Next Generation, Standaard kamer, 1 tweepersoonsbed | Een bureau, verduisterende gordijnen, een strijkplank/strijkijzer

Beoordelingen van Campanile Compiegne

3 out of 5
Campanile Compiegne
70 Avenue De Huy, Compiegne, Compiègne, Oise

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 87 van 413 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 185 van 413 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 96 van 413 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 28 van 413 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 17 van 413 beoordelingen" "

7,6/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

7,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

peter

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Régine D op 30 mrt 2023
Cher clientNous vous remercions de nous faire part de vos impressions sur votre séjour.Nous sommes ravis que nous avons été à la hauteur de vos attentes.Au plaisir de vous revoir très prochainement.CordialementRégine DDirectrice

8/10 – Goed

Peter

1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Régine D op 5 sep 2022
Cher ClientMerci d'avoir pris le temps de nous faire un retour sur votre séjour.Au plaisir de vous revoir très prochainementCordialementRégine DDirectrice

8/10 – Goed

Dirk

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2022
Reactie van Régine D op 19 apr 2022
Cher client Nous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt. Cordialement Régine D Directrice

8/10 – Goed

Jean Marie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ik vond het goed vriendelijk team die klaar staat voor ons voor mijn verblijf was dat goed voor mijn werk
1 nacht verbleven in november 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Wc functioneerde niet goed , lamp deed het niet. Verder in orde.
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

Fam.V., Leidschendam

Reisde met familie
Positief: Voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Dit zou een gerenoveerde Campanile moeten zijn maar de staat van onderhoud was alweer matig. De kamer was ruim met goede bedden en goede bad/douche maar het rolgordijn van het Veluxraam sloot bijvoorbeeld niet en daar stond buiten een schijnwerper op.. De provisorische halve oplossing was duidelijk al langer geleden aangebracht. Dit is slechts een voorbeeld. Ontbijt heel goed en niet duur. Maar ik raad de vestiging (dichtbij) in Senlis aan! Betere staat van onderhoud e.d.
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

andre

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
compiegne
1 nacht verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

Wesley

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wij maken veelvuldig gebruik van Campanile. Een teken dat we heel tevreden zijn over ons verblijf.
1 nacht verbleven in november 2017

8/10 – Goed

Lona

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel voor op de doorreis
Schone kamers , auto voor de deur, restaurant: heb alleen het koude entrebuffet genomen, was heerlijk. Vriendelijk personeel

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Eenvoudig, schoon, functioneel
Dit is geen luxe hotel, maar een plek om voor een redelijk bedrag te kunnen overnachten. Het voldoet prima aan dit doel.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer

6/10 – Redelijk

Sander, Enschede

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
na 09.00 geen ontbijt meer
Helaas was het ontbijt maar tot 09.00

2/10 – Ontzettend slecht

Vastie

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, comfort kamer
zelfs geen twee sterren waard
Personeel wel zeer vriendelijk. Andere klanten zijn vnl arbeiders!! Kamer vuil, deur badkamer kon niet dicht!! Tegels badkamer zeer vuil. Behang hing los! Linnen was wel proper.

6/10 – Redelijk

lizette, harderwijk

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Vlak bij Pierrefonds.
Basic kamer, familiekamer geboekt, was echt klein. Wel netjes en vriendelijk personeel. Het dakraam moet wel een keer goed schoongemaakt worden.

8/10 – Goed

wout

Positief: Comfort kamer
Prima bedden
Het hotel is wat gedateerd, maar levert een opgeruimde kamer met prima bedden. De maaltijd services zijn wel aan de dure kant.Het hotel is makkelijk bereikbaar en heeft veel parkeerruimte.Het hotel ligt in een rustige buurt.

10/10 – Uitstekend

G.B., Compiegne

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
de bedden waren prima.
wij zijn heel tevreden over dit hotel.

6/10 – Redelijk

Willem, Ermelo

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Op doorreis.
De kamer stelt niet veel voor. Voor de kinderen waren er 2 bedden bij geschoven en dat ging net. Verder wel netjes maar zeer gedateerd. Restaurant is wel goed en nieuw. Personeel spreekt geen Engels. Auto kan goed geparkeerd worden. Voor op doorreis wel ok.

6/10 – Redelijk

Wouter, A

Negatief: Netheid, comfort kamer
Acceptabel op doorreis
Erg prettig dat er kamers zijn waar je als gezin (2 kids) kunt overnachten. Bedden zijn wel toe aan vervanging (ligkuil). Kwartiertje van de rijksweg Parijs-Lille in een heel rustige en bosrijke omgeving, acceptabel als je op doorreis bent voor deze prijs.

8/10 – Goed

Esther, Giessenburg

Positief: Personeel en service
Mooie ligging
Het was een fijn hotel voor een tussenstop naar de volgende bestemming.

6/10 – Redelijk

Schrijver, Harderwijk

Negatief: Comfort kamer
Het overnachten was in orde , hotel makkelijk te vinden.Service was snel en goed.Spreken Engels.

6/10 – Redelijk

ank

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
prima tussenstop voor Parijs
goed genoeg

8/10 – Goed

wil, middelburg

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
goed hotel; prima keuken

6/10 – Redelijk

J, Deventer

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Goed maar niet erg gastvrij hotel
Op onze doorreis vanuit de Dordogne naar huis, troffen we om tien uur 's avonds een al bijna sluitende receptie aan, waar we nog ternauwernood onze sleutels ontvingen. Maar waar zeker geen ruimte en tijd meer was om nog even een 'slokje' te nuttigen. We 'dropen' af met ons 'rondje' waarop stond dat we een gratis welkomdrankje mochten nuttigen in de lounge. Bij boeking was ons gemeld dat de receptie om twaalf uur middernacht zou sluiten....vandaar onze teleurstelling.

