Een privéstrand

Beoordelingen van Grand Hotel Excelsior

5 out of 5
Grand Hotel Excelsior
Great Siege Road, Floriana, Malta

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 538 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 301 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 108 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 32 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 22 van 1001 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Jan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
This hotel needs a makeover to deserve its five star holiday hotel status. Pool area specifically is outdated, lots of small tiles disappeared, broken or loose. Almost half the sunbeds are in bad shape. Towel service can be better, either allow more than one towel per person (the towels are really small) or offer larger towels. In the rooms you can easily spot paint blathering off, airco is very noisy. All in all one can see this hotel has not been maintained the way one would expect for its rating. Breakfast is good and everyone can find something to their liking. Staff is very helpful, friendly and present in sufficient numbers. It is the building and its premises that need an overhaul.
4 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Teodora op 25 jul 2023
Dear esteemed guest, thank you for you feedback, and for appreciating our excellent food and staff. Please rest assured that all of your comments has been highlighted to our general Manager in order to take actions. We wish to have a chance to welcome you again at the Grand Hotel Excelsior in the future. Yours sincerely, Teodora

4/10 – Matig

DIRK

Zakenreiziger
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Teodora op 17 jul 2023
Dear esteemed guest, thank you for your sincere feedback, we wish to have a chance to welcome you again at the Grand Hotel Excelsior in the future. Yours sincerely, Teodora

8/10 – Goed

Luc

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
zeer lekker eten , vriendelijk personeel wel wat beter wc papier gewenst receptie is top
9 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van Giovanni op 14 jun 2022
Dear Luc, Thank you very much for such a positive comment. We are glad that you enjoyed our property and that you appreciated the effort of our staff to provide the 5 star service that we are well known for. We are looking forward to host you again at the Grand Hotel Excelsior for a future memorable stay, so please do not hesitate to contact us. Your Sincerely,

8/10 – Goed

Samer

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Nice hotel, location and friendly personnel with great see view. It just doesn’t fit to call it a 5 stars hotel. This due to the outdated building.
7 nachten verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

Romy

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel erg fijn verblijf gehad! Personeel denkt goed mee en regelt activiteiten voor je, elke dag flesjes water op de kamer, uitgebreid ontbijt. Taxi vanuit het hotel staat dag en nacht voor je klaar, vriendelijk personeel, mooi zwembad en goede hygiëne! Zeker een aanrader.
7 nachten verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Absolute aanrader!
Grand Hotel Exelsior is een absolute aanrader! Fantastisch gelegen en zeer netjes!
6 nachten verbleven in juni 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie accommodatie met veel luxe voorzieningen en vriendelijk personeel. Door teruggelopen bezetting in de pandemie waren niet alle restaurants open, maar de Tiki Bar en Restaurant boden alles wat wij nodig hadden. Het personeel is over het algemeen erg vriendelijk en behulpzaam. Alleen in de ontbijtzaal zou het personeel wat meer aandacht mogen krijgen voor een juiste etiquette. Je wordt van een afstand naar een tafel gewenkt in plaats van netjes begeleid en als je ook maar iets leeg achterlaat, wordt het meteen onder je neus weggehaald (inclusief je bestek). Waarom niet wachten tot de gasten klaar zijn met ontbijten? Bij de receptie, terras, zwembad en Tiki bar werden we erg vriendelijk behandeld. Dit hotel heeft alles voor een relaxt verblijf.
5 nachten verbleven in juni 2021

4/10 – Matig

David

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
WAT EEN TELEURSTELLING
Een verouderd hotel met zeer vriendelijke Medewerkers. Door de Corona impact heb ik het hotel er niet op aangesproken uitgezonderd de echte fouten: Gordijnen vielen letterlijk van het plafond naar beneden De lamp aan mijn bed weekste niet en na de 2 herstellingen Die niet goed was uitgevoerd heb ik het opgegeven. Een verouderde badkamer vuile omgeving rond het zwembad. Geen enkel restaurant was open. Enkel 1bar aan het zwembad welke sloot om 19u Naar mijn mening amper drie sterren waard zeker GEEN ***** (5) Je denkt ach het zal door COVID komen maar niet alles kan hier de oorzaak van zijn. Wel gezegd ZEER VRIENDELIJKE MEDEWERKERS
11 nachten verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

