Bester Lage. Rundum Sorglospaket. Vom Service, über das Ambiente bis hin zum Zimmer. Alles stimmig
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Kimiko Mücke - Training & Quality Manager op 10 mei 2024
Lieber Jonas,vielen Dank für Ihr wundervolles Feedback hier auf Expedia! Es freut uns sehr zu hören, dass Ihr Aufenthalt in unserem Hotel rundum gelungen war und Sie mit unserem Service, Ambiente und den Zimmern zufrieden waren. Wir streben stets danach, unseren Gästen ein erstklassiges Erlebnis zu bieten, und es ist großartig zu wissen, dass wir diesem Anspruch gerecht werden konnten. Über einen erneuten Besuch in naher Zukunft, würden wir uns sehr freuen.Mit freundlichen GrüßenKimiko MückeTraining & Quality Manager

8/10 – Goed

Shalin

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice property. Great deluxe rooms. Free minibar. Very good location. Bit expensive
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Kimiko Mücke - Training & Quality Manager op 23 apr 2024
Dear Shalin,Thank you for sharing your feedback with us! We're glad to hear that you enjoyed our property, particularly the deluxe rooms and complimentary minibar. Our central location is something we take pride in, and we're pleased it met your needs.Thank you for choosing to stay with us, and we hope to welcome you back in the future for another enjoyable stay!Warm regardsKimiko MückeTraining & Quality Manager

8/10 – Goed

Judy, Los Gatos

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It’s located right in front of the dome and next to the train station so the location was perfect. As a 5 star hotel though, the internet connection was sporadic and I had to ask for tea. There was no complimentary coffee either. And the front desk staff members did their job. The room was rather outdated and showed wear and tear. I hated the big ole’ heavy key, but some might find them charming.
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Kimiko Mücke - Training & Quality Manager op 2 apr 2024
Dear Judy,Thank you for taking the time to share your feedback with us and rated your stay with 4 out of 5 points. We're pleased to hear that you found our location perfect, being right in front of the dome and next to the train station. However, we apologize for the inconvenience you experienced with the internet connection and the lack of complimentary coffee. Your comments regarding the room condition and the heavy key are duly noted, and we will take them into consideration for future improvements. We strive to provide a comfortable and seamless experience for all our guests, and we regret if we fell short of your expectations in some aspects. We appreciate your insights and hope to have the opportunity to welcome you back in the future for a more enjoyable stay.Kind regardsKimiko MückeTraining & Quality Manager

10/10 – Uitstekend

Thomas

Zakenreiziger
Der perfekte Rückzugsort nach einer anstrengenden Messe - das perfekte Grandhotel in jeder Beziehung. Vielen Dank es war wie immer sehr schön
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Kimiko Mücke - Training & Quality Manager op 4 mrt 2024
Lieber Thomas,vielen herzlichen Dank für Ihre freundlichen Worte und die positive Bewertung! Es freut uns außerordentlich zu hören, dass unser Haus Ihnen einen perfekten Rückzugsort nach der anstrengenden Messe bieten konnte. Unser Team legt großen Wert darauf, unseren Gästen einen erstklassigen Service und ein angenehmes Ambiente zu bieten, und es ist schön zu hören, dass dies bei Ihnen spürbar war.Wir schätzen Ihre Treue und danken Ihnen für die anerkennenden Worte. Es ist uns stets eine Freude, Ihren Aufenthalt so angenehm wie möglich zu gestalten. Schon heute freuen wir uns auf Ihren nächsten Besuch bei uns im Haus!Herzliche GrüßeKimiko MückeTraining & Quality Manager

10/10 – Uitstekend

David

5 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Kimiko Mücke - Training & Quality Manager op 21 mrt 2024
Lieber David,vielen Dank für Ihre 5 Sterne Bewertung. Es freut uns sehr, dass Ihnen unser Haus gefallen hat.Wir würden und sehr freuen, wenn Sie uns bald erneut besuchen kommen.Herzliche GrüßeKimiko MückeTraining & Quality Manager

