Voorkant van accommodatie

Beoordelingen van Hotel Böll Essen

3 out of 5
Hotel Böll Essen
Altenessener Str. 311, Essen, NW

Beoordelingen

7,0

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 15 van 131 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 58 van 131 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 34 van 131 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 13 van 131 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 11 van 131 beoordelingen" "

7,4/10

Netheid

7,2/10

Personeel en service

6,2/10

Voorzieningen

6,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Kim , Leiden

Vlakbij het Zolverein gebied
Ik kom hier regelmatig overnachten , omdat er een feestje word gegeven in de buurt. Op een luie zondag kan je met 6 minuten met de auto naar Zollverein en een mooie wandeling maken of naar het museum.
1 nacht verbleven in mei 2018

8/10 – Goed

Joost

business
Quick stay to visit the Messe, not too far away decend price for good quality

8/10 – Goed

Chameleon, Leiden

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Gewoon een hotel. Kamer,badkamer,schoon prima
Hotel zoals je kan verwachten. Kamer met bed(den), tv en een badkamer en Wifi. Lekker simpel. Ik verblijf er, omdat het dichtbij het uitgaansgelegenheid is waar ik moet zijn. Je kan snachts met een code in het hotel komen, het is direct aan metro station en 500 meter van winkelcentrum. Gratis parkeren. Het ene deel aan de weg-kant is wat verouderd qua badkamers. De andere kant is vrij nieuw. Ligt er dus aan welke kant je krijgt ^_^

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Hotel dicht bij metrostation.
Kamer is groot genoeg en schoon. Wel verouderd. Het bed was goed. Badkamer erg klein. Een douchegordijn is niet meer van deze tijd. Voor 1-2 nachten OK, maar niet om een langere tijd te verblijven.

6/10 – Redelijk

Jan-Henk, Groningen

Eenvoudig maar prima hotel. Heeft losse appartementen. Ontbijt eenvoudig maar prima.

8/10 – Goed

Silvy, Deventer, NL

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
found it anoyying that there was a shared shower/toilet. Wasn't really states anywhere while booking.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Prima hotel voor kort verblijf
Prima degelijk duits hotel

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geen aanrader. Oud bollig en slecht
Kleine hokjes. De bedden worden alleen opgemaakt. Schoonmaken lijken ze niet veel kaas van hebben gegeten. Bij aankomst nog oude kleding van vorige gasten en rommel onder het bed. Zeep in de badkamer op en werd ook niet vervangen. Armoedig ontbijt waar je wel € 7,50 voor moet betalen. Nog geen € 4,00 waard. Geen aanrader!

8/10 – Goed

Werner

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Christoffer

1 nacht verbleven in april 2023

6/10 – Redelijk

Daniel

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Die Zimmer sind schon ganz schön abgewohnt. TV ging nicht (wie auch bei meinen Kollegen). Sauberkeit war in Ordnung. Rezeption sehr freundlich und hilfsbereit. Kaffee zum Frühstück ungenießbar. Frühstück mit kleiner Auswahl aber in Ordnung.
1 nacht verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Andreas

2 nachten verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Kerstin

Reisde met een groep, Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Für den Zweck der Buchung, rein zur Übernachtung und nichts anderes, war es zweckmässig und ok. Das können wir nur über das Zimmer, 3 Bett, sagen, da wir sonst nichts in Anspruch genommen haben.
1 nacht verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Wolfgang

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
War alles gut
1 nacht verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Michael

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
War für eine Übernachtung absolut ok.
1 nacht verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Sven

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
war ein angenehmer und ruhiger aufentalt!
3 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Marie-Chantal

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
L’hôtel est correct, mais là où j’étais situé , la connection internet n’était pas bonne.
3 nachten verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

Andreas

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2020

10/10 – Uitstekend

Mark

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
alles bestens
alles bestens
1 nacht verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Erik

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

Selcuk

Zakenreiziger
8 nachten verbleven in april 2020

8/10 – Goed

Anne Katharina

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Unkomplizierter Check-In und sehr freundliches Personal. Das Zimmer ist geräumig und die Betten sind sehr gut.
1 nacht verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in november 2019