MG

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel op loopafstand van Valletta
3 nachten verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer goede service. Perfecte lijstje. Het gebouw mag wat onderhoud krijgen, met name aan de buitenzijde.
7 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel goed locatie, vriendelijke personeel, goede ontbijt, goede restaurant. Alles kan beter natuurlijk maar het was een uitsteken "value for money" verblijf.
4 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Mathias op 21 nov 2019
Dear , Thank you very much for sharing your feedback with us! Feedback is greatly valued as we get to identify our strengths and weaknesses to provide and ever-improving guest experience. We are very glad that you enjoyed your stay and we are excited to welcoming you back in the future. Kind regards, Mathias

8/10 – Goed

Els

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
De locatie is uitstekend, service en vriendelijkheid zijn top, maar de algemene indruk is een beetje dated en de buitenfaciliteiten kunnen beter onderhouden worden !
4 nachten verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
prachtig hotel , goede ligging, heerlijke buffetten
3 nachten verbleven in mei 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Van een 5 ster verwacht ik perfectie. Heb zelf, in Oostenrijk, een 3*+ hotel dus weet er wat van. Badkamertegels slecht gevoegd. Op de openbare toilet wc bril op de grond. Na een tip aan de huismeester niets gerepareerd. Eten veel te duur (Buffet € 32,- voor amper iets. In de stad een stuk goedkoper en gezelliger). Binnen "zwembad" max. 1,2 meter diep (bij ons 1,65 m.). Terrasmeubels buitenbadterras oud en vuil. Paar keer om een doekje moeten vragen. In de lobby- en buitenbad bar zelfbediening. Personeel gedesorienteerd. Ieder met eigen systeem. In en uitchecken een lange wachtrij. Borgsom bij aankomst. 88 Traptreden op voor je bij de straat bent. Dan wel vlak bij de oude stad en bussen die perfect rijden en spotgoedkoop zijn. Ik weet als hotelier dat mensen onzin kunnen klagen maar een 5* hotel mag je op 5* beoordelen en dat is het bij lange na niet. Maar ja, er zijn ook duurdere 5* hotels. Misschien ligt het daar aan. Maar noem jezelf dan 3 of 4*. Iedereen tevreden. Met 5* leggen ze de lat, en dus de verwachting, gewoon veel te hoog. In oktober, na ons zomer seizoen ga ik weer naar Malta. Ik zeg niet dat ik niet meer terug zal gaan naar Excelsior maar weet nu dat ik een prima 3* hotel krijg.
3 nachten verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Paul

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ideale ligging voor Valletta en prima service
Prima hotel, kamer met balkon met zijdelings zeezicht op de haven. Excellente Wifi. Gratis kluis. Mooie ruime kamer en badkamer met prima douche en bad. Uitgebreid ontbijtbuffet. Restaurant met beperkte keuze aan normale , faire prijzen. Uitstekende service en heel vriendelijk personeel. De ligging op stapafstand (5 minuten) van zowel Valletta oude stad, het busstation met verbindingen over het hele eiland als de ferry naar Sliema is ideaal. Als je toch iets wil verbeteren, iets meer plaats om je wasgerief te plaatsen en het dekseltje van de vuilbak dat stuk was. Globaal zeer tevreden.
7 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ligging, vriendelijkheid personeel, kamers, bedden, keuken, onbtijt, enz: helemaal in orde.
7 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Melinde

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ontbijt was ronduit slecht, voor de rest prima hotel
5 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Lorraine

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Welcome drink
7 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Pietro

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent!
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Everton op 30 apr 2024
Dear esteemed guest,Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay at The Grand Hotel Excelsior. Looking forward to welcoming you again in the future.Kind regards,Everton OliveiraGuest Relations Agent

10/10 – Uitstekend

Alison

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel was excellent, housekeeping was very good, rooms very large. Only downsidecwas service in lobby bar was slow
7 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Janette Tuite op 28 apr 2024
Dear Esteemed Guest ,Thank you so much for your kind words and for taking the time to share your feedback about your recent stay with us. We're thrilled to hear that you had such a wonderful experience!It was a pleasure to have you as our guest, and we look forward to welcoming you back again in the future. Warm RegardsGuest Relations Agent

