Binnenplaats

Beoordelingen van Scandic Hvidovre

4 out of 5
Scandic Hvidovre
Kettevej 4, Hvidovre

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 303 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 466 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 146 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 68 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 19 van 1002 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

7,4/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Steffie

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Guest responsible op 25 sep 2023
Dear Steffie. Thank you for taking the time to make this amazing rating of your stay! We really appreciate it and I am happy that you had a pleasant time here. We hope to see you again soon! Best regards, Anita

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Guest responsible op 1 sep 2023
Dear Anonymous. Thank you for this wonderful rating. I hope you had a pleasant stay and that we'll get to welcome you back another time. Have a great weekend! Best regards, Anita

10/10 – Uitstekend

Yousef

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vriendelijk personeel en net hotel
4 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Guest responsible op 28 aug 2023
Dear Yousef. Thank you for this amazing rating! I am really glad you thought our staff were friendly and that the hotel was clean! We all hope to see you back again soon. Have a great day! Best regards, Anita

8/10 – Goed

Lennart

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Guest responsible op 28 aug 2023
Hi Lennart. Thank you for rating your stay. I hope you had a great time here at Scandic Hvidovre and that we'll get to see you again soon. Have a wonderful day! Best regards, Anita

6/10 – Redelijk

Chantal

Reisde met familie
At a first glance the entrance and lobby look okay, but if you take a better look it’s all worn an torn. The personnel is great though and mire than willing to give you tips and help you out. The family room is simple at utmost.
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Guest responsible op 28 aug 2023
Dear Chantal. Thank you for your review. I apologize that the lobby seemed worn and that our family room didn't quite meet your expectations. I am really glad that you liked our helpful staff! We hope to see you again soon! Have a great day! Best regards, Anita

2/10 – Ontzettend slecht

Ralph

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We are frequent travellers in the Nordics. This was - by far - the worst hotel experience in Denmark so far. Worn-out interior, unfriendly staff, limited dining options. But above all: the (family) room was like a sauna! We checked-in around 16h00 went to bed around 21h00 and the kids woke up soaking wet because of the warmth. It was 31 degrees inside. We checked-out around 23h00 as the rception staff was very customer unfriendly. First time in our travel history that we checked-out prematurely...
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Guest responsible op 22 aug 2022
Hi Ralph.Thank you for your feedback. I am really sorry to read about your experience and I apologize that you thought the staff were unfriendly and that the interior and dining options wasn't what you expected. I apologize that your room was too warm to sleep in. We do have fans available to our guests at the reception instead of AC. I will let my co-workers know of your feedback and I apologize again. I hope we'll get a chance to welcome you back another time to a better experience. Have a great day!Best regards guest responsible.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met huisdieren, Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Vreselijke nacht! We hebben hier 1 nacht geslapen voor €175. Voor dit bedrag hadden we wel enige vorm van luxe/netheid verwacht, maar dat was niet zo. We hebben eerste bijna een kwartier moeten wachten voordat we incheckt waren. Bij het inchecken moest er een autorisatie gedaan worden om mijn creditcard terwijl alles al betaald was. De medewerker zei ook dat alles betaald was, maar 'het is normaal' dat we een bedrag reserveren op je creditcard. Toen ik vroeg waarom zei ze: dit doen we altijd. We kwamen met een tweeling. De kinderwagen paste niet goed door de deuropening van de kamer. Er is geen airco op de kamer en met het zomerse weer was het echt te warm met kinderen op een kleine kamer. Raam kan open, maar dan heb je wel al het geluid van de drukke weg naast het hotel waar de hele nacht auto's rijden. Het was een klein bed waarbij je elke beweging van je partner voelt. In de badkamer stond de schimmel op de voegen. Wat positief was is dat het parkeren op eigen terrein is. We gingen vroeg weg en kregen op verzoek een ontbijt pakketje mee. De huishoudelijke hulp had ons nog geholpen en die waren ontzettend vriendelijk en behulpzaam.
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Guest responsible op 8 aug 2022
Hi Christiaan. Thank you for your feedback. I apologize that our room and price didn't meet your expectations. I will give your feedback to my colleagues too. I hope we get the chance to welcome you back another time. Have a great summer! Best regards guest responsible

