Beoordelingen van Hotel Düsseldorf

Hotel Düsseldorf
Graf-Adolf-Strasse 81-87, Düsseldorf, NW

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 343 van 961 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 437 van 961 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 133 van 961 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 33 van 961 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 15 van 961 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Herman

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in december 2023

4/10 – Matig

Ilse

Reisde met partner
Positief: Netheid
Personeel was vriendelijk en de kamer was schoon en netjes. Het lawaai was niet oke. We hadden last van luidruchtige mensen op de gang met lachgasballonnen, deuren slaan, vechtpartij etc. Hierdoor weinig geslapen. 'S ochtends konden we onze kamer via een kapot glas op de grond verlaten en bloed op de muur. We hebben dit bij de receptie gemeld en daar kregen we 'sorry' te horen. Dat was het. Nee, voor ons nooit weer.
1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van M. Gänzler op 29 dec 2022
Verehrter Gast,vielen Dank für die Schilderung Ihrer Erlebnisse. Wir bedauern, dass Sie diese negativen Erfahrungen machen mussten. Selbstverständlich hätten die Kolleginnen und Kollegen an der Rezeption angemessener reagieren müssen - wir haben bereits mit ihnen darüber gesprochen.Wir hoffen, wir dürfen Sie dennoch wieder bei uns begrüßen, auch um Ihnen zu zeigen, dass wir es besser können.IntercityHotel DüsseldorfMargarete GänzlerDirektorin

10/10 – Uitstekend

Sandor

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Dores

2 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van M. Gänzler op 11 aug 2022
Dear guest, thank you for your positive feedback. We are very happy that you enjoyed your stay. Normally our aircon works by putting the room key in the slot directly at the door. We want to apologize if this did not work. We are happy to welcoming you soon. Yours sincerely IntercityHotel Düsseldorf Margarete Gänzler General Manager

8/10 – Goed

Johan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van M. Gänzler op 1 jul 2022
Lieber Gast, vielen Dank für Ihre positive Bewertung, wir freuen uns sehr, dass Sie einen angenehmen Aufenthalt hatten. Hoffentlich dürfen wir Sie bald wieder bei uns begrüßen. IntercityHotel Düsseldorf Margarete Gänzler Direktorin

10/10 – Uitstekend

A.G.J.H.

1 nacht verbleven in april 2022
Reactie van M. Gänzler op 2 mei 2022
Dear guest, thank you for your positive rating. We are happy that you enjoyed your stay and hope to welcoming you soon again. Yours sincerely IntercityHotel Düsseldorf Margarete Gänzler General Manager

8/10 – Goed

Hendrik

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Schoon ruim comfort en vriendelijkheid. Professionals
2 nachten verbleven in januari 2022
Reactie van M. Gänzler op 31 jan 2022
Lieber Gast, schön, dass Sie sich bei uns wohl gefühlt und einen angenehmen Aufenthalt hatten. Wir freuen uns, wenn wir Sie bald wieder bei uns begrüßen dürfen. IntercityHotel Düsseldorf Margarete Gänzler Direktorin

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2021
Reactie van M. Gänzler op 4 jan 2022
Lieber Gast, schön dass Sie sich bei uns wohl gefühlt haben. Wir freuen uns, wenn wir Sie bald wieder begrüßen dürfen. IntercityHotel Düsseldorf Margarete Gänzler Direktorin

6/10 – Redelijk

Martin de

2 nachten verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Siriwan

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
service was very good
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van M. Gänzler op 8 sep 2021
Dear guest, thank you for your positive feedback. We are happy that you enjoyed your stay. Yours sincerely IntercityHotel Düsseldorf Margarete Gänzler General Manager

10/10 – Uitstekend

Hendrik, breda

Positief: Netheid, personeel en service
Zeer goed hotel vlakbij hoofdstation. Gratis OV kaartjes metro bus tram. Ideaal.
2 nachten verbleven in september 2020
Reactie van M. Gänzler op 26 okt 2020
Lieber Gast, wir freuen uns, dass Sie einen angenehmen Aufenthalt bei uns hatten. Schön, dass Sie unser FreeCityTicket für den öffentlichen Nahverkehr nutzen konnten. Dieses bekommen alle unsere Gäste für ihren gesamten Aufenthalt bei uns, und es gilt im gesamten VRR Bereich. Bis zu Ihrem nächsten Aufenthalt bleiben Sie bitte gesund. IntercityHotel Düsseldorf Margarete Gänzler Direktorin

8/10 – Goed

hendrik, breda

Positief: Netheid, personeel en service
Dichtbij hauptbahnhof. Vlakbij centrum. Gratis ov in Düsseldorf
3 nachten verbleven in juli 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Voor stadshotel zeer goed en net hotel. Snelle insheck
2 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van MG op 5 feb 2020
Sehr geehrter Gast, vielen Dank für Ihre positive Bewertung. Schön, dass Sie sich wohl gefühlt haben. Wir freuen uns, wenn wir Sie bald wieder bei uns begrüßen dürfen und verbleiben mit freundlichen Grüßen IntercityHotel Düsseldorf Margarete Gänzler Direktorin

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Voor elke dag dat je hier verblijft, krijg je een gratis OV kaart voor het VRR gebied (de tramhalte is voor de deur). Lopend ben je in 10 minuten op de Koningsallee. De kamers zijn oke, echter ontbreekt een kluisje. Het ontbijt is gewoon goed en er is een ruime keus (ook bio).
3 nachten verbleven in december 2019
Reactie van MG op 5 jan 2020
Sehr geehrter Gast, vielen Dank für Ihre positive Bewertung und Ihr Feedback. Wir freuen uns, dass Sie einen angenehmen Aufenthalt hatten und zufrieden nach Hause gefahren sind. Schön, dass Sie unser FreeCityTicket für den öffentlichen Nahverkehr genutzt haben, das alle Gäste für ihren gesamten Aufenthalt bekommen. Wir hoffen, wir dürfen Sie bald wieder bei uns begrüßen und verbleiben mit freundlichen Grüßen IntercityHotel Düsseldorf Margarete Gänzler Direktorin

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel ligt op goede loopafstand naar het centrum. Ook pima parkeergarages in de buurt.
1 nacht verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2018

8/10 – Goed

B

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel, dicht bij station en op loopafstand van het centrum
1 nacht verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Bing

good location.
1 nacht verbleven in november 2018

10/10 – Uitstekend

Albert, Leiden

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Een prima hotel met schone kamers en vriendelijk personeel.
2 nachten verbleven in oktober 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2018

8/10 – Goed

Adriaan, Arnhem.

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Praktisch vlakbij het centraal station.
Goed hotel, vriendelijk personeel, schoon, te dunne hoofdkussens. Goede verbinding met vliegveld Düsseldorf.
1 nacht verbleven in januari 2018

8/10 – Goed

Marc

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2017

8/10 – Goed

Joel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Verzorgde kamers met ontbijt nabij het centrum.
Verzorgd hotel vlakbij tramlijn op 5 min van de Königsallee. Bij aankomst krijgt elke klant een pasje waarmee je gedurende de ganse tijd van je verblijf gratis gebruik mag maken van elke vorm van openbaar vervoer. Geen parkeermogelijkheid aan het hotel, wel is er op amper 200m van het hotel een ruime 24/24 parking waar je aan een budgetprijs kan parkeren. Wij vonden het slaapcomfort minder omdat we de matrassen veel te hard vonden.
2 nachten verbleven in oktober 2017

8/10 – Goed

Anna

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2017

8/10 – Goed

Ran

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The hotel is conveniently located next to the train station. The room I stayed at was spacious, and was properly kept. There was a queue at check-in but someone else soon came to help. The only problem was that the free wifi was quite weak and stable. Surely there is a paid wifi, but the free wifi is just worse than most of the free wifi's that I've seen.
1 nacht verbleven in augustus 2017

6/10 – Redelijk

Arno

Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer
Veel geluidsoverlast van buiten
Positief is de ligging tov openbaar vervoer. Balie medewerkerster was vriendelijk maar de wachttijd bij de receptie (in en uit checken) was lang. Kamer was op zich netjes alleen bed was hard en een hele dunne kussen. Ook geen extra kussen. Maar de grootste ergenis was dat we kamers hadden aan de straat kant waar het leek als de pui niet geïsoleerd was. De hele nacht herrie. In verband met deze negatieve punten zouden we dit hotel niet aanbevelen.
1 nacht verbleven in augustus 2017

8/10 – Goed

JC, Groningen

Positief: Personeel en service
Prima basishotel,
Vriendelijk, schoon, comfortabel, rustig, vlakbij station en openbaar vervoer. Geen gezellige straat, maar prima voor stedentrip. Ontbijt eenvoudig. Prijs kwaliteit komt overeen.

8/10 – Goed

Jeroen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Het ligt op loopafstand (+/- 10 min) van het Centraal station en de "Alt Stad" en "Königsallee" en er zijn voldoende metro verbindingen in de buurt. Een prima verblijf en parkeren kan om de hoek in de parkeergarage voor EUR 13.- p/dag. We kregen een gratis ticket voor de Metro gedurende ons verblijf.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid

10/10 – Uitstekend

Kim, Arnhem

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Düsseldorf is een prachtige stad
Medienhafen
Medienhafen

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
super
Aangenaam verblijf. rustige kamer . goed ontbijt . behulpzaam bij de receptie. vriendelijk

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Centrale ligging
Goede centrale ligging tussen station en het centrum

10/10 – Uitstekend

David, Austin

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
This is a nice hotel in a great location just two blocks from the train station. Recommended.
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Mark

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hotel close to the main stion in Düsseldorf. Staff were really friendly and the check in process was extremely quick. Lots of dining opportunities close by and the the sights of Düsseldorf including the Altstadt are all easily walkable. You also get a free city ticket during your stay covering the whole VRR area, allowing you to use buses, trams and trains in the area. I would recommend this hotel if you are in the area.
5 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Melissa

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Abdullah

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Laura

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
If you were looking to stay right next to the train station, this hotel is for you. It was a two minute walk, clean, welcoming, complimentary bottle of water in the room. Our bed had two duvets on it in case you are sharing a bed with your travel mate, but do not want to share the covers. I only saw the area around the bus station at night so I don't know what it's like during the day, but it looked a bit gritty. If you're staying in the city for a few days, you may want to be further away from the train station. But for convenience to the train station, it was perfect.
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Motasem

10/10 – Uitstekend

Masayuki

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Kaiyang

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

douglas

Positief: Personeel en service
Needs improvement
A bit dated quite probable the worst intercity that I have stayed in , ( normally the rooms are sound proofed these weren’t ) room was at the front of the hotel you could here the flag banging on the flag pole & every noise on the street !! The curtains were hanging off at both sides so didn’t black out either , all in all very disappointing
Curtains hanging off at both ends
Curtain hanging off at both ends
3 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

RYOTA

1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Clean hotel, friendly staff
Hotel was clean and staff very friendly. We had a room overlooking the street - quite noisy of a nighttime with trams passing by etc. Other than that a nice hotel
3 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Thomas

3 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Jacqueline

1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

TOMOYUKI

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
verygood
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Heinz

4 nachten verbleven in november 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Johannes

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Andreas

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr gut 👍
1 nacht verbleven in november 2023