Serveert lunch en diner, regionale gerechten

Beoordelingen van ibis Dijon Gare

3 out of 5
ibis Dijon Gare
15A, Avenue Albert 1er, Dijon, Cote-d'Or

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 229 van 649 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 304 van 649 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 83 van 649 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 27 van 649 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 6 van 649 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Alexia

1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Jose

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Was een mooi en net hotel. Nette ruime kamer.
1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Jan

1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Dick

1 nacht verbleven in april 2023

6/10 – Redelijk

Mohammed

Reisde met familie
Negatief: Voorzieningen
Very noisy rooms because of the thin walls. Riom was too hot and no way to cool it except opening the window, then you hear a cargo train running every 10min. Zero facilities in the room.

10/10 – Uitstekend

Rosalinda

1 nacht verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Niaka, soesterberg

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
dichtbij het centrum van Dijon. goede parkeergelegenheid. ondanks nabij treinstation geen geluidsoverlast. ontbijt goed, wij hebben bij aankomst ook van het diner gebruik gemaakt de keuze is wat beperkt. kamer die wij toegewezen kregen was wat donker ramen te klein en niet echt schoon. personeel was behulpzaam en vriendelijk.
2 nachten verbleven in september 2022

8/10 – Goed

L.

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel met eigen parkeerdek. Op loopafstand van het centrum van Dijon. Kamertje wel een beetje aan de krappe kant. 2 koffers kun je amper kwijt. Ook erg gehorig. Gezin met schreeuwende kinderen naast ons.
1 nacht verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Jeroen

1 nacht verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Stefan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima voor 1 nacht
Prima hotel voor overnachting op doorreis. Gratis parkeergelegenheid bij het hotel. Eenvoudige kamers, schoon, met prima bedden. Niet al te groot maar voldoende ruimte voor 2 personen. Vlakbij centrum op slechts enkele minuten lopen.
1 nacht verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

D.P.

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfortabel
Comfortabel hotel. Wij waren op doorreis. Voor herhaling vatbaar.
1 nacht verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Arno

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Well cleaned and maintained hotel, however the AC wasn’t great so that’s a bit of a issue during the summer.
1 nacht verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Cornelis

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijn hotel, snel service met parkeerplaats. Minder is de airco die nogal lawaaierig is.
1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van Valentin op 14 jun 2022
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Sincerely, Valentin Boivin, Deputy Manager, Ibis Dijon Gare

10/10 – Uitstekend

Peter

1 nacht verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Sander

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2021

6/10 – Redelijk

A.J

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Check de dinerservice voordat je boekt!
Wij hebben dit hotel geboekt omdat het menu voor het roomservice diner er goed uitzag, maar de keuken bleek dicht. De receptionist was niet bereid een advies te geven over alternatieven. Uiteindelijk zelf een Vietnamese maaltijd laten bezorgen via Uber Eats. De kamer en de badkamer waren heel schoon, maar de twee eenpersoonsbedden erg smal en de matras glijdt van het bed af. Het ontbijt is uitgebreid en goed, de service in de ochtend was heel vriendelijk en snel. Gratis (onbewaakt) parkeren achter het hotel.
1 nacht verbleven in mei 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Sylvain MICHEL op 17 sep 2019
Cher client, Nous vous remercions pour vos commentaires suite à votre séjour à ibis Dijon Gare. C’est avec grand plaisir que nous recevons vos compliments. Aussi, nous ne manquerons pas de partager vos appréciations avec toute notre équipe. Votre satisfaction est la plus belle récompense pour notre personnel qui travaille jour après jour pour vous offrir un service irréprochable. Dans l’attente de vous accueillir de nouveau, nous vous prions de croire, cher client, en l’expression de nos sentiments les meilleurs. Sylvain MICHEL Directeur Adjoint

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van Sylvain MICHEL op 24 jul 2019
Dear Guest, We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Dijon Gare. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Sylvain MICHEL Deputy Manager

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel
Locatie is goed en het ontbijt is ook erg goed. Vriendelijk personeel. Gedateerd. Niet heel bijzonder.
2 nachten verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

Dario, Houthalen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2018

10/10 – Uitstekend

Hilde

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goede prijs/kwaliteit, niet ver van het centrum
Goede prijs/kwaliteit, niet ver van het centrum gelegen, met een gratis parking
3 nachten verbleven in januari 2018
Reactie van Valentin BOIVIN, Front Office Manager op 1 feb 2018
Dear Hilde, We thank you for sharing your opinion. Your satisfaction shows the quality of our hospitality and encourages us to maintain our efforts. We’re very pleased that your stay was pleasant to you. Be sure your opinion will be shared with all our staff. We hope to welcome you soon for another stay. Best regards Valentin BOIVIN, Front Office Manager, Ibis Dijon Gare

6/10 – Redelijk

Noël, Brabant

Positief: Netheid, comfort kamer
Goede ligging
Prima hotel voor kort verblijf in de stad. Korte afstand naar de binnenstad. Verder, onpersoonlijk. Wat hoge prijs voor het gebodene.
1 nacht verbleven in januari 2018
Reactie van Valentin BOIVIN, Front Office Manager op 3 feb 2018
Cher Noël, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre avis. Nous espérons vous revoir très bientôt! Veuillez agréer, Monsieur, nos salutations distinguées. Valentin BOIVIN, Chef de Réception, Ibis Dijon Gare

8/10 – Goed

Nadja, eindhoven

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijn hotel, top service
Hier een tussenstop gemaakt op doorreis naar Zuid - Frankrijk. Vlak bij het centrum. Daar nog even de stad in geweest en een hapje gegeven. Hotel is prima en je het parkeren is gratis. Ontbijt is oké. Ik vind het een prima hotel voor iedereen die een paar dagen wil verblijven. We waren met drie personen, waarvan 1 de peuterleeftijd heeft. Werkt ook iemand die NL spreekt. Is ook wel makkelijk als je de Franse taal niet machtig bent.

10/10 – Uitstekend

Peter, Rosmalen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
geweldig
Geweldig.Vriendelijk personeel.We kwamen laat aan en de keuken was dicht.We kregen echter toch nog een heerlijke maaltijd dankzij de manager.Top.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel voor kort verblijf.
Wij zijn er met gehele famlie een nacht geweest. Prima kamers en sanitair - schoon.

8/10 – Goed

Jurgen, Kortrijk

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tussenstop
Ideale overnachting voor een doorreis. Heel vriendelijk, bewaakte parking, goede service.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Betaalbaar in de buurt van het centrum
Betaalbaar en degelijk hotel voor mensen die op doorreis zijn, wij waren er een nachtje om de tijd te overbruggen. Voordeel is dat er een prive parkeerplaats is zodat het ietsje veiliger voelt als je een deel van de spullen in de auto laat liggen. Verder heeft het personeel ons keurig geholpen met een andere kamer toen bleek dat onze airco stuk was.

8/10 – Goed

Jerome

Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Very convenient and close to the train station. The staff definitely need more training when it comes to customer service. The hotel check-in process was fine, but ordering at the bar took way longer than expected.
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Nigel

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Quite a wow hotel for an Ibis ..very smart and comfortable. Easy walk to the station or into town. We saw red squirrels in the park next to the hotel.
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Rachael

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We had a lovely stay here, it was very close to the centre.
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Jocelyne

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

SAHTIT

1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Kurt Göran

2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Inma

Reisde met huisdieren, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfecto todo.
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

olivier

1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

LAURENT

1 nacht verbleven in november 2023

2/10 – Ontzettend slecht

carmen

Positief: Netheid, personeel en service
El personal muy amable, la habitación bastante bien pero no pude dormir las dos noches por el ruido de las otras habitaciones o afuera. A las 6 de la mañana y a media noche ruidos absurdos, como moviendo sillas ?? O aventando puertas. No lo recomiendo si quiere descansar.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, comfort kamer
Petit déjeuner à revoir
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Blandine

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel à privilégier en sortant de la gare
Hotel très bien placé et très agréable. Diner proposé correct
1 nacht verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Jacob

1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Theophile

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Martin

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great Stay
Nice hotel, great rooms and food not bad at all
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Kazuyoshi

1 nacht verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Romain

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

RYOKO

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Ann

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023

4/10 – Matig

David

Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
First impressions count for everything and on this occasion they were unnecessary stress from the reception clerk who refused to accept that I had pre-paid for breakfast, despite being shown evidence of the expedia receipt. Particularly annoying was that he tried to trick me into paying again for breakfast when I was paying for the city tourist tax. Otherwise, this was an OK ibis in not the best location but does have parking included. It is a 15 minute walk to the centre to find good restaurants.
1 nacht verbleven in september 2023