8/10 – Goed

Hichame

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Friendly staff
2 nachten verbleven in november 2021
Reactie van Guest responsible op 3 dec 2021
Hi Hichame. Thank you so much for choosing Scandic Hvidovre as your hotel and thank you for taking the time to evaluate your stay. I am glad you thought that the staff was friendly! We are always ready to welcome you back another time. Have a great weekend! Best regards guest responsible

8/10 – Goed

Henk

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Vrij goed verblijf. Kamers kan beter. Bedden niet zo goed. Kaart in het restaurant is heel beperkt
4 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Guest responsible op 9 okt 2020
Hi Henk Thank you for your feedback and for your rating. I am glad you had a pretty good stay. I apologize that your room and the menu at the restaurant didn't meet your expectations. I hope we get to welcome you back another time. Have a great weekend! Best regards guest responsible

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid
Ontvangst was nogal onvriendelijk. De kamer was vooraf geboekt en betaald maar omdat we geen creditcard konden overleggen was het niet mogelijk om in te checken. De supervisor erbij gehaald maar die had een slechte dag en was nogal kortaf. Na het betalen van een borg toch in kunnen checken, maar toen was onze dag al verpest.
3 nachten verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles wat je nodig hebt voor een prettig verblijf.
Goed hotel alles wat je nodig hebt voor een aangenaam verblijf en een super goed onbijtbuffet.
3 nachten verbleven in september 2018

4/10 – Matig

A G

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2018
Reactie van Line op 7 aug 2018
Hej AG Tak for din rating af vores hotel Vi håber at kunne byde dig velkommen tilbage Hilsen

10/10 – Uitstekend

Jannigje

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gewoon echt heel goed!!’n
Reactie van Mitzi, Front desk Manager op 10 apr 2018
Dear Jannigje, Thank you very much for the nice review of the hotel. I do hope to welcome you back another time. Best Regards Mitzi, Front desk Manager

8/10 – Goed

wouter

Positief: Personeel en service
The restaurant is decent. Beds are a bit too soft
Reactie van Mitzi, Front desk Manager op 7 mrt 2018
Kære Wouter, Tak fordi du har taget dig tid til at give hotellet en bedømmelse. Jeg håber, at du vil besøge os igen. Med venlig hilsen

8/10 – Goed

tamim, arnhem

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice rooms and clean. Very friendly employees! The breakfast buffet which is free of charge was really good
3 nachten verbleven in december 2017
Reactie van Front Office Supervisor op 31 dec 2017
Dear Tamim, Thank you for taking the time to write a comment about your stay with us. I am very happy to hear that you enjoyed your stay and that you found the employees to be very friendly. We hope to see you again in the new year. Sincere regards, Stine

8/10 – Goed

Robert, utrecht

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Echt business hotel
Goed hotel, heerlijk ontbijt, kamers netjes maar ook erg warm en benauwd. Raam openzetten gaat niet in verband met lawaai van de grote weg ervoor
1 nacht verbleven in december 2017
Reactie van Mitzi, Front desk Manager op 10 dec 2017
Kaere Robert, Tusind tak for din bedommelse af hotellet, hjalper os til at blive bedre. Jeg er meget glad for, at du har nydt dit ophold og synes vi har et godt hotel. Jeg håber snart at kunne byde dig velkommen tilbage. Med venlig Hilsen Mitzi, Front desk Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2017
Reactie van Jakob op 13 nov 2017
Dear guest, Thank you very much for your time and review of the hotel. I hope that you enjoyed your stay and that you will visit us again another time. Best Regards Mitzi, Front desk Manager

8/10 – Goed

Vlasta, Rotterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel was goed
Hotel is beter bereikbaar met taxi dan met bus van af het vliegveld. Kamer was goed, schoon, bedden waren goed. Ontbijt was heel erg goed en veel keuzen. Vriendelijk personeelen behulpzaam.
Reactie van Front Office Supervisor op 3 mei 2017
Dear Vlasta, Thank you for writing a comment about your stay with us. I am very happy to hear that you enjoyed your stay and that you found the staff to be friendly and helpful. It is great to hear that you liked the room. We hope to see you again. Sincere regards, Stine

8/10 – Goed

Nastia

3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Receptionist op 22 apr 2024
Dear Nastia. Thank you for taking the time to rate your stay. I hope you enjoyed your time here and that we'll see you again soon! Have a great day! Best regards, Anita