10/10 – Uitstekend

Jan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Service, staff, facilities are excellent and the hotel is extremely clean. The only thing that I would like to suggest is a complementary breakfast for suites.
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Kimiko Mücke - Training & Quality Manager op 5 feb 2024
Dear Jan,thank you very much for your positive review here on Expedia! We are delighted to hear that our service, staff, and facilities amazed you right away, and we appreciate your kind words about the cleanliness of the hotel.We also appreciate your suggestion regarding complimentary breakfast for suites. Your feedback is valuable to us, and we will certainly take it into consideration as we strive to enhance our guests' experiences. We continuously aim to improve and provide the best possible services.Thank you for choosing to stay with us, and we hope to welcome you back in the future. If you have any further suggestions or preferences, feel free to let us know, as we always strive to meet our guests' expectations.Warm regardsKimiko MückeTraining & Quality Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Kimiko Mücke - Training & Quality Manager op 17 jan 2024
Lieber Gast,vielen Dank für Ihre 10 Punkte Bewertung. Es freut uns sehr, dass Ihnen unser Haus gefallen hat.Wir würden und sehr freuen, wenn Sie uns bald erneut besuchen kommen.Herzliche GrüßeKimiko MückeTraining & Quality Manager

10/10 – Uitstekend

David

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This hotel is across the street from the cathedral and the location is in the heart of the city. You can literally walk from the train station to the hotel in 5 mins or less and this was super convenient as we had luggage with us. The staff was very tentative, helpful and professional. My wife loved the tea time and I highly recommend the 7 course dining experience the food was amazing and we left so full we could barley walk. Overall, I will be staying here again on my next trip.
Reactie van Kimiko Mücke - Training & Quality Manager op 3 jan 2024
Dear David,thank you so much for taking the time to share your positive experience at our hotel! We are thrilled to hear that you found our location convenient, especially with the proximity to the cathedral and the quick walk from the train station. Our team takes great pride in providing attentive, helpful, and professional service, and it's wonderful to know that you appreciated their efforts.We're delighted that your wife enjoyed the tea time, and we're equally pleased to hear that you highly recommend our 7-course dining experience. It's fantastic to know that the food exceeded your expectations and left you both so satisfied.We can't wait to welcome you back on your next trip! If there's anything specific you'd like us to consider for your future stays, feel free to let us know. Safe travels, and we look forward to hosting you again soon!Warm regardsKimiko MückeTraining & Quality Manager

10/10 – Uitstekend

Marion

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Kimiko Mücke - Training & Quality Manager op 22 dec 2023
Liebe Marion,vielen Dank für Ihre 10 Punkte Bewertung. Es freut uns sehr, dass Ihnen unser Haus gefallen hat.Wir würden und sehr freuen, wenn Sie uns bald erneut besuchen kommen!Herzliche GrüßeKimiko MückeTraining & Quality Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good, but room for improvement
Very good stay at this comfortable hotel. Expected to be shown to our room, but not a problem, although the sign posting for 110 is poor. Bed slightly too firm for our liking, but room otherwise comfortable. Liked the free minibar. Breakfast on the expensive side, but choice of freshly prepared food was excellent. Only real issue was that bar staff were overwhelmed on Saturday night and we gave up waiting for a drink/snack.
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Kimiko Mücke - Training & Quality Manager op 18 dec 2023
Dear valued guest,Thank you for your positive feedback about your recent stay. We appreciate your understanding regarding the room assignment and apologize for any inconvenience with the signage. Your comments on the bed comfort and the complimentary minibar are duly noted.We're glad to hear you enjoyed the breakfast selection in the morning with our wide offer of buffet and a la carte dishes.We sincerely apologize for the inconvenience at the bar on Saturday night and appreciate your patience. Your feedback is valuable, and we'll address this to enhance our service during peak times.We hope to have the pleasure of welcoming you back for an even better experience in the future.Best RegardsKimiko MückeTraining & Quality Manager

10/10 – Uitstekend

Emma

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Christmas market hotel Heaven
Great staff, a lovely hotel close to everything we needed, amazing shower!
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Kimiko Mücke - Training & Quality Manager op 17 dec 2023
Dear Emma,Thank you very much for your wonderful review, we are very pleased that you had a nice stay with us in Cologne.How wonderful to hear that you enjoyed the Christmas Markets in our city that much!It would be our pleasure to welcoming you back soon!With kind regardsKimiko MückeTraining & Quality Manager

10/10 – Uitstekend

Lynda

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great location. Friendly staff great service.
Perfect location by the train station and across the street from the cathedral.
5 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Kimiko Mücke - Training & Quality Manager op 17 dec 2023
Dear Lynda,thank you very much for your great feedback!We are delighted to see that we managed to exceed your expectations.It would be a pleasure for us to welcoming you back soon!With warm regardsKimiko MückeTraining & Quality Manager

