Zitruimte lobby

Beoordelingen van Grand Diamond Hotel Yogyakarta

4 out of 5
Grand Diamond Hotel Yogyakarta
Jl Adisucipto No 48, Depok, Yogyakarta

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 16 van 66 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 31 van 66 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 16 van 66 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 66 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 66 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

10/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

10/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel near airport
Very good hotel, would go there again in the future
3 nachten verbleven in augustus 2018

6/10 – Redelijk

Dirk , Volendam Nederland

Positief: Personeel en service
Keep up the Quality ?
We are every yeare in Indonesia some times 2x and spend many day's in a hotel, senggigi beach hotel (kila hotel now) sheraton yogyakarta, GQ hotel yogyakarta and see the Quality going back, and the price go up, onze day I get a email form Sheraton that they shee us ass apart of the familie !? I even repaird severel times the toilet my zelf, zo old daye are! Thuis is no good for Familie! Hoop hou do some with this, Greetings Dirk Ent
3 nachten verbleven in september 2017

8/10 – Goed

Christian

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service
Highly overpriced hotel. Poor Japanese restaurant.

10/10 – Uitstekend

Mira

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Nunik S. (E-Commerce) op 3 dec 2019
Dear Our Valuable Guest Thank you for staying with us and for your kind review. We appreciate your valuable feedback. We are looking forward to welcoming you on your next stay with us. Regards

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Nunik S/ E-Commerce op 10 okt 2019
Dear our valued guest Thank you for staying with us and for your kind review. We appreciate your valuable feedback. We are looking forward to welcoming you on your next stay with us. Regards

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2018

6/10 – Redelijk

Ivan

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Old hotel room need renovation
Hotel is old and need renovation. Room smell is not good. Free shuttle to airport is a plus point.
1 nacht verbleven in oktober 2018
Reactie van Ayu op 7 nov 2018
Dear Mr. Ivan We really appreciate for your review of our property and sharing your experience during your stay. And we are apologize for your inconvenience stay. We will do our outmost in improving our services & facilities, especially for our rooms, for your comfortable stay. Thank you

8/10 – Goed

Masjhudi

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Cukup baik
Untuk Room yg sudah direnovasi ok. Untuk yg belum sudah usang.
1 nacht verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

Didiet Tri

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
kamar luas dan nyaman
kamar luas dan nyaman
1 nacht verbleven in juni 2018

10/10 – Uitstekend

Donald

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very good
Stay was great people were helpful hotel and pickup service was good when my plane was late
1 nacht verbleven in februari 2018

8/10 – Goed

Brenda

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2017

10/10 – Uitstekend

Nikolay

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Jinrui

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
交通方便 服务人员很热心
大堂经理很热心 帮助我咨询各景点的交通问题 在我已经check out 后一天 从景点返回到酒店取行李,依然给我安排了免费的机场巴士送我离开 很感谢!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good hotel overall
Rooms were really clean and overall ambience was great. For a four star hotel at the given price, it's a really good deal. The staffs can only carry out basic communication in English, though. Wifi needs improvement; it is strong in the foyer, but virtually non-existent a few steps into the room.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Happy with our stay
Stayed here for 4 nights whilst attending an Expo. Staff wonderful, hotel fine, good choice of food.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Rooms dated
Internet limited. Rooms dated requiring carpet, etc. a room near the airport, with shuttle.

10/10 – Uitstekend

Timothy, Saint Petersburg, FL

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Near by Upgrade
The hotel is very near the airport (JOG) but not so near that you would even know it was there. I am used to staying in similarly priced hotels in the US and this was DEFINITELY an upgrade over that!
Reactie van General Manager op 11 aug 2016
Dear Sirs/Madam, Thank you for staying with us at GQ Hotel Yogyakarta. We do appreciate your feedback on our service. We certainly will take it into consideration and improve the consistency of our services & facilities in the future. We are looking forward to welcoming you again and wish we could convey our hospitality in your next visit.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
It was really comfort room!!! Thats all
Reactie van General Manager op 11 aug 2016
Dear Sirs/Madam, Thank you for staying with us at GQ Hotel Yogyakarta. We do appreciate your feedback on our service. We certainly will take it into consideration and improve the consistency of our services & facilities in the future. We are looking forward to welcoming you again and wish we could convey our hospitality in your next visit.

