Een buitenzwembad, parasols voor strand/zwembad

Beoordelingen van Hotel Taimar

4 out of 5
Hotel Taimar
Valle Los Mosquitos, 4, Pajara, Fuerteventura

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 10 van 21 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 9 van 21 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 0 van 21 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 21 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 21 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

9,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Franca

Overall very good but they carged us 5 euro to muc
2 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Didier

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima ****hotel, rustig in Costa Calma!
Prima rustig hotel. Heel verzorgd, vriendelijk personeel, alles zoals het hoort!
5 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Jose, Belgium

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is new and we had a wonderful stay. The food was exquisite and so much more than the usual buffet we experienced in other hotels. Personnel is super friendly and helpfull. We will certainly go back.
14 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Customer Service Hotel Taimar **** op 26 aug 2020
Dear Guests. Hotel Taimar **** thanks you for sharing your great assessment and comments about your stay. We greatly appreciate that you have mentioned in particular “the food”, since it has been one of the aspects in which we wanted to make a difference from what already existed. And we see that you have valued it positively. This is just great. About our team, what we were trying to find, in addition to being professionals, was “human values”, “good people”. And this good feeling you felt here is the result of our search. A small team that feels like a big team from the very first moment. A sincere greeting from the entire team and thank you very for sharing your experience. Looking forward to welcoming you back to Hotel Taimar ****.

4/10 – Matig

María del Cristo

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Personeel en service
El personal de recepción poco agradable y poco resolutible,comida escasa y poca limpieza
2 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

LANGIAUX

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Valérie

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Je recommande cet établissement à 200%
Hôtel très très agréable. Bien situé, personnel souriant et toujours à l'écoute. Petit bémol car pas de balance pour peser les bagages. Le buffet est varié et d'excellente qualité sauf pour les desserts
5 nachten verbleven in december 2022

8/10 – Goed

Ulli

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bel hôtel modern
Hôtel pas trop grand avec service personnalisé. Moderne et propre. Peut-être on est mal tombé avec la soirée Hamburger, mais le choix de repas végétariens est trop restreint.
1 nacht verbleven in december 2022

8/10 – Goed

BENIGNO

7 nachten verbleven in december 2022

10/10 – Uitstekend

Pilar

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Carlos

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
buen hotel, con buena comida pero con poca variedad.
5 nachten verbleven in september 2022

8/10 – Goed

paolo

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Genial el personal
Excelente hotel en relacion calidad/precio, que lo hace mejor el personal...Agoney, Alex, Nadia, Rebeca, Vicente...ademas de recepcion, cocina, limpieza. Habitaciones amplias y comodas. Buffet bien, poco extenso pero en general todo muy rico. Piscina tranquila con terraza agradable. Volveria encantado.
Terraza de la habitacio 33
7 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Beatriz Idiago

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Recomendaría totalmente este Hotel, es un hotel tranquilo, agradable, limpio y sobretodo con muy buena calidad en el servicio. Hemos comido super bien, la cena era un puntazo ya que podías escoger a la carta entre 4-5 platos. Cuidaba el detalle y la calidad de la comida. Creo que de España, es el mejor hotel donde he comido. Si que es verdad que las bebidas en el todo incluido es algo escasa, pero lo que ponen y hacen está bastante bueno.
7 nachten verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Riccardo

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Struttura moderna con camere ampie e silenziose; buona pulizia e ottimo wi-fi; eccellenti i pancakes e le uova preparate dalla chef a colazione. Da migliorare: frigo bar vuoto, cassaforte a pagamento, set the e caffè non forniti, in 3 notti mai riforniti saponi per doccia; il lunedì sera giorno critico per cucina e servizio ristorante in quanto parte del personale, maitre compreso, era assente. Errori nell'addebito delle consumazioni al ceckout.
3 nachten verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Luis

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Claude

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tres bel hôtel, confortable et moderne. Belle piscine, bons repas
2 nachten verbleven in maart 2022

2/10 – Ontzettend slecht

PAULINE

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Everything was false advertised .I don't drink however no Mini bar as advertised.No shuttle to center or beach .No snacks on all inclusive as per booking policy .Food appalling y husband disabled it was that bad we had to get other accomodation .Evening meal 3 choices no buffet comes plated nothing for vegetarian. Addressed things with manager if you could call her that her manner was file her managerial skills so bad . Hotel nothing at all nearby .For disabled guests not good you would need taxi to bus stop it's so far away . I believe reviews that are currently displayed are false and have been done by hotel staff .Several guests complained about food nothing was done .No snack bar either as advertised. As we addressed the issues and the manager not taking it seriously.i contacted EXPEDIA who the so called manager said if we didn't leave they would force us out .Bear in mind this is a disabled guest .It also states they do dietary meals were needed more false advertising.
7 nachten verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

Claire

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel was amazing - super clean, comfortable beds, amazing pool area, and great staff. The all inclusive option is great value - with really good meals and all beer, wine and non imported spirits included. Only thing that could be improved was the coffee - didn’t taste very nice.
4 nachten verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Angélica Lidia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel renovado en Costa Calma
Hotel totalmente renovado con habitaciones amplias. Zona de piscina agradable. Tienen régimen de media pensión las cenas están bien, aunque creemos que podrían mejorar la materia prima y el trato del producto. La zona no era de difícil aparcamiento, al menos en estos momentos en los que varios hoteles estaban cerrados. La localización es ideal para conocer el centro y sur de Fuerteventura.
2 nachten verbleven in oktober 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

6 nachten verbleven in september 2020
Reactie van Atención al Cliente Hotel Taimar op 30 okt 2020
Estimada Angélica. Es un placer saber que le han gustado y que ha disfrutado de nuestras nuevas instalaciones. Hemos tomado nota de sus sugerencias con referencia a como podríamos mejorar nuestras propuestas gastronómicas. Seguro el chef le dará una vuelta para así adaptarnos mejor al gusto de nuestros huéspedes. Gracias por dedicar unos minutos en compartir sus impresiones. Deseando verle nuevamente en nuestro rinconcito de Costa Calma. Gracias y hasta pronto. Atención al Cliente Hotel Taimar

10/10 – Uitstekend

Joanne

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 day break
Staff were brilliant and the food was excellent.
3 nachten verbleven in september 2020
Reactie van Hotel Taimar Customer Service. op 29 sep 2020
Dear Joanne. Thank you very much for rating and sharing this great assessment of your recent stay at the Hotel Taimar. We greatly appreciate your nice words and we are very happy that you have especially mentioned two of the aspects that are also the most important to us. 1.- The human team that is involved on this project. & 2.- The food. We have taken the risk on leaving the traditional food basis concept behind, for a more innovative one. We really appreciate you liked it. It's great that you have chosen our little corner for this three-day getaway, which we wish & hope will be the first of many more. A sincere greeting from the entire team. And looking forward to receiving you soon & again. Hotel Taimar Customer Service.