Exterieur

Beoordelingen van La Quinta Inn & Suites by Wyndham Denver Airport DIA

2.5 out of 5

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 1774 van 3902 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 923 van 3902 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 511 van 3902 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 375 van 3902 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 319 van 3902 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Annet

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van LQ Management op 19 jul 2023
Our sincerest apologies for any inconvenience experienced during your stay!

10/10 – Uitstekend

M

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooie, ruime, schone kamer
De shuttle reed daadwerkelijk. De kamer zag er zeer schoon uit. De douche was heerlijk warm. De bedden lagen lekker. Het bestek en de borden waren wegwerp dat was eigenlijk het enige minpuntje. Ook was het ontbijt niet uitgebreid maar dat bleek overal zo te zijn.
1 nacht verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Robert

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
All went well. The staff was very good and helpful.
1 nacht verbleven in mei 2024

4/10 – Matig

Joel

Reisde met partner
Negatief: Voorzieningen
Long walk from the elevator to our room. Took three tries to get a key that worked.
2 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

AYESHA

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very helpful staff. Breakfast options can be improved.
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van LQ Management op 13 mei 2024
Thank you for sharing your feedback!

10/10 – Uitstekend

Irasema

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van LQ Management op 14 mei 2024
Thank you for your rating!

2/10 – Ontzettend slecht

Olivia

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

David

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff was amazing and super friendly
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van LQ Management op 13 mei 2024
Thank you for choosing LQ DIA!

2/10 – Ontzettend slecht

Estefany

Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van LQ Management op 13 mei 2024
Our sincerest apologies for any inconvenience experienced during your stay.

4/10 – Matig

Kathy

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Randy

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Spacious rooms. Parking was somewhat far from entrance.
1 nacht verbleven in mei 2024

6/10 – Redelijk

Bron

Reisde met huisdieren, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Walls were insanely thin. Listened to a man throwing up at 4am for close to an hour in the room next to ours. Breakfast was decent. Area was great. Within walking distance to several restaurants and close to the airport. Beds were comfy and room was nice and clean.
1 nacht verbleven in mei 2024

6/10 – Redelijk

Walter

Zakenreiziger
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
lock on door of room did not work; back to the front desk; door did not work second time; back to the front desk; finally they put me in a different room; but from conversation seemed this was not the first/only room that had problems with the door locks.
1 nacht verbleven in mei 2024

6/10 – Redelijk

Roger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Generally good, clean, and staff was pleasant. Room layout is great and the bed was perfect. Parking fee was an unexpected charge and inconvenient (administered via 3rd party app). The spa jets were out of order. The tub drained slowly. Water damaged bathroom doors haven't been repaired. And my card key failed twice. All small things that add up...
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

JON MIKIO

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Friendly helpful staff
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van LQ Management op 9 mei 2024
Thank you for choosing LQ DIA, we hope to see you again soon!

8/10 – Goed

James

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2024

4/10 – Matig

Steven

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Elevator didnt work. Hot tub out of order.sh3ets were ripped
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Tara, Arvada

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very convenient and easy to get in and iut.
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van LQ Management op 8 mei 2024
Thank you for choosing LQ DIA!

10/10 – Uitstekend

Tina

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van LQ Management op 9 mei 2024
Thank you for your rating!

10/10 – Uitstekend

Linda

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very clean and check in was quick
1 nacht verbleven in mei 2024

6/10 – Redelijk

Gerry

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We were told when we checked in at 2:00am Sunday night/Monday morning that breakfast would be available until 10:00am. When we went to the lobby at 9:00am, we found out that breakfast ended at 8:00am. We weren't the only hungry victims. Had we checked the sign on the wall and not listened to the front desk attendant, we'd have had breakfast. Lesson learned. If you're planning on staying here, be skeptical about what you're told.
1 nacht verbleven in mei 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Liz

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van LQ Management op 9 mei 2024
Our sincerest apology for any inconvenience experienced during your stay.

10/10 – Uitstekend

Mary Jo

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great staff, well designed rooms, close to airport with regular shuttle service
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van LQ Management op 7 mei 2024
Thank you for choosing LQ DIA!

2/10 – Ontzettend slecht

Kathryn

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van LQ Management op 9 mei 2024
Our sincerest apology for any inconvenience experienced during your stay.

4/10 – Matig

steven

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Room key didn’t work an elevator and walk was 10 min each way w heavy luggage . I asked to be away from stairs an elevator an I was right by stairs. Noisy in adjoining rooms till 2 am an I had to leave at 3:30. Room was fine. Staff seemed tired but were pleasant but disorganized. 1 hours sleep so hard to say a good stay this time .
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Kevin

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van LQ Management op 9 mei 2024
Thank you for your rating!

