Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 375 van 570 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
375
Gastenscore: 8 - Goed. 149 van 570 beoordelingen" "
8 - Goed
149
Gastenscore: 6 - Redelijk. 31 van 570 beoordelingen" "
6 - Redelijk
31
Gastenscore: 4 - Matig. 13 van 570 beoordelingen" "
4 - Matig
13
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 570 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
2
9,4/10
Netheid
9,6/10
Personeel en service
9,2/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
Peter
7 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Peter
6 nachten verbleven in januari 2024
6/10 – Redelijk
Yves
1 nov 2023
Yves
3 nachten verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
Suresh, Rhoon
Reisde met familie
21 aug 2022
Excellent accommodation, especially the shower and mattresses. The responses from the front desk were very quick when something was needed. Breakfast was of a consistently high standard, and Asian options were well catered for.
Suresh
5 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Hyatt Regency Bali op 24 aug 2022
Dear Suresh,Thank you very much for your kind feedback regarding our facilities, staffs and foods. We are very delightful to know that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcome you back again soon. :)
10/10 – Uitstekend
Patrick, Elburg
Reisde met partner
19 okt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Erg mooi hotel van alle gemakken voorzien. Heel aardig en behulpzaam personeel. Gevarieerd ontbijt
Patrick
10 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Zulki Othman op 19 apr 2022
Dear Mr. Patrick, thank you for the lovely comments on our resort! We're happy that you love our hotel, service, and food. Hope to see you again soon in Hyatt Regency Bali :) Take care.
10/10 – Uitstekend
Brit
9 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alles top kwaliteit en standaard.
Heel mooi aangelegd en onderhouden stylish hotel met zwembaden en prachtige tuinen, alles volgens de hoogste standaard. Beetje snobistisch publiek dat daar op af komt moet je van houden. Beetje hoog Instagram gehalte. Service niks op af te dingen, kamers fantastisch mooi met heel ruime bedden, mooie badkamer en heel schoon.
Brit
4 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Zulki Othman, General Manager op 12 aug 2019
Dear Mr./Mrs. Brit, what a great comments we received from you, thank you for sharing it with us and for other travelers. We are truly delighted knowing that you entirely enjoyed the facilities and services within our hotel. We could not wait to welcoming you back again.
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
31 jul 2019
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel mooi hotel, fijne kamers, prachtige tuin met toegang tot het strand en vriendelijk personeel.
Zeer slecht vond ik dat wij voor 3 personen boeken waarbij de leeftijden opgegeven zijn en onze dochter 15 jaar is en in de voorwaarden van Expedia staat dat dit hotel kinderen vanaf 17 jaar als volwassen beschouwen. Dit bleek dus niet te kloppen en er werd een toeslag van 44 dollar per nacht gevraagd omdat het Hyatt aangaf kinderen vanaf 15 jaar als volwassen te beschouwen. Expedia gaf niet thuis na telefonisch contact en het hyatt ook niet. Het hyatt reageerde pas na een paar mails en 2 x telefonisch contact. Zulke onduidelijkheid heb ik nog nooit via booking meegemaakt.
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Zulki Othman,General Manager op 7 aug 2019
Dear Sir or Madam, thank you very much for taking the time to share your feedback on your recent stay with us. We really appreciate your kind words on our hotel and staff. We are very sorry to hear of your less than satisfactory experience pertaining to your booking. We have informed Expedia to match the policy.
We take all guest feedback extremely seriously and we look forward to welcome you back again anytime when you plan to visit Bali in the future. Once again thank you and have a beautiful day!
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
21 jul 2019
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Zulki Othman, General Manager op 22 jul 2019
Thank you
6/10 – Redelijk
Caroline, Naarden
3 aug 2013
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Mooie locatie, wel verbeterpunten voor kamers
Het Hyatt ligt fantastisch aan het strand in een mooie uitgestrekte tuin en is zeker het beste hotel van alle strandhotels in Sanur. De service is zeer goed. Wij verbleven in de regency club, waar de kamers duurder zijn, maar zeker de meerkosten waard. De club heeft een eigen ruimte voor ontbijt (inclusief) waar je ook gedurende de dag heerlijk rustig kunt zitten en waar in de middag diverse heerlijke hapjes klaarstaan. Het enige minpunt vond ik de gehorigheid van de kamers, geluiden van de gang zijn erg goed te horen en ook de airco maakte nogal wat lawaai. De kamers zijn zeker aan renovatie toe. Ook is er geen wifi in de kamers, wat echt niet meer kan tegenwoordig!
