Voorkant van accommodatie

Beoordelingen van Nejoum Al Emarate

3 out of 5
Nejoum Al Emarate
Al Qasmiya Street Sharjah, Sharjah

Beoordelingen

7,2

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 28 van 121 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 42 van 121 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 34 van 121 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 7 van 121 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 10 van 121 beoordelingen" "

7,2/10

Netheid

7,4/10

Personeel en service

6,0/10

Voorzieningen

7,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

ako

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
not good all very dirty and price very high
7 nachten verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

Walid

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Old furniture and parking not organized.
5 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Drammeh

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was a nice and comfortable place to stay in and cheap food around and nearby
4 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

fadi

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room service is good
6 nachten verbleven in februari 2024

4/10 – Matig

Bach

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Close to the industrial area.
7 nachten verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

monsurat

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
it's ok but i have to tell them to change the bed sheet
5 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Samira

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
One of the best hotels I’ve stayed at. They upgraded my room for me. Endured I was comfortable. The housekeeping did an amazing job at cleaning. Stayed over a month at this property. The staff at reception goes above and beyond ensuring all your needs at met. Very friendly and approachable. The manager is also very kind and accommodating and accessible to help you meet all your needs. I’d 100 recommend this place.
7 nachten verbleven in december 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Janice, Spring

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
When we arrived to the Hotel, its very old run down building. The bed was comfortable, and everything else was horrible.
5 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Mohamed, Minneapolis

3 nachten verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

FREZGHI

Reisde met familie
18 nachten verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

arif

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
The staff and location vis very good.
3 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Marcelo

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Reservations op 4 jan 2024
Dear guest, Thank you for your kind review. We are looking forward to welcoming you again as our valued guest. Best regards.

10/10 – Uitstekend

Ali

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Reservation op 29 dec 2023
Dear Guest,Thank you for your kind review.We are looking forward to welcoming you again as our valued guest.Best Regards,The Management.

2/10 – Ontzettend slecht

M Arshath

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Old room , no hot water Barth ,
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Reservation op 29 dec 2023
Dear Guest,Thank you for letting us know about your recent experience with Emirates Stars Hotel Apartment Dubai!Concerning your review, we apologize if our services did not meet your expectations and we appreciate that you are taking the time to share your concerns. This will allow us to deal with any problem that may exist and to help improve our services. Your feedback will be addressed accordingly. Rest assured that this issue will be rectified soon. Once again, please accept our sincerest apologies and we look forward to serving you better on your next visit. Best Regards,

8/10 – Goed

Mohammed

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Satisfying
4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Reservation op 29 dec 2023
Dear guest,Thank you for your kind review.We are looking forward to welcoming you again as our valued guest.Best regards.

6/10 – Redelijk

Dalil

8 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Reservation op 4 jan 2024
Dear Guest,Thank you for your kind review.We are looking forward to welcoming you again as our valued guest.Best Regards,The Management.

8/10 – Goed

jigisha

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotellet är ok för en natt kanske. Jätte gammal skick och så himla smutsig.Trevlig och hjälpsamma personal var det i alla fall.
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Reservation op 4 jan 2024
Dear Guest,Thank you for letting us know about your recent experience with Emirates Stars Hotel Apartment Dubai!Concerning your review, we apologize if our services did not meet your expectations and we appreciate that you are taking the time to share your concerns. This will allow us to deal with any problem that may exist and to help improve our services. Your feedback will be addressed accordingly. Rest assured that this issue will be rectified soon. Once again, please accept our sincerest apologies and we look forward to serving you better on your next visit. Best Regards,

4/10 – Matig

Humberto Luciano

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Reservation op 4 jan 2024
Dear Guest,Thank you for letting us know about your recent experience with Emirates Stars Hotel Apartment Dubai!Concerning your review, we apologize if our services did not meet your expectations and we appreciate that you are taking the time to share your concerns. This will allow us to deal with any problem that may exist and to help improve our services. Your feedback will be addressed accordingly. Rest assured that this issue will be rectified soon. Once again, please accept our sincerest apologies and we look forward to serving you better on your next visit. Best Regards,

6/10 – Redelijk

abdullah khudhur ahmed

7 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Reservation op 4 jan 2024
Dear Guest,Thank you for letting us know about your recent experience with Emirates Stars Hotel Apartment Dubai!Concerning your review, we apologize if our services did not meet your expectations and we appreciate that you are taking the time to share your concerns. This will allow us to deal with any problem that may exist and to help improve our services. Your feedback will be addressed accordingly. Rest assured that this issue will be rectified soon. Once again, please accept our sincerest apologies and we look forward to serving you better on your next visit. Best Regards,

4/10 – Matig

Raman

1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Muhammad Bin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Kunikata

Zakenreiziger
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
シャワーがお水しか出なかった。
2 nachten verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

AMR

4 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

MD ANWARUL

5 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Nazia op 31 jul 2023
Dear Guest,Thank you for choosing to stay with us!We appreciate your positive feedback about our property. We are very pleased to hear that our staff made your stay pleasant. Looking forward to welcoming you again as our valued guest.Best Regards,The Management.

8/10 – Goed

Yousuf

3 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Nazia op 31 jul 2023
Dear Guest,Thank you for choosing to stay with us!We appreciate your positive feedback about our property. We are very pleased to hear that our staff made your stay pleasant. Looking forward to welcoming you again as our valued guest.Best Regards,The Management.

10/10 – Uitstekend

A

5 nachten verbleven in februari 2023

8/10 – Goed

Lilian

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice

10/10 – Uitstekend

Khalid

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Easy to check in, excellent reception from the staff, and the location is close to all services
3 nachten verbleven in december 2022

10/10 – Uitstekend

Javed

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The best hotell
The Best, nice and clean , good service. Location near Rolla.
6 nachten verbleven in juni 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Ahmad

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Horrible Stay
This was among the worst stays I've ever had. The hotel was not clean, stains on the towels, dirty bathrooms, and the bathtub has no curtain. The insulation is so bad that you can hear people in the hallway talking on their phones as they are sitting in your room. People who stay there only do that just because of the low price, nothing else. Unfortuntely, everything is old and in bad quality.
2 nachten verbleven in maart 2022
Reactie van Reservation op 29 mrt 2022
Dear Mr. Ahmad, Thank you for letting us know about your recent experience with Nejoum Al Emarate Hotel Sharjah! With regards to your review, we apologize if our services did not meet your expectations and we appreciate that you are taking the time to share your concerns. This will give us the opportunity to deal with any problem that may exist and to help improve our services. Your feedback will be addressed accordingly. Rest assured that this issue will be rectified the soonest. Once again, please accept our sincerest apologies and we look forward to serving you better on your next visit. Best Regards, The Management

10/10 – Uitstekend

Islam

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very good big clean rooms and value for money is great
1 nacht verbleven in maart 2022

6/10 – Redelijk

ISLOMJON

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
The room is overall good, however some staff are friendly, while some are not. They cleaned the room everyday, but not changed bedsheets until I request. But good room and facilities for reasonable price.
7 nachten verbleven in december 2021

8/10 – Goed

ISLOMJON

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good service and room for reasonable price. Will recommend
4 nachten verbleven in december 2021

6/10 – Redelijk

Alfred

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Närheten till centrumet
7 nachten verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

Yousuf

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent hotel
Nice hotel with its own private parking without any charge.
2 nachten verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

mohammed irfaan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very good hotel reasonably priced close to all the shopping areas conveniently located
3 nachten verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

KHALED AHMAD

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in februari 2021

6/10 – Redelijk

Mithilesh

Negatief: Netheid
Bad breakfast and small rooms. Avoid!!!!
Breakfast was over priced. Do not book with breakfast. No continental or American option. Room was small and didn’t have enough space. Checkin checkout was bad. They are in business just to make money. They charged half of the room price for 4 hrs late checkout. Avoid unless no other option.
4 nachten verbleven in december 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2019

8/10 – Goed

OLGA

Positief: Personeel en service, comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2019

6/10 – Redelijk

Mohammed

2 nachten verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2018

10/10 – Uitstekend

ZENELABDEN

Positief: Personeel en service, comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

Jawad

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
مقبوله جدا
3 nachten verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

Samir

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

Jibu Cherian

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A normal comfortable hotel.
1 nacht verbleven in juli 2018

6/10 – Redelijk

NASAR

1 nacht verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Schönes Hotel mit guten Service
Ich war mit meinem Aufenthalt sehr zufrieden. Das Personal war sehr freundlich und flott.

8/10 – Goed

Ramon

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
It was convenient and great rate from Hotels.com

6/10 – Redelijk

Amur

Positief: Netheid, personeel en service
Budget hotel
Not happy I couldn't sleep with noise from outside the road.