Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 561 van 893 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
561
Gastenscore: 8 - Goed. 259 van 893 beoordelingen" "
8 - Goed
259
Gastenscore: 6 - Redelijk. 41 van 893 beoordelingen" "
6 - Redelijk
41
Gastenscore: 4 - Matig. 17 van 893 beoordelingen" "
4 - Matig
17
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 15 van 893 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
15
9,2/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
8/10 – Goed
Larissa
3 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Larissa
1 nacht verbleven in augustus 2022
8/10 – Goed
Sandra
Reisde met familie
7 jan 2022
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We hade an upgrade to the hotel Ambasciatori in Florence. A good hotel and perfect location to reach all highlights in Florence.
Sandra
5 nachten verbleven in december 2021
Reactie van db op 7 jan 2022
Dear Sandra,
We thank you very much for having decided to spend your stay in Florence in our hotel and we are pleased to see that your experience was positive and you appreciated the quality of our services. We just have to hope to be able to welcome you again and in the meantime we send you our best regards and best wishes for a Happy New Year.
Lapo Bonciani - Customers relations manager
8/10 – Goed
kris
10 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Op wandelafstand van station en centrum
Proper modern hotel
Zeer vriendelijk personeel
Rustige omgeving
kris
6 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van db op 11 okt 2021
Beste Kris,
Het is met groot genoegen dat we uw opmerkingen over uw verblijf in ons hotel lezen, waarin u uw tevredenheid over onze diensten uitdrukt.
Uw woorden geven ons nieuwe positieve energie om ons prachtige werk voort te zetten en daarom hopen we u opnieuw te mogen verwelkomen voor uw volgende reis naar Florence.
Hoogachtend.
Lapo Bonciani - Guest Relations Manager.
6/10 – Redelijk
Robert
28 jul 2021
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Robert
2 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van db op 9 aug 2021
Dear customer,
we thank you for choosing our hotel and we are very pleased that you enjoyed your stay. Hoping to welcome you again in the future, we greet you cordially.
Lapo Bonciani - Guests relations manager
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
24 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima locatie, alles op loopafstand. Net gerenoveerd.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van F. Vitone - Resident Manager op 25 jun 2019
Dear ,
Thank you for your feedback and for the evaluation given to our hotel.
Come back soon we will be happy to welcome you again.
Best regards.
10/10 – Uitstekend
Nora
14 nov 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Een joy om in joy hotel te slapen
Fijn, schoon hotel. Regelmatig verschillende stedentrips gedaan en eigenlijk zelden zo een schoon hotel gehad. Service was uitmuntend! Ontbijt was een uitgebreide keus van pancakes tot superfoods aan toe. Gratis drankjes uit de minibar. Zeer competent personeel.
Nora
3 nachten verbleven in november 2017
Dear Nora,
Thank you for your review. We are delighted that you have enjoyed the quality, service and professionalism that we assure to every guest.
We hope to see you again soon.
Best regards.
F. Vitone - Resident Manager
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
22 okt 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Reactie van F. Vitone - Resident Manager op 25 okt 2017
Dear Guest,
We thank you and we are happy you appreciated our strengths as location, breakfast, style and professionalism.
We hope to see you soon.
Best regards.
10/10 – Uitstekend
hilde, leiden netherlands
16 sep 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 night breakfast prima, bathroom everything beauu
The lovely lady showt me the busstation, they were very friendly
hilde
4 nachten verbleven in september 2017
Reactie van F. Vitone - Resident Manager op 20 sep 2017
Dear Hilde,
Thank you for the nice review.
We always do our best for all our Guests.
Looking forward to welcoming you again, we remain,
Yours Faithfully.
10/10 – Uitstekend
Leah
26 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Easy access to train station and excellent staff. Room was perfect and just as advertised.