10/10 – Uitstekend

RICHARD

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excelsior review dec 2023
The checkin was very easy. The staff was very helpful and ensured we were comfortable throughout the stay. The valet parking was at both dropoff and pickup. The bar staff were very accommodating and friendly. At checkin, we asked about the christmas markets and were given a map with the locations. This made it easier to navigate around the area. Everyone in the party enjoyed the relaxed environment.
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Kimiko Mücke - Training & Quality Manager op 14 dec 2023
Dear Richard,thank you so much for taking the time to share your positive experience with us! We are thrilled to hear that your check-in process was smooth and that our staff was able to provide helpful assistance, ensuring your comfort throughout your stay.It's fantastic that our team was able to assist you with information about the Christmas markets, and we're glad the map provided made navigating the area more convenient for you. We strive to make our guests' experiences enjoyable and stress-free, especially during festive seasons.We appreciate your kind words about the relaxed environment, and we hope to continue providing you and your party with exceptional service in the future. We look forward to welcoming you back and creating more positive memories with you!Best regardsKimiko MückeTraining & Quality Manager

10/10 – Uitstekend

Janet Mary

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fabulous hotel, superb location and lovely staff
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Kimiko Mücke - Training & Quality Manager op 17 dec 2023
Dear Janet Mary,thank you for your review here on Expedia.We are happy to see that you had a pleasant stay with us.We are looking forward to welcoming you back soon in Cologne!Kind regardsKimiko MückeTraining & Quality Manager

10/10 – Uitstekend

Connie

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Kimiko Mücke - Training & Quality Manager op 11 dec 2023
Dear Connie,thank you very much for your great feedback!We are delighted to see that we managed to exceed your expectations.It would be a pleasure for us to welcoming you back soon!With warm regardsKimiko MückeTraining & Quality Manager

10/10 – Uitstekend

Suzanne, Markham

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful luxury hotel. Checkout time is 1 pm (first time I’ve experienced this👍). Excellent central location AND next to the dome (my room faced it, it is a magnificent view)
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Kimiko Mücke - Training & Quality Manager op 11 dec 2023
Dear Suzanne,thank you for your wonderful review! We're delighted to hear that wee amazed you with the hotel right away. We're glad you appreciated the 1 pm checkout time, and that you enjoyed the excellent central location with a magnificent view of the dome from your room. We look forward to hosting you again in the future! Kind regardsKimiko MückeTraining & Quality Manager

10/10 – Uitstekend

gena

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Exquisite.
Exquisite property. In every sense.
6 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Kimiko Mücke - Training & Quality Manager op 11 dec 2023
Dear gena,Thank you very much for your good review, we are very pleased that you had a nice stay with us in Cologne.With kind regardsKimiko MückeTraining & Quality Manager

10/10 – Uitstekend

Anne

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great place to stay right next to the cathedral and Christmas Market. Had a beautiful 9 course dinner at the Hanse Stube. Nice soft beds and pillows
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Kimiko Mücke - Training & Quality Manager op 11 dec 2023
Dear Anne,thank you for sharing your experience! We're thrilled to hear that you enjoyed your stay at our great location next to the cathedral and Christmas Markets. It's fantastic that you had a beautiful 9-course dinner at Hanse Stube and found our beds and pillows comfortable. We look forward to welcoming you back in the future!Warm regardsKimiko MückeTraining & Quality Manager

10/10 – Uitstekend

Alistair

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This property is so convenient for the railway station and it’s connection to the airport. It is right next to the Cathedral and the old town of Cologne. The staff were very friendly and helpful
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Kimiko Mücke - Training & Quality Manager op 11 dec 2023
Dear Alistair,thank you for your positive review on Expedia! We're delighted to hear that you found our property convenient for the railway station, airport connection, and close to the Cathedral and Old Town of Cologne. It's wonderful to hear that our staff amazed you right away. We appreciate your feedback and hope to welcome you back in the future!Warm regardsKimiko MückeTraining & Quality Manager

10/10 – Uitstekend

Jon, Oakland charter Township

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff was extraordinarily helpful!
4 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Kimiko Mücke - Training & Quality Manager op 5 dec 2023
Dear Jon,thank you very much for your great feedback!We are delighted to see that we managed to exceed your expectations.It would be a pleasure for us to welcoming you back soon!With warm regardsKimiko MückeTraining & Quality Manager

