Zitruimte lobby

Beoordelingen van Shimall Deluxe Hotel

Shimall Deluxe Hotel
Mucahitler Mh. Mahmut Ersoy Cd., Sehitkamil, Gaziantep, Gaziantep

Beoordelingen

9,0

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 56 van 93 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 29 van 93 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 4 van 93 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 93 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 93 beoordelingen" "

9,4/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

9,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

turgut yilmaz

Zakenreiziger
Positief: Netheid, comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

selçuk

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
4. Kat ta konakladık bina pencere yalıtımı düşük düğün vardı müzik sesi yoldan geçen araç sesleri odqnon içinde
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hizli guvenilir hizmet temiz odalar.
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Atilla Doruk

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfortable but not professional enough
The staff did all what they could to accommodate us. I think the management was not as flexible as them we wanted to get normal receipts for our payment and it took so long and very difficult to make. I even thought we stayed there illegally from how hard to was to get a receipt . Any way they did their best i just assume that their system is need to be reversed
3 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Husret

1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Furkan Ahmed

1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Ali

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Bekir

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Mahmoud

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Osman

1 nacht verbleven in oktober 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Comfort kamer
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Otelde 2 düğün vardı; gece kavga çıktı düğünde; gece 2 den sabah 4 de kadar 2 saat bağrışmalar vs Otelin güvenliği ortada yok; bir daha kalmam
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Ali

1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

merve

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Mohamed

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfect
3 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Guest Relations Department op 16 mei 2023
"Dear Mohamed;On behalf of the entire team at the Shimall Hotel, we would like to thank you for your great feedback.We hope to welcome you again very soon!Kindest regards,Guest Relations Department"

8/10 – Goed

Fatih

1 nacht verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Juan Francisco

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Best hotel in Gaziantep at the moment, very clean and modern, breakfast could be improved but its acceptable.
5 nachten verbleven in januari 2023
Reactie van Guest Relations Department Fatma Tosun op 1 feb 2023
Dear Juan Francisco,Thank you for sharing a review of your recent experience. Our team here at SHIMALL HOTEL is committed to providing high-quality customer service, and we’re thrilled to hear that we made a good impression on you. We hope to welcome you back again soon to have the opportunity to make a significant improvement upon this visit.Kindest regards,

10/10 – Uitstekend

Juan Francisco

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice hotel for Gaziantep, well located, quite area compared with others. Breakfast could be improved but in general very recommendable place to stay.
6 nachten verbleven in januari 2023
Reactie van Guest Relations Department Fatma Tosun op 30 jan 2023
Dear Juan Francisco,Thank you for sharing a review of your recent experience. Our team here at SHIMALL HOTEL is committed to providing high-quality customer service, and we’re thrilled to hear that we made a good impression on you. We hope to welcome you back again soon to have the opportunity to make a significant improvement upon this visit.Kindest regards,

10/10 – Uitstekend

Afife

1 nacht verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

Ahmad Oussama

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Brand new, clean, suave. Excellent service and responsiveness. All speak good English.
7 nachten verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

IBRAHIM A S

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Everything was perfect,
2 nachten verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

sümeyye emel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mükemmel hizmet
Otel kesinlikle çok güzeldi. Oda geniş ve ferahtı. Son derece temiz ve sessizdi. Havalandırma yeterliydi. Güneş ışığı alıyordu. Otele erken gitmemize rağmen lobi görevlileri hızla girişimizi yapıp odaya yerleşmemize yardım etti. Son dere güleryüzlü ve profesyonellerdi. Hep açık hem kapalı otoparkı mevcuttu. Araba konusunda sorun yaşamadık. Kahvaltısı son derece çeşitli ve lezzetliydi. Biz çok memnun kaldık, yolumuz tekrar Antepe düşerse kesinlikle bu oteli tercih ederiz.
1 nacht verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Enes

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Murat

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
L’emplacement de l’hôtel idéal , propreté la chambre , l’amabilité du personnel, un spa un vrai plus pour l’hôtel . Le café de l’hôtel est très sympas . Un hôtel que je conseil à tous
2 nachten verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

ERDEM

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lobby personelinden sadece bir kişi işlerden haberdar sanırım. Sabah erken gittik, odalar müsait değil henüz dediler. Gayet doğal, çıkıp gezelim dedik. 1:30 da geldik, bir arkadaş odaların hala hazır olmadığını söyledi. 2:30 da geldik, başka bir arkadaş odalarınız 11 den beri hazır dedi. Bir kargaşa olduğu belli. Odada ki ahize duş başlığı arizaliydi. Herşeye rağmen yine de rahatlık bakımından iyi.
1 nacht verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Fathi

1 nacht verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Karwan

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Very cleaning and nice place
3 nachten verbleven in september 2022

8/10 – Goed

AHMET SINA

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Güzel bir hotel. Calisanlar huler yuzlu ve yardimsever. Bir kac seneden beri Antep teki ilk adresim.
2 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

mizgeen

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Sudhir

2 nachten verbleven in september 2022

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Denke für Kurz Übernachtung gut aber Mitarbeiter überfordert als nicht Raucher erst in ein Raucher Zimmer gebucht daher Service Technisch schlecht.Der Parkservice war das einzige was Gut war. Denke für paar Euro mehr ist am auch Stadt nahe ca. 3.2km entfernt.
1 nacht verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Behiye Aybike

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2022

8/10 – Goed

ZAINULABDEEN

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
.
هناك فتاة تعمل في الفتره المسا تعامله غير مناسب جدا
1 nacht verbleven in augustus 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Yilmaz

1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Mazen

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent
1 nacht verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Songul

2 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

jumana

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Mustafa

1 nacht verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

ASUMAN

1 nacht verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Mahmood

Reisde met een groep, Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great place with reasonable price, and very good location
2 nachten verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Amin

8 nachten verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Sibel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

ali

1 nacht verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Ozgur

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Esra-Songül

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Die Unterkunft war an sich ok außer das die Badetücher befleckt waren mit Lippenstift und das das beistellet direkt neben der Wand wo man jeden toilettenabzug sowie das ganze Wasser beim duschen hören kann somit eher weniger schlafen kann. Das Personal war sehr nett und zuvorkommend. Ich muss nur bemängeln das der eine Ältere Mitarbeiter beim Frühstück und raus geschickt hat obwohl meine gros Eltern noch nicht fertig waren mit dem Frühstück. Die Räumlichkeit an sich war jedoch sehr schön und neu. Das Café was genau in der mitte der Hotel Anlage ist war auch sehr gros und vielfältig. Auch da war das Personal sehr nett und zuvorkommend. Ich würde hier nochmal hin kommen wenn ich in Gaziantep bin und würde es auch empfehlen.
2 nachten verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

mizgeen

1 nacht verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Ahmet

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Harika
4 nachten verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

KUTEYBE

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2022