Kies datums om prijzen te bekijken

De weergegeven maanden zijn June 2024 en July 2024.
juni 2024
juli 2024

Inchecktijd

12:00 PM

Uitchecktijd

12:00 PM

Ontdek het gebied

Kaart
A-25, Vasant Kunj Road, Mahipalpur, New Delhi, Delhi N.C.R, 110037
  • Populaire locatieWorldmark13 min. lopen
  • LuchthavenDelhi (DEL-Indira Gandhi International Airport)5 min. rijden
  • Populaire locatieDLF CyberCity8 min. rijden
  • Populaire locatieQutub Complex9 min. rijden
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven

Deluxe tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Open haard
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
  • 18 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed of 2 eenpersoonsbedden

Executive eenpersoonskamer

Hoogtepunten

Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Open haard
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
  • 19 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 1
  • 1 kingsize bed of 2 eenpersoonsbedden

Over deze buurt

New Delhi

Hotel Impress ligt in de buurt van Mahipalpur en is gelegen bij een winkelcentrum. Een paar belangrijke bezienswaardigheden om te bezoeken zijn Qutub Complex en Indiapoort en reizigers die graag willen winkelen kunnen een bezoek brengen aan Worldmark en Janakpuri District Centre. Ga je met je kinderen op vakantie? Overweeg dan een bezoek aan Fun 'n' Food Village en Nationale dierentuin.

In de buurt

  • Worldmark - 13 min. lopen
  • Ambience Mall - 8 min. rijden
  • DLF CyberCity - 8 min. rijden
  • Qutub Complex - 9 min. rijden
  • Ambience Mall - 9 min. rijden

Lokaal vervoer

  • Moulsari Avenue Station - 8 min. rijden
  • Station Delhi Aero City - 10 min. lopen
  • Indira Gandhi International Airport (DEL) - 6 min. rijden

Restaurants

  • ‪The Hangar Lounge and Bar - ‬11 min. lopen
  • ‪Daryaganj - ‬13 min. lopen
  • ‪Spice Of Delhi - ‬1 min. lopen
  • ‪Underdoggs - ‬12 min. lopen
  • ‪Liv Bar - ‬15 min. lopen

Over deze accommodatie

Hotel Impress

Hotel met een gezinsvriendelijk beleid in Mahipalpur
Hotel Impress ligt niet alleen dicht bij Worldmark maar biedt ook faciliteiten zoals een gratis ontbijtbuffet, een kruidenier/supermarkt en een gratis ontvangst door de manager. Het plaatselijke restaurant met Indische gerechten, Spice of Delhi, serveert ontbijt, lunch, diner en lichte maaltijden. Je kunt er genieten van uitzicht op de tuin. Naast voorzieningen zoals winkels ter plaatse en een koffiebar/café kunnen gasten gebruikmaken van gratis wifi op de kamer.
Tijdens je verblijf profiteer je bovendien van het volgende:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren, plaatsen voor valetparkeren en plaatsen voor lang parkeren
  • Parkeerplaatsen voor campers, bussen en vrachtwagens, vervoer van en naar de luchthaven (toeslag) en een snelle uitcheckservice
  • Een snelle incheckservice, een geldautomaat/bankservice en een 24-uurs receptie
Kamervoorzieningen
Alle kamers zijn individueel gemeubileerd, beschikken over gemakken zoals 24-uurs roomservice en open haarden en bieden leuke extraatjes zoals luxe beddengoed en recente films.
Andere voorzieningen zijn onder andere:
  • Hypoallergeen beddengoed, pillowtop-bedden en extra bedden (tegen een toeslag)
  • Badkamers met regendouches en designer toiletartikelen
  • Hd-televisies van 26 inch met premium tv-zenders, dvd-spelers en recente films
  • Aparte zitruimtes, aparte eetruimtes en keukens

Gesproken talen

Engels, Hindi en Spaans

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi en kabelinternet
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi en kabelinternet

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag)
  • Plaatselijke shuttleservice (toeslag)
  • Shuttleservice vanaf het treinstation (toeslag)
  • Gratis lang parkeren ter plaatse
  • Gratis valetparkeren ter plaatse
  • Parkeerplekken voor campers/bussen/vrachtwagens ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Gratis ontbijtbuffet beschikbaar dagelijks van 06.30 uur tot 10.00 uur
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant
  • Gratis welkomstreceptie
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Restaurants ter plaatse

  • Spice of Delhi

Dingen om te doen

  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes
  • Winkelen

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Cadeauwinkel/kiosk
  • Geldautomaat
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij de receptie
  • Kruidenier/supermarkt
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Dagelijkse huishoudservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • 24-uurs businesscentrum
  • Conferentiecentrum
  • Vergaderruimte