Caroline
8/10 – Goed
Roman, Zutphen
31 okt 2012
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bali Hyatt: doen, tenzij je veel op Internet moet
Top hotel, duidelijk gebouwd in de jaren 80. Super service, 2 zwembaden, en privestrand met gratis ligbedden en top notch wat service betreft.
Nadeel: wi-fi enkel in de lobby en bij het zwembad, niet op de kamers zelf, wat anno 2012 wel een nadeel is, zeker in een land waar ieder budget htel dit wel voro elkaar heeft @ Bali.
Roman
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
25 jun 2012
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bijzonder vriendelijk personeel
Uitstekend hotel met bijzonder vriendelijk personeel. Ze onthouden je voorkeuren, tereijl je echt niet de enige gast bent.
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
31 jan 2012
Positief: Personeel en service, comfort kamer
goed en aan te bevelen
Haytt Sanur is een relatief oud hotel. Maar het blijft een Haytt hotel.
Personeel is vriendelijk en geven een goede service.
Het restaurant is voortreffelijk. Het biedt plaatselijke Indonesische gerechten die niet overal
op het eiland zijn weerga niet kent.
Het leuke is dat het niet aangepast is aan de internationale, meestal westerse smaakt zoals
bij andere resorts.
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
Kenji
Reisde met partner
17 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel was so comfortable.
Kenji
2 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Lee
Reisde met partner, Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
17 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Best holiday ever
Lee
6 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Kirsten
Reisde met een groep
14 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was a beautiful property. Very tranquil and everyone was very kind.
Kirsten
1 nacht verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
NOBUKO
Reisde met familie
9 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff was amazing and the grounds were beautiful. The best hotel I ever stayed at.
Nicholas
5 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Michael
Reisde met partner
1 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We liked everything about this 5 star hotel. Half an hour from the airport in light traffic gets you to this oasis of peace and tranquility. Water fountains, ponds, ducks. A brilliant breakfast - definitely worth paying extra for. Beautiful swimming pools. Not cheap - but you get what you pay for.
Michael
4 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Elio
Reisde met partner
29 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff would always greet you with a smile
Elio
4 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Nikola Vratny
Reisde met partner
21 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amazing place to stay, the service was beyond wonderful, dining options as well. The hotel complex is just breathtaking.
Nikola Vratny
12 nachten verbleven in april 2024
8/10 – Goed
Liliana
Reisde met een groep
21 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel was lovely & in a great location!
Liliana
2 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
MEGUKA
Reisde met familie en kleine kinderen
15 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
施設内が綺麗で快適に過ごせました!
MEGUKA
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Harbinder
11 apr 2024
Harbinder
4 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Amrit
10 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amrit
5 nachten verbleven in maart 2024
2/10 – Ontzettend slecht
dr rami
10 apr 2024
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Never again
dr rami
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Andree
7 apr 2024
Andree
6 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Mark, Langwarrin
Reisde met familie en kleine kinderen
6 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff were amazing and nothing was too much
Mark
3 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Lucy
4 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
NA
Lucy
5 nachten verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
MATSUI
Reisde met familie en kleine kinderen
1 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service
レストランが雰囲気も良く美味しい
MATSUI
2 nachten verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
Shinya
1 apr 2024
Shinya
3 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
John Joseph
Reisde met familie
30 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful facility, well maintained even though not new. Too bad the main pool was closed due to renovation. Best thing about this hotel is the staff--warm, friendly, helpful.