6/10 – Redelijk

David

2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Kimiko Mücke - Training & Quality Manager op 22 nov 2023
Lieber David,haben Sie herzlichen Dank für Ihre Bewertung und die Zeit, die Sie sich dafür genommen haben.Schade, dass wir Sie nicht zu 100% von uns überzeugen konnten, teilen Sie uns doch gern noch mal separat mit, in welchen Bereichen wir uns verbessern können.Mit freundlichen GrüßenKimiko MückeTraining & Quality Manager

8/10 – Goed

David

2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Kimiko Mücke - Training & Quality Manager op 22 nov 2023
Lieber David,vielen Dank für Ihre gute Bewertung. Es freut uns sehr, dass Ihnen unser Haus gefallen hat.Wir würden und sehr freuen, wenn Sie uns bald erneut besuchen kommen.Herzliche GrüßeKimiko MückeTraining & Quality Manager

10/10 – Uitstekend

Grant

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Really wonderful
Overall a really amazing hotel. The staff working the front desk and lobby were all exceptionally well-trained and friendly. Our check-in was quick and easy and the room was beautiful and very clean. Lots of room, high ceilings, 2 Juliet balconies, rainfall shower and lovely toiletries. Also, the piano bar is a nice place to get some champagne and beautiful cakes/pastries. We'd definitely stay here again in the future.
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Kimiko Mücke - Training & Quality Manager op 5 dec 2023
Dear Grant,Thank you so much for taking the time to share your wonderful experience at our hotel. We are thrilled to hear that your stay was enjoyable and that you found our staff, facilities, and amenities to your satisfaction.It's truly heartening to know that our front desk and lobby teams left a positive impression with their exceptional training and friendliness. We understand the importance of a smooth check-in process, and I'm glad to hear that it met your expectations. Your compliments about the room, including the high ceilings, Juliet balconies, and the delightful rainfall shower, are truly appreciated. We take pride in providing a clean and comfortable environment for our guests.The mention of our piano bar as a delightful spot for champagne and beautiful cakes/pastries brings a smile to our faces. We're delighted that you enjoyed this aspect of your stay, and we hope it added to the overall experience.Thank you once again for choosing our hotel, and we can't wait to host you on your next visit.Warm regardsKimiko MückeTraining & Quality Manager

6/10 – Redelijk

Laura

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Don’t fall for the “upgrade” con
What a beautiful place. We were offered an upgrade and agreed but felt the desk person was being a bit underhanded about it. Sure enough, the amount he told us was much less than the outrageous price we paid. We should have checked into it more before we agreed but felt that a 5-star hotel would be more concerned about its pristine reputation than conning foreigners out of some money.
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Kimiko Mücke - Training & Quality Manager op 22 nov 2023
Dear Laura,thank you for your feedback, and we sincerely apologize for any confusion or dissatisfaction you experienced during your stay. We appreciate your bringing this to our attention and will address the issue with our staff to ensure better transparency in the future. It's important to us that our guests feel valued and well-informed. We hope you still enjoyed your time at our beautiful place, and we would love the opportunity to make it up to you on a future visit.Warm regardsKimiko MückeTraining & Quality Manager

10/10 – Uitstekend

mindy

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The history of the place and the key to the room is very unique
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Kimiko Mücke - Training & Quality Manager op 9 nov 2023
Dear mindy,thank you for highlighting our unique historical charm and room keys. We're glad you appreciated these special features during your stay with us. Looking forward to welcoming you back.Best regardsKimiko MückeTraining & Quality Manager

10/10 – Uitstekend

Christoph

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Kimiko Mücke - Training & Quality Manager op 5 dec 2023
Lieber Christoph,herzlichen Dank für Ihre gute Bewertung, es freut uns sehr, dass Sie einen schönen Aufenthalt bei uns im Hause hatten.Mit freundlichen GrüßenKimiko MückeTraining & Quality Manager

10/10 – Uitstekend

tim

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The best experience in Europe!
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Kimiko Mücke - Training & Quality Manager op 9 nov 2023
Dear tim,thank you for your kind words! We're honored to have provided you with the best experience in Europe. We hope to welcome you back soon.Warm regardsKimiko MückeTraining & Quality Manager