6/10 – Redelijk

Enrico

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
環境非常舒適 很寧靜
2 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ausgezeichneter Service und Lage für Messebesucher!
3 nachten verbleven in oktober 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
À éviter
Arrivé vers 23h. Pas de réception, il faut appeler pour avoir code d’acc Chambre. Pas de signalisation claire pour les chambres. Litterie trop vieille
1 nacht verbleven in juli 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

4 nachten verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr freundliches und zuvorkommendes Personal. Jederzeit hilfreiche Auskünfte.
2 nachten verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

Christoph

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Schönes sauberes Hotel
Schönes Hotel, einfache Zimmer mit allem was es braucht. Super Frühstück.
1 nacht verbleven in mei 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ziemlich heruntergekommen, Selsel ist fast auseinander gefallen, Fernbedienung vom Fernseher war nur noch ekelig (hat überall geklebt). Teppich sollte ausgetauscht werden. Alles sehr veraltet. Frühstück war sehr dürftig. Hotel nicht zu empfehlen.
2 nachten verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in december 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gutes Hotel, Anreise Tag Rezeption sehr freundlich
2 nachten verbleven in november 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Bibi, Mallorca, Spanien

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
freundliches Hotel in praktischer Nähe der U-Bahn und dadurch zu anderen Verbindungen
2 nachten verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in oktober 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in september 2018

6/10 – Redelijk

Dr.Eva-A.Tyrall, Bad Belzig

Einfach und ok
Ich suchte ein „einfaches“ Hotel in Essen, weil ich wegen eines umfangreichen Aktivitäten-Programms für 3 Abende eigentlich nur einen Schlafplatz brauchte. Und dafür eignet sich das Böll-Hotel hervorragend: das Hotel ist in der Großstadt Essen leicht zu finden, hat kostenfreie Parkplätze, die Rezeption erledigt das Einchecken schnell und unbürokratisch, die Zimmer sind zwar schlicht, aber sauber und werden sogar während des Aufenthaltes wie in einem teuren Hotel in Ordnung gebracht und überdies erhält man, wenn man will, ein vernünftiges Frühstück. Alles in allem ist das Hotel sehr empfehlenswert, auch weil das Preis-Leistungsverhältnis stimmt!
3 nachten verbleven in juli 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Echt mies!
Sehr laut. Straßenlärm, Fenster schließen nicht richtig! Fernseher defekt. Telefonstecker kaputt. Gardinen teilweise aus der Führungschiene. In der Dusche ganze Haarballen! Alle Parkplätze besetzt.
1 nacht verbleven in juni 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Eine Nacht im Hotel verbracht. Keine gute Erfahrung gehabt. Lautstark in der Nacht bis zum morgen!
1 nacht verbleven in april 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
宿泊予約サイトでは、ネガティヴなコメントが多く見られたが、実際に泊まってみると、ごく普通の標準的なホテルだった。館内にエレベーターが無かったり、細かい点を指摘しだすとキリがないとは思うが、全体的には標準的なホテルとの印象だった。
5 nachten verbleven in februari 2018

8/10 – Goed

Silke

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Zimmer im 80er Jahre Stil, für eine Nacht okay
Zimmer im Stil der 80er Jahre, für das Alter in ordentlichem Zustand, Die Handtücher waren muffig..für das Frühstück 10 Euro etwas zu teuer, 7,50 € hätten auch gereicht. Aber sehr freundliches Personal. Und kostenloser Parkplatz war perfekt. Code für Zimmer-und Eingangstüre ist super
1 nacht verbleven in december 2017

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
An der Hygiene und ZimmerBelüftung ist noch viel bessern. Das Zimmer riecht trotzdem nach Zigarettenrauch obwohl es ein Nichtraucherzimmer ist. Sonst geht alles. Parkmöglichkeiten vorhanden und kostenlos. Gute Verbindungen. Angenehme Architektur.
1 nacht verbleven in november 2017

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, comfort kamer
Für eins bis zwei Nächte ausreichend. Die Bettwäsche hat nicht besonders gut gerochen. Parkmöglichkeiten sehr gut.
1 nacht verbleven in november 2017

6/10 – Redelijk

joe, uk

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
cheap and cheerful
pretty good. clean. good location.
1 nacht verbleven in november 2017