Executive suite, 1 slaapkamer (Club Lounge Access) | Kameruitzicht

Beoordelingen van Sheraton Djibouti

4 out of 5
Sheraton Djibouti
BP 1924, Plateau du Serpent, Djibouti

Beoordelingen

6,8
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 25 van 112 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 30 van 112 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 26 van 112 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 20 van 112 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 11 van 112 beoordelingen" "

6,8/10

Netheid

7,2/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

6,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Johan, Den Helder

Positief: Personeel en service
Gedateerde entourage, is aan vervanging toe
De buurt waarin het hotel zich bevindt, is zeer armoedig. Zeer veel beveiliging in de straat. Slagbomen door met "politie" met geweren in de hand. Het hotel is erg gedateerd, zeker op de begane grond (2e verdieping). Verder een netjes hotel, service en ontbijt is goed.

10/10 – Uitstekend

Abdirahman F

3 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Keith

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Unique thing about the Sheraton is it location by the water
3 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Renalda

4 nachten verbleven in september 2023

4/10 – Matig

Ali

2 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Joseph

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very clean and safe, loved the bar and staff.

10/10 – Uitstekend

Adel, Riyadh

3 nachten verbleven in mei 2023

4/10 – Matig

Garland

I am thoroughly disappointed in my stay at the Sheraton. I paid for a suite & was put into their most basic room upon check in. Whenever I went back downstairs and informed the front desk of their error. I was lied to and told my actual room would be ready within 10 mins. I sat and waited for almost 3 HOURS before I was put into a different room. Whenever I would ask periodically if my room was ready, they would say “10 more minutes sir”. Their excuse was that the room was not clean yet. After almost 3 hours it was around 9:30PM when the front desk agent took me to my room. This room STILL was not the room I paid for. I even showed him the reservation where it said I would have a patio. He told me “sorry sir”. I didn’t even feel like arguing at this point because I was tired & wanted to go to sleep. As a Marriott gold member, this is truly unacceptable. Throughout my stay, I would be awaken at random times due to random hammering and construction taking place near my room. I was NOT warned about this and I even called to complain and nothing was done about it. I was told “Sorry sir”. I only stayed at this hotel because there was a music festival going on that was advertised for 2 days. When I arrived at the hotel, the festival had been modified to only 1 day. The staff informed me that it would be from 6:00PM to 2:00AM. The festival did not start until almost 11:00PM and the music ended around 1:15AM. Truly one of the WORST stays I've ever had. I ended up checking out early
3 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Heiko

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gutes Preis/Leistungsverhältnis für Djibouti
4 nachten verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Un grand merci à l’équipe sur place , les employés sont toujours souriant et professionnel . Je recommande
2 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

SOPHIE

1 nacht verbleven in februari 2023

6/10 – Redelijk

Edward

11 nachten verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

Claudia

1 nacht verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Nabeil

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great people all around , no complaints, thank u I had a pleasant stay
4 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Elmi op 31 jul 2022
Dear Nabeil, Thank you very much for your positive feedback. On behalf of the entire hotel team, we want to thank you for sharing your most memorable experiences with us during your recent stay at the Sheraton Djibouti. Looking forward to welcoming you back. Yours Sincerely, Reservation Team

10/10 – Uitstekend

Gedion

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amazing hotel. I would defiantly stay there on my future trips.
3 nachten verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

Arturo

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff was great and lobby and restaurants suited me fine. The rooms need updating.
3 nachten verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Esteban

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The people were wonderful. They were helpful.
2 nachten verbleven in april 2022

8/10 – Goed

Ashraf

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
9 nachten verbleven in maart 2022

6/10 – Redelijk

Anouar

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 en 1
Deux hotels en 1 Le hall et les parties communes ensuite vous faites un voyage dans le temps lors de l acces dans les chambres. Quelques colocataires à 4 pattes ( cafard) mais pas bruyants.
2 nachten verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

Hodan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in maart 2022

6/10 – Redelijk

Momodou

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Great location. The amenitis were ok.
2 nachten verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent Experience
I really enjoyed my stay and will return again soon
1 nacht verbleven in november 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Ahmed

3 nachten verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

Mihane

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good for business trips
Very good for the price
4 nachten verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

Ebsa, Auburn

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

Ashraf

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Value for Money
Very friendly staff, special thanks to Mr. Younis
2 nachten verbleven in september 2021
Reactie van YunesAlamodi op 2 okt 2021
Dear Mr. Ashraf, Thank you for taking the time to share your recent experience at the Sheraton Djibouti. On behalf of the entire hotel team, we want to thank you for sharing your most memorable experiences with us during your recent stay at the Sheraton Djibouti. We look forward to serving you soon. Best Wishes, Yunes Alamodi Assistant Rooms Division Manager Sheraton Djibouti yunes.alamodi@sheratondjibouti.com

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Friendly staff, clean and in a nice location by the sea
2 nachten verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Séjour agréable
Séjour Agréable comme toujours. malheureusement cette fois je n'ai pas eu droit à une chambre rénovée mais la gentillesse du personnel a fait oublier tout ça
8 nachten verbleven in juni 2021

8/10 – Goed

afthab

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Djibouti, Djibah Searching for seafood .
It was a interesting stay at the Sheraton, as all my meeting where conducted there, which made everything easy.
4 nachten verbleven in maart 2021

8/10 – Goed

Kevin

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
8 nachten verbleven in december 2020

10/10 – Uitstekend

YVES

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
8 nachten verbleven in december 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in november 2020

8/10 – Goed

roland

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
quite and peaceful stay
Very clean rooms,Great service,Personnel and staff extremely helpful and gentle,Beds large and comfortable, Some parts of the Hotel were under renovation during my stay .
1 nacht verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

Max.

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I tavel a lot for work and I stop at this hotel at least once a month . I can say one thing . The efforts in improvements are great and successfull . So far , the results are : top quality service and comfort . From reception to management .
1 nacht verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staffs are so nice. They treated me very well.
1 nacht verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

Max, Charleston , South Carolina

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
I travel a lot for business and I like to pay my extras in cash . But seems to be a problem in theSheraton Djibuti . They will refuse US Currency unless is in mint condition and the bill is a recent print .I pulled several 100 $ bills , none seem to be satisfactory to the concierge . They offered to exchange my money at a bad rate and I refused . They also claim to have instructions from the management about currency exchange . All this process creates a very difficult experience for the customer .
1 nacht verbleven in januari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

DONGHWAN

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Not bad but little expensive
1 nacht verbleven in december 2019

2/10 – Ontzettend slecht

guilllaume

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
hotel datant de 198
3 nachten verbleven in december 2019

4/10 – Matig

satish

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The property is very poorly maintained
3 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
the staff seemed to have undergone training on customer services, well done. The gym needs a major overhaul.
1 nacht verbleven in januari 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Property was not a 4 star and not worth the money. The hotel rooms and facilities were old and dirty. Sheraton should withdraw their name from this hotel since it reflects poorly on the brand. View from pool was nice, but that was the only upside.
1 nacht verbleven in januari 2019

6/10 – Redelijk

Oyvind

The hotel rooms are really worn down, not like the pictures of the room.
4 nachten verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

It is a nice hotel but not as nice as other Sheraton chains. Location of the beach is where sewage water flows. So it smells and dirty to swim. Since I used my vouchers I had a big orice discount, otherwise not worth the money. However everything in Djibouti is crazy expensive. Buffet breakfast is great. Pool is quiet and not crowded.
1 nacht verbleven in november 2018

4/10 – Matig

Wilson, Addis

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The location is wonderful - what a combo of a little beach and a delightful pool, and a great breakfast. Too bad that the staff can't measure up. The check in process was a mess and took forever, and then the room we got didn't have hot water and had a bath tub that didn't drain. We were moved for the next night, into a room with tepid A/C, which doesn't cut it in hot Djibouti. So a hot a night of sweaty sleep. All for $300 bucks a night, very disappointing.
2 nachten verbleven in november 2018

10/10 – Uitstekend

Clifford, Alabama

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
AWESOME great Staff and everyone always had a smile
6 nachten verbleven in oktober 2018

4/10 – Matig

OZ, Nairobi

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, comfort kamer
The bed sheets were so old. I booked a room with queen bed and the hotel gave me a double bed room. but very small bed. the room has a door that should open to the next room. I literally could hear all the conversations the next guy was having on phone. imagine now he opens the TV at 3 am. it was hell. I don't blame him since that is his right. the hotel should invest in more basic sound proof walls. finally, the USD260 per night is not worth the accommodation. however, you need to know that Djibouti hotels are generally very expensive compared to the quality offered.
2 nachten verbleven in oktober 2018

6/10 – Redelijk

LUDMIL

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in juli 2018