10/10 – Uitstekend

Greg, Salatiga, Indonesia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great value for the price
I have stayed at this hotel before. As always, the service was wonderful, the room was very nice, and the buffet breakfast was delicious. My wife and I will definitely stay at the Grand Quality Yogyakarta again.

4/10 – Matig

MASAKO, 東京

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
昔は一流だったかも?ですが・・・。
とにかく、ホテルが古かった為、バスカーテンもかびていたり、なんとなくにおったりしていた。タオルが必要枚数なかったり、サービスのコーヒーは初日以来ありませんでした。朝食は、早い時間に行くと良いです!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
I wish we could have stayed longer to experience the full amenities but we had a very nice experience and would surely recommend it to anyone who plans to come to Yogya.
Reactie van Nur op 5 mrt 2016
Dear Sir Greeting from GQ Hotel Yogyakarta. On be half of the management and staff, we sincere thank you for staying with us, hopping you to will come again with your family and friends Thank you and best regards Nur A. Gunawan E-Commerce

8/10 – Goed

Daisy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

6/10 – Redelijk

Robert, Nee Zealand

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Good Transit hotel
Staff were friendly and professional Hotel is old and getting a bit tired Great free shuttle to airport I would stay again as worked for me to transit city

8/10 – Goed

No name

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
建物のコーナー
建物が古いことは承知しているが、エアーコンの調節、シャワーの温度調節に問題がある。 スタッフの(特にルームクリーニング)訓練が必要か。

10/10 – Uitstekend

Hiroyuki, 日本

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
空港に直近で、快適なホテル
空港に近く(タクシーで10分)、早朝早い時間での送迎(午前5時半)でも対応してくれた。バスタブも深くゆったりつかれた。レストランの食事もおいしかった。

8/10 – Goed

TOSHIAKI

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
早朝便に便利なホテルです
シャトルサービスは時刻表とは関係なく、好きな時間にお願いできます。かなり頻繁に往復しているようです。早朝便には便利でした。 また近くにカルフールがあり、夜10時まで開いており、ちょっとした買物も可能です。

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
空港には近いがお風呂に入れなかったホテル
日本食レストランの料理はまずまずの及第点でした。問題は部屋のお風呂。汚れが付いていて、水は黄色く、シャワーは錆びている。換気扇はほこりまみれでとても入る気にはなりませんでした。

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Worth the price
Worth the price. But except the fast wi-fi

8/10 – Goed

WAN HAFIZI

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

JAE HO, 한국

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
그냥 무난한 호텔입니다.
족자카르타에 대한 정보가 전혀 없이 갔기 때문에 우선 공항에서 가까운 호텔을 선택한 곳이 이 호텔입니다. 사진으로 봤을 때 이국적이고 훌륭한 느낌이면서 저렴해서 예약했는데, 실제적으로 본 느낌은 약간 낡은 느낌이더라구요. 공항에선 가깝지만, 다운타운과는 거리가 꽤 멀어서 택시비가 좀 많이 나왔어요. 원래 다운타운으로 태워다 주는 셔틀버스가 있었는데, 자기들이 만들어 놓은 시간표도 지키지 않더라구요. 저희가 운행시간 10분 전에 문의했는데, 취소되었다고 하면서 택시 타고 가라고 하더라구요. 조식은 이용하지 않고 일찍 체크아웃해서 평가할 수가 없었고요. 그냥 무난한 호텔입니다. 사진발이 좀 있고요.

8/10 – Goed

Kin Lai Flavia

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten

6/10 – Redelijk

Karl, Miami

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
An ok deal for the budget conscious traveler
The hotel is close to the airport and a bus line which is convenient, and the building is nice, but it's out of the way and far from the city center, which during traffic is all but in reachable. It is a convenient route to prambanan temple, but out of the way for everything else. If asked about bus lines the people working there will try to get you to hire a car and driver, so not very helpful. Everyone is super polite and smiling though (it's Indonesia after all!). Restaurants are good but overpriced. The hotel seems like a luxurious palace which shows it's twenty plus years of age. Things are fine but almost always just a little bit off. Oh and the pool closes at seven which is way too early and the hot tub is cold.