10/10 – Uitstekend

Hanne

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotellet med det gode Værtsskab
1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Klaus

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Receptionist op 16 feb 2024
Hi Klaus! Thank you for taking the time to rate your stay! I hope you enjoyed your stay here and that we'll get to welcome you back another time. Have a great day! Best regards, Anita

10/10 – Uitstekend

Arne

1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Receptionist op 12 feb 2024
Kære Arne.Tak for denne fantastiske bedømmelse af dit ophold hos os. Jeg håber, at du fik nydt din tid her, og at vi snart får mulighed for at velkomme dig tilbage igen til endnu en god oplevelse. Rigtig god dag! Med venlig hilsen Anita

8/10 – Goed

Henrik

1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Receptionist op 12 feb 2024
Kære Henrik. Tak fordi du tog dig tiden til at lave denne bedømmelse af dit ophold hos Scandic Hvidovre. Jeg håber, at du fik nydt din tid her og at vi snart ser dig igen. Du ønskes en rigtig dejlig dag! Med venlig hilsen Anita

10/10 – Uitstekend

Karen

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Receptionist op 12 feb 2024
Dear Karen.Thank you for taking the time to rate your stay! We really appreciate it. I hope you had a pleasant time here and that we'll get the opportunity to welcome you back another time. Have a wonderful day! Best regards, Anita

8/10 – Goed

Ronny

1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Receptionist op 5 feb 2024
Dear Ronny.Thank you for taking the time to rate your stay at Scandic Hvidovre! I hope you enjoyed your time here and we all hope to see you again soon! Have a wonderful day.Best regards, Anita

8/10 – Goed

André Hjorth

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Receptionist op 2 feb 2024
Kære André.Du skal have mange tak for at have taget dig tiden til at lave denne fine bedømmelse efter dit ophold hos os. Jeg håber, at du fik nydt din tid her, og at vi snart ser dig igen! Rigtig god weekend! Med venlig hilsen Anita

4/10 – Matig

Lasse Michael

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kommer helt sikkert ikke tilbage
Vælger ikke at komme igen. Desværre stank mit første værelse af kloak, så jeg blev booket om. Det var et mega koldt værelse og en meget kold gang. På Scandic Hvidovre skal man rekvirere rengøring via en app hver dag og til trods for det blev det ikke gennemført. Generelt er der en ligegyldig attityde hos det meste af personalet - ingen "God morgen" ved ankomst i restauranten, men i stedet en travlhed med at snakke indbyrdes eller glo ned i sine telefoner! Ligegyldighed - virker det som om. Spisekortet er meget begrænset i restauranten - ikke godt når man skal bo der i 5 dage! Den første dag, var vores kursuslokale meget koldt! Uprofessionelt. Ligesom vi oplevede flere gang at kaffemaskiner i kursusområdet løber tør for mælk - så ikke så meget proaktivitet, som man må forvente når der er en del kursister. Det eneste positive jeg kan oplyse er at den unge mand Nikolaj, i receptionen gav en rigtig fin service i flere situationer. Tak til ham.
5 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Receptionist op 26 jan 2024
Kære Lasse.Tak for din anmeldelse. Jeg er rigtig ked af at læse om din oplevelse, og jeg beklager mange gange, at varmen ikke har fungeret ordentligt under dit ophold, og at du ikke rigtig har følt dig velkommen. Alle vores ansatte gør ellers meget ud af at gøre Scandic Hvidovre så behageligt og hjemligt som muligt. Jeg skal gå videre med din feedback til mine kolleger, så de kan se nærmere på det, og jeg beklager endnu en gang. Jeg skal give din ros videre til Nikolaj. Rigtig god weekend! Med venlig hilsen Anita

10/10 – Uitstekend

Bent

Positief: Personeel en service
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Receptionist op 26 jan 2024
Kære Bent. Du skal have mange tusind tak for at have taget dig tiden til at lave denne helt fantastiske bedømmelse af dit ophold! Det glæder mig meget. at dit ophold var tilfredsstillende, og jeg håber, at vi snart ser dig igen. Rigtig god weekend! Med venlig hilsen Anita

2/10 – Ontzettend slecht

Rikke

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Receptionist op 26 jan 2024
Kære Rikke. Tak for din anmeldelse. Grundet den lave rating beklager jeg meget, hvis dit ophold ikke levede op til din forventning. Du er altid velkommen til at kontakte os med feedback hvis noget ikke har været i orden, så vi kan se nærmere på det og evt. lave forbedringer. Rigtig god dag! Med venlig hilsen Anita