John Joseph
7 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Kim
Reisde met partner
26 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fantastic
Kim
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Iin
22 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great staffs and great services ,the food is excellent just need to add more variety local food ,and need to have dry cleaning other than laundry.the hotel is strategic area ,just five minutes walks from hotel if you want go out to restaurant or bar outside the hotel ,and the restaurant in the hotel itself is great as well and also have a great beach can do walk and ride bycle or just have suntan while enjoying drinks and snacks
Iin
4 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Bruce
Reisde met partner
16 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Seems like the ideal Bali hotel. Well kept. Friendly and attentive staff. Excellent restaurants (the breakfast was amazing). Nice beach and pool area.
Bruce
2 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
SANG CHEON
Reisde met familie
19 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
좋고 넓은 호텔
다양한 조식 좋습니다. Gym도 좋고요. 수영장이 비치 앞에 3개, 짐 앞쪽에 1개 총 4개. 다양한 수영장 최고입니다. 체크인/아웃 한꺼번에 몰릴 때 대기가 많고요. 조식 때 9시 이후 엄청 붐빕니다. 호텔이 넓어서 안쪽 방은 왔다 갔다 거리가 멀어요. 장단점이 있지만 전반적으로 가족과 보내기에 좋다고 봅니다.
SANG CHEON
3 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Marikken
Reisde met familie
15 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Marikken
4 nachten verbleven in februari 2024
8/10 – Goed
Wondal
Reisde met familie
15 feb 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wondal
2 nachten verbleven in februari 2024
6/10 – Redelijk
Scott A, Atlanta
15 feb 2024
Positief: Netheid
Scott A
5 nachten verbleven in februari 2024
8/10 – Goed
takeuchi
Reisde met familie
13 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super schöne Hotelanlage
Wir waren 3 Nächte in diesem wirklich wunderschönen Hotel. Der Service war super, das Personal sehr freundlich. Du kannst sehr gut im Hotel essen, vorallem die Pizzeria war toll. Es gibt aber auch gute Restaurants am Strand, die etwas preiswerter sind. Es war sehr ruhig, auch die Klimaanlage war fast nicht zu hören. Der Strand und auch das Wasser waren nicht so, wie wir erwartet hatten. Der Strand ist schmal und im Wasser waren viele Algen. Insgesamt haben wir uns sehr wohl gefühlt.
Margrit
3 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Alan
Zakenreiziger
6 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great setting
Alan
3 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Thomas, Logandale
Reisde met partner
30 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Right on the beach. Great property. Would have liked to stay longer. Food was excellent. Service was impeccable. If we ever get to Bali again. This is where we'll be staying. Pool are is wonderful. Beach is perfect.
Thomas
2 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Demberelsuren
Reisde met een groep
25 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
was wonderful
Demberelsuren
5 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Gustavo, Chula Vista
Reisde met familie
24 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything was fine, except for the size of the rooms, very small.
Gustavo
3 nachten verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Stephanie
22 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Beautifully designed hotel with friendly staff
The hotel design is really beautiful and very well thought out. The rooms are large and spacious and we loved the double sink in the bathroom and the little balcony. The pools are very nice, we particularly enjoyed the adults only at the property, much quieter. The ability to walk straight out onto the beach is ideal. The hotel's food choices are great, but there's also some fab places to eat a short walk from the hotel so some flexibility.
Stephanie
4 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Petra-Miisa
14 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Unelmaloma
Ihana, rauhallinen ja yksityinen luksushotelli omalla rannalla. Tykkäsimme muusikoista aulassa ja ravintoloissa!
Petra-Miisa
5 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Birinder
12 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Its very clean and quite near to beach highly recommended
Birinder
5 nachten verbleven in januari 2024
4/10 – Matig
Wesley
Reisde met partner
8 jan 2024
Negatief: Personeel en service
Check out process is a complete mess. Took over half an hour and everyone in the line was complaining about flights.
They were too busy checking in guests early (even though rooms weren’t ready), at the expense of checking out guests. Not all the desks were open, either.
Itemised invoice had many items we hadn’t signed for which we had to dispute.
Not a relaxing way to leave.
Wesley
4 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Tommy
Reisde met familie
6 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer