Ingang accommodatie

Beoordelingen van Qasr Al Sultan Boutique Hotel

3 out of 5
Qasr Al Sultan Boutique Hotel
Jabel Ali, Adjecent to DPR, Outlet village mall, Dubai

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 2 van 8 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 5 van 8 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 1 van 8 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 8 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 8 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Rowena

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfortable to stay
Very good
1 nacht verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Stefan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vor Ort ist zu dieser Jahreszeit alles geschlossen... (Restaurants, bar...) es ist aber perfekt zum relaxen und abschalten und der roomservuce ist perfekt
4 nachten verbleven in september 2018
Reactie van Shaaban Mohamed op 27 sep 2018
Dear Mr. Stefan, Thank you very much for the nice feedback, we are delighted that you enjoyed your stay with us. beside the room service our Qasr Al Sultan restaurant is open every day from 07:00 pm to 11:30 pm which service a very nice open Arabic buffet along with a live show, hopefully next time you can try it, looking forward to welcoming you again at the hotel, thank you. Regards Shaaban Mohamed Front Office Manager

8/10 – Goed

Khaled

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
مكان هادئ
الايجابيات 1 الجاكوزي 2 بعده عن المدينة 3 طاقم الاستقبال (شعبان - شيماء) احترام وذوق السلبات 1 الجاكوزي غير ساتر 2 لاتتوافر فيها الخدمات مثل سبا مطعم جيم
1 nacht verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

Mohamed

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in juni 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ممتازه
جميله .. استرخاء .. راحه

8/10 – Goed

Ali

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2017
Thank you very much for your review and looking forward to welcoming you again in the near future.

6/10 – Redelijk

Mohammed, Abu Dhabi

Positief: Netheid, personeel en service
Great location helpful and friendly staff
My regards to Mahmoud and Shaabaan nice people helpfully and friendly. The restaurant should be faraway from the suites because the sound of the songs and dancing very disturbing especially when you have kids , or install a sound block in the rooms to isolate the noise Should be room dining 24 h
1 nacht verbleven in november 2017
Reactie van Qasr Al Sultan op 29 nov 2017
Dear Mr. Mohammed, Thank you very much for your valuable feedback! we understand your concern regarding the noise from our dinning destination and it's one of the reasons we encourage our guests to visit our dinning destination to have the full experience and that's why it's included in your room package not to be disturbed by the noise staying in your room. for the 24 hours in-room dinning comment I will escalate your feedback to the management and hopefully we can serve you better in the near future. Thank you for staying with us and looking forward to welcoming you soon! Best Regards,