Leah
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Amba Agostini op 28 mei 2024
Dear Leah, thank you for your comment we are happy to read you had a memorable stay at the Joy Hotel.Please come back soon we arre thrilled to welome you once again.Warmest regardsAmbra AgostiniResident Manager
10/10 – Uitstekend
Lorraine
Reisde met partner
26 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
nice convenient hotel
Lorraine
5 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Ambra Agostini op 27 mei 2024
Dear Lorraine, thank you for your comment and for your vote, we are happy to read you had memorable stay with us.Please consider the Joy Hotel as your home away from Home.Warmest regardsAmbra AgostiniResident Manager
10/10 – Uitstekend
carmen
Reisde met partner
17 mei 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Thanks to everybody specially the lady on the breakfast she was super nice breakfast delicious thanks
carmen
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Ambra Agostini op 21 mei 2024
Dear Carmen, thank you for your comment and for choosing us for your stay in Florence. It has been a pleasure to welcome you at the Joy hotel and to read you had a memorable stay with us and you enjoyed our breakfast service and Staff. Please come back once again, consider the Joy Hotel as your home away from Home. Warmst regardsAmbra Agostini Resident Manager
10/10 – Uitstekend
Randy
Reisde met familie en kleine kinderen
16 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
.
Randy
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Ambra Agostini op 21 mei 2024
Dear Randy, thank you for your vote and for choosing us for your stay in Florence.Please come back once again, consider the Joy Hotel as your home away from Home. Warmst regards Ambra Agostini Resident Manager
10/10 – Uitstekend
Danielle
Reisde met partner
12 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super convenient location close to the train station and tram stop to airport
Danielle
5 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Amba Agostini op 13 mei 2024
Dear Danielle, thank you for your comment and for choosing us, please come back soon at the Joy Hotel we are waitinng for you.Warmest RegardsAmbra AgostiniResident Manager
6/10 – Redelijk
CHING KONG
Reisde met familie
8 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Unstable Wifi.
Movable screen or door in bathing tub dangeous.
Slippery bath tub.
Bath tub handrail too low.
CHING KONG
6 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Ambra Agostini op 9 mei 2024
Dear Ching Kong, thank you for your comment, we are sorry to read only now about your note as if we had know it during your stay of course we should have found the best solution for your need. All the rooms and the Hotel follow the italian safety line guides to protect guests during the stay.We hope to welcome you once again at the Joy Hotel to let you live a better experience with us.Warmest regardsAmbra AgostiniResident Manager
10/10 – Uitstekend
yoonsung, Mississauga
Reisde met familie
6 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice location to access anywhere. Staffs are very kind.
yoonsung
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Amba Agostini op 7 mei 2024
Dear Guest, thank you for your comment, pease come back soon to visit us we aer waiting for you!Warmest RegardsAmbra gostiniResident Manager
4/10 – Matig
Fumiko
30 apr 2024
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
フロントマンが嫌みで感じ悪い。
バスタブのお湯が排水出来なかった。
Fumiko
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Ramiro
Reisde met familie
23 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent
Ramiro
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Amba Agostini op 24 apr 2024
Dear Mr. Ramiro, thank you so much for your vote, this is a very important prize for us and it allows us to improve our commitment.Please comme back to visit us once again warmeest regardsAmbra AgostiniResident Manager
10/10 – Uitstekend
Sunil
Reisde met familie
21 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Walkable distance from train station and close by bus stops was a huge plus. The staffs were very kind, personable and resourceful.
Sunil
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Ambra Agostini op 23 apr 2024
Dear Sunil, thank you for your comment and fo sharing you experience here on expedia.com, we are happy to read you had a memorable experience.Consider the Joy Hotel as your home away from Home.Warmest regardsAmbra AgostiniResident Manager
8/10 – Goed
James
Reisde met familie
14 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Close to the train station. Rooms and bath confortable and clean. Not many restaurants close to the Hotel. Area not nice at night.
James
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Amba Agostini op 15 apr 2024
Dear James, thank you so much for your comment and for choosing us during your visit in Florence.We hope to welcome you soon at the Joy Hotel for your next stay in town.Warmest regardsAmbra AgostiniResident Managere
10/10 – Uitstekend
LORENZA
Reisde met een groep
8 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Un espacio pequeño pero cómodo a una cuadra de la estación de trenes y a 10 minutos caminando de las plaza y el duomo. El desayuno es completo y muy rico y una excelente atención de todas las personas.
LORENZA
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Ambra Agostini op 9 apr 2024
Dear Lorenza, thank you for your comment and for choosing us during your stay in Florence, we are happy to read you had a nice stay with us.Please come back again to visit us.Warmest regardsAmbra AgostiniResident manager
8/10 – Goed
Byeong
Reisde met partner
3 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean and comfortable
Byeong
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Ambra Agostini op 8 apr 2024
Dear Beyong, thank you for you comment and for choosing us, we are happy to read you had a memorable stay with us, please come back and visit us once again, we are at your complete disposal.Warmest regardsAmbra Agostini Resident Manager
10/10 – Uitstekend
REIZEN
21 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dear Reizen,thank you for you kind comment, we happy to read you had a memorble stay with us.We hope to see you soon back at the Joy Hotel.Warmest regardsAmbra AgostiniResident Manager
10/10 – Uitstekend
Chantel
Reisde met partner
20 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location, friendly staff and nice breakfast!
Chantel
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Amba Agostini op 21 mrt 2024
Dear Chantel, thank you for your comment and for giving us 5 points of quality. We are happy to read you had a memorable stay with us.We hope to welcome you soon once again. Warmest regardsAmbra AgostiniResident Manager
10/10 – Uitstekend
ANNA
17 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location, very close to the train station,great staff. Most friendly and helpful receptionist and staff ever.
20 minutes after checking in, Brenda called to my room just to make sure everything was okay and if there was anything I needed to not hesitate to call the front desk.
Everything about the hotel was exceptional.
Thank you!!
ANNA
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Ambra Agostini op 18 mrt 2024
Dear Mrs. Anna, thank you for you comment and for being our Guest during you visit in Florence, we are happy to read your stay was up to your expectation this is our best prize ever.We are thrilled to welcome you in the future,Warmest RegardsAmbra AgsostiniResident Manager
8/10 – Goed
Nelson D.
Reisde met partner
16 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pleasant stay at Joy Hotel. Check-in was fast, staff are very helpful and courteous. Convenient to transportation options. Walkable to everything
Nelson D.
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Ambra Agostini op 16 mrt 2024
Dear Nelson, thank you so much for your comment, we will share your words with all of our Staff Member.We hope to welcome you soon at the Joy Hotel for your next stay in Florence.Warmest regardsAmbra Agostini Resident Manager
10/10 – Uitstekend
Remo
Zakenreiziger, Reisde met partner
15 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pulito e gradevole nell'arredamento. Personale gentile ed efficiente. Un po' di ritardo nell'avere disponibile la camera dopo il check in è stato risolto con prontezza.
Remo
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Ambra Agostini op 15 mrt 2024
Dear Mr. Remo, thank you for beeing our Guest during your stay in Florence, we take seriously all our Guests comments to improve our commitment every day, we hope to welcome you soon at the Joy Hotel in Florence.Warmest regardsAmbra AgostiniResident Manager
8/10 – Goed
antonio mattia
Reisde met partner
10 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Buona struttura nei dintorni della stazione. Camere pulite e buona colazione. Personale molto disponibile.
antonio mattia
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Ambra Agostini op 12 mrt 2024
Gentile signor Antonio Mattia, la ringraziamo per averci scelto per il suo soggiorno a Firenze, non vediamo l'ora di poterLa nuovamente accogliere al Joy Hotel, la sua casa a Firenze l'aspetta.CordialmenteAmbra Agostini Resident Manager
10/10 – Uitstekend
jerald
21 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent and super friendly staff.
jerald
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Ambra Agostini op 22 feb 2024
Dear Mr. Mattia, thank you for choosing Joy Hotel for your stay in Florence, we are happy to have made your stay memorable.We will share your words with all our staff, this allows us to improve day by day.We look forward to welcoming you again during your next stay in Florence.Cordially Ambra Agostini Resident Manager
10/10 – Uitstekend
Nicola
Reisde met partner
21 feb 2024
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
This hotel is a gem. The room was comfortable and close to the train station. The breakfast was amazing!!!!
