Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 49 van 78 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
49
Gastenscore: 8 - Goed. 20 van 78 beoordelingen" "
8 - Goed
20
Gastenscore: 6 - Redelijk. 5 van 78 beoordelingen" "
6 - Redelijk
5
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 78 beoordelingen" "
4 - Matig
1
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 78 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
3
9,0/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
Michel Bruno
Reisde met partner
14 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Personnel très réactif , très professionnel et très agréable.
Nous avons bénéficié de 2 superbes chambres communicantes, avec une belle vue dégagée sur un beau parc de palmiers.
Nous avons testé le dîner en chambre : incroyablement bon et superbement préparé.
Le petit déjeuner servi sous forme de buffet offre un large choix pour tous les goûts.
La piscine au dernier étage sur le toit est très agréable et surveillée.
Un très très agréable séjour dans ce très bel hôtel .
Michel Bruno
7 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Mohamad Nader
Reisde met familie en kleine kinderen
12 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful hotel, loved our room, bed was comfortable, sofa in room was clean and comfortable as well, the whole service was amazing, didn’t take longer than 5 minutes for any request we made.
All staff were friendly, nice and professional.
Mohamad Nader
4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Reservations Department op 18 dec 2023
Dear Mr. Mohamad,Warm Greetings from The Act Hotel – Sharjah!Thank you so much for your kind words & valuable feedback.We would be doing continuous efforts to improve our services and make our guests feel special and have a memorable and enjoyable stay with us.Should you require any further assistance please do not hesitate to contact us directly.Thank you & kind regards,.
6/10 – Redelijk
catherine
29 nov 2023
catherine
8 nachten verbleven in november 2023
8/10 – Goed
Waleed
Reisde met familie
16 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Waleed
2 nachten verbleven in november 2023
8/10 – Goed
Bashir
Reisde met een groep
30 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very good staff and excellent customer service, specially house keepers cleaned my room everyday which I liked it.
Very respectful staff. I highly recommend this hotel.
Bashir
1 nacht verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Recep
Zakenreiziger
8 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Recep
2 nachten verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Waleed
Reisde met familie
24 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Waleed
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van The Hotel Management op 24 aug 2023
Dear Mr. Waleed, Thank you very much for taking the time to write an outstanding review on your recent stay at The Act Hotel and thank you very much for the immaculate score. We are very happy that we managed to add extra value to your holiday. We really hope to see you again soon in our property. Kind Regards from The Hotel Management
10/10 – Uitstekend
Masood
Zakenreiziger
22 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Everything was Excellent and very clean and staff very helpful and nice
Masood
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van The Hotel Management op 24 aug 2023
Dear Mr. Masoos,On behalf of The Act Hotel Management, we would like to take this opportunity to extend our deepest gratitude for choosing our property as your second home away from home and for the commendation of our services and facilities.It is our great honor to receive such wonderful feedback from a valuable guest like you, as guest total satisfaction is our priority and we are happy we have been able to provide it.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely,The Hotel Management
10/10 – Uitstekend
Hussein
Reisde met familie
19 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfekt
Perfekt hotel.
Servicen var i top, beliggenheden er meget tæt på kornish.
Hussein
6 nachten verbleven in april 2023
Reactie van The Hotel Management op 23 mei 2023
Dear Mr. Hussein,Thank you very much for taking the time to write an outstanding review on your recent stay at The Act Hotel and thank you very much for the immaculate score. We are very happy that we managed to add extra value to your holiday. We really hope to see you again soon in our property. Kind Regards from The Hotel Management
10/10 – Uitstekend
Mustafe
Reisde met partner
14 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent area.