8/10 – Goed

William Francis

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen
Staff excellent, hotel very clean, breakfast excellent but very busy and very noisy. Room tired decor. Big hill to navigate each morning and evening to get up to Valletta or climb the many flights of steps as hotel built at sea level. But very near city gates and bus station to get around island.
7 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Everton op 27 apr 2024
Dear esteemed guest,Thank you for your feedback! We are glad to hear you found our staff excellent and appreciated the cleanliness of our hotel. We are pleased you found our location near the city gates and bus station convenient for exploring the island. We hope to welcome you back soon.Yours sincerely,Everton OliveiraGuest Relations Agent

10/10 – Uitstekend

Ron

3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Janette Tuite op 28 apr 2024
Dear Esteemed Guest,Thank you for the perfect rating. It fantastic to know that we met all your expectations. Thank you once again for choosing to stay with us. Should your travels bring you back to the area, we would be honored to welcome you back for another enjoyable stay.Warm RegardsGuest Relations

8/10 – Goed

Gretta

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Thank you, to all the staff at The Grand, you made our recent stay enjoyable and trouble free. The hotel, is very clean, the staff are warm and friendly. The location is excellent to walk into Valletta ,the airport, and the local bus terminal. We would definitely stay again.
7 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Janette Tuite op 28 apr 2024
Dear Esteemed Guest,Thank you so much for taking time to share your experience with us. It's fantastic to know that you found our staff to be friendly and helpful, and that you appreciated our great location. Thank you once again for choosing to stay with us, and we hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with an even better experience.Warm RegardsGuest Relations Agent

10/10 – Uitstekend

John

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fantastic except for two things. The aircon was not working properly so we opened the sliding door get fresh air in. Unfortunately the staff at the entrance to the hotel working nights thought everyone else was also up so they kept us up with their laughter and banging about of luggage, slamming car doors. So if I were to book again I would book sea view, far away from front door!
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Janette Tuite op 28 apr 2024
Dear Esteemed Guest,Thank you for high ratings.We sincerely apologize regarding the air-condition and the noise from the entrance of the hotel. Your comments are valuable to us, and we will certainly take them into consideration as we strive to improve our accommodations.Thank you once again for staying at The Grand Hotel Excelsior and we hope to welcoming you back in the near future.Warm RegardsGuest Relations Agent

10/10 – Uitstekend

Nick

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent service throughout in particular from Julie Anne who was very helpful with medical support for one of our party who fell ill.
6 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Janette Tuite op 20 apr 2024
Dear Esteemed Guest ,Thank you for the perfect rating. We are pleased that you have enjoyed your stay at The Grand Hotel Excelsior.Thank you for the kinds words towards the staff. We look forward to welcoming you back for another pleasant stay!Warm RegardsGuest Relations Agent

8/10 – Goed

John

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Janette Tuite op 20 apr 2024
Dear Esteemed Guest,Thank you for taking the time to share your positive experience with us during your stay at The Grand Hotel Excelsior.We look forward to welcoming you back for another pleasant stay!Warm RegardsGuest Relations Agent

10/10 – Uitstekend

William, Philomath

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
great breakfast, good location, nice facilities, great staff.
7 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Everton op 27 apr 2024
Dear esteemed guest,Thank you very much for your feedback. We are looking forward to welcoming you again.Yours sincerely, Everton OliveiraGuest Relations Agent

10/10 – Uitstekend

Artem

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
In general hotel was ok, but definitely in need of refurbishment... indoor swimming pool, rooms and bathrooms are a bit tired...
5 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Janette Tuite op 28 apr 2024
Dear Esteemed Guest ,Thank you for taking the time to leave us a review and for rating us 5/5.We are happy to share that there is some refurbishment being done at the hotel. We're always striving to offer the best experience possible to our guests, and your comments will help us in that endeavor.Thank you once again for staying at The Grand Hotel Excelsior and we hope to welcoming you very soon.Warm RegardsGuest Relations Agent

10/10 – Uitstekend

Kaleigh

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The customer service was amazing! The pools were great & the views were spectacular. Everything we wanted to see is within a 15-20 min walk of the hotel. I felt completely safe walking at night. The food was good & reasonably priced. Loved being able to store our bags after checkout so we could continue to tour the city before our flight.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Janette Tuite op 28 apr 2024
Dear Esteemed Guest,Thank you for rating us 5/5. It's truly heartwarming to read that you had a very comfortable stay and found our location great. I'm particularly delighted to know that our customer service stood out to you. We always strive to go above and beyond for our guests, and it's rewarding to hear when this has a positive impact on your experience.Thank you once again for staying at The Grand Hotel Excelsior and we hope to welcoming you back in the near future.Warm RegardsGuest Relations Agent

10/10 – Uitstekend

Stefania

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
posizione avanti al mare, personale gentile stanze confortevoli
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Janette Tuite op 20 apr 2024
Dear Esteemed Guest , Thank you for your excellent rating and valuable feedback.We're delighted to hear that you found our hotel convenient and that our staff provided amazing service throughout your stay. Your kind words mean a lot to us.Thank you for choosing our hotel, and we look forward to the pleasure of welcoming you back for another great stay in the future.Warm RegardsGuest Relations Agent

6/10 – Redelijk

ZHIXIA, Moorpark

1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Everton op 27 apr 2024
ear esteemed guest,Thank you for your feedback; we greatly appreciate it. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future for an even more improved experience.Yours sincerely,Everton OliveiraGuest Relations Agent

10/10 – Uitstekend

Antonio Gil

Reisde met partner
Muy recomendable.
7 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Janette Tuite op 28 apr 2024
Dear Esteemed Guest,Thank you for rating us 5/5. We're thrilled to hear that you had such a wonderful experience! Providing exceptional service and ensuring our guests feel comfortable and satisfied during their stay is always our top priority.We can't wait to welcome you back for another lovely stay at The Grand Hotel Excelsior.Warm RegardsGuest Relations Agent

10/10 – Uitstekend

Marina

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice location, Valetta center is just 5 min away. Deluxe room wird the sea view is really nice. The service at the bar on the evenings could be faster, but it seems a cultural thing.
6 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Janette Tuite op 28 apr 2024
Dear Esteemed Guest ,Thank you for rating us 5/5. We are delighted to hear that everything met all your expectations. Thank you once again for choosing to stay with us and we look forward to welcoming you back in the nearest future for another pleasant stay. Warm RegardsGuest Relations Agent

8/10 – Goed

Jason

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is well situated 10 minutes walk from the main gates of Valletta. Hotel is large and generally clean. Our room had a large terrace, but with no parasol so would be very exposed when hotter, the outside pool was being renovated which we weren't informed of. Good cleanliness and warm service. Breakfast was busy, although in a single large room it was not too noisy. The reason for 4 stars only was that small things like sauces, salt and pepper only being available in sachets felt cheap and a bit B&B. Coffee in the room was also Nescafe sachets - as bit cheap when paying £200 per night.
6 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Janette Tuite op 30 mrt 2024
Dear Esteemed Guest,Thank you for taking the time to provide the hotel with your valued feedback following your recent stay. We sincerely apologize that we did not meet your expectations. Your feedback is important to us, and we appreciate you bringing these issues to our attention. We look forward to welcoming you back at the nearest future to The Grand Hotel Excelsior.Warm RegardsGuest Relations Agent

8/10 – Goed

John

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cooked breakfast was at best warm. Coffee and tea had a bad taste.
7 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Janette Tuite op 30 mrt 2024
Dear Esteemed Guest ,We would like to thank you for choosing and staying at The Hotel Grand Excelsior and for taking the time to share your feedback.We look forward to welcoming you back for another pleasant stay.Warm Regards,Guest Relations

8/10 – Goed

Avril

7 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Janette Tuite op 20 apr 2024
Dear Esteemed Guest,Thank for taking time to share your experience of your recent stay with us.We look forward to welcoming you back in the near future.Warm RegardsGuest Relations Agent

8/10 – Goed

Robert

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Good location for walking into Valletta.
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Janette Tuite op 26 apr 2024
Dear Esteemed Guest,Thank you for taking the time to record your feedback regarding your recent stay with us at The Grand Hotel Excelsior. We are delighted that you found our location convenient.We look forward to welcoming you back in the future!Warm RegardsGuest Relations Agent

10/10 – Uitstekend

Gerald

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
comfortable
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Janette Tuite op 20 apr 2024
Dear Esteemed Guest,Thank you for the perfect rating 10/10. Thank you for taking the time to share your positive experience with us during your stay at The Grand Hotel Excelsior.We look forward to welcoming you back for another pleasant stay!Warm RegardsGuest Relations Agent

2/10 – Ontzettend slecht

Don

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I had a very disappointing experience that I feel compelled to share. Contrary to its advertised image as a five-star luxury resort, the reality is far from it. The condition of the property is dire, with the rooms featuring old, stained carpets, and the bathroom tiles cracked and showing their age. The beds, equipped with metal spring mattresses that seem to be decades old, along with unclean pillows, made for an uncomfortable setting. Moreover, there's a pervasive smell of water damage throughout the property. Upon arrival and initial inspection of our room, it became clear that the accommodations were not as promised. I promptly returned to the front desk to express that the room was not acceptable and that I would not be staying. Despite this, the hotel refused to issue a refund, citing their cancellation policy, even though my actions did not constitute a breach of contract since I had already checked in. During my time at the front desk, I witnessed two other families expressing similar complaints. What's more disheartening is Expedia's lack of accountability for the misleading representation of this property on their platform. It's widely known among the locals about the deceptive nature of this place, which is a disservice to Malta's efforts to attract tourists. I strongly advise against staying here.
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Everton op 30 apr 2024
Dear esteemed guest,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We sincerely apologize for the disappointing experience you encountered during your recent stay at our hotelWe strive to provide our guests with a luxurious and comfortable experience, and it is disheartening to learn that we fell short of your expectations. Your concerns regarding the condition of the property, including the state of the rooms and amenities, have been duly noted. Rest assured, we are taking immediate action to address these issues and ensure that such shortcomings do not occur in the future.Once again, we apologize for the inconvenience you experienced and appreciate your valuable feedback. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with the exceptional stay that you deserve.Warm regards,Everton Guest Relations Agent

8/10 – Goed

Arvind

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Location with great views of city from terrace of our room
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Janette Tuite op 20 apr 2024
Dear Esteemed Guest,Thank you so much for your wonderful review and for choosing to stay with us at our property. It's fantastic to hear that you had such a great experience during your recent visit. I'm thrilled to see that you found our location to be perfect for your needs and that you enjoyed our spectacular view.Thank you once again for your positive review and for highlighting the aspects of your stay that stood out to you. We hope to have the pleasure of welcoming you back for another fantastic stay in the future.Warm RegardsGuest Relations

10/10 – Uitstekend

Gary

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The Trip Advisor reviews say it all. Firstly the staff, from all over the world, are so friendly and helpful and any little problem is quickly solved. Secondly, the breakfast was included. It includes all you can eat from healthy, cooked and continental and saves money eating out during the day. It is so convenient, being walking distance of the city of Valletta, the foot ferry to Sliema and the bus station to all parts of the island. The prices are reasonable and they are renovating parts. It's my 5th stay here and I'll be back.
7 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Janette Tuite op 27 mrt 2024
Dear Esteemed Guest,Thank you so much for rating us 5 out 5. It makes us very happy to read that you had a fabulous stay with us. It's particularly heartening to hear that you felt warmly welcomed by our staff. Our dedicated team is indeed committed to ensuring that every guest feels at home.Once again, thank you for sharing your experience. We look forward to welcoming you back in the near future and providing you with another wonderful stay.Warm RegardsGuest Relations Agent

8/10 – Goed

Nathalie

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
J’ai apprécié. Les clients de l’hôtel sont un peu racistes. Nous étions les seuls nord de l’hôtel et nous avons remarqué des regards très méprisants.
1 nacht verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

KATSUNORI

3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Everton op 29 mrt 2024
Dear esteemed guest, thank you so much for taking the time to review our hotel. We are looking forward to welcoming you back at the Grand Hotel Excelsior. Kind regards, Everton - Guest Relations Team

10/10 – Uitstekend

Roberta

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Abbiamo soggiornato due notti siamo stati accolti con gentilezza, l hotel bellissimo e pulitissimo, stanze e letti comodi, personale gentile e preparato. Colazione superabbondante e molto vario. L hotel è vicinisdimo al centro e ai mezxi di trasporto. Consigliatissimo.
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Everton op 11 mrt 2024
Dear esteemed guest, thank you for your kind words! We are thrilled you enjoyed your stay with us and found our hotel beautiful, comfortable, and conveniently located. We appreciate your recommendation and hope to welcome you back soon! Yours sincerely, Everton Guest Relations Agent

6/10 – Redelijk

Kirstin, Mittenwalde

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Der Service war sehr gut, aber die Hotelausstattung ruft nach dringender Investition und Erneuerung. Kein 5-Sterne-Standard. Es war trotzdem ein schöner Aufenthalt, weil alle Hotelangestellten freundlich und aufmerksam waren.
7 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Everton op 7 mrt 2024
Dear esteemed guest, I would like to thank you for taking the time to review your stay at The Grand Hotel Excelsior. We truly appreciate your kind words regarding our friendly and attentive staff. Your comments have been noted and will be discussed further for improvement which are undergoing. Looking forward to welcoming you back in the near future. Yours sincerely, Everton - Guest Relations Agent

6/10 – Redelijk

Albert

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Though the staff were overall very helpful and polite, we had one or two disappointing experiences. We felt this was more a 4* than a 5* hotel. Great location - close to Valletta on foot.
6 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Janette Tuite op 20 apr 2024
Dear Esteemed Guest ,Thank you for taking time to share your feedback of your recent with us. We appreciate your kind words towards our Team. We sincerely apologize for not meeting all your expectations. I will pass this feedback to our management as it helps us to continuously enhance our services and offerings.Thank you again for staying at The Grand Hotel Excelsior and we look forward to welcoming you back in the near future.Warm RegardsGuest Relations Agent

10/10 – Uitstekend

Ezeddin

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything about it Nothing is wrong but perfect
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Janette Tuite op 20 apr 2024
Dear Esteemed Guest,Thank you for your review and the high rating. We are delighted that we met all your expectations.Thank you once again for choosing to stay with us and for taking the time to share your experience. We look forward to welcoming you back to the hotel in the near future.Warm RegardsGuest Relations Agent

6/10 – Redelijk

Wolfgang

Reisde met partner
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Ein alter Kasten, der seine beste Zeit hinter sich hat. Wir waren zwei Tage in dem Hotel in Valetta. Es begann schon bei der Ankunft schief zu laufen. Um 13:30 war das Zimmer nicht fertig und man hat uns mitgeteilt, uns eine SMS zu schicken wenn das Zimmer fertig ist. Die SMS kam nicht. Das Zimmer war schön groß, die Matratze alt und durchgelegen. Der Blick aus dem Fenster - Buchungsklasse „partial Harbour View“ - ging in einen Hinterhof. Den Harbour konnte man sehen, wenn man sich über die Brüstung des Balkons gelehnt hat. Ein Wechsel des Zimmers war angeblich nicht möglich. Beim Frühstück konnte man zwischen Tee und einem schwer genießbaren Kaffee wählen. Cappuccino, etc. musste gesondert bezahlt werden. All in all nicht die beste Erfahrung.
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Everton op 11 mrt 2024
Dear esteemed guestThank you very much for your review and your rating. We are sorry to read about your experience, please be assured that our team will look into your concerns so that we can continue to improve our services. We do hope to have the opportunity to welcome you back in the future, so that we can provide a better experience. Warm regards, Everton Guest Relations Agent

8/10 – Goed

Margaret

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Everton op 29 mrt 2024
Dear esteemed guest, thank you so much for taking the time to review our hotel. We are looking forward to welcoming you back at the Grand Hotel Excelsior. Kind regards, Everton - Guest Relations Team