Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 126 van 339 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
126
Gastenscore: 8 - Goed. 145 van 339 beoordelingen" "
8 - Goed
145
Gastenscore: 6 - Redelijk. 47 van 339 beoordelingen" "
6 - Redelijk
47
Gastenscore: 4 - Matig. 13 van 339 beoordelingen" "
4 - Matig
13
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 8 van 339 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
8
9,0/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
8,2/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
14 okt 2021
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
16 sep 2020
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2020
8/10 – Goed
Michiel
11 aug 2020
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
effecten keuze voor Keulen Centrum
Prachtige locatie in gezellige buurt. Fijne kamer met alles erop en eraan. Jammer dat de bar en het restaurant dicht waren. Een aanrader
Michiel
1 nacht verbleven in augustus 2020
8/10 – Goed
Joost
Zakenreiziger
9 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
kort zakelijk verblijf
kort business verblijf, prima plek ruime (betaalde) parkeergelegenheid. loopafstand van het centrum.
Joost
1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van Patrik Droitsch op 9 mrt 2020
Dear Joost,
thank you very much for recently staying at Stadthotel am Roemerturm in Cologne and for taking the time to share your valued feedback with us. It is a pleasure to read that you have enjoyed the parking area of the hotel as well as the good location in the heart of Cologne. We would be happy to welcome you back in a near future!
Best regards, Patrik Droitsch – Operations Manager, Sales & Marketing
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
24 jan 2020
Negatief: Netheid, personeel en service
I chose for the hotel because of the VIP access. But didn’t get any privileges. I have explained about im a gold member of expedia and I chose this hotel because of the vip access, but this guy of the reception said he don’t know about this.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Patrik Droitsch op 29 jan 2020
Dear guest,
thank you for taking the time to give us a Feedback. I am verry sorry to hear from you that your stay was not to your satisfaction. I have already discussed this topic with our reception staff in order to improve the services. Despite your unsatisfied impression we would be happy to welcome you again in our hotel.
Best regards, Patrik Droitsch - Operations Manager, Sales & Marketing
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
15 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Patrik Droitsch op 16 dec 2019
Dear guest,
thank you very much for your positive review. We are glad to see that you had a nice stay with us. We hope to welcome you again someday soon.
Best regadrs, Patrik Droitsch - Operations Manager, Sales & Marketing
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
5 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lekker midden in het centrum. Dom en Kerst markten op loopafstand. Ook parkeren bij hotel is ideaal.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Patrik Droitsch op 6 dec 2019
Dear guest,
thank you very much for your positive review. It is a pleasure to read that you have been satisfied with our perfect location in the heart of Cologne as well as the parking space. We look forward to welcoming you back with us.
Best regards, Patrik Droitsch - Operations Manager, Sales & Marketing
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
29 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van Patrik Droitsch op 1 nov 2018
Lieber Gast,
vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben Ihren Aufenthalt im Stadthotel am Römerturm zu bewerten. Es freut uns sehr, dass Sie mit Ihrem Besuch bei uns zufrieden waren. Wir freuen uns schon auf Ihren nächsten Aufenthalt bei uns!
Mit herzlichen Grüßen aus Köln, Ihr Patrik Droitsch – Operations Manager, Sales & Marketing
6/10 – Redelijk
Tim, Sumar
27 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Een mooi en goed Hotel midden in de stad
Een goed en leuk Hotel midden in de stad waarbij je de auto goed kunt parkeren . Tijden s het verblijf goed kunnen slapen er komen geen geluiden van buiten binnen
Tim
1 nacht verbleven in augustus 2018
Reactie van Patrik Droitsch op 28 aug 2018
Dear Tim,
thank you very much for recently staying at Stadthotel am Roemerturm in Cologne and for taking the time to share your valued feedback with us. It is a pleasure to read that you enjoyed our perfect location close to the city center as well as our parking lot in the inner courtyard. We will be more than happy to welcome you back in a soon future.
