Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 64 van 233 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
64
Gastenscore: 8 - Goed. 111 van 233 beoordelingen" "
8 - Goed
111
Gastenscore: 6 - Redelijk. 37 van 233 beoordelingen" "
6 - Redelijk
37
Gastenscore: 4 - Matig. 18 van 233 beoordelingen" "
4 - Matig
18
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 233 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
3
8,4/10
Netheid
8,2/10
Personeel en service
7,8/10
Voorzieningen
7,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
Noud
27 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aanrader.
Prima hotel. Prettige ontvangst. Goed beden keurige kamer.
Noud
1 nacht verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Noud
21 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Praktisch, in de buurt van de autoroute.
Netjes, schoon , vriendelijk en behulpzaam.
Ronduit een goed verblijf.
Noud
1 nacht verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Anna
13 aug 2023
Anna
1 nacht verbleven in augustus 2023
8/10 – Goed
Yvonne
18 jun 2023
Yvonne
1 nacht verbleven in juni 2023
8/10 – Goed
Jan Willem
19 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De Kamer was in orde. Het personeel vriendelijk. Maar het avondeten was niet erg goed, beter gezegd slecht.
Jan Willem
2 nachten verbleven in juni 2022
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
24 jun 2019
Positief: Netheid
Prima hotel goede service en ontbijt dikke 10. Voor mensen die op doorgang zijn richting zuide is dit een aanrader
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
31 jan 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
kamer was klein en vies het ontbijt was ver beneden peil.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
Arie
6 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitstekend
Prima plek om stadshart te bezoeken
Arie
1 nacht verbleven in juli 2018
6/10 – Redelijk
Susanne, Amsterdam
13 feb 2017
Handige locatie, wel gehorige kamers.
Het was mijn eerste keer in dit hotel. Jammer dat niet op mijn vraag werd ingegaan. Door een "whitenoise"-app kon ik gelukkig alsnog slapen, ondanks de herrie. Het was erg lawaaierig, je hoorde gasten en personeel met deuren slaan.
Susanne
6/10 – Redelijk
Adriaan, Zierikzee
14 dec 2015
Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Zakenreis
Hotel wat gedateerd
Kamers zijn netjes
Adriaan
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
5 aug 2013
Positief: Netheid, personeel en service
prima voor 1 of 2 nachten en op zakenreis
goede moderne kamers, degelijk 2-persoonsbed, alleen jammer van keuze zenders TV, voornamelijk franstalig en italiaans.
In dit hotel geen airco dus zomers wel warm tot laat in de avond
Zeer nette badkamer met ruime schone inloopdouche
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
ERIC
11 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ERIC
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Sylvain POUZAT - Directeur op 15 feb 2024
Monsieur, nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous faire part de votre satisfaction suite à votre séjour parmi nous.Votre bonne appréciation est la plus belle des récompenses que nous ne manquerons pas de partager avec nos équipes.Au plaisir de vous accueillir lors de votre prochain séjour sur Compiègne, nous vous prions de croire en nos meilleures salutations.Cordialement
10/10 – Uitstekend
Daniel
27 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Daniel
2 nachten verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
John
Zakenreiziger
19 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel.
Only one downside, no lift. So heavy bags up the stairs. Should have been built with a lift
John
2 nachten verbleven in december 2023
4/10 – Matig
Clement
19 dec 2023
Clement
1 nacht verbleven in december 2023
4/10 – Matig
Karl
29 nov 2023
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
R
Karl
1 nacht verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Dominik
13 nov 2023
Dominik
1 nacht verbleven in november 2023
8/10 – Goed
Étienne
30 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Étienne
1 nacht verbleven in oktober 2023
6/10 – Redelijk
Ludovic
29 okt 2023
Ludovic
1 nacht verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
ANGELE
Reisde met familie
29 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bien
Hôtel bien situé, bon rapport qualité prix, une bouilloire dans la chambre serait top,
ANGELE
2 nachten verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Joëlle
Zakenreiziger
12 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Joëlle
1 nacht verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Katty
8 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Katty
1 nacht verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
2 okt 2023
Positief: Netheid, comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
marie noelle
1 okt 2023
marie noelle
1 nacht verbleven in september 2023
8/10 – Goed
Philippe
24 sep 2023
Philippe
1 nacht verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
JEAN CLAUDE
Zakenreiziger
7 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bien
JEAN CLAUDE
1 nacht verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Benjamin
Zakenreiziger
3 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bon hôtel
Très bon hôtel, chambre confortable, petit déj très bon, on peut manger sur place le soir aet ya même un côté bar détente avec des jeux pour décompresser, le personnel est sympa et souriant.
Benjamin
1 nacht verbleven in mei 2023
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
20 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hôtel recommandé
Tres bon accueil, chambre fidèle à un Ibis, propre, quantité de serviettes un peu juste, petit déjeuner complet avec des produits locaux, tout petit bout de pain à disposition donc un peu juste également...
Et diner tres restreint, un peu cher mais de qualité.