Nicola
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Ambra Agostini op 22 feb 2024
Dear Mr. Nicola, thank you for choosing Joy Hotel for your stay in Florence, we are happy to have made your stay memorable.The central location and proximity to the Santa Maria Novella train station are two very important elements, just steps away from the city's major attractions, all within easy walking distance.We look forward to welcoming you again during your next stay in Florence.Cordially Ambra Agostini Resident Manager
8/10 – Goed
Shodai, Ashiya
20 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
駅からとても近くて便利。チェックアウト後も荷物を預かってくれて助かった。
Shodai
2 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Masayuki
16 feb 2024
Masayuki
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Christian Casati - FOM op 18 feb 2024
Dear Masayuki,Thank you for your feedback and for the evaluation given to our hotel.Come back soon we will be happy to welcome you again.Best regards.
10/10 – Uitstekend
Theresa
Reisde met partner
12 feb 2024
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is located a two minute walk to the train station and is walking distance to all attractions.
Theresa
4 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Christian Casati - FOM op 13 feb 2024
Dear Theresa, thank you for your feedback and for the evaluation given to our hotel. Come back soon we will be happy to welcome you again. Best regards.
10/10 – Uitstekend
Ahmed
Reisde met een groep
1 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ahmed
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Christian Casati - FOM op 5 feb 2024
Dear Ahmed,Thank you for choosing our hotel. We hope to welcome you again.Best regards.
10/10 – Uitstekend
Mizuho
28 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dear Sungshik, thank you for your words of appreciation.You make our job more enjoable and we hope to see you at the house next time you decide to come to Florence. My best
10/10 – Uitstekend
Shoko
Reisde met een groep
14 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shoko
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Franco Vitone - Resident Manager op 11 jan 2024
Dear Shoko,Thank you for your feedback and for the evaluation given to our hotel.Come back soon we will be happy to welcome you again.Best regards.
6/10 – Redelijk
Yue
Reisde met familie
11 dec 2023
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Everything looks good, except the room carpet is very dirty.
Yue
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Franco Vitone - Resident Manager op 11 jan 2024
Dear Yue,We thank you for choosing our hotel. Your suggestions and opinions will help us in improving our quality and service.Best regards.
10/10 – Uitstekend
Syed Ali
10 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Syed Ali
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Franco Vitone - Resident Manager op 11 jan 2024
Dear Syed Ali,Thank you for your feedback and for the evaluation given to our hotel.Come back soon we will be happy to welcome you again.Best regards.
4/10 – Matig
Elizabeth, CHAPPAQUA
Reisde met familie
9 dec 2023
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Elizabeth
Reactie van Franco Vitone - Resident Manager op 11 jan 2024
Dear ElizabethWe thank you for choosing our hotel.We are sorry that you have not provided reasons for your dissatisfaction. Your suggestions would certainly have been useful in solving the problems encountered.We hope to welcome you again.Best Regards.
8/10 – Goed
Aldo
Zakenreiziger, Reisde met partner
27 nov 2023
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ottimo il breakfast con personale molto gentile
Aldo
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Franco Vitone - Resident Manager op 29 nov 2023
Gentilissimo Aldo,La ringraziamo per il Suo feedback. Torni a trovarci presto. Cordiali saluti.
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
20 nov 2023
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Franco Vitone - Resident Manager op 24 nov 2023
Dear Guest,Thank you for your feedback. We hope to welcome you again. Best regards.
10/10 – Uitstekend
David
Zakenreiziger
20 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
David
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Franco Vitone - Resident Manager op 24 nov 2023
Dear David,Thank you for your feedback and for the evaluation given to our hotel.Come back soon we will be happy to welcome you again.Best regards.
8/10 – Goed
mayumi
15 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Reactie van Franco Vitone - Resident Manager op 16 nov 2023
Dear Mayumi,thank you for the time spent to review our hotel. We are happy you enjoyed your stay.We look forward to welcoming you again. Kind regards.
8/10 – Goed
Carmine
13 nov 2023
Carmine
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Franco Vitone - Resident Manager op 16 nov 2023
Gentilissimo Carmine,Grazie per aver scelto il nostro hotel. Cordiali saluti.
10/10 – Uitstekend
Harm
Reisde met partner
3 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very conveniently located next to the main station. Easy to find by walking with suitcases. Property seems to be recently constructed or updated. Breakfast was wonderful. Staff was very friendly and helpful. Recommended.
Harm
4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Franco Vitone - Resident Manager op 10 nov 2023
Dear Harm,Thank you for the time spent to review our hotel. We are happy you enjoyed our location, our breakfast, cleanliness and professionalism of our staff.We look forward to welcoming you again. Kind regards.
10/10 – Uitstekend
Stevie
2 nov 2023
Stevie
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Franco Vitone - Resident Manager op 10 nov 2023
Dear Stevie,Thank you for your feedback and for the evaluation given to our hotel.Come back soon we will be happy to welcome you again.Best regards.
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
23 okt 2023
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice decent boutique hotel
Everything was nice in the hotel.
Staff was very welcoming and friendly. Greets you when you walk pass the reception.
Nice and decent breakfast
Room was quite spacious for a boutique hotel.
We were offered an early check-in when we arrived at 12noon.
One thing for improvement is the cleanliness on floor, as there was some obvious dust on floor.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Franco Vitone - Resident Manager op 24 okt 2023
Dear Guest,thank you for the time spent to review our hotel. We are happy you enjoyed your stay.Your suggestions and opinions will help us in improving our quality and service.We look forward to welcoming you again. Kind regards.
8/10 – Goed
Edgardo
Reisde met familie
20 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Good over all
Edgardo
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Franco Vitone - Resident Manager op 21 okt 2023
Franco Vitone – Resident ManagerDear Edgardo,thank you for the time spent to review our hotel. We are happy you enjoyed your stay.We look forward to welcoming you again. Kind regards.
10/10 – Uitstekend
Matthew
20 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Brief, Pleasant
A brief stay at this hotel, which is a tram ride away from the airport. It was a pleasant stay. It is close to the train station. You can walk to tourist attractions from the hotel.
Matthew
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Franco Vitone - Resident Manager op 20 okt 2023
Dear Matthew,thank you for the time spent to review our hotel. We are happy you enjoyed your stay.We look forward to welcoming you again. Kind regards.
10/10 – Uitstekend
Mohammad
Reisde met familie en kleine kinderen
15 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A great one to stay on! I love it :)
Mohammad
4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Franco Vitone - Resident Manager op 17 okt 2023
Dear Mohammad,Thank you for your feedback and for the evaluation given to our hotel.Come back soon we will be happy to welcome you again.Best regards.
10/10 – Uitstekend
Nicholas
Reisde met familie
12 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Modern, well appointed and comfortable rooms located just steps away from Santa Maria Novella station. A short walk to everything that Florence has to offer. If you’re visiting multiple cities in Italy, being close to the station is very convenient.
Nicholas
4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Franco Vitone - Resident Manager op 14 okt 2023
Dear Nicholas,Thank you for your feedback and for the evaluation given to our hotel.Come back soon we will be happy to welcome you again.Best regards.