Mustafe
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van The Hotel Management op 23 mei 2023
Dear Mr. Mustafe, Thank you very much for taking the time to write an outstanding review on your recent stay at The Act Hotel and thank you very much for the immaculate score. We are very happy that we managed to add extra value to your holiday. We really hope to see you again soon in our property. Kind Regards from The Hotel Management
10/10 – Uitstekend
Ahmed
11 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice room spacious. The staff very helpful and good location
Ahmed
2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van The Hotel Management op 11 mei 2023
Dear Mr. Ahmed, Thank you very much for taking the time to write an outstanding review on your recent stay at The Act Hotel and thank you very much for the immaculate score. We are very happy that we managed to add extra value to your holiday. We really hope to see you again soon in our property. Kind Regards from The Hotel Management
10/10 – Uitstekend
Mustafe
Reisde met partner
10 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent hotel
Mustafe
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van The Hotel Mangement op 11 mei 2023
Dear Mr. Mustafe,Thank you very much for taking the time to write an outstanding review on your recent stay at The Act Hotel and thank you very much for the immaculate score. We are very happy that we managed to add extra value to your holiday. We really hope to see you again soon in our property. Kind Regards from The Hotel Management
2/10 – Ontzettend slecht
Geulbang
Zakenreiziger
12 mrt 2023
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geulbang
2 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Hotel Management op 27 apr 2023
Dear Mr. Geulbang, Thank you for taking the time to review your recent stay at The Act Hotel Sharjah. We are truly sorry to hear that not all aspects of your stay were met with us.We truly regret the negative impression that you had experienced and we would like to apologize for the inconvenience caused. Kindly keep our hotel in the agenda of your next visit and we do hope you will see the improvements on your return.We look forward in welcoming you back to The Act Hotel in the near future, where we can have the pleasure of serving you once again.Sincerely,The Hotel Management
8/10 – Goed
Hallgeir
24 dec 2022
Hallgeir
1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van The Hotel Management op 13 feb 2023
Dear Mr. HallgeirThank you very much for taking the time to write an outstanding review on your recent stay at The Act Hotel and thank you very much for the nearly immaculate score. We are very happy that we managed to add extra value to your holiday. We really hope to see you again soon in our property. Kind Regards from The Hotel Management
10/10 – Uitstekend
Alex, Quito
14 dec 2022
Alex
Reactie van Hotel Management op 27 apr 2023
Dear Ms. Alex,Thank you very much for taking the time to write an outstanding review on your recent stay at The Act Hotel and thank you very much for the immaculate score. We are very happy that we managed to add extra value to your holiday. We really hope to see you again soon in our property. Kind Regards from The Hotel Management
10/10 – Uitstekend
mhd wael
Zakenreiziger
30 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very good
mhd wael
1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van Admin op 24 dec 2022
Dear Mr. Mohammad, Thank you very much for taking the time to write an outstanding review on your recent stay at The Act Hotel . We are very happy that we managed to add extra value to your holiday. We really hope to see you again soon in our property. Kind Regards from The Hotel Management
10/10 – Uitstekend
Mohammed
Reisde met familie
18 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I like the hotel
Mohammed
1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van The Act Hotel Management op 24 dec 2022
Dear Mr. Mohammed, Thank you very much for taking the time to write an outstanding review on your recent stay at The Act Hotel. We are very happy that we managed to add extra value to your holiday. We really hope to see you again soon in our property. Kind Regards from The Hotel Management
10/10 – Uitstekend
Abla
Reisde met familie
28 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Abla
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van The Act Hotel Management op 24 dec 2022
Dear Mr. Abla, Thank you very much for taking the time to write an outstanding review on your recent stay at The Act Hotel. We are very happy that we managed to add extra value to your holiday. We really hope to see you again soon in our property. Kind Regards from The Hotel Management
8/10 – Goed
Abla
27 jul 2022
Abla
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van The Hotel Management op 13 feb 2023
Dear Mr. Abla,Thank you very much for taking the time to write an outstanding review on your recent stay at The Act Hotel and thank you very much for the nearly immaculate score. We are very happy that we managed to add extra value to your holiday. We really hope to see you again soon in our property. Kind Regards from The Hotel Management
4/10 – Matig
Fahad
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
2 jul 2022
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
WC smell 😖
Fahad
1 nacht verbleven in juni 2022
10/10 – Uitstekend
nasir
28 mei 2022
nasir
3 nachten verbleven in mei 2022
10/10 – Uitstekend
Nedjo
Reisde met familie en kleine kinderen
26 feb 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr schönes und ruhiges Hotel in einem der ersten Viertel von Dubai mit sehr freundlichem Personal.
