Voorkant accommodatie - avond/nacht

Beoordelingen van Leonardo Hotel Düsseldorf City Center

4 out of 5
Leonardo Hotel Düsseldorf City Center
Ludwig-Erhard-Allee 3, Düsseldorf, NW

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 155 van 473 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 234 van 473 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 60 van 473 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 14 van 473 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 10 van 473 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Dhr. C J

Positief: Netheid, personeel en service
Geen parkeer plaats alleen dure plekken te duur. En onbewaakt.
4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Ouss op 29 dec 2023
Dear Mr Leeflang, thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Your Leonardo Hotel Team

10/10 – Uitstekend

Junhuang

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Jennifer Schulze op 8 apr 2023
Dear Guest, Thank you very much for giving us the full score! We are very pleased that you had a nice stay and hope to welcome you again soon! Best regards,

8/10 – Goed

Danny

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi hotel Ruime kamer
Reactie van Cathrine-Marie Flory op 26 dec 2022
Dear Danny, thank you very much for your comments on our Hotel. We appreciate your positive feedback and would be very happy to welcome you again in our hotel. Your Leonardo Hotel Team

10/10 – Uitstekend

Johannes

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed
Prima verblijf gehad. Schone kamerbreed keurige badkamer. Mijn kamer had nog vloerbedekking waar ik persoonlijk niet gek op ben. Twee andere kamers even in kunnen kijken maar deze hadden harde ( laminaat) vloerbedekking
2 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Cathrine-Marie Flory op 22 okt 2022
Dear Goed, thank you very much for your positive and honest review. We hope that we will be able to increase your experience with us at your next stay in our house. Kind regards, Your Leonardo Hotel Team

10/10 – Uitstekend

Jeroen Van de

1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van Cathrine op 5 jul 2023
Dear Jeroen Van de, Great that you were so pleased with our hotel. Hopefully see you soon, Your Leonardo Hotel Team

10/10 – Uitstekend

Wijnand

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima
Prima hotel voor een tijdelijk verblijf. Goed ontbijt.
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van Cathrine-Marie Flory op 3 nov 2021
Dear Guest, thank you for submitting your review. We hope you will visit us again soon. Your Leonardo Hotel Team

8/10 – Goed

jeroen

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
te warm
Omdat ik niet op een tussenverdieping wilde(erg zware bagage bij me en geen zin in trappen) was mijn kamer aan straat kant. Ondanks dat ik het raam open hield en de climate control op 15 had gezet bleef het te warm en heb ik een erg droge keel gekregen waar ik nog 2 dagen last van heb gehad. Die centrale systemen kunnen echt niet meer......
1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van Leonardo Team op 15 feb 2021
Dear guest, thank you for taking the time to write us a review. We are very sorry about the incident and hope you could clarify everything in the meantime. With kind regards

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Op 3 minuten lopen van het station Uitgebreid ontbijtbuffet Moderne kamers met goede bedden en nette badkamer Vriendelijk personeel Rustig gelegen, geluidsdichte kamers
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Your Leonardo Team op 28 dec 2019
Dear guest, Thank you very much for rating us. We are very pleased that you like our rooms and hope to welcome you back soon. Best regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice staff!
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Your Leonardo Team op 22 dec 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to evaluate us. We will gladly pass on your praise of our staff. Best regards

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijn hotel met alle basisvoorzieningen, dicht bij het centrum van Düsseldorf. Voldoende keuze bij het ontbijt en in de lobby werden koekjes en Glühwein aangeboden.
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Your Leonardo Team op 22 dec 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to evaluate us. We are pleased that you enjoyed the mulled wine. Best regards,

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Het hotel lag in een slechte buurt, vlak bij treinstation. met drie vrouwen voelden we ons erg onveilig! De afstand naar centrum was goed te doen, maar ik zou de volgende keer een betere buurt uitzoeken. Balie personeel was niet erg vriendelijk, vooraf gebeld of ik moest reserveren voor de ondergrondse parkeerplaats. Dat hoefde niet want er was plaats genoeg,maar toen ik aankwam was alles bezet! Gewacht en uiteindelijk kwam er toch een plaatsje vrij. Ook het reserveren van ontbijt was S morgens ineens 18 euro ipv 15 euro per persoon. Ook dit hadden ze de avond van tevoren bij balie niet gezegd.
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Your Leonardo Team op 28 dec 2019
Dear guest, Thank you very much for sending us a detailed evaluation. We are very sorry that you did not feel comfortable with us and that the stay did not meet your expectations. Best regards,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
leonardo hotel
Goed hotel op loopafstand van het station. Ruime kamers en schoon. Alles is aanwezig. Badkamer oogt iets ouder maar in goede conditie . Kamer was aan de warme kant. Zelfs na het verlagen van de verwarming.
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Your Leonardo Team op 10 dec 2019
Dear guest, Thank you for taking the time to write us a review. We are very happy that you felt comfortable with us and hope to see you again soon. Best regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Jennifer Schulze op 21 nov 2019
Sehr geehrter Gast, Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben uns eine Bewertung zu schreiben. Wir freuen uns immer was von Ihnen zu hören und hoffen Sie bald wieder bei uns als Gast begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen, Ihr Leonardo Team

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Centrale ligging, schoon, goede faciliteiten, vriendelijke ontvangst
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Natalie E. Williams, Operations Manager op 3 okt 2019
Beste Gast, bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien. Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
gunstig geprijsd nabij stadsmitte verder geen opmerkingen
2 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Natalie E. Williams, Operations Manager op 14 feb 2019
Beste gast, bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien. Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer
Hotel is goed bevallen, echter konden we helaas geen roomservice bestellen. Dit werdt opgelost met een welkomsdrankje en wij konden onze bestelling doen in het restaurant. Helaas meer dan anderhalf uur moeten wachten. Door de lange wachttijd hebben wij het restaurant verlaten. Wij hadden het idee dat dit lag aan te weinkg personeel. Verder een goede ervaring gehad met het hotel zelf en de nette comfort kamers.
3 nachten verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Jeroen, Rotterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel. Keurige kamer. Prima ontbijt. Aardige mensen. Dichtbij station.
1 nacht verbleven in november 2018

10/10 – Uitstekend

Gerard, Almere

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gaaf
Prima hotel, netjes,aardig personeel, mooie ruime kamer, en goed ontbijt.
2 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van Natalie E. Williams, Operations Manager op 14 sep 2018
Beste Gaaf, bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien. Met vriendelijke groet,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goede prijs/kwaliteit-verhouding
Maak gebruik van een dagdeal als je boekt. Weinig betaald voor een uitstekende service. Zeer toegankelijk tot het centraal station.
1 nacht verbleven in mei 2018
Reactie van Natalie E. Williams, Operations Manager op 1 jun 2018
Beste gast, bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien. Met vriendelijke groet,

10/10 – Uitstekend

A, Eindhoven

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel en lekker centraal!
Fijn hotel met vriendelijk personeel. Alles was heel schoon en netjes. Bed was heel fijn. Voldoende keus bij ontbijt. Centrale ligging, binnen 5 minuten op station, op ongeveer 10 min lopen in het winkelgebied. Flixbus halte om de hoek.
1 nacht verbleven in februari 2018
Reactie van Natalie E. Williams, Operations Manager op 8 feb 2018
Beste gast, Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien. Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

Linda, Amsterdam

Positief: Personeel en service
prima ligging
Het hotel ligt prima, vlakbij het centraal station. Het is nog wel een eindje lopen naar het oude centrum maar prijs kwaliteit verhouding is dik in orde
1 nacht verbleven in december 2017
Reactie van Natalie E. Williams Operations Manager op 15 jan 2018
Dear Linda, thank you very much for your feedback. We are pleased that you enjoyed your stay at Leonardo Hotel Düsseldorf City Center and look forward to hopefully welcome you back very soon. Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
prachtig
mooie kamer, goede locatie, zeer attent personeel, en goed verzorgd ontbijt
2 nachten verbleven in december 2017
Reactie van Natalie E. Williams Operations Manager op 15 jan 2018
Dear guest, thank you very much for your feedback. We are pleased that you enjoyed your stay at Leonardo Hotel Düsseldorf City Center and look forward to hopefully welcoming you back very soon. Kind regards

8/10 – Goed

Linda, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel
Goede ligging, vlakbij het treinstation en op loopafstand van het centrum. We verbleven hier in 15 kamers en dit was erg goed gegaan. Goede service van het hotel ook.
1 nacht verbleven in december 2017
Reactie van Natalie E. Williams, Operations Manager op 15 jan 2018
Dear Linda, we would like to thank you for giving us a review of your stay. We are very happy that you enjoyed your stay and felt comfortable with us. We hope to see you soon again. With kind regards

8/10 – Goed

Geert

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2017
Reactie van mp op 1 sep 2017
Sehr geehrter Geert, haben Sie vielen herzlichen Dank für Ihre positive Bewertung. Wir freuen uns sehr, dass Ihnen das Hotel insgesamt so gut gefällt und hoffen, Sie schon bald wieder als unseren Gast verwöhnen zu dürfen. Bis zum nächsten Wiedersehen, mit herzlichen Grüßen Marianne Pirkhammer Operations Manager

8/10 – Goed

Pieter, Rotterdam

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijn hotel, dichtbij snelweg.
Gunstig t.o.v. snelweg gelegen zakenhotel. Fijne kamers.
Reactie van M.Pirkhammer op 10 apr 2017
Dear Pieter, Thank you very much for your feedback. We are pleased that you enjoyed your stay at Leonardo Hotel Düsseldorf City Center and look forward to hopefully welcoming you back very soon. Kind regards Marianne Pirkhammer Operations Manager

8/10 – Goed

Marjan, Maastricht

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn hotel met goede ligging, vlakbij de snelweg.
Perfect hotel voor een zakenreis, met een goede ligging vlakbij de snelweg en nette kamers.
Reactie van M.Pirkhammer op 10 apr 2017
Dear Marjan, Thank you very much for your kind comments. We are delighted that you enjoyed your stay with us and look forward to hopefully welcoming you back soon. Warm regards Marianne Pirkhammer Operations Manager

10/10 – Uitstekend

D

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel with lot of potential & professionality
Love this hotel!! Incheck experience at the hotel was pleasant and very professional people. And also very helpful when I was not able to access my room and have changed the accescard immediately. The room & bathroom looks clean to my opinion. The furniture & carpet looks decent and not worn off. :) What I like is that I don't need to put my luggage on the floor and can place it on a luggage rack. In this way, it also prevents any potential bedbugs in the room to crawl into the clothes in my luggage. It is very important that hotels make sure that preventing bedbugs and hygienic matters are also important for its customers. What I loved is that within the room, they provided a kettle and a few tea bags and instant coffee that are free of charge. And additionally, I appreciate it a lot that they also provided two free bottle of water!! Very thoughtful, touche to this hotel!!!
Reactie van General Manager op 16 dec 2016
Dear hotelguest, Thank you very much for your kind comments. We are delighted that you enjoyed your stay with us and look forward to hopefully welcoming you back soon. Warm regards, Marianne Pirkhammer, Assist. General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed
1 nacht gelogeerd samen met vrienden zag er prima uit Ontbijt heel goed. Het weer was minder maar heel gezellig gehad.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
vlakbij het station
Overal was je op ongeveer 25 minuten lopen, parkeren achter het hotel is gratis in het hotel 15 euro per 24 uur. Kamer was ruim en alles was schoon. Personeel aan de balie waren heel vriendelijk en behulpzaam, in het restaurant heel nors. Ontbijt was wel heel sober en dat voor 19 euro ! In de stationshal is een Starbucks en kun je bij verschillende kioskjes vers ontbijt kopen.

10/10 – Uitstekend

Rambaldo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Net hotel, ruime kamers
Gezellig weekendje weg geweest! Het personeel was behulpzaam en sprak goed Engels. Op loopafstand van het centraal station, Altstadt en Koningsallee ongeveer op 20-25min lopen. Ruime schone kamer, goede prijs-kwaliteitverhouding! Wij hebben het erg naar ons zin gehad!

8/10 – Goed

Walter, Heist-op-den-Berg in Belgie

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leonardo perfecto
Aangenaam hotel waar dat alles aanwezig is wat je nodig hebt tijdens uw verblijf.Voor sommige mensen zal het bezoek naar het oude stadscentrum wat ver verwijderd zijn. Ontbijt was verzorgd en voldoende. Avondmaal was ook perfect in orde voor een schappelijke prijs.

4/10 – Matig

Ivo, Nederland

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Viel tegen
Kamer zag er minder uit. er hingen plintjes en strips los en het zag er smoezelig uit. Let op bij je boeking!!! Wij kregen uiteindelijk een 1 persoonskamer met een soort twijfelaar bed voor een 2 persoons boeking. Ligging is goed maar vanuit de stad moet je wel voorbij veel drinkend volk op straat om bij t hotel te komen.

8/10 – Goed

v.d.Weijden, Tilburg

Positief: Comfort kamer
Negatief: Personeel en service
redelijk
Net hotel, schone kamer. Uitgebreid ontbijt weinig smaak. Geen verse producten. Anonieme onpersoonlijke service. Niet klantvriendelijk. Prima uitvals basis om de stad te ontdekken.

8/10 – Goed

M Verhoog, Zoetermeer

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geweldig hotel en zeer goede service
Een goed en schoon hotel, rustige ligging, prima bedden en sanitair. Prachtige locatie voor bezoek aan binnenstad. Goede Metro verbinding (Hbf) om de hoek en 2/3 haltes verder in het centrum. Het ontbijt is zeer uitgebreid en goed verzorgd. Ik ga zeker weer in dit hotel als ik in Dusseldorf wil gaan winkelen of een beurs ga bezoeken. De auto lekker laten staan in de parkeergarage (betaald) en de Metro nemen.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Net hotel, ruime kamers.
Het is een mooi hotel met zeer ruime kamers en met een erg goede ligging. Betalen voor WIFI is wel enigszins achterhaald en zou in mijn optiek dus gratis moeten zijn.

10/10 – Uitstekend

Richard

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Net hotel, centraal gelegen
Weekendje in hotel Leonardo verbleven, het personeel was zeer behulpzaam en sprak goed Engels. Op loopafstand van het centraal station waar ook de metro stopt. Al met al zeer goede prijs-kwaliteitverhouding, voor herhaling vatbaar!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel, zou het volgende keer zeker weer boeken. Ligging is ideaal. Vlakbij het station, waardoor je erg centraal zit. Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

8/10 – Goed

Eizenga, ede

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prettig dichtbij station en dus ook bij het centrum. Hotel en kamers zijn netjes en schoon. Parkeren kan in eigen parkeergarage, 15 euro voor een nachtje. Helaas geen gratis WiFi.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

8/10 – Goed

Alex

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Minder dan 5 min lopen naar Dusseldorf HBF
Prima hotel, is gelijk achter het Dusseldorf HBF centraal station. Personeel is vriendelijk en praat ook Engels, gaf ook tips waar je bars/restaurants kan vinden. In- en uitchecken ging erg makkelijk. En de kamers zijn in nette staat. Al met al, een prima hotel voor een overnachting.

8/10 – Goed

Debby, Amersfoort

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Ruime kamers en vrindelijk ontvangst
Prima hotel. Vriendelijk personeel en gunstig gelegen. Wel aan drukke weg. Kamers ruim, schoon en comfortabel.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
10 minuten per taxi naar altstadt
Relaxt

8/10 – Goed

Dan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Clean, convenient to train, but showing it's age...bathrooms are renovated, but the rooms need a refresh. beds are comfortable.
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Ouss op 15 mrt 2024
Dear Dan, thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Your Leonardo Hotel Team

8/10 – Goed

David

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Ouss op 13 feb 2024
Lieber Herr Hanses, wir danken Ihnen, dass Sie sich die Zeit genommen haben unser Hotel zu Bewerten. Ihr Leonardo Hotel Team

8/10 – Goed

Magnus

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van cathrine op 8 feb 2024
Lieber Magnus, Vielen Dank für die gute Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen! Mit freundlichen Grüßen, Ihr Leonardo Hotel Team

8/10 – Goed

Benedikt

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hat alles gut geklappt! Die Kommunikation vorher (auch über Expedia) war etwas schwierig, weil sie eine Umbuchung nicht hinbekommen haben. Aber vor Ort und während des Aufenthalts war alles super.
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Ouss op 29 jan 2024
Lieber Herr Benedikt, Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihre Meinung zu Ihrem Aufenthalt bei uns mitzuteilen. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen! Mit freundlichen Grüßen, Ihr Leonardo Hotel Team

8/10 – Goed

IR

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Adequate city centre hotel.
We arrived for breakfast 5 minutes before service ended at 10am. The waitress was hovering around and reminded us 3 times that we were the last to arrive and that she was waiting only for us. We felt unnecessarily pressured to eat and leave as quickly as possible. On the information in the room it said that the restaurant was open until 10pm. We arrived at 9.15 and it was not open. Bar snacks available but were not as described on the menu. Also despite the hotel advertising EV chargers in the parking garage, these were not even commissioned yet so we were not able to charge. They should not be advertised if not working
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Jennifer Schulze op 27 jan 2024
Dear IR, Thank you for your feedback regarding your recent visit at our hotel and please accept our sincerest apologies for the disturbance you have experienced during your stay due to the service. Rest assured that these issues will be looked into. We value your comments and welcome the opportunity to serve you again. Best regards,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Jennifer Schulze op 26 jan 2024
Dear Guest, Great that you were so pleased with our hotel. Hopefully see you soon,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Your Leonardo Hotel Team op 12 jan 2024
Dear Guest, thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Your Leonardo Hotel Team op 12 jan 2024
Dear Guest, great that you were so pleased with our hotel. Hopefully see you soon.