Best regards, Patrik Droitsch – Operations Manager, Sales & Marketing
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
12 aug 2018
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Verouderd hotel zonder faciliteiten
Verouderd hotel zonder faciliteiten . Moeilijk bereikbaar als je er de eerste keer komt/parking. Verouderd, armzalige receptie en verouderde bar.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2018
Reactie van Patrik Droitsch op 13 aug 2018
Dear guest,
thank you very much for recently staying at Stadthotel am Roemerturm in Cologne and for taking the time to share your valued feedback with us. Please let us apologize for the inconveniences you had during your stay. We would be happy to welcome you back in a near future!
Best regards, Patrik Droitsch – Operations Manager, Sales & Marketing
8/10 – Goed
Jasper, Veghel
5 jun 2016
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfecte ligging
Perfecte ligging voor een weekend winkelen en lekker eten. Top stad waar het hotel midden in ligt!
Jasper
10/10 – Uitstekend
M.E.
10 jul 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima prijs kwaliteit verhouding
Het hotel is nog vrij nieuw en daardoor ook nog in goede staat. Het is zeer centraal gelegen, in een zijstraat van het winkelgebied. De personeel is enorm vriendelijk en behulpzaam. Een mooi uitgebreid ontbijtbuffet in een gezellig ingerichte ruimte. Enige punt van kritiek zou kunnen zijn dat de bedden vrij smal zijn. Maar dit hotel is verder super en aan te bevelen
M.E.
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
9 jul 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
leuk hotel dichtbij het gay uitgaansgebied
Erg prettig rustig gelegen hotel. Prima personeel. Nette kamers
Geverifieerde reiziger
6/10 – Redelijk
LJ, Amsterdam
9 jul 2015
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Prima ervaring, toch teleurstellend
Hotel is netjes, personeel vriendelijk. De kamer was zonder koelkast, de airco kan niet lager dan 20 graden. Om de zoveel tijd was er een luide brom te horen, komende vanaf de airco.
Het kantoor personeel is echter niet klant vriendelijk. Helaas bleek dat er 2 boekingen waren geregistreerd terwijl wij maar één kamer nodig hadden. Tijdens aankomst is de kamerprijs voor drie nachten belast op mijn creditcard. Bij uitchecken wederom, nu incl. toeristenbelasting. Het hotel weigert dit nu terug te boeken. Wij gaan dit hotel NOOIT meer bezoeken
LJ
4/10 – Matig
Sjoerd, Sneek
26 dec 2013
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
New or renovated hotel but some problems
We stayed in the junior suite on the 4th floor. It's a spacious room with a nice bathtoom. It looks like it's been newly built or just renovated. Everything is tidy and clean and the breakfast is OK. Staff is trying to be helpfull.
However we noticed some technical problems in our room. Wifi was functioning on the 4th floor during our stay and the airconditioning unit was making a lot of noise during the night and was seriously leaking (on our belongings). What I found dissapointing that management did not want to compensate us for the inconvenience.
If they fix this kind of things it could be a good business hotel, also considering the location near the city centre.
Sjoerd
10/10 – Uitstekend
l
16 dec 2013
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Centrum op wandelafstand
Hotel ligt in een gezellige wijk, dichtbij vele grote bezienswaardigheden zoals de dom, ong 10 wandelminuten
l
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
10 dec 2013
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ik boek een 3 persoonskamer voor 2 personen met een groot bed ( king size ) en krijg een kleine kamer met een twijfelaar bed . Beetje jammer!
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Leslie
26 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Convenient and central location with friendly and helpful staff.
Leslie
2 nachten verbleven in mei 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Yovanny
9 mei 2024
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Der ganze Hotel lange was nicht gut
Yovanny
3 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Jan
26 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jan
1 nacht verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Roland
4 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Unterkunft sauber,ruhig, alles zu Fuß erreichbar,sehr gute Frühstücksauswahl!
Bett mit 140cm breite, jedoch ein bisschen zu klein, Seifenspender war leer,sonst echt ok!
Roland
2 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Robert
Reisde met familie
25 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great breakfast and amenities
Amazing
Robert
2 nachten verbleven in december 2023
6/10 – Redelijk
B.Zipper
Zakenreiziger
24 nov 2023
Positief: Netheid
Kurz: Mittelklasse-Hotel. Ist ok. Aber wenn man ein Zimmer bucht und ein großes Bett sieht - dann aber ein Mini-Zimmer (kleiner als Motel One) bekommt, mit durchgelegem Kissen usw. - dann fragt man sich warum das Hotel teurer als Motel One ist... meine "VIP-Vorteile" von Hotels.com sind dort als Info gar nicht erst angekommen.
B.Zipper
1 nacht verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Benjamin, Koblenz
16 nov 2023
Positief: Netheid
Benjamin
1 nacht verbleven in november 2023
8/10 – Goed
Eduardo
Reisde met een groep
11 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Buen estacionamiento
Eduardo
2 nachten verbleven in november 2023
6/10 – Redelijk
Mario
Zakenreiziger
17 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
danke ich fühlte mich willkommen!
Mario
2 nachten verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
nils-peter
Zakenreiziger, Reisde met familie
9 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hotel located in the best and secure area close to all shopping and restaurants.
nils-peter
3 nachten verbleven in oktober 2023
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
16 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Hans-Jörg
Zakenreiziger
6 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hans-Jörg
1 nacht verbleven in september 2023
8/10 – Goed
KOZAWA
27 aug 2023
KOZAWA
5 nachten verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Kazuhiro
Zakenreiziger
27 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Thank you for your comment.Hope to see you again next time.STADTHOTEL am RömerturmManuel Perez CarrascoReception
4/10 – Matig
Philipp
10 jun 2023
Philipp
1 nacht verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
Emilio
Reisde met familie
6 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Glad I chose this hotel, highly recommendable.
Emilio
3 nachten verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
Pascal
Reisde met een groep
24 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pascal
2 nachten verbleven in april 2023
4/10 – Matig
Tarek Elie
10 apr 2023
Tarek Elie
1 nacht verbleven in april 2023
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
20 mrt 2023
Positief: Netheid
Check-out sırasında elektrik kullanım ücreti eklenmesi ilginç oldu. Keşke fiyatlarına bunu ekleselerdi. Pazarlama hatası...
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2023
8/10 – Goed
Buck
Reisde met familie
15 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Centrally located, but quiet
The bed wasn't particularly comfortable.
No TV channels, in English, were working.
Breakfast options were really good.
Staff were helpful & spoke good English.
Hotel parking charges weren't explained during booking process.
An extra 'energy' charge (additional to city tax) per guest has been in place since November 2022, but this wasn't mentioned during booking.
Buck
4 nachten verbleven in maart 2023
10/10 – Uitstekend
Joy
26 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Joy
1 nacht verbleven in februari 2023
10/10 – Uitstekend
Henrik
26 jan 2023
Henrik
1 nacht verbleven in januari 2023
10/10 – Uitstekend
Thomas
31 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Thomas
8/10 – Goed
Ulrike
Zakenreiziger
24 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Gute, zentrale Lage.
Freundliches Personal.
Stühle im Restaurant leider sehr abgenutzt.
Ulrike
10/10 – Uitstekend
Atilla
Zakenreiziger
9 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lovely Place
Overall a great experience!
Atilla
1 nacht verbleven in december 2022
10/10 – Uitstekend
MURAT
Zakenreiziger
28 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
It is good location, good welcoming and good breakfast
MURAT
3 nachten verbleven in september 2022
10/10 – Uitstekend
KAAN
27 sep 2022
KAAN
4 nachten verbleven in september 2022
10/10 – Uitstekend
Christel
17 jun 2022
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ich fand alles optimal. Mein Zimmer war klein, aber so zweckmäßig eingerichtet, dass ich trotzdem viel Bewegungsfreiheit hatte. Ganz große Klasse auch das Frühstücksbufett. Hab mich sehr wohl gefühlt und komme gern wieder.
Christel
1 nacht verbleven in mei 2022
10/10 – Uitstekend
Alan
16 mei 2022
Alan
2 nachten verbleven in mei 2022
8/10 – Goed
Yuki
14 apr 2022
Yuki
3 nachten verbleven in april 2022
10/10 – Uitstekend
Viviane
6 mrt 2022
Viviane
1 nacht verbleven in maart 2022
10/10 – Uitstekend
Waldemar
Reisde met familie
5 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr gut. Gute Lage.
Waldemar
1 nacht verbleven in december 2021
10/10 – Uitstekend
Nikolaus
Zakenreiziger
29 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer