Spabad buiten

Beoordelingen van Hotel Ginori al DUOMO

4 out of 5
Hotel Ginori al DUOMO
Via dei Ginori, 22/24/26, Florence, FI

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 89 van 287 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 104 van 287 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 64 van 287 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 20 van 287 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 10 van 287 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

7,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Mahshid

7 nachten verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

Loes, Deventer

Positief: Netheid, personeel en service
Leuke uitvalbasis
Leuk eenvoudig hotel, prima locatie. In de straat van het hotel veel leuke winkels en eetgelegenheden. Met name pizzeria Simbio een aanrader!

8/10 – Goed

M.A., Vleuten

Positief: Netheid, personeel en service
Subliem
het personeel was super vriendelijk en behulpzaam. Iedereen was aardig en niets was teveel moeite. mijn complimenten hiervoor! het enige minpuntje vonden wij het ontbijt, dit had iets beter gekund. zeker een aanrader en als we weer naar florenca gaan, willen wij weer graag in dat hotel verblijven.

6/10 – Redelijk

Nuria

Positief: Voorzieningen
The staff is good, except for one person in the reception. The condition of the hotel is not so good. No elevator and the bathroom in my room, was extremely small!
3 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Steve

2 nachten verbleven in juli 2023

2/10 – Ontzettend slecht

GLADYS

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Virginia

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff was very friendly and helpful. The garden is pleasant to sit in, and the location is convenient.
2 nachten verbleven in mei 2023

6/10 – Redelijk

Donato

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
To many stairs there is no elevator
3 nachten verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Michel

2 nachten verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

pablo

2 nachten verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Daniel

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
It had been renovated since my last stay and was brighter and cleaner. Staff was excellent and the included breakfast was bountiful. Easy to walk to any of the sites of Florence.
3 nachten verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Marion

Positief: Netheid, personeel en service
4 nachten verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Gabriele

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
Perfekte Lage, um die Stadt zu erobern. Das Zimmer war nicht so schön, wie auf den Bildern und über 64 Stufen zu erklimmen. Die Klimaanlage funktionierte tadellos. Die Poolbenutzung kostete extra. Das Frühstück war überschaubar, aber gut. Das Personal war sehr zuvorkommend.
5 nachten verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Mario

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Ingveig

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Highly recommend! Great value for the money!
This hotel is super cute and full of italian charm. What this hotel does not have in «high end» standard, it compensates with being autentic and friendly. Loved the back yard pool area, a big bonus with the heatwave in town. Breakfast i simple, but have a great barista. The location is perfect and in heart of the old town, close to everything. We did experience an misunderstanding, but the staff was extremely service minded and solution oriented, so it ended up being no problem at all!
3 nachten verbleven in juli 2022

6/10 – Redelijk

MARTINE

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Personnel dans l’ensemble plutôt accueillant mais tarif pas clairement explicite car on nous a demandé de payer une demi-heure de séjour à la piscine (glaciale et en panne le matin de notre arrivée) alors que rien ne le disait dans la réservation car il était seulement indiqué « hôtel avec piscine ». Grand point positif de cet hôtel : sa position idéale pour visiter le centre historique....
1 nacht verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Heinz

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Familie aus der Schweiz
Das Hotel ist zentral gelegen und macht einen sauberen und freundlichen Eindruck. Wir hatten ein Zimmer im alten Trakt welcher zur Zeit teilweise renoviert wird. Das Bad wurde nachträglich ins Zimmer eingebaut und extrem klein für grosse Leute; daher unbequem. Das Personal ist zuvorkommend und freundlich. Der Pool sieht auf den Bilder besser aus als in Wirklichkeit. Unter diesen Prämissen kann das Hotel empfohlen werden.
3 nachten verbleven in juli 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Kenneth

1 nacht verbleven in juli 2022

6/10 – Redelijk

caroline

5 nachten verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Colm

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Everyone was very kind, helpful and friendly. We felt very safe and taken care of. The hotel has a lovely ambience and was very quiet.
6 nachten verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

cesar adrian

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in april 2022

6/10 – Redelijk

JOSE

3 nachten verbleven in april 2022

6/10 – Redelijk

HILDEGARDO

Reisde met een groep
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Só vale a localização.
Excelente localização, estacionamento caríssimo, difícil acesso com carro ao hotel, acessibilidade precária,não há elevador tem que subir de escadas três andares.
3 nachten verbleven in april 2022

6/10 – Redelijk

Nang Su Lwin

Reisde met partner
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
We were expecting a hotel room based off of the booking of a standard room, however we were given keys to a next door building which seemed to be an apartment. We were given access to a bedroom, kitchen, rooftop, bathroom, and living room but had to share access to an entry way with another resident. It was quite strange and other than the bathroom not being the most up to date amenity it was still pleasant to live in and more space than expected. However! There is a very loud pump that pulls water up to the 4th floor every single time you open a tap, flush the toilet, or shower. It also turns on when the other resident is using their water which was quite disruptive especially in the early morning and late at night. The desk staff during check in could also be more helpful, transparent about booking, and more hospitable.
3 nachten verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

Angelo

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2022

8/10 – Goed

Stefano

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
posizione fantastica, buona colazione, buon rapporto qualità prezzo manca ascensore, scomodo se arrivate in auto
2 nachten verbleven in januari 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Camillo

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2022

8/10 – Goed

Carl

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Bra läge trevlig personal.
Trevligt hotel och bra personal belägget centralt. Vissa delar av hotellet kan behövas uppgraderas lite.
1 nacht verbleven in december 2021

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in december 2021

8/10 – Goed

Flávio

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
3 nachten verbleven in november 2021

8/10 – Goed

Ulises

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super freundlicher Personal, hilfsbereit und effizient 👍😷
4 nachten verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

Cara

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great second stay!
This was our second stay at Hotel Ginori al Duomo and it was just as great as the first. It’s so centrally located and the staff is so nice and helpful
4 nachten verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

Janel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
We loved staying at this cute hotel! Super close to the Duomo, lots of restaurants, and shops. The staff was super friendly and helpful. The room is small but felt it was sufficient for what we needed. It’s obvious they work to clean the rooms and bathrooms. Unfortunately, you can tell there are small amounts of mold around the corners of shower and they’ve tried to fix it. Overall, that’s was a great place to stay and if you aren’t allergic to mold definitely recommend. We would love to stay here again!
3 nachten verbleven in september 2021

8/10 – Goed

Viviane

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Bon déjeuner - bien situé - Pas d'ascenseur pour monter 4 étages, pas très plaisant A fallu payer 10 Euros par jour par personne pour la piscine, ce qui n'était pas indiqué lors de la réservation
2 nachten verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Lise

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Centralt beliggende
God service ved indtjekning samt service til parkering af bil. Okay morgenmad hvor service desværre var under bemandet.
1 nacht verbleven in juli 2021

6/10 – Redelijk

Frederic

Negatief: Personeel en service
Annonce trompeuse, mais chambre correcte.
Une chambre tout à fait correcte pour son prix (très bas). Mais à 200 mètres de l’hôtel principal, et donc sans accès aux services de l’hôtel, ni à la jolie vue sur la piscine aperçue dans l’annonce. L’impression de s’être fait avoir par l’annonce.
7 nachten verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

Andrea

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great service and felt like home. Alessandro was awesome and made sure my stay was perfect. Short walk to the city center. Great full breakfast buffet.
2 nachten verbleven in mei 2021

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Hugely misleading room advertisement
I was put in a room that looked nothing like the pictures on hotels.com and which was in a separate building five minutes away from the main hotel building. The room was in a residential building with no reception and no amenities. The room also had a very unsafe stairs to reach the bed, which was not shown in any of the pictures. I reached out to hotels.com asking them to review what seemed to be a mix up and was told th reception would relocate me to the correct room. The hotel reception insisted I was in the right room despite me showing them my booking confirmation and pictures which look nothing like the hotel I booked and refused to move me. I complained again to hotels.com and was asked what I was hoping to 'get' from my complaint. A very odd comment. Overall the service from both the hotel and hotels.com was really disappointing and the fact that the room/building I was put in was nowhere on the booking advertisement is hugely misleading.
5 nachten verbleven in oktober 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Hotel datato
Hotel comodo ma un po’ datato
1 nacht verbleven in september 2020

10/10 – Uitstekend

Fabrizio

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2020

8/10 – Goed

Roberto

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Soggiorno nella dependance.
Siamo stati dirottati nella dependance a poche centinaia di metri dal corpo principale. Camera un po’ piccola, ma ben curata nel suo aspetto. Un piccolo disservizio riscontrato è stato prontamente sistemato previo passaggio in reception. Personale molto gentile. Pulizia ottima.
2 nachten verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Emilie

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Good location
Good location and spacious rooms (dtayes in double room). Staff nice and helpful. Pool is in need of cleaning, it has moss growing in it.
1 nacht verbleven in juli 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Weekend lungo a Firenze
Questo bel hotel si trova nel centro di Firenze. Molto comodo per raggiungere a piedi il Duomo; Piazza signoria; tutti i locali e i ristoranti sono vicini. La stazione dei treni, ecc. In centro. Stanza comoda e pulita. Personale gentile e premuroso. Da tornare.
3 nachten verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

AGNES

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hôtel correct pas mal d’oublie lors du service en chambre (petit déjeuner ) lattes du lit cassées. Personnels aimables, très bon emplacement
4 nachten verbleven in juli 2020

10/10 – Uitstekend

C K

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Pierpaolo - Hotel Ginori al Duomo op 1 apr 2020
thank you for your kind email and we are happy to learn that you have enjoyed your stay in Florence and in our hotel We look forward to welcoming you Florence again soon in the future

10/10 – Uitstekend

Harvey, Maine

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good property. Great friendly staff. Less than 10 minute walk to Central Market, Florence Cathedral and shopping as restaurants.
2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Pierpaolo - Hotel Ginori al Duomo op 1 apr 2020
Dear Harvey thank you for your kind email !! We are happy that you have enjoyed your stay in our hotel We look forward to welcoming you again soon in the future With best regards

10/10 – Uitstekend

Francesco

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Pierpaolo - Hotel Ginori al Duomo op 1 apr 2020
Grazie Francesco per il punteggio massimo E stato un piacere ospitarLa e vi aspettiamo presto di nuovo a Firenze

10/10 – Uitstekend

Paulette

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Pierpaolo - Hotel Ginori al Duomo op 1 apr 2020
Dear Paulette thank you for your kind email !! We are happy to learn that you have enjoyed your stay in Florence and in our hotel We look forward to welcoming you again soon in the future