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Informatieborden in braille of reliëfletters
  • Luisterhulpmiddelen
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen

Meer

  • Art-decoarchitectuur
  • Etage
  • Gebouw
  • Gebouwd in 2010
  • Open haard in de lobby

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Babybed (toeslag)
  • Extra bed (toeslag)
  • Hypoallergeen beddengoed
  • Luxe beddengoed
  • Pillowtop-matras

Badkamer

  • Badjassen
  • Bidet
  • Designer toiletartikelen
  • Douche
  • Haardroger op verzoek
  • Handdoeken
  • Pantoffels
  • Privébadkamer
  • Regendouche

Entertainment

  • Dvd-speler
  • Filmpremières
  • Lcd-tv van 26 inch met premium kabelzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Apart eetgedeelte
  • Elektrische waterkoker
  • Keuken
  • Koelkast
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Magnetron op verzoek
  • Minibar

Meer

  • (Laptop)kluis
  • Aangrenzende kamers beschikbaar
  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Apart zitgedeelte
  • Bureau
  • Elke dag gratis kranten
  • Geluiddichte kamers
  • Individueel ingericht
  • Individuele aankleding
  • Open haard
  • Plafondventilator
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon
  • Toegang via buitengalerij

Beleid

Inchecken

Inchecken vanaf 12.00 uur
Snelle incheckservice beschikbaar
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Snelle uitcheckservice beschikbaar

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Neem minstens 24 uur voor aankomst contact op met de accommodatie om de ophaalservice te regelen. Je vindt de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
De receptiemedewerker staat bij aankomst op je te wachten.
Indiase staatsburgers dienen bij het inchecken een geldig Indiaas identiteitsbewijs met foto of rijbewijs te tonen. Reizigers die geen staatsburger van India zijn, dienen een geldig paspoort en visum te tonen.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Kinderen van 8 jaar oud en jonger kunnen gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze op de kamer van de ouder of voogd slapen; kinderen komen mogelijk niet in aanmerking voor gratis ontbijt
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen INR 500 per nacht.
Er zijn babybedjes beschikbaar tegen INR 500 per nacht.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor luchthavenshuttle: INR 500 per voertuig (retour)
  • Toeslag voor babybed: INR 500 per nacht
  • Toeslag voor extra bed: INR 500 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.

Overige info

Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Impress
Hotel Impress New Delhi
Impress New Delhi
Hotel Impress Hotel
Hotel Impress New Delhi
Hotel Impress Hotel New Delhi

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Impress?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Hotel Impress te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen en valetparkeerservice.

Hoe laat kan ik inchecken bij Hotel Impress?

Je kunt vanaf 12.00 uur inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Impress uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Biedt Hotel Impress een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van INR 500 per voertuig.

Waar ligt Hotel Impress?

Dit gezinsvriendelijke hotel in New Delhi ligt vlak bij de luchthaven, binnen 3 km afstand van Worldmark en Nelson Mandela Road. Ook DLF Promenade Vasant Kunj en Ambience Mall liggen binnen 5 km afstand. Station Delhi Aero City ligt op 10 minuten lopen.

Beoordelingen over Hotel Impress

Beoordelingen

6,0
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 0 van 28 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 12 van 28 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 9 van 28 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 28 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 28 beoordelingen" "

6,6/10

Netheid

6,6/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

6,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

4/10 – Matig

Ashok

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Useless horrible experience
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Kittipong

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ดีๆๆ
1 nacht verbleven in december 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Russell

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
cheap but no bargain.
Although they had my reservation they had no rooms. Problems with some of the rooms. They transferred me to another hotel both owned by the same person. As soon as we walked in the lobby we knew it was dirty and rundown. Can’t imagine how people rated it as “good”. Had to take cab to second hotel at my expense and contact my ride for the next morning to let me know I was at another place. Impress provided no assistance.
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Sukhdeep singh

1 nacht verbleven in oktober 2019

6/10 – Redelijk

VLADIMIR

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Делаем скидку на отношение индусов к чистоте
Воспользовались отелем для отдыха после ночного перелета и подготовки к следующему ночному перелету. Неприятно было увидеть использованное откровенное грязное постельное белье. Заменили на свежее. Давно не убирались в номере. Близко от аэропота.
1 nacht verbleven in oktober 2019

6/10 – Redelijk

Manish

Overall average hotel...
1 nacht verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

RAJKUMAR

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel was good staff memebers were good cooperative and will recommand this hotel to my friend also.
1 nacht verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Tero, Finland

Positief: Netheid
Room was clean but missings towels and toilet paper. Breakfast was okey.