8/10 – Goed

Shareen, Durban South Africa

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent service
Closely located to airport. Free shuttle service to airport and nearby shopping places. Excellent service and wide range of restaurants and facilities within the hotel.

8/10 – Goed

KOMANG, Denpasar bali

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
cocok bagi orang bisnis menginap di grend qualty.
hotel sangat nyaman dan dekat bandara....jikalau kita bisnis,itu tempat sangat strategis yes oke...

6/10 – Redelijk

james

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Ok hotel, but pricey compared to quality.
Room old style, little smelly. Good bed, clean bathroom. Gym was dirty and not maintained well

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Old hotel
This hotel need to be renovated Too old for this time...

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
空港へも街へもシャトルバスに快適安全に送迎
翌日早朝便利用の為の宿泊でしたが 時間に余裕もあるので 空港送迎とプールの2点で選びましたが 町までの シャトルも利用でき 今回の旅は”夜の賑やか?なマリオボロ通り”も楽しむ事ができ とてもお得感がありました。 室内も清潔でバスタブもあり快適、ホテルの方も皆親切で感じが良かったです。

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Quite good place
Comfortable refuge in a very busy bustling city. Hotel courtesy vehicle was a welcome benefit

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
kualitas pelayanan yg memuaskan
Memuaskan

8/10 – Goed

Agus, madiun

Positief: Personeel en service, comfort kamer
kamar yg nyaman
kamar serta lingkungan hotel yg nyaman dan parkir yg luas

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Pelayanan memuaskan
lokasi hotel

8/10 – Goed

pohtee, canada

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice and clean. Good food
Friendly staffs. Executive suites services exceeds our expectations with free laundries and amenities. We hand an enjoyable stay.

8/10 – Goed

Rudy, Jakarta

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lokasi Yg Strategis
Lokasi dan pelayanan yang memuaskan serta Sarapan pagi yang cukup baik

8/10 – Goed

アメ, 日本

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
観光でもビジネスでも
まず、部屋が非常に広く快適です。空港からも近く、観光地へのアクセスも良いので観光でもビジネスでも使い勝手は大変良いでしょう。周辺はホテル街で手頃なものから5つ星まで簡単に見つかりますが、コストパフォーマンスとして当ホテルは非常にお勧めできる物件です。朝食ビュッフェもローカル・洋食どちらも楽しめ質も高いので、どなたにも一定以上の満足が提供されると思います。

10/10 – Uitstekend

Liburan keluarga yang menyenangkan, Jakarta

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lokasi hotel yang strategis, nyaman dan bersih
Pada tanggal 7 Agustus 2013 saya reservasi melalui Website Hotels.com : 2 deluxe room untuk tgl.10 & 11 Agustus melalui Website Hotels.com, karena dekat dengan bandara. Prosesnya mudah dan pelayanan ketika di Hotel Grand Qualitypun cepat (dg menyerahkan bukti email balasan dari Hotels.com), kami langsung bisa segera beristirahat di kamar yang bersih dan nyaman. Menu breakfastnya variatif dan anak-anak pun menyukainya. Swimpoolnya bersih, mungkin fasilitas yang belum ada dan perlu ditambah playground for kids. Secara keseluruhan kami sekeluarga senang menginap dan suatu hari nanti pasti akan kembali menginap di Hotel Grand Quality lagi... :)

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Convenient for early flight
I stayed one night with my 3 years child before the early flight at 6 a.m. They have transportation service to the airport and the driver was gentle. Although some facilities were under renovation, there were swimming pools and playground for kids. Mini bar was free at that time.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Bon hôtel proche de l'aéroport
Bonne option pour un vol tôt le matin. Hôtel vieillissant mais bien entretenu. Chambre confortable, excellente literie. Mention au restaurant chinois de l'hôtel avec un excellent menu dim sum à prix très raisonnable.