10/10 – Uitstekend

Raymundo Sanchez

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

PETIT

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Régine D op 5 feb 2024
Cher clientNous vous remercions d'avoir pris le temps de nous faire un retour sur votre séjour.Nous sommes ravis que nous avons été à la hauteur de vos attentes.Au plaisir de vous revoir prochainement.CordialementRégine DDirectrice

4/10 – Matig

Catherine

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Trop de bruit
Le lendemain des 6h le bruit de moteur de camionnette faisait vibrer les appartements mauvaise isolement
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van REGINE D op 5 feb 2024
Chère ClienteNous vous remercions de nous faire partager vos impressions durant votre séjour.Nous sommes désolés que nous n'avons pas été à la hauteur de vos attentes.Nous sommes désolés pour l'inconfort causé par le manque d'isolation. La possibilité de se garer juste devant les chambres peut être un avantage mais peut aussi être contraignant par le bruit du moteur des voitures.CordialementRégine DDirectrice

4/10 – Matig

David, Sawston

3 nachten verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Schola

2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Abdelhakim

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Régine D op 11 dec 2023
Cher clientNous vous remercions d'avoir pris le temps de nous faire un retour sur votre séjour.Nous sommes ravis que nous avons été à la hauteur de vos attentes.Au plaisir de vous revoir prochainement.CordialementRégine DDirectrice

8/10 – Goed

Cherif

1 nacht verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

Jérôme

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Insonorisation des chambres moyenne et comme parking proche des chambres réveillé le matin par le depart des véhicules
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Christophe

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bon séjour
Bon séjour , hôtel très calme et agréable à l'orée d'un bois
1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Victor

1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Régine D op 8 nov 2023
Cher clientJe vous remercie de nous faire un retour sur votre séjour et sommes heureux d'avoir été à la hauteur de vos attentes.CordialementRégine D

6/10 – Redelijk

Florence

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Régine D op 13 nov 2023
Madame, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre avis. Nous espérons vous revoir très bientôt!Veuillez agréer, Madame, nos salutations distinguées.Régine DDirectrice

8/10 – Goed

Geoffrey

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Marcel

Positief: Personeel en service
Alles im allen ganz gut, sehr gut war das dazugehörige Resturant.
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

magali

1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Régine D op 24 aug 2023
Chère MagaliMerci d'avoir pris le temps de nous faire partager vos impressions sur votre séjour.Nous sommes ravis que vous avez passé un agréable moment chez nous.Au plaisir de vous revoir très prochainement.CordialementRégine DDirectrice

10/10 – Uitstekend

Valérie

1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Régine D op 21 aug 2023
Chère ValérieMerci d'avoir pris le temps de nous faire un retour sur votre séjour.Nous sommes ravis que nous avons été à la hauteur de vos attentes.Au plaisir de vous revoir prochainement.CordialementRégine DDirectrice

8/10 – Goed

Marielle

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Régine D op 24 jul 2023
Chère MarielleNous vous remercions de nous faire un retour sur votre séjour.Nous sommes ravis que vous avez passé un agréable moment dans notre établissement/Au plaisir de vous revoir prochainement.CordialementRégine DDirectrice

8/10 – Goed

LONGUET

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Régine D op 21 jul 2023
Cher clientMerci d'avoir pris le temps de nous faire un retour sur votre séjour.Au plaisir de vous revoir prochainement.CordialementRégine DDirectrice

8/10 – Goed

christophe

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Régine D op 21 jul 2023
Cher ChristopheNous vous remercions de nous faire un retour sur votre séjour.Nous sommes ravis que vous avez passé un agréable moment dans notre établissement.Au plaisir de vous revoir très prochainement.CordialementRégine DDirectrice

4/10 – Matig

FABRICE

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Régine D op 10 jul 2023
Monsieur,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre avis. Même si nous aurions préféré que votre expérience ait été plus agréable, vos retours et impressions sont très importants pour nous, car ils nous aident à améliorer quotidiennement nos services. La satisfaction de nos clients est notre priorité, mais apparemment nous n'avons pas réussi cette fois-ci. Si vous nous donnez l'opportunité de regagner votre confiance, nous nous ferons un plaisir de vous offrir le meilleur dont nos clients se réjouissent chaque jour.CordialementRégine DDirectrice

6/10 – Redelijk

Aurélien

1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Régine D op 5 jun 2023
Cher AurélienMerci de nous faire un retour sur votre séjour. Au plaisir de vous revoir très prochainement.CordialementRégine D

8/10 – Goed

Claude

2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Régine D op 5 jun 2023
Cher ClaudeMerci d'avoir pris le temps de nous faire un retour sur votre séjour.Nous sommes ravis que vous avez passé un agréable moment dans notre établissement.Au plaisir de vous revoir très prochainement.CordialementRégine DDirectrice

10/10 – Uitstekend

Lisa

1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Régine D op 5 jun 2023
Chère ClienteNous vous remercions d'avoir pris le temps de nous faire un retour sur votre séjour.Nous sommes ravis que vous avez passé un agréable moment dans notre établissement.Au plaisir de vous revoir très prochainement.CordialementRégine DDirectrice

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Room
Good clean room. Rooms are always a bit cramped but ok. Would love to be able t ll open the window. Rooms are very hot.
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Régine D op 5 jun 2023
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Best regardsRégine

8/10 – Goed

Francis

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
OK
2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Régine D op 16 mei 2023
Cher FrancisNous vous remercions de nous faire partager vos avis sur notre établissement.Nous sommes ravis que vous avez passé un agréable moment.Au plaisir de vous revoir très prochainement.CordialementRégine DDirectrice