6/10 – Redelijk

Ashley

Reisde met familie
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
I liked the outdoor garden area. Some enterances needed to be repaired so that they opened with the key card. Also the hot tub was broken.
1 nacht verbleven in mei 2024

6/10 – Redelijk

Reyna

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

Gerry

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
The TV had a poor selection of channels, was clumsy to operate, kept repopulating the channel list and changing channels on its own. The only operating elevator was at the far end of the hall as far away from the lobby as possible. The room was well laid out and the bed was comfortable. The shuttle to the airport was on time and courteous. I can't say I'd recommend the hotel but it worked okay for my purposes.
1 nacht verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Philip

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van LQ Management op 7 mei 2024
Thank you for your rating!

6/10 – Redelijk

Anthony

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The property is dated compared to other properties and the elevator was out of order. The working elevator has graffiti and damage to the doors. Just did not feel SAFE. I requested a cancellation due to the condition of my room - I was told its too late and that I could not get a refund. My room had stained sheets and best I was offered was another even FURTHER away from the elevator.
1 nacht verbleven in april 2024

4/10 – Matig

Richard

Zakenreiziger
Only working elevator miles from lobby. Door to room defective, did not open until after about 25 attempts with key card. Bad!
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Brenda

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lovely hotel
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van LQ Management op 7 mei 2024
Thank you for choosing LQ DIA!

4/10 – Matig

Agnar

Zakenreiziger
We found out when we got to the hotel to check in that they do not accept any payment except cards it is 2024 and we pay all by apple pay, we were just lucky that one of us had there card with them.
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van LQ Management op 1 mei 2024
Thank you for sharing your recent experience with us, and please accept our sincere apologies for any inconvenience you experienced during your check-in process. We understand that payment methods have evolved over time, and we regret any frustration caused by our policy of accepting only card payments.We apologize for the inconvenience of not being able to pay with Apple Pay and for the lack of clarity regarding our payment methods prior to your arrival. We will take your feedback into consideration as we review and update our policies to ensure that they are communicated effectively to our guests.We appreciate your understanding and flexibility in this matter, and we're glad that one of you had a card with you to facilitate the check-in process. Your feedback is invaluable to us as we strive to improve our services and guest experiences.If you have any further concerns or if there's anything we can do to assist you, please don't hesitate to contact our management team directly.Thank you for choosing La Quinta, and we hope to have the opportunity to welcome you back for a more seamless experience in the future.

10/10 – Uitstekend

Erlande

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van LQ Management op 7 mei 2024
Thank you for your rating!

10/10 – Uitstekend

Kelli

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van LQ Management op 7 mei 2024
Thank you for your rating!

10/10 – Uitstekend

James

1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van LQ Management op 30 apr 2024
Thank you for your rating!

4/10 – Matig

Mino

Positief: Netheid, voorzieningen
Negatief: Personeel en service
Broken elevator TV remotes don’t work
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Khani

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Exceptional!
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van LQ Management op 29 apr 2024
Thank you for choosing LQ DIA, we hope to see you again soon!

4/10 – Matig

Brian

Reisde met partner
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Outlets in first room didn't work in the bathroom. We were moved to a second room. It smelled strongly of some cleaning agent - sickening smell.
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Clifton, Grand Junction

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Great place
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van LQ Management op 30 apr 2024
Thank you for choosing LQ DIA!

4/10 – Matig

Hunter

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fun
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

James, Clarksville

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
friendly and helpful staff
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van LQ Management op 1 mei 2024
Thank you for choosing LQ DIA!

6/10 – Redelijk

Sara, Anchorage

1 nacht verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

Carol

Positief: Personeel en service
Staff were friendly and helpful. Attention to maintenance is lacking (loose toilet seat) and a kind of weird smell in the room. Noisy AC unit, lumpy sagging mattress.
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Tiemeyer

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
👍👍
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van LQ Management op 23 apr 2024
Thank you for your rating!

10/10 – Uitstekend

Rashawn

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van LQ Management op 23 apr 2024
Thank you for your rating!

8/10 – Goed

Irene

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
It was very clean.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van LQ Management op 29 apr 2024
Thank you for choosing LQ DIA!

8/10 – Goed

shelby

Reisde met familie
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Bathroom was not clen, pool facilities were not in working order, Shower was broken and no hot water. Not the best experience. It was ok to stay in for one night. But might not stay there in the future.
1 nacht verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

Stefanie

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen
The staff at check in was so incredibly pleasant and helpful. The hotel was nice and clean. Our room had some maintenance issues. The main door lock was broken and so was the bathroom door.
1 nacht verbleven in april 2024