Nedjo
4 nachten verbleven in februari 2022
10/10 – Uitstekend
ABD ALNASR
Reisde met familie
25 feb 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
الخدمه الجيده
اقامه جميله وهادئه الفندق هادئ ونظيف وكل شيء متوفر
ABD ALNASR
7 nachten verbleven in februari 2022
10/10 – Uitstekend
RICHARD
Reisde met familie
20 feb 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel good food great pool area and sauna and gym
RICHARD
6 nachten verbleven in februari 2022
8/10 – Goed
JASPER
Reisde met familie
10 feb 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
JASPER
2 nachten verbleven in februari 2022
8/10 – Goed
Adel
Reisde met partner
9 feb 2022
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Room is large
Adel
2 nachten verbleven in februari 2022
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
27 jan 2022
Positief: Personeel en service
Not a real 5-star hotel. Staff are nice.
The hotel is more like a 3-star hotel considering the North American standards.
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in januari 2022
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
14 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
All is good in the hotel. Fast wifi, great service. The only minus is the lighting in the room. Too dark. Otherwise a great stay.
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in januari 2022
10/10 – Uitstekend
bushra
Reisde met familie
9 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
✅
تجربة جميلة، وفندق يستحق الإشادة،
bushra
1 nacht verbleven in januari 2022
10/10 – Uitstekend
Muhammed Sharafadeen
Reisde met familie en kleine kinderen
6 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lovely building and facility, though Internet wifi is very bad in the room. The hotel need to improve very well on it.
Muhammed Sharafadeen
5 nachten verbleven in december 2021
10/10 – Uitstekend
Maja
Reisde met een groep
4 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Freundliches und hilfsbereites Personal. Das Frühstück war super und auch das Personal dort. Nur zu empfehlen.
Maja
7 nachten verbleven in november 2021
2/10 – Ontzettend slecht
Asif
Reisde met familie
4 nov 2021
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dirty carpet, dirty facilities, unclean hotel rooms smelling like cigarettes.
Asif
1 nacht verbleven in november 2021
8/10 – Goed
ahmed
Reisde met familie
24 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel
Excellent stay.
This pakistani guy in reciption his name zafer was soo nice and helpfull and offered all kind of help and more.
ahmed
1 nacht verbleven in september 2021
10/10 – Uitstekend
Raidha
Reisde met familie
14 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great
Raidha
1 nacht verbleven in februari 2021
6/10 – Redelijk
Iuri
Zakenreiziger
3 jun 2021
Iuri
1 nacht verbleven in mei 2021
8/10 – Goed
MOAMAR
3 jun 2021
MOAMAR
4 nachten verbleven in mei 2021
8/10 – Goed
Mina
Zakenreiziger
29 mei 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mina
1 nacht verbleven in mei 2021
6/10 – Redelijk
Amal
Reisde met familie
18 mei 2021
Positief: Comfort kamer
Water is chargeable !!!!
They stay was ok, but felt the standard dropped from my last visit 2 years ago. This was supposed to be a 5* hotel but was shocked to be told that I will have to pay for water if I wanted more than two small one provided (never seen this in a 5* hotel)
Amal
5 nachten verbleven in mei 2021
10/10 – Uitstekend
RALYN
18 mei 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
RALYN
4 nachten verbleven in mei 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
5 apr 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good except lights auto off
It was good as usual, but the only thing i didnt like is the auto light for power saving ... it went off while i was in shower!!!!!
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2021
8/10 – Goed
Mohammed
Reisde met familie
26 mrt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mohammed
2 nachten verbleven in maart 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
22 feb 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Personal sehr hilfsbereit und flexibel. Das Frühstück könnte abwechslungsreicher sein (Wurst, Brot u.a.)
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in februari 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
25 jan 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great wifi, accomodating staff and super clean. Close tot he water and many restqaurants and cafes around.
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in januari 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
23 jan 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Redbal
The staff is excellent and efficient. Very clean. Restaurant could have a better menu.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
19 jan 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prabal
Very pleasant, staff and manager very efficient. They know what is inconvenient means, attended promptly. One of the best hotels..
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2021
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
17 jan 2021
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in januari 2021
10/10 – Uitstekend
RAAFAT
Reisde met familie
3 jan 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
RAAFAT
4 nachten verbleven in december 2020
6/10 – Redelijk
Mohamad
Zakenreiziger
27 dec 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mohamad
1 nacht verbleven in december 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
21 dec 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
I originally was staying in this room but the room next to me seem to be thinking they were alone in the floor and had the tv in full volume. Appreciated the staff agreeing to my request to be transferred to a quieter room. The lights were too dim though. Breakfast was limited. Overall the stay was okay for the price.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
12 dec 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer