Vergaderfaciliteit

Beoordelingen van Nyota Hotel & Conference Center

3.5 out of 5
Nyota Hotel & Conference Center
Bulevardul Mamaia 566, Constanta, Judetul Constanta

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 8 van 13 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 1 van 13 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 1 van 13 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 13 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 13 beoordelingen" "

9,4/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

6,0/10

Voorzieningen

9,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Mariana

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Michael

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I've been surprised by the quality and customer service! Very beautiful hotel, food was amazing, free pool and beach, that usualy is quite expensivein that area. Highly recommend!
1 nacht verbleven in juni 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Julian

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
If you like to sleep at night, this is NOT the place for you. The nightclubs are so close the music pounds through the walls. This is not a hotel to relax in. This is a hotel for the all night party crowd.
4 nachten verbleven in juni 2022

6/10 – Redelijk

Andrew

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Good hotel but bad servicies!Bad services in the restaurants,the room service was not available after weekend(never mentioned this at check in). Good facilities!
3 nachten verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

Ilie

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
top hotel
As always they are one of the best. Modern clean hotel. Free overed Parking, heated pool, room service, free sunbeds at the beach (but the beach not great).
2 nachten verbleven in juli 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in augustus 2019

4/10 – Matig

Alain

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Bel hotel mais....
A premiere vue, l hotel semble seduisant avec de belles onstallations et une belle vue sur le lac. Apres ca, beaucoup de negatifs avec une femme de menage qui vous reveille chaque jour a 9h pour faire la chambre....et quand vous lui refusez, cette dame ne fait pas le menage de la journee. Et comme on refuse de le faire en votre presence...vous etes priés de partir. A cela vous ajoutez un manque d insonoridation flagrant puisque une avenue tres passante longe l hotel. En bref, une experience ratée
4 nachten verbleven in juni 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Paul

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
5 nachten verbleven in augustus 2018

10/10 – Uitstekend

Bogdan Daniel Florin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The best place to stay in Mamaia!
I go to Mamaia every year for more than 20 years and i never met hotel staff so polite and also helpful. Brand new modern hotel with big rooms, free breakfast, free covered parking (with 24/7 security and cameras), free pool acces, free beach sunbeds (wich are 11€/per person per day if not staying at Nyota), free coffee in the room, room service, rooftop bar, heated pool. I will come back happy!
3 nachten verbleven in juli 2018
Reactie van Razvan Dobre, Hotel Manager op 30 jul 2018
Dear Bogdan, Thank you for your review. We hope that we will meet your expectations every time you visit Nyota. Best regards

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lækkert nyt designerhotel med smarte detaljer
Personalet var yderst imødekommende, værelset var rummeligt og komfortabelt med stor balkon. Udmærket morgenmad, god restaurant på hotellet. Optimal digital styring af indeklima (man kunne endda vælge mode ‘Privacy’ eller ‘Make up room’ i displayet). Beliggende 250 meter fra privat strand som hotellets gæster får adgang til sammen med håndklæder/parasol/liggestol. Alt i alt formidabelt hotel.
3 nachten verbleven in juni 2018
Reactie van Razvan Dobre, Hotel Manager op 30 jul 2018
Dear guest, thank you for your review and hope to have you back at Nyota as our guest. Best regards,

10/10 – Uitstekend

Jerome

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Solo stay in Mamaia
Really nice modern hotel. Comfy bed. Good food. Decent food. All the staff were really friendly, polite and professional and made me feel very welcome. As I was travelling solo this made a big difference and they went out of their way to make my stay easy, relaxing and enjoyable.
2 nachten verbleven in mei 2018
Reactie van Razvan Dobre, Hotel Manager op 20 jun 2018
Dear Jerome, Thank you for your feedback. We hope that you will come again to visit us. Best regards,

10/10 – Uitstekend

Ioana Georgeta

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
NEW hotel in Mamaia, opened just 3 weaks ago. very good coffee at breakfast, great location, in Mamaia North, just next to the beach clubs, and nightlife.very good service, clean, confortable, free wifi and parking. RECOMAND, for those who want to have fun at the clubs.
3 nachten verbleven in juni 2018
Reactie van Razvan Dobre, Hotel Manager op 30 jul 2018
Draga Ioana, Multumim pentru review si te asteptam cu drag si data viitoare cand vei vizita Mamaia. Cu stima,

10/10 – Uitstekend

Tomer

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very good
Nice hotel Good location Need to improve the brake fast
2 nachten verbleven in juni 2018
Reactie van Razvan Dobre, Hotel Manager op 4 jun 2018
Dear Tomer, Thank you for your feedback. We will take it into consideration in order to improve our services. Best regards,