Exterieur

Beoordelingen van Golden Ocean Hotel

3 out of 5
Golden Ocean Hotel
Al Meena Street, Doha

Beoordelingen

7,2

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 107 van 406 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 132 van 406 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 79 van 406 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 38 van 406 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 50 van 406 beoordelingen" "

7,2/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

7,2/10

Voorzieningen

7,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Richard, ZOETERMEER

Ontbijt is matig en duur
4 nachten verbleven in februari 2024

4/10 – Matig

Evelyne

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Transfer hotel
Goed genoeg om een transfer nacht door te brengen maar zeer verouderd, badkamer echt in slecht staat met lekken etc... 1 handdoek voor 4, weinig extras... buurt is vervallen. Tot de skyline is meer dan een uur stappen, laat je niets anders wijs maken.
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van Raspreet Kaur op 24 dec 2018
Greetings from Golden Ocean Hotel!!! I would like to take this opportunity to thank you for taking the time to write a review on Expedia.Com your recent experience at the hotel. It was a pleasure having you stay with us. We have noted your feedback and have shared your views with our team. We would like to say that, we always provide neat and clean rooms to our valued Guests with all necessary amenities. We are requesting, if you found any issues, please let us know immediately, so we can take necessary actions on time. For anything additional, our hotel reception and housekeeping staff is available 24/7 to provide their services. Still, if there is anything, improvements would be visible, whenever you visit us next. We highly appreciate your feedback, as it would help us identify and overcome our shortcomings as well as create improvements in our service and attention towards our guests. We greatly value your kind patronage and your feedback and look forward to the pleasure of welcoming you, in the near future to Golden Ocean. Warm Regards, GOLDEN OCEAN HOTEL TEAM

6/10 – Redelijk

Linda, Amsterdam

Vlakbij de luchthaven
Wij hadden een hotel nodig voor een paar uurtjes vlakbij de luchthaven en wij hebben dit hotel geboekt. Het hotel was incl. een luchthavenshuttle en we kregen zelfs nog ontbijt
1 nacht verbleven in juli 2017
Reactie van Reservation Desk op 22 apr 2018
Greetings from Golden Ocean Hotel!!! Thank you very much for your kind review On Expedia.com. We are so glad to read that you enjoyed your stay at GOLDEN OCEAN HOTEL and loved everything. We have shared your comments with our team and they are happy to know that their attention to details and dedicated service has made your stay a memorable one. We look forward to welcome you soon again at GOLDEN OCEAN HOTEL! Warm Regards GOLDEN OCEAN HOTEL TEAM

8/10 – Goed

Simon, Ede

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Enorme kamer, leuk restaurant met kinderspeelhoek
De familiekamer was echt enorm, onze kinderen van 2.5 hebben zich erg vermaakt, ook in het mooie restaurant met kinderspeelplek. Zwembad en gym hadden we geen tijd voor, maar zagen er ook prima uit.
1 nacht verbleven in maart 2018
Reactie van Reservation Desk op 14 mrt 2018
Greetings from Golden Ocean Hotel!!! Thank you very much for your kind review On Expedia.com. We are so glad to read that you enjoyed your stay at GOLDEN OCEAN HOTEL and loved everything. We have shared your comments with our team and they are happy to know that their attention to details and dedicated service has made your stay a memorable one. We look forward to welcome you soon again at GOLDEN OCEAN HOTEL! Warm Regards GOLDEN OCEAN HOTEL TEAM

10/10 – Uitstekend

Mirza

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer tevrrden
Ogehaald van luchthaven op tijd.Zeer teveden. 100% recommended...
1 nacht verbleven in januari 2018
Reactie van GOLDEN OCEAN HOTEL TEAM op 31 jan 2018
Dear Valued Guest, Greetings from Golden Ocean Hotel!!! Thank you very much for your kind review On Booking.com. We are so glad to read that you enjoyed your stay at GOLDEN OCEAN HOTEL and loved everything. We have shared your comments with our team and they are happy to know that their attention to details and dedicated service has made your stay a memorable one. We look forward to welcome you soon again at GOLDEN OCEAN HOTEL! Warm Regards

6/10 – Redelijk

Gratis transfer, Naarden

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Gratis transfers
Hartstikke blij met gratis airport/hotel/airport transfers. Ligging in oude stad, dichtbij Musea (gratis entree) en Souk.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Alex

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
O
1 nacht verbleven in mei 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Bipin

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Friendly staff but the hotel is comparable to the cheapest motels in the US. Rooms we stayed were smelly, decor was gaudy, carpet seemed multi decades old, and bathroom looked rundown. I would not complain if it costed $30-40 per room per night as you get what you paid for. But for close to $200/night per room, I would expect something similar what is considered a 3 star hotels in the US. Do not recommend this place.
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Sadiq

2 nachten verbleven in maart 2024

2/10 – Ontzettend slecht

HAMMAM

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
AVOID AVOID AVOID I booked 8 nights at this hotel. I arrived one day late due to delayed flight, and after spending one night I decided I can’t stay. The place is not clean and the room was old and the smell was bad. There was no wifi coverage except in a small corner of the room and it was weak and inconsistent. I went to management and asked them for an early check out. I requested that they refund me half of my stay (4 nights out of 8) despite the fact that I had the room for only 2. They refused at first and only pretended to accept (see below) after a long discussion and making my case regarding how poor the facility is compared to what’s advertised. They said that I should contact expedia to request early check out and that they’ll accept the request when they receive it from expedia. I did contact Expedia, and a couple of days later I received an email from them saying the hotel rejected the request of early check out. So this hotel is overpriced, not clean, outdated, and above all has a management that has no issue with lying to customers to their face. You can do much better for the same price elsewhere. Avoid this place.

8/10 – Goed

Nasser

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
The staff were really hospitable and excellent. We stayed there for 11 days. Our experience was really good. They accommodate to our request. The only complaint I have is that the breakfast wasn’t worthwhile
11 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

heuda

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
The hotel is a bit dated but in a good walkable area. lots of food options within 10 minutes walk. No ramp at the entrance for luggage
1 nacht verbleven in februari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Rafael

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Ali, hajar

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
While the location of Golden Ocean Hotel is convenient, the overall experience left much to be desired. The rooms were dated and in need of renovation, with worn-out furnishings and a musty smell. Additionally, the noise from neighboring rooms and the street outside made it difficult to get a good night's sleep. The amenities were lacking, and the staff seemed disinterested in addressing guests' concerns. Overall, the hotel fell short of expectations and did not provide a satisfactory experience.
1 nacht verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

Kentaro

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
the rooms (4th floor)along the big street were really noisy.it was very difficult to sleep
5 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Félix

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Muy bien
2 nachten verbleven in januari 2024

4/10 – Matig

Harith

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
When I arrived, the staff was friendly and even bumped me up to a bigger room. The room, however, had a stale odor. Looking around, I found that there was mould throughout - especially in the washroom. In fact, the washroom ceiling was cracked and looked like it was ready to collapse, and you could clearly see the mould all over. Will not stay there again.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2024

4/10 – Matig

Nourdene

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Don’t recommend
A mediocre outdated noisy hotel. Outdated tv, hairdryer, house keeping cleaning only small random parts of the room, lack of towels, dirty floors walls and carpets, missing furnitures, ripped sofa, a strong smell when someone smokes in the other rooms, AC not working properly, breakfast tasteless.
4 nachten verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Norbert

Positief: Netheid, personeel en service
Großes Zimmer / Suite Einrichtung eher einfach Für den Preis ok
7 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Nadia

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
.
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

SHERMA

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Extra friendly staff.
2 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Zahed

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

Teuvo Viktor

6 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Rochelle

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in november 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
FALSE MARKETING & ADVERTISING
They advertise having welcome drinks and its not true, they advertise having a pillow menu see picture below, its not true, the staff is unfriendly, unethical , they only cae about money they do not care about customer service, housekeeping never cleans, they are very cheap with their clients, besides the Gambian at the Gym , one Sri Lankan gentleman who has glasses and works in the office and the Bengladesh gentlemen whom is at the door, and the pool monitor all the other staff is terrible specifically reservation and reception , we do not advise you to go there in our many years of travelling and visitint over 50 hotels in the world we have never sent such horrible review and we are obliged to say the truth , don't spend your money there, its not worth it, even for free we would never go back
2 nachten verbleven in november 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
WORSE HOTEL IN QATAR
This hotel is the worse in Qatar , due to a payment problem with the Hotel machine they dares harassed us and called us 40 times and even at midnight while our children were sleeping for 30$CAD when we had spent over 500 on this hotel with various extension , Mr.Khan at reception was so rude he told us it was not his problem if the machine had issue that we could choose another hotel, people are so rude and racist and unprofessional it feels like being in a cemetery do no go there there are plenty of wonderful places in Qatar go elsewhere they don't deserve your hard earned money
1 nacht verbleven in november 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
DO NOT BOOK THIS HOTEL
We travelled over the world and visited over 50 hotels this is the worse experience we had, this Hotel has no Baraka, house keeping never cleans unless you harass them to come, the reception is rude, unprofessional and racist, we came with our family and we advise you to go to hotel nearby where people understand the hospitality business we only choose this hotel for the children playground but after being mistreaded, we saw zero value for out money we wish to give minus 50 stars this hotels is a shame for the Wonderful State of Qatar there are many other places to stay do no go there.
5 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Mohamad

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amazing service
Everything was simply perfect. The service, The price, the location!
6 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Adeel

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice hotel very friendly staff room was excellent
1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Aman

1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Mahesh

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staffs are good and attentive to customers. Mr Sarfaraz is the best person in the reception. He manage everything so smoothly and his personality is awesome. He knows what customers want and he provides his best to satisfy the customers needs. I am thankful to him for making my stay comfortable.
2 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Viktor

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great
1 nacht verbleven in oktober 2023

4/10 – Matig

Daniel

Smelt like someone was busy smoking in my room while I was staying there, carpets were filthy and food options were dismal
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Muhammadou

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice stay
1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Zoltan

Positief: Netheid, personeel en service
It's reasonably priced for a quick stay.
2 nachten verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

Imtiaz

1 nacht verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

Abdullahi

Reisde met een groep
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2023

6/10 – Redelijk

Abdullahi

Reisde met een groep
1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Anar

1 nacht verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice it’s ok
2 nachten verbleven in mei 2023

6/10 – Redelijk

ZAHID, NORTH BELLMORE

Reisde met partner
Just okay
1 nacht verbleven in april 2023

8/10 – Goed

James

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great value
Great place to stay for a reasonable price.
1 nacht verbleven in april 2023

4/10 – Matig

Nnana

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

FAHAD, Owings Mills

Zakenreiziger
An ok place if you are just there for work. Amenities need to be improved.
1 nacht verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Félix

5 nachten verbleven in februari 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Robert

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2023

8/10 – Goed

Hesham

Positief: Comfort kamer
4 nachten verbleven in januari 2023