En bref, personnel très sympa, très accueillant mais hôtel un peu limite sur quelques détails
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Coumba
9 mei 2023
Coumba
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Sylvain POUZAT - Directeur op 12 mei 2023
Monsieur, nous n'avons visiblement pas répondu à vos attentes et nous le regrettons sincèrement.Nous regrettons cependant de ne pas connaître les raisons de votre insatisfaction.Vous remerciant toutefois pour la confiance que vous nous aviez témoignée en choisissant notre établissement, nous vous prions de croire, Monsieur, en l'assurance de nos plus respectueuses salutations.Cordialement
8/10 – Goed
Pierre
1 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rien à dire de special.
Conforme à Je m'attendais...
Pierre
1 nacht verbleven in april 2023
8/10 – Goed
sébastien
14 feb 2023
sébastien
1 nacht verbleven in oktober 2022
4/10 – Matig
ERIC
Zakenreiziger
30 jan 2023
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ERIC
1 nacht verbleven in januari 2023
10/10 – Uitstekend
romano
12 dec 2022
romano
1 nacht verbleven in december 2022
6/10 – Redelijk
STEFAN
Zakenreiziger
13 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service
Bruyant
Accueil agréable.
Par contre chauffage a 25 degres en rentrant dans la chambre ( pas de problèmes d économie d énergie a priori)
Bruit de route important et chambre avec porte de communication avec chambre mitoyenne m offrant un concert de rap et donc une nuit tres difficile.
STEFAN
1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van Sylvain POUZAT - Directeur op 17 okt 2022
Monsieur, nous vous remercions pour le temps consacré à nous faire part de votre retour concernant votre séjour parmi nous.En accord avec votre remarque, sachez que depuis le 10 octobre et le plan annoncé par le gouvernement, nous avons effectivement mis en place une nouvelle politique de mise en route du chauffage afin d'apporter notre pierre à l'édifice de la lutte contre le gaspillage énergétique.Pour ce qui est du bruit, si toutefois nous regagnions votre confiance, n'hésitez pas à préciser que vous souhaitez ne pas avoir de chambre communicante. Nous nous ferons bien évidement un plaisir de répondre à ce souhait.Au plaisir de vous convaincre de notre professionnalisme et de nos engagements, nous vous prions de croire, Monsieur, en l'assurance de nos plus respectueuses salutations.Cordialement
8/10 – Goed
Emmanuel
Reisde met familie
26 sep 2022
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hôtel agréable
Hôtel bien et personnel agréable
Emmanuel
1 nacht verbleven in september 2022
6/10 – Redelijk
Véronique
Zakenreiziger
17 sep 2022
Positief: Personeel en service
Personnel adorable, petit déjeuner très bon. Etat général de l'hotel vieillot.
Véronique
3 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Sylvain POUZAT - Directeur op 17 okt 2022
Bonjour, merci pour ces quelques commentaires en demi-teinte.Sachez qu'en 2023, l'ensemble des espaces communs va être entièrement rénové. Au plaisir de vous faire découvrir notre nouvel univers, nous vous prions de croire, Madame, en l'assurance de nos meilleures salutations.Cordialement
10/10 – Uitstekend
Muhammad
24 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Muhammad
1 nacht verbleven in augustus 2022
8/10 – Goed
Tina
Zakenreiziger
25 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sov, bad og videre.
Så er det super.
Tina
1 nacht verbleven in juli 2022
8/10 – Goed
Frédéric
20 jul 2022
Frédéric
1 nacht verbleven in juli 2022
8/10 – Goed
Sebastian
6 jul 2022
Sebastian
1 nacht verbleven in juli 2022
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
29 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel correcte
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juni 2022
4/10 – Matig
Felixia
25 jun 2022
Felixia
1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van Sylvain POUZAT - Directeur op 1 jul 2022
Madame,
nous regrettons sincèrement que nos services n'aient pas été à la hauteur de vos attentes.
Malheureusement, nous ne disposons pas des précisions nécessaires pour identifier les problèmes que vous avez pu rencontrer lors de votre séjour.
Dans l'espoir de vous reconquérir et vous convaincre lors d'un prochain séjour parmi nous, nous vous prions de croire, Madame, en l'assurance de nos plus respectueuses salutations.
Cordialement
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
19 mei 2022
Rapport qualité prix très élevé
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2022
4/10 – Matig
Mouncef
8 mei 2022
Mouncef
1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van Sylvain POUZAT - Directeur op 10 mei 2022
Monsieur,
nous regrettons sincèrement ne pas avoir répondu à vos attentes lors de votre séjour parmi nous.
Malheureusement, l'absence de commentaire de nous permet pas d'identifier les problèmes rencontrés.
Au plaisir de vous prouver notre professionnalisme et retrouver votre confiance, nous vous prions de croire, Monsieur, en l'assurance de nos plus respectueuses salutations.
Cordialement
8/10 – Goed
CMZ
Zakenreiziger
25 apr 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bon hôtel
Bon séjour
CMZ
1 nacht verbleven in april 2022
10/10 – Uitstekend
Dominique
Reisde met familie
23 apr 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dominique
1 nacht verbleven in april 2022
10/10 – Uitstekend
Renaud
12 apr 2022
Renaud
2 nachten verbleven in april 2022
8/10 – Goed
François
Zakenreiziger
10 apr 2022
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bien
Très bonne hôtel
Agréable
Baignoire un peu petite
François
1 nacht verbleven in april 2022
8/10 – Goed
Jean luc
Zakenreiziger
7 apr 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer