Luchtfoto

Beoordelingen van Jaz Lamaya Resort - All inclusive

5 out of 5
Jaz Lamaya Resort - All inclusive
Madinat Coraya, km 67 Al Quseir, Marsa Alam Road, El Quseir

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 60 van 104 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 29 van 104 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 5 van 104 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 104 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 7 van 104 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Teun

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
GEWELDIG
GEWELDIG
8 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Robert

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Relaxvakantie met all-in formule
Wij verbleven 1 week in het Jaz Lamaya, met all-in formule. Het resort ligt op ca. 10 km van de luchthaven en in een mooie baai waar je kunt snorkelen en duiken. Wij hadden de Familie Twin Room met zee zicht, een ruime kamer met groot bed en extra bed. Badkamer schoon en ruim met inloop douche en terras met geweldig uitzicht. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam, er is een grote eetzaal en buiten een terras, er is voldoende keuze. Bij het zwembad en strand zijn er voldoende ligbedjes en windschermen. Buiten het resort zijn diverse winkeltjes maar verder alleen woestijn. Gratis naar het waterpark wat nog wordt uitgebreid. Er is gratis internet, dit is niet snel maar werk goed. Wij hadden graag nog een weekje gebleven!!
7 nachten verbleven in maart 2018
Reactie van Patrycja op 19 dec 2018
Thank you

8/10 – Goed

Gerd, Dendermonde

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Relaxvakantie All-in
Prima hotel, vriendelijk personeel met voldoende personeel dat degelijk Engels spreekt. Raar was wel dat luchthaventransport cash moet worden betaald, en dat je betaalt met je creditcard ofwel in Egyptisch Pond ofwel in US dollars, niet in Euro. En dit terwijl alle prijzen worden aangekondigd in Euro, ook ter plaatse. De All-in formule is degelijk, goeie dranken en maaltijden en voldoende afwisseling. In de omgeving van het hotel is er niets, geen dorp of wat dan ook, enkel woestijn, maar de snorkelmogelijkheden zijn uitstekend.

10/10 – Uitstekend

Arianna

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Una bella scoperta
7 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Mohamed Alaa op 21 mei 2024
Dear our valued guest,Warm greetings from Jaz Lamaya,On behalf of Jaz Lamaya resort’s Management and Team, please allow us to express our sincerest appreciation for your approach of sharing your experience with us . We are glad to hear you fully enjoyed the experience in Jaz Lamaya and your comments with regards to the helpful attitude of our associates helped us to fulfil our ambitions. As our prime responsibility is to provide our guests a maximum level of quality in order to achieve your satisfaction.Once again, thank you very much and we are looking forward to welcoming you in the near future.Thank You,Hotel Management

10/10 – Uitstekend

JOHN, Sidcup

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I went back to the Jaz Lamaya having been 4 times before the covid outbreak, and was pleasantly surprised to see the standards of service and quality of the properties & ameneties were still of a high standard and all the staff very friendly. They also catered for my Gluten Free requirements.
14 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Mohamed Alaa op 21 mei 2024
Dear our valued guest,Warm greetings from Jaz Lamaya,On behalf of Jaz Lamaya resort’s Management and Team, please allow us to express our sincerest appreciation for your approach of sharing your experience with us . We are glad to hear you fully enjoyed the experience in Jaz Lamaya and your comments with regards to the helpful attitude of our associates helped us to fulfil our ambitions. As our prime responsibility is to provide our guests a maximum level of quality in order to achieve your satisfaction.Once again, thank you very much and we are looking forward to welcoming you in the near future.Thank You,Hotel Management

8/10 – Goed

Sibylle Maria

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bettdecke zu dick. Klimaanlage konnte ich nicht anschalten. Es war zu warm. Ansonsten gut.
12 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Mohamed Alaa op 21 mei 2024
Dear our valued guest,Warm greetings from Jaz Lamaya,On behalf of Jaz Lamaya resort’s Management and Team, please allow us to express our sincerest appreciation for your approach of sharing your experience with us . We are glad to hear you fully enjoyed the experience in Jaz Lamaya and your comments with regards to the helpful attitude of our associates helped us to fulfil our ambitions. As our prime responsibility is to provide our guests a maximum level of quality in order to achieve your satisfaction.Once again, thank you very much and we are looking forward to welcoming you in the near future.Thank You,Hotel Management

8/10 – Goed

Jörg

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wurden auf Jaz Samaya umgebucht , das Lamaya wurde Renoviert. War auch OK , das Lamaya ist noch ein wenig schöner
8 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Mohamed Alaa op 21 mei 2024
Dear our valued guest,Warm greetings from Jaz Lamaya,On behalf of Jaz Lamaya resort’s Management and Team, please allow us to express our sincerest appreciation for your approach of sharing your experience with us . We are glad to hear you fully enjoyed the experience in Jaz Lamaya and your comments with regards to the helpful attitude of our associates helped us to fulfil our ambitions. As our prime responsibility is to provide our guests a maximum level of quality in order to achieve your satisfaction.Once again, thank you very much and we are looking forward to welcoming you in the near future.Thank You,Hotel Management

8/10 – Goed

Frank

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leider sehr voll in diesem Jahr, Restaurant im Lamaya war geschlossen. In der ersten Woche war es schwierig einen Platz zu bekommen. Insgesamt hat es uns zum ersten Mal nicht so gut gefallen wie sonst.
8 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Mohamed Alaa op 21 mei 2024
Sehr geehrter Gast,vielen dank für Ihr Feedback und dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre Eindrücke zu schildern. Es ist dem gesamten Team und mir sehr wichtig, jedem Gast ein perfektes Urlaubserlebnis zu bieten. Dass uns dies bei Ihnen nicht gelungen ist und wir Ihre Erwartungen nicht erfüllt haben tut uns sehr Leid. Gerne nehmen wir Ihre Kommentare auf, um auch in Zukunft unseren Service auszubauen und zu verbessern. Wir danken Ihnen, dass Sie unser Gast waren und möchten uns nochmals bei Ihnen entschuldigen, dass wir Ihren Erwartungen nicht entsprochen haben. Wir hoffen, Sie dennoch in Zukunft wieder als Gast in unserem Hause begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen GrüßenHotel management

10/10 – Uitstekend

Eva

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gentilezza pulizia disponibilità a risolvere eventuali esigenze, cibo ottimo, posizione ottima.
7 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Mohamed Alaa op 21 mei 2024
Dear our valued guest,Warm greetings from Jaz Lamaya,On behalf of Jaz Lamaya resort’s Management and Team, please allow us to express our sincerest appreciation for your approach of sharing your experience with us . We are glad to hear you fully enjoyed the experience in Jaz Lamaya and your comments with regards to the helpful attitude of our associates helped us to fulfil our ambitions. As our prime responsibility is to provide our guests a maximum level of quality in order to achieve your satisfaction.Once again, thank you very much and we are looking forward to welcoming you in the near future.Thank You,Hotel Management

4/10 – Matig

Eva

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Mikhail

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very clean und nice hotel! Very good for family holiday! We want to come again! Thank you
7 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Jaz Lamaya op 15 mrt 2024
Dear our valued guest,Warm greetings from Jaz Lamaya,On behalf of Jaz Lamaya resort’s Management and Team, please allow us to express our sincerest appreciation for your approach of sharing your experience with us . We are glad to hear you fully enjoyed the experience in Jaz Lamaya and your comments with regards to the helpful attitude of our associates helped us to fulfil our ambitions. As our prime responsibility is to provide our guests a maximum level of quality in order to achieve your satisfaction.Once again, thank you very much and we are looking forward to welcoming you in the near future.Thank You,Hotel Management

10/10 – Uitstekend

Sabrina

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wir sind schon Stammgäste und lieben es hier
13 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Jaz Lamaya op 14 feb 2024
Dear our valued guest,Warm greetings from Jaz Lamaya,On behalf of Jaz Lamaya resort’s Management and Team, please allow us to express our sincerest appreciation for your approach of sharing your experience with us . We are glad to hear you fully enjoyed the experience in Jaz Lamaya and your comments with regards to the helpful attitude of our associates helped us to fulfil our ambitions. As our prime responsibility is to provide our guests a maximum level of quality in order to achieve your satisfaction.Once again, thank you very much and we are looking forward to welcoming you in the near future.Thank You,Hotel Management

8/10 – Goed

Hermann

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Hotel Management op 10 jan 2024
Dear our valued guest,Warm greetings from Jaz Lamaya,On behalf of Jaz Lamaya resort’s Management and Team, please allow us to express our sincerest appreciation for your approach of sharing your experience with us . We are glad to hear you fully enjoyed the experience in Jaz Lamaya and your comments with regards to the helpful attitude of our associates helped us to fulfil our ambitions. As our prime responsibility is to provide our guests a maximum level of quality in order to achieve your satisfaction.Once again, thank you very much and we are looking forward to welcoming you in the near future.Thank You,Hotel Management

10/10 – Uitstekend

fabio manetta

4 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Katstef

7 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Hotel Management op 10 jan 2024
Dear our valued guest,Warm greetings from Jaz Lamaya,On behalf of Jaz Lamaya resort’s Management and Team, please allow us to express our sincerest appreciation for your approach of sharing your experience with us . We are glad to hear you fully enjoyed the experience in Jaz Lamaya and your comments with regards to the helpful attitude of our associates helped us to fulfil our ambitions. As our prime responsibility is to provide our guests a maximum level of quality in order to achieve your satisfaction.Once again, thank you very much and we are looking forward to welcoming you in the near future.Thank You,Hotel Management

2/10 – Ontzettend slecht

Guido

Negatief: Netheid
Ich war 8 Nächte im Hotel. Innerhalb dieser Zeit wurde der Pool 2x tagsüber für Reinigungsarbeiten gesperrt. Bereits am 2 Abend hatte ich dann eine heftige Magen- und Darmverstimmung. Gut dass ein Arzt im Hotel ansässig ist - dachte ich ... Nach 2 Infusionen und einer Blutabnahme kam dann die böse Überraschung. 1750 Euro sollte ich per Überweisung auf ein belgische Konto zahlen. Die Rechnung sollte ich dann nach einer bestätigten Zahlung ( Screenshot ) erhalten. Völlige Abzocke. Auch eine Rüchsprache mit dem Hotelmanagement, die das ganze dulden, blieb ohne Erfolg. Mehrfache Mails mit Terminvorgaben des Artztes und schriftliche Informationen der Rezeption auf meinem Zimmer verliehen Nachdruck zur Zahlung. Der reinste Phsychterror. Die Patienten standen morgens dort Schlange. Eine " gute" Gelddruckmaschine. Das essen entsprach meiner Meinung nach nicht den angegeben Sternen. Viele undefinierbare Gerichte. Und die angesagte Schonkost kaum zu realisieren. Die Bedienungen waren freundlich, wenn entsprechendes Trinkgeld floss. Für all Inklusive lief die Versorgung jedoch schleppend. Eigentlich ein schönes Hotel mit grossem Pool, den ich dann aber nicht mehr nutzte. Das ständige Animationsprogramm und die Aufforderung dazu war mir zu viel und vor allem zu laut Die Aussenbar ist bei Vollbelegung viel zu klein und die Tische waren schnell belegt.Der "Speisekathedrale" war entsprechend laut. Da das Hotel die Artzabzocke billigt gibt es von mir nur einen Stern ... eigentlich Null

10/10 – Uitstekend

Udo

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
8 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Sarka

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Laura

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
14 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Verena

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
10 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Giuliana

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eccellent !!!
7 nachten verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Jeffery allen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
9 nachten verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Erich

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Jérôme

12 nachten verbleven in mei 2023

6/10 – Redelijk

Mirco

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
alla reception nessuna persona parla italiano ricordo che è un resort 5 stelle. al ristorante servizio bevande lento ....si finiva di mangiare e ancora dovevano consegnare le bevande. tv con canali solo per russi senza avere una tv in hall per eventi sportivi.........o nella propria camera il mangire eccessivamente speziato non adatto alla cucina italiana
12 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Mohamed Harb op 18 mei 2023
Dear Valued Guests,Thank you for choosing Jaz Lamaya to spend your holiday.My team and I would also like to thank you for your critical and valued feedback. Our whole team is extremely committed to delivering the perfect holiday experience for each and every guest. We are very sorry that we didn't accomplish this for you. We welcome any suggestions for improving and developing our service.Thank you, once more, for your visit to our hotel. We would also like to apologize again for not fulfilling your expectations. We hope to welcome you back to our hotel in the future.

8/10 – Goed

Mauro, Melzo

Positief: Personeel en service
7 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Mohamed Harb op 17 mei 2023
Thank you for your positive comment

8/10 – Goed

Eros

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
La struttura e' bella con giardini curatissimi e completa di tutto l unica pecca e' il servizio al ristorante alquanto deludente a differenza di tutto il resto
7 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Mohamed Harb op 24 apr 2023
Thank you for your positive comment

10/10 – Uitstekend

Sabrina

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wie immer toll!
11 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Mohamed Harb op 24 apr 2023
Thank you for your positive comment

8/10 – Goed

Petra

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wunderschöne Anlage. Zu wenig Sitzplätze auf der Restaurantterrasse.
7 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Mohamed Harb op 24 apr 2023
Thank you for your positive comment

10/10 – Uitstekend

Eva

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Mohamed Harb op 24 apr 2023
Thank you for your positive comment

10/10 – Uitstekend

luca

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Struttura un po' datata ma ben tenuta.Spiaggia e barriera corallina molto belle sopra le aspettative
7 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Mohamed Harb op 12 mrt 2023
Dear valued Guest, Thank you for choosing Jaz Lamaya to spend your holiday. My team and I would also like to thank you for your valuable feedback. You have provided us with great motivation in our strive to improve the service we offer continuously. Thank you, once again, for your visit to our hotel, and for your feedback.

10/10 – Uitstekend

Heidi

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wir konnten eine ruhige erholsame Woche geniessen.
8 nachten verbleven in november 2022
Reactie van Abdel Ghafar op 22 dec 2022
Danke Schon

6/10 – Redelijk

Omneya

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
Jaz Lamya is a very nice hotel. The family room with a separate kids room was amazing, traveling with a two year old baby. Staff were beyond excellent and super friendly. Food was also so yummy especially the grill. Corals are beautiful and you can view them from the pier or you can snorkel close to the shore and see the beautiful corals and fish. On the downside, Lamaya is not that near to the sand beach. It’s a 10 min walk. Children are not allowed on the larger Coraya city sand beach so we were stuck in a small area of the beach. We had to walk back to Lamaya every time we needed to use the toilets or get some food or drinks because we were not allowed to use the closer facilities belonging to the other resorts. The Jaz Samaya pool was nice but unusable when there is strong wind as it gets very cold. Jaz Lamaya pool is not well heated and swimming there was not enjoyable. The Jaz kids club was nice, they cook and have nice activities every day but the staff there doesn’t speak Arabic and only very broken English (their Dutch is fine). We stayed 12 days and we were rudely told that we are not welcomed in the aqua park the second time we went there even though we were never told that we are only allowed to go there once in our stay. Which doesn’t make much sense for people staying for longer durations. Overall, I can’t recommend jaz Lamaya. The food was great, the corals and fish were astonishing but the overall experience wasn’t the best.
11 nachten verbleven in maart 2022
Reactie van Abdel Ghafar Badr op 22 dec 2022
Dear Guests,Thank you for choosing Jaz Lamaya Resort to spend your holiday. My team and I would also like to thank you for your critical and valued feedback. Our whole team is extremely committed to delivering the perfect holiday experience for each and every guest. We are very sorry that we didn't accomplish this for you. We welcome any suggestions for improving and developing our service. Thank you, once more, for your visit to our hotel. We would also like to apologize again for not fulfilling your expectations. We hope to welcome you back to our hotel in the future.

8/10 – Goed

Janine

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
insgesamt ok. Kann man auf jeden Fall machen
9 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van Ahmed Shafik op 8 nov 2021
Sehr geehrte Gaeste Vielen Dank fuer Ihre motivierende Bewertung. Wir haben uns sehr darueber gefreut, dass Sie einen schoenen Urlaub bei uns verbracht haben. Wir bedanken uns, dass Sie von Ihrer Zeit genommen und die Bewertung geschrieben haben. Das ist fuer uns eine wichtige und positive Unterstuetzung, unseren Service fuer Sie noch weiter auszubauen und dauerhaft zu verbessern. Danke fuer ihr tolles Feedback, wir werden das Lob natuerlich gerne an unser Team weiterleiten und hoffen, dass wir genauso tuechtig und motiviert bleiben wie bisher. Vielen Dank, dass Sie in unserem Hotel zu Gast waren und wir wuerden uns auf ein baldiges Wiedersehen sehr freuen. Mit freundlichen Grüßen Ahmed Shafik Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

arnaud

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
excellent choix
barrière de corail magnifique, de nombreux dauphins viennent nager avec vous dans la baie, excellente restauration, chef et personnel très impliqué, un excellent séjour, établissement à l'écoute et très bien entretenu
7 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van Ahmed Shafik op 9 aug 2021
Dear Family Arnaud , Warm greetings from Jaz Lamaya On behalf of Jaz Lamaya resort’s Management and Team, please allow us to express our sincerest appreciation for your approach of sharing your experience with us. We are glad to hear you fully enjoyed the experience in Jaz Lamaya and your comments with regards to the helpful attitude of our associates helped us to fulfill our ambitions. As our prime responsibility is to provide our guests a maximum level of quality in order to achieve your satisfaction. Once again, thank you very much and we are looking forward to welcome you in the near future. Thank You,

8/10 – Goed

Philipp

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2021

8/10 – Goed

Karen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel for the price
Lovely hotel. Great that it has its own dock. Very important as the coral reaches the beach. No beach entry, you must enter the water from a dock. Attendants were efficient. Entertainment was amusing. The hotel room had a nice view of the beach. I would stay here again.
4 nachten verbleven in april 2021
Reactie van Elsayed op 15 apr 2021
Dear our valued guest, Warm greetings from Jaz Lamaya, Please allow us to Thank you for considering Jaz Lamaya for your stay for giving us the opportunity to serve your good self with the best of our hospitality. We feel so fortunate to receive such great comments about all the services and facilities provided in our resort. We hope that you will give us a chance in the near future to welcoming you with all the pleasures of Jaz Lamaya resort’s Management and Team. Thank You,

10/10 – Uitstekend

joseph

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great place with great service, specially Fady at the reception who went above and beyond to make our stay memorable.
3 nachten verbleven in maart 2021
Reactie van Elsayed op 16 apr 2021
Dear our valued guest, Warm greetings from Jaz Lamaya, Please allow us to Thank you for considering Jaz Lamaya for your stay for giving us the opportunity to serve your good self with the best of our hospitality. We feel so fortunate to receive such great comments about all the services and facilities provided in our resort. We hope that you will give us a chance in the near future to welcoming you with all the pleasures of Jaz Lamaya resort’s Management and Team. Thank You,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

7 nachten verbleven in oktober 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Es hatte zwei Restaurant für das grosse Resort zu wenig.Es war alles sehr sauber .
21 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van Ahmed op 30 mrt 2020
Sehr geehrte Gaeste Vielen Dank fuer Ihre motivierende Bewertung. Wir haben uns sehr darueber gefreut, dass Sie einen schoenen Urlaub bei uns verbracht haben. Wir bedanken uns, dass Sie von Ihrer Zeit genommen und die Bewertung geschrieben haben. Das ist fuer uns eine wichtige und positive Unterstuetzung, unseren Service fuer Sie noch weiter auszubauen und dauerhaft zu verbessern. Danke fuer ihr tolles Feedback, wir werden das Lob natuerlich gerne an unser Team weiterleiten und hoffen, dass wir genauso tuechtig und motiviert bleiben wie bisher. Vielen Dank, dass Sie in unserem Hotel zu Gast waren und wir wuerden uns auf ein baldiges Wiedersehen sehr freuen. Mit freundlichen Grüßen Ahmed Shafik Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very good stay
Very nice and clean hotel with nice beach. I will definitely come back if I come to masar alam.
3 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Ahmed op 24 mrt 2020
Many thanks for your feed back , hope to see you soon

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nous avons aimé le cadre de l'hôtel et sa propreté. Nous avons aussi aimé le professionnal du club de plongée. A propos du service et du personnel, il y a de grande disparité au niveau du contact. Nous avons eu peu de personne agréable et souriant. A la réception et en général dans l'établissement, nous avons eu des difficultés à nous exprimer. Bien sûr l'allemand et l'anglais est prédominant mais l'italien, français, espagnol quoi si inexistant.
7 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jaz Lamaya
Very Nice Experience
4 nachten verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Marcela

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wunderbarer Urlaub
Das Hotel ist sehr gepflegt und sehr schön gelegen. Das Essen ist vatiantenreich und man findet immer etwas gutes. Alle Angestellte sind sehr freundlich und sehr engagiert.
14 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

5 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
12 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
8 nachten verbleven in juli 2019