6/10 – Redelijk

Baldomero

Reisde met familie
7 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Guest responsible op 8 jan 2024
Dear Baldomero. Thank you for taking the time to rate your stay at Scandic Hvidovre. I hope you had a pleasant time at the hotel and that we'll see you again soon! Have a great day.Best regards, Anita

10/10 – Uitstekend

Kazem

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Guest responsible op 2 jan 2024
Dear Kazem. Thank you for this absolutely amazing rating of your stay at Scandic Hvidovre! I am glad you were satisfied with your time here and we hope to see you again soon. Happy New Year! Best regards, Anita

6/10 – Redelijk

Samuel

2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Guest responsible op 2 jan 2024
Dear Samuel.Thank you for taking the time to rate your time at Scandic Hvidovre. I hope you had a pleasant stay and that we'll get the opportunity to welcome you back again soon. Happy New Year! Best regards, Anita

10/10 – Uitstekend

Ralf

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Guest responsible op 2 jan 2024
Dear Ralf. Thank you for this amazing rating! We love it! I am really glad you had a satisfying stay and we all hope to see you again soon to another great experience. Happy New Year! Best regards, Anita

8/10 – Goed

Shanduru

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Super hotel med lækker pool og meget lille fitness rum til det basale. Restauranten har meget lækkert mad. Dog havde flere af mine medrejsende inkluderet mig selv stoppede afløb i badeværelset når man tog bad, det eneste minus ved dette hotel
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Guest responsible op 2 jan 2024
Kære Shanduru. Tak for din anmeldelse. Jeg beklager meget, at dit og flere af dine medrejsendes afløb blev stoppet efter i havde været i bad. Jeg skal gå videre med din feedback omkring dette til mine kolleger. Det glæder mig at du ellers synes, at hotellet er super med en lækker pool og fitness rum, og at restauranten serverede lækker mad. Vi håber, at vi får mulighed for at velkomme dig tilbage igen en anden gang. Godt nytår! Med venlig hilsen Anita

10/10 – Uitstekend

Michael

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr freundliches Personal
4 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Guest responsible op 15 dec 2023
Dear Michael. Thank you so much for rating your stay and for your kind words! I am really glad you found our staff to be very friendly and we all hope to see you again soon. Merry Christmas! Best regards, Anita

10/10 – Uitstekend

Dorthe K

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Meget venligt og imødekommende personale. God service. Lækker morgenmad. Gode faciliteter.
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Guest responsible op 15 dec 2023
Hej Dorthe. Tusind tak for at lave denne helt fantastiske anmeldelse af dit ophold hos Scandic Hvidovre. Det glæder mig rigtig meget at læse, at du synes, at vores personale er venligt og imødekommende, at vi giver vores gæster en god service og serverer en lækker morgenmad og har gode faciliteter. Vi håber at se dig igen snart! Rigtig glædelig jul! Med venlig hilsen Anita

8/10 – Goed

Sofie

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Guest responsible op 2 jan 2024
Dear Sofie. Thank you for taking the time to rate your stay at Scandic Hvidovre. I hope you had a great time at the hotel and that we'll see you again soon! Happy New Year! Best regards, Anita

6/10 – Redelijk

Søren

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Guest responsible op 2 jan 2024
Kære Søren. Tak fordi du har taget dig tiden til at lave en bedømmelse efter dit ophold hos os. Jeg håber, at du havde et behageligt ophold, og at vi får mulighed for at velkomme dig tilbage igen en anden gang. Godt nytår! Med venlig hilsen Anita

8/10 – Goed

Jan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Guest responsible op 27 nov 2023
Kære Jan.Tak fordi du har taget dig tiden til at lave denne bedømmelse. Jeg håber, at du fik nydt dit ophold, og at vi snart får mulighed for at velkomme dig tilbage igen. Rigtig god dag! Med venlig hilsen Anita

10/10 – Uitstekend

Susanne Juhl

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Guest responsible op 27 nov 2023
Kære Susanne. Tak fordi du valgte Scandic Hvidovre som dit hotel og for denne helt fantastiske bedømmelse af dit hotel. Det glæder mig meget, at dit ophold har levet op til din forventning, og jeg håber, at vi snart ser dig igen til endnu en god oplevelse! Du ønskes en rigtig god dag. Med venlig hilsen Anita

8/10 – Goed

Brian Krusgaard

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Guest responsible op 13 nov 2023
Hej Brian. Tak for din bedømmelse af dit ophold. Jeg håber, at dit ophold var tilfredsstillende, og at vi snart får mulighed for at velkomme dig tilbage igen en anden dag. Du må have en rigtig dejlig dag! Med venlig hilsen Anita

8/10 – Goed

Axel

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Guest responsible op 3 nov 2023
Dear Axel.Thank you so much for this rating! We really appreciate that you have taken the time out of your day to make this. I hope you had a pleasant stay and that we'll see you again soon! Have a great day! Best regards, Anita

10/10 – Uitstekend

Torben

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Guest responsible op 3 nov 2023
Hej Torben. Du skal have mange tak for at have taget dig tiden til at lave denne fantastiske bedømmelse af dit ophold. Jeg håber, at du fik nydt din tid her, og at vi snart får mulighed for at velkomme dig tilbage til endnu en god oplevelse! Rigtig god weekend! Med venlig hilsen Anita

8/10 – Goed

René

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Scandic-kvalitet men lidt kedeligt badeværelse
Lidt kedeligt badeværelse men som de andre Scandic-hoteller er standarden på værelserne, maden og servicen god i forhold til pris. Kan varmt anbefales.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Guest responsible op 30 okt 2023
Hej René.Tak fordi du har taget dig tiden til også at lave en anmeldelse af dit ophold her. Det sætter vi meget pris på! Vi håber, at vi snart ser dig igen, og tak for din anbefaling! Du ønskes en rigtig dejlig dag. Med venlig hilsen Anita

8/10 – Goed

Kåre

2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Guest responsible op 30 okt 2023
Hej Kåre. Tak for din bedømmelse af dit ophold! Jeg håber, at du fik nydt din tid her, og at vi får mulighed for at velkomme dig tilbage igen en anden gang. Rigtig god dag! Med venlig hilsen Anita

10/10 – Uitstekend

René

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rummeligt
Sov der to nætter arbejdsmæssigt. Rigtig fin morgenmad, gode arealer hvor unge og børn kan hygge sig. Hvidovre er ikke København (som mange tror), men det ligger tæt på København og så er parkeringen gratis i forhold til flere af hotellerne i selve København.
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Guest responsible op 23 okt 2023
Kære René.Tak for denne meget fine bedømmelse af dit ophold og for din tid. Det glæder mig meget at læse, at du kunne lide vores rigtig fine morgenbuffet, vores børnevenlige arealer og vores gratis parkering! Vi håber, at vi får mulighed for at velkomme dig tilbage igen en anden gang. Du ønskes en rigtig dejlig dag! Med venlig hilsen Anita

8/10 – Goed

Marie

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Guest responsible op 23 okt 2023
Dear Marie. Thank you so much for taking the time to make a rating of your time at Scandic Hvidovre. I hope everything was what you had hoped for and that we'll get to welcome you back again another time. Have a wonderful day! Best regards, Anita

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fint til prisen
Det var skønt, ro og ordentligt. God morgenmad
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Guest responsible op 23 okt 2023
Kære Anonymous. Du skal have mange tak for at have taget dig tiden til at lave denne anmeldelse. Det glæder mig meget, at du synes, at her er skønt, roligt og ordentligt og at vi har en god morgenbuffet. Vi håber, at vi får mulighed for at velkomme dig tilbage igen snart! Rigtig god dag! Med venlig hilsen Anita

8/10 – Goed

Morten

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Guest responsible op 20 okt 2023
Dear Morten. Thank you for choosing Scandic Hvidovre as your hotel and for taking the time to rate your stay. I hope everything was what you hoped for and that we'll get the opportunity to welcome you back again soon. Have a great weekend! Best regards, Anita

8/10 – Goed

Per

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Guest responsible op 20 okt 2023
Kære Per.Tak for din meget flotte bedømmelse af dit ophold og for din tid. Jeg håber, at du fik nydt dit ophold, og at vi får mulighed for at velkomme dig tilbage igen en anden gang. Rigtig god dag